skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
20:10:27
14.03.2013
14.03.2013

alpin
-> sumix: jasné , chlorovíková.. no to si pôjdem pýtať na školu asi
18:51:25
14.03.2013
14.03.2013

David29
-> Bucin: Kdepak, uhnil a už dlouho a moc bolel
17:13:27
14.03.2013
14.03.2013

sumix
alpin 14.03.13 15:55:48 napsal:
rýchli dotaz : akú kyselinu na letovanie použiť (plechy )
Když jsme s dědou před časem letovali okapy (pozink), tak se to potíralo kyselinou chlorovodíkovou. Pokud by šlo o železný plechy, tak na to se dá použít roztok chloridu zinečnatýho (vyrobí se tak, že se vezme kyselina chlorovodíková a do ní se nahází kousky zinku v takový množství, než se přestanou rozpouštět); možná se to dá použít i na ten pozink, pokud tam zůstane trochu nezreagovaný kyseliny. Když se tím potře železo, tak se na něm vyloučí zinek, kterej se potom dá pájet běžnou (Pb-Sn) pájkou. V obou případech ale doporučuju po pájení očistit od zbytků kyseliny, aby to potom nekorodovalo.
rýchli dotaz : akú kyselinu na letovanie použiť (plechy )
Když jsme s dědou před časem letovali okapy (pozink), tak se to potíralo kyselinou chlorovodíkovou. Pokud by šlo o železný plechy, tak na to se dá použít roztok chloridu zinečnatýho (vyrobí se tak, že se vezme kyselina chlorovodíková a do ní se nahází kousky zinku v takový množství, než se přestanou rozpouštět); možná se to dá použít i na ten pozink, pokud tam zůstane trochu nezreagovaný kyseliny. Když se tím potře železo, tak se na něm vyloučí zinek, kterej se potom dá pájet běžnou (Pb-Sn) pájkou. V obou případech ale doporučuju po pájení očistit od zbytků kyseliny, aby to potom nekorodovalo.
16:42:04
14.03.2013
14.03.2013

palinator
-> U-Geen:
Mě to pod 2000 otáček zas tak neřve, ale okolo vršků sloupků je ten vítr slyšet strašně.
Mě to pod 2000 otáček zas tak neřve, ale okolo vršků sloupků je ten vítr slyšet strašně.
16:37:56
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> palinator: mokrej filc nalepenej na pasu cehosi a pak takovy sofistikovany kapsicky s piskem nebo cim :) ja ten hlik pres TDi neslysim :)
16:36:24
14.03.2013
14.03.2013

alpin
-> Klubko_: výborne , ďakujem 

16:24:42
14.03.2013
14.03.2013

Klubko_
-> alpin: kousek cinu. A po zapajeni ocistit od zbytku kyseliny. Staci plivnout a otrit hadrem.
16:20:58
14.03.2013
14.03.2013

Klubko_
Jindas 11.03.13 21:07:06 napsal: No sice prasárnička,ale kvůli pružinám účelná…
BTW.: Zatím né na mém autě,ale na kamarádově,u mě to bude až se uvidí,jak dopadne tohle.na to se vyprdni a posunte a zaklonte celou napravu. Ja bych rekl,ze je to vic muziky
BTW.: Zatím né na mém autě,ale na kamarádově,u mě to bude až se uvidí,jak dopadne tohle.na to se vyprdni a posunte a zaklonte celou napravu. Ja bych rekl,ze je to vic muziky

16:13:40
14.03.2013
14.03.2013

alpin
-> Klubko_: pozink plech , čo mám hodiť do tej sírovej ? viem že majster dačo švacol do nej , nejaký kus drótu
16:08:14
14.03.2013
14.03.2013

Klubko_
-> alpin: da se i zdredena sirova. Co budes pajet? Pozinkovany plechy na strechu? Existuji na to kapaliny na pajeni.
15:55:48
14.03.2013
14.03.2013

alpin
rýchli dotaz : akú kyselinu na letovanie použiť (plechy )
15:28:07
14.03.2013
14.03.2013

palinator
-> U-Geen:
Aerodynamickej hluk od 60 km/h, kterej nad 120 km/h přestává bejt snesitelnej a nad 150 už chce čelní sklo dovnitř.
Pod kobercema ani nevim co mám a radši se tam nechci dívat)))
Aerodynamickej hluk od 60 km/h, kterej nad 120 km/h přestává bejt snesitelnej a nad 150 už chce čelní sklo dovnitř.

Pod kobercema ani nevim co mám a radši se tam nechci dívat)))
15:17:04
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> palinator: ja to auto znam v podstate jenom s nacatym setrvakem a to zrovna moc klidny neni jak se to asi vevnitr mlati...
jo, tuhle se me kamos ptal na aerodynamickej hluk u toleda... dost me pobavil :) (mam vytahany i filcy a ty piskovy tezitka z pod kobercu :)
jo, tuhle se me kamos ptal na aerodynamickej hluk u toleda... dost me pobavil :) (mam vytahany i filcy a ty piskovy tezitka z pod kobercu :)
15:09:06
14.03.2013
14.03.2013

palinator
-> U-Geen:
Uvidíš, jak se jednohmota projeví, já bych řek, že to ani nepoznáš... TDI je něco jinýho, u Toleda bude s jednohmotou rezonovat úplně všechno, když teď rezonuje skoro všechno.
To je taky zvlášní, většina aut se ve vyšších otáčkách trochu zklidní, přestane dunět, vibrovat... Tohleto né, od 2500 rpm začíná teprve ten pravej cirkus.
Uvidíš, jak se jednohmota projeví, já bych řek, že to ani nepoznáš... TDI je něco jinýho, u Toleda bude s jednohmotou rezonovat úplně všechno, když teď rezonuje skoro všechno.

To je taky zvlášní, většina aut se ve vyšších otáčkách trochu zklidní, přestane dunět, vibrovat... Tohleto né, od 2500 rpm začíná teprve ten pravej cirkus.

15:04:19
14.03.2013
14.03.2013

Bucin
-> David29: SM ???
13:03:46
14.03.2013
14.03.2013

David29
Konečně došel k zubaři a nechal si vythnout další 8
Ted už i zbejvaj jen dvě, a pak to bude dobrý
Ted už i zbejvaj jen dvě, a pak to bude dobrý

13:02:02
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> palinator: taky si myslim. Podle me je to kurvitko akorat (dokresluje to to, ze Lego je jedinej model, kterej mel dvouhmotu ze soubeznejch, pricemz pred timhle modelem mely vsechny motory 2.0,2.2 i 2.5 jednohmotu)... nastesti kompatibilita je pomerne siroka (mam to overeno od servisaka, ale uvidime co bude az to rozdelame :) takze zamena je realna. Momentalne to dela to, ze jsou pri pridavani a ubirani pomerne neprijemne razy, nejvic to dela kdyz clovek jen lechta plyn (+ se pridava piskot typickej pro mrtvou 2hmotu)
12:51:28
14.03.2013
14.03.2013

palinator
-> U-Geen:
U benzínu ten přínos a opotřebení není tak zajímavý jak u dieselu, ne?
U benzínu ten přínos a opotřebení není tak zajímavý jak u dieselu, ne?
12:09:22
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> Pavel P@nkáč: jednohmotou :)
11:48:20
14.03.2013
14.03.2013

Pavel P@nkáč
-> U-Geen: a jak to budes resit?
11:01:44
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> Max: dvouhmotu urcite ne
10:59:07
14.03.2013
14.03.2013

Max
-> U-Geen: no hlavně aby tě to bavilo až budeš kupovat novou... :o)))
10:51:26
14.03.2013
14.03.2013

U-Geen
-> Pavel P@nkáč: jo, me ted zacina umirat na Legacy a je s tim legrace
09:46:33
14.03.2013
14.03.2013

Pavel P@nkáč
TAk mate pravdu na AFN opravdu dvouhmota je, nejdriv sem to placnul podle podobne stejne starejch vozidlech ktere mame doma nebo sem jezdi do servisu GOLF3, Vento, Polo...to dvouhmotu nema, potom jsem znejistil a kouknul do katalogu a tam u toleda taky dvouhmota nebyla ale koukal jsem do nejakeho 66kw a zrovna ne do AFN-ka, nebojte kdyz je KO dvouhmota tak to poznam na jakemkoli voze:)
23:31:24
13.03.2013
13.03.2013

U-Geen
-> palinator: a tak urcite, ale presne takle to funguje vsude ... "zavada? s tim jsme se nikdy nesetkali, neexistuje" apod. Ja si teda na Pavla zas nemuzu stezovat, to co jsem potreboval udelal podle zadani :)
23:29:28
13.03.2013
13.03.2013

palinator
-> U-Geen:
Stane se...
Stane se...
23:27:44
13.03.2013
13.03.2013

U-Geen
-> palinator 13.03.13 23:26:25: tak tak (aneb vzorek ceskych servisu online :-)
23:26:25
13.03.2013
13.03.2013

palinator
-> Pavel P@nkáč:
Na AFN je dvouhmota...
Konkrétně na tomhle je měněná.
Na AFN je dvouhmota...

23:26:11
13.03.2013
13.03.2013

U-Geen
-> Pavel P@nkáč: tak to maj asi ve vsech katalozich chybu.
23:17:55
13.03.2013
13.03.2013

Nwkt
-> Pavel P@nkáč: Ani na AFN?
23:08:50
13.03.2013
13.03.2013

alpin
-> haso: ja to počujem aj tak , ja si až moc všímam pazvuky 

23:06:54
13.03.2013
13.03.2013

Pavel P@nkáč
-> U-Geen: na jedničkovem toledu do roku 99 dvouhmota urco neni...
23:02:49
13.03.2013
13.03.2013

U-Geen
-> Pavel P@nkáč: podle katalogů tak 2hmota je... nebo mas jine info?
23:02:04
13.03.2013
13.03.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> myschaak AZNP K.Hora: -> Milan 136: jojo longlife .. vw polo .. 110tis najeto .. ješte by jezdil dál kdyby neskočil řetez..
22:52:41
13.03.2013
13.03.2013

haso
-> alpin: treba hlasnejsie pustit radio a hotovo 

22:50:41
13.03.2013
13.03.2013

Pavel P@nkáč
-> palinator: na toledu dvouhmota jak jsi na to prisel?




22:31:23
13.03.2013
13.03.2013

palinator
-> alpin:
Jediný, co musim zaklepat a co mě těší, že to neni dvouhmota, to bych byl daleko víc nasranej. Ale když je problém, se kterým se prostě neví, co s tim, to je taky výborný.
Jediný, co musim zaklepat a co mě těší, že to neni dvouhmota, to bych byl daleko víc nasranej. Ale když je problém, se kterým se prostě neví, co s tim, to je taky výborný.

22:23:26
13.03.2013
13.03.2013

alpin
-> palinator: také pazvuky veru vedia nasrať , mne to stále robí c c c c c , keď uberiem prestane a potom sa započúvam , uberám , pridávam a prestanem sledovať situáciu
22:16:18
13.03.2013
13.03.2013

palinator
-> alpin:
Strejcovi takhle dělal kravál na Masteru nějakej šusplech u motoru... rozeznělo se to jak plechová šatní skříňka shozená ze schodů... taky mě to lezlo na nervy, ale bylo to jenom 15 hodin a šel jsem od toho. Tohleto Tohleto mě sere denně.
A na takový věci jsem docela nervák, neumim to přehlížet tak snadno.
Strejcovi takhle dělal kravál na Masteru nějakej šusplech u motoru... rozeznělo se to jak plechová šatní skříňka shozená ze schodů... taky mě to lezlo na nervy, ale bylo to jenom 15 hodin a šel jsem od toho. Tohleto Tohleto mě sere denně.

22:13:13
13.03.2013
13.03.2013

alpin
-> palinator: mne zas niečo rezonuje pri maske v nízkych otáčkach pri ťahu , skúmal som, našiel som odlomený úchyt na chladiči , rezonuje furt , objavil som šróbik čo drží masku jak je volný - odlomený , ale liečiť to nebudem
21:51:05
13.03.2013
13.03.2013

rsvancara
21:22:44
13.03.2013
13.03.2013

palinator
Nebo že by byl nějakej problém ve váze vzduchu? Pak už k turbu nic neni... zkoušel jsem i přiškrtit oddech z karteru, nic.
21:16:21
13.03.2013
13.03.2013

palinator
Já přišel na to, co dělá ten bordel v Toledu při 1200-1300 otáčkách... sání!
Resp. reproduktorem je filtrbox. Když jsem vyndal filtr, tak přesně ten kravál, ale 5x silnější. Zkoušel jsem i hubou přes hadičku otevřít EGR, kterej mám odpojenej, ale jediný co se stalo, že se ZVEDLY (!!!) otáčky.
Čekal bych opak... že by vliv nižšího EMP nebo vyšší teploty sacího vzduchu ... nebo jednotka prostě přidala naftu? Ale proč to dělá kravál?! Nedělalo to... a dělá to zpravidla až když se motor ohřeje.
Neřešitelny problem hoši. Já to nejdu dělat... Já to mrdám!


Neřešitelny problem hoši. Já to nejdu dělat... Já to mrdám!
21:09:56
13.03.2013
13.03.2013

Milan 136
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: no ty vole. Kolik to mělo najeto?
21:03:17
13.03.2013
13.03.2013

myschaak AZNP K.Hora
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: longlife




20:27:34
13.03.2013
13.03.2013

Zazaa
tak sem si slozil motor,spojku a dal to s prevodovkou dokupy, nandal do auta a zjistil ze remenici na vodni pumpu tam uz nedostanu ..... tak sem to zas cele vyndal a sel vyrabet remenici
ted to mam vytocene a svrtane s unasecem ze stare remenice a zjistil sem ze neumim udelat drazku na klinak a jelikoz mam jen jeden pokus tak to necham zejtra udelat a ted na to seru a du si dat pivo a nejakej film :)
ted to mam vytocene a svrtane s unasecem ze stare remenice a zjistil sem ze neumim udelat drazku na klinak a jelikoz mam jen jeden pokus tak to necham zejtra udelat a ted na to seru a du si dat pivo a nejakej film :)
18:31:38
13.03.2013
13.03.2013

Don_pepe
Sice furt spím na nafukovacím lehátku, ale to důležitý už je hotový

18:22:07
13.03.2013
13.03.2013

castrol
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 13.03.13 18:04:31: takto vyzera hovnocuc ked ho vytiahnem zo zumpy 

18:18:15
13.03.2013
13.03.2013

jok3r
-> Tom.t - malej ale vychcanej překupníček: sak pane to je vazelina ta prece taky maze, a tudlenc vypada jako gráfitová 

18:12:52
13.03.2013
13.03.2013

Vojtisek
patka na stožár
