Co jste dnes udělali...

prohledat
123795 příspěvků (zobrazeno 18401 až 18450) od 06.12.2007 do 16.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
15:59:25
14.12.2015
Toušík
-> vhml: To se tam zas nevejdu :D Však to znáš.. A jak jsem říkal já to radši vidět asi nechci.

upraveno 1x, naposled 14.12.2015 16:00:57
15:55:31
14.12.2015
vhml
-> Toušík 14.12.15 15:48:31: A nestačí dát tu sedačku vejš? 3
15:48:31
14.12.2015
Toušík
-> skoda 120 es: Musel jsi vyřezávat přístrojovku nebo máš budíky nad? Pokud si tam dáš sportovní sedačku a jseš menší postavy tak moc neuvidíš :D Já třeba kvůli tomu jezdím zásadně s mitfárou aby mě říkal kam jet.
15:42:18
14.12.2015
Tomáššš
-> skoda 120 es: ako moc trci z pristrojovky ?
10:38:28
14.12.2015
skoda 120 es
Dnes dodelal kaplicku
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od skoda 120 es vložen 14.12.2015 10:38:28
09:26:52
14.12.2015
krtik
-> Borderer: A jak to jako student zvládáš jezdit v zeleném poli? Vy máte asi velmi příjemnou školu 1.
23:44:50
13.12.2015
Bukaj
-> Mil@n: -> Borderer:

No, na LPG jsem měl olej medové barvy i po 10 000 hrubého zacházení (130LPG), jen jsem ho místo 4 litrů, které jsem tam nalil, vypustil jen necelé dva litry...3
23:12:16
13.12.2015
Borderer
-> Mil@n: Jo to nevím, jakožto student po 99% času jízdy využívám pomyslného zeleného pásma od 2 do 3,5 tisíc otáček...max krouťák a nízká spotřeba. 3
23:04:50
13.12.2015
Mil@n
-> Borderer 13.12.15 22:52:06: No pokud motoru dávaš zabrat i na LPG tak je taky černej3
22:52:06
13.12.2015
Borderer
-> Stepan FUN: ono "mohl vydržet", otázka v jaké je motor kondici, čím je na tom hůř, tím rychleji se olej zaprasí a aditiva "vyčerpají". Teďka sem třeba měnil u feldy olej po 8t, nebyl černej ni vodovatej, ale díky provozu na LPG se z něj už pomaličku stávala kyselina (alkaloidy na nule). 3
upraveno 1x, naposled 13.12.2015 22:55:37
22:26:42
13.12.2015
StepaNoFUN
-> Borderer: Tak já nechci jít do "lepšího oleje" klasifikací či jinou viskozitou, ale do oleje, kterej splňuje předepsanou normu i viskozitu, nicméně kvalitativně je někde jinde... Takže by mohl vydržet i těch 15tis...
22:22:11
13.12.2015
Borderer
-> Stepan FUN: Jop, špatně bude to, že vlastnosti oleje sou ty tam, o viskozitě nemluvě. To klapání ustane maximálně z toho důvodu, že ten novej olej je hustší.



Za mne lejt předepsanej olej, lepší je akorát házení perel sviním. Když už investovat, tak koupit normální olej a interval výměny zkrátit na polovičku. U 1.6AEE sem zkoušel na hydra i 5W40 a jediný co, tak to ten olej začalo žrát. Mám zpátky 10W40 (od Shell či Mogul extreme), interval sem zkrátil na 8 tisíc km a sem spokojen. Raději nastartuju, necham motor zaklapat, počkam až přestane a vyrazim.
22:17:40
13.12.2015
StepaNoFUN
-> krtik: Na atmosféře by to možná šlo, ale turbo by se na ten zředěnej olej nemuselo tvářit moc pozitivně. Takže jsem to neriskoval. I když mě taky napadlo to tam nalejt

cestou na dílnu. Ale bojím, bojím... Radši uděláme na 2x... Těch pár korun za další proplach už mě nezabije.
22:12:10
13.12.2015
krtik
-> Stepan FUN: Dělal jsem to na Feldě (1,3) stejně jak ty (bylo mi doporučeno olejářem), ale zkrátil jsem interval asi na 2tis. km. Poté už jsem nalil na čisto. Kamarád říkal, že snad nalít tam menší než doporučené množství proplachu a ještě s tím pár km najezdit by taky nebylo na škodu. Ba by to snad mělo lépe a postupně ten systém vyčistit. Ale nevim sám, nezkoušel jsem.
22:11:34
13.12.2015
StepaNoFUN
-> palinator: Tak když to nějakou dobu necvaká, pak začne po startu začně a po výměně oleje zase přestane, tak to je rozhodně známka toho, že na tom oleji je (už) něco špatně...
22:07:21
13.12.2015
StepaNoFUN
-> krtik: Do stávající náplně (olej to prakticky nežere - nic jsem nedolejval za těch asi 6tis, co jsem s tím do těď najezdil a bylo tam pořád skoro stejně) jsem nalil přípravek na proplach, nechal dle předpisu výrobce 40 minut klapat (spíš to bylo 50 - pilo se kafe) na volnoběh před dílnou, pak najel na zvedák, vše vypustil, nechal vykapat, odsál zbytek z filtru (cca 2dl zůstává, když se to neodsaje) a dal novej filtr + novou "správnou", byť levnou, ale slušnou náplň. Tahle náplň zůstene asi na 10tis (možná 13 - výměna byla 287, tak možná nechám do 300tis - uvidíme dle cvakání ventilů při studeným startu. Teď to byl šílenej kravál), pak uděláme znova stejnej proplach a plánuju Milers 5W-40 nano na 15tis...
22:06:45
13.12.2015
palinator
-> Stepan FUN:

Ona je předepsaná viskozitní specifikace? A seš si jistej, že hydroštely přestanou cvakat, když naleješ řidší olej? Já teda taky místo 10W40 dal 5W40, ale nejsem přesvědčenej o tom, že by to mělo nějakej přínos. I hydra mám nový a po startu cvakaj, někdy se dokonce nějaký zdvihátko i hryzne. Ale mám pocit že tam mám nějaký FEBI, takže kvalita kdovíjaká.
21:59:13
13.12.2015
krtik
-> Stepan FUN: Jak děláš to propláchnutí olejového okruhu? Ke konci intervalu přiliješ trošku, dojezdíš a dáš nový na klasický interval? Nebo před výměnou dáš normální dávku proplachu do stávající náplně a pak buď olej na zkrácený interval nebo rovnou ,,na čisto" ?
20:41:12
13.12.2015
StepaNoFUN
Dnes výměna oleje na octávce... Po proplachu je tam teď místo původního (od původního majitele) 10W-40 nalito 5W-40 (co by tam měl bejt) od OMW na cca 10tis., pak přilejeme druhej proplach a přijde Milers nano... Při tom 10W-40 byly už při studeným startu slyšet ventily. :-/ A to tam byl 10tis. :-/

Jinak sice by to byo do vedlejšího tématu. Ale napíšu to najednou - zjistil jsem, že mi teče chladič. Sice maličko (od maxima po minimum tak 3tis. km), ale teče... Takže mě čeká taky výměna. Nicméně prej je to ta lepší verze. Ještě by to mohla bejt hlava a to by byla horší operace...
20:32:00
13.12.2015
vhml
-> Mr._Nosferatu 13.12.15 20:21:29: dlouhou ne, vysokou, bude toho 7 pater :-)
20:21:29
13.12.2015
Mr._Nosferatu
-> vhml: Jen tak ze zajímavosti, kde máš tak dlouhou zeď ?
20:18:19
13.12.2015
Arnold
-> vhml: radši 2x18 1
20:17:59
13.12.2015
castrol
20:14:58
13.12.2015
vhml
Konečně jsem si naměřil k výrobě ,,poličku" na poháry. Doufám, že těch 18 metrů bude stačit :-)
upraveno 1x, naposled 13.12.2015 20:15:08
21:36:03
12.12.2015
Kuba105
-> Dakos: -> Přema: -> castrol:

Děkuji. Škodule jezdit musí
20:24:55
12.12.2015
Dakos
to Kuba105: Tak mladej a už tak odvážnej3 . Gratulace4
15:55:37
12.12.2015
Přema
-> Kuba105: gratulace 156 a škodule je bez řidiče 3
15:33:17
12.12.2015
castrol
-> Kuba105: tak to gratulujem
15:12:31
12.12.2015
Kuba105
praštil do toho
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Kuba105 vložen 12.12.2015 15:12:31
00:15:39
12.12.2015
Marty227
-> Flamo: tak nakoniec som bol na sign off
20:45:38
11.12.2015
Jarda/felda
-> dragon_cb_cz 11.12.15 20:21:50: zase jestli je to kamarád tak se bude revanšovat jinak
20:37:00
11.12.2015
Bukaj
-> Jozka: -> dragon_cb_cz: 3
20:33:36
11.12.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak zase sis třeba ověřil to slavný "s poctivostí nejdál dojdeš" .. 3 3
20:28:02
11.12.2015
dragon_cb_cz
-> Jozka: A já blbec byl tak poctivej, že jsem se díly, který jsem mistrovi ze zásob na servisních návštěvách spotřeboval, snažil zase vracet stylem kus-za-kus 1
20:26:12
11.12.2015
Jozka
-> dragon_cb_cz: Taky mě napadlo se stavit.. tu a tam.. 3 3
20:21:50
11.12.2015
dragon_cb_cz
-> Bukaj: No alespoň ten HBV bych naúčtoval.... a nebo nic neúčtuj a já u tebe budu častým hostem 1
20:19:01
11.12.2015
Milan 136
-> Jozka: 3
20:17:06
11.12.2015
Jozka
-> Bukaj: "On už odjel ? A tu brzdovou kapalinu jste mu tam dolili ?" 3
19:39:39
11.12.2015
Bukaj
-> Milan 136 09.12.15 09:34:59: Ale mám dojem, že jsem to u té C5 takto zkoušel (jako u škodovky s vypnutím klíčku) a ty potvory dojely dolů i po vytažení klíčku. O to víc jsem se párkrát divil, když jsem přišel do firemní garáže a C5 měla stěrače nahoře...9

-> Milan 136 09.12.15 12:08:20: To se mi kdysi povedlo u 120L - po umytí auta jsem zapomněl sklopit stěrače a otevřel kapotu - orvaná hrana kapoty i ramínka stěračů 8



Jinak abych se vrátil "do mísy":

Včera večír jsem měl domluvený rychlý servis jedné velmi spotřební 120L - prý teče prase a zavzdušňují se brzdy. Bylo mi to divné, neboť prasata jsem na tom autě měnil před půl rokem...

...když kamarád s autem přijel, varoval mne, že to už nebrzdí vůbec (jenom na ručku na jedno kolo), ale zacouval jsem o zahrady bez nechtěných příhod.

Lehnu pod auto, levé kolo celé oslizlé, ale nezdálo se mi to, ochutnal jsem a konstatoval, že to není brzdovka, ale olej. Vezmu za kolo a vůle jako prase (kyvka)8

Kolo dolů, buben sice jako nový (auto má najeto cca 40 000), ale plný oleje a třecí plocha pro gufero porézní (asi nějaký zmetkový buben, už když jsem ho měl dole posledně, snažil jsem se třecí plochu přeleštit, aby nezničila nové gufero, ale marně). Gufero sice nevypadalo poškozeně, ale pro jistotu jsem dal nové a buben nějaký jiný ze zásob.

Prase neteklo, ale až po třetím sundání bubnu a nandání čtvrté podložky (pragmatici prominou) bylo kolo bez vůle.

A potvrdila se i má druhá domněnka, že problém s brzdami nebude mít původ v kole, ale v HBV, který byl na autě původní. Bylo už pozdě a neměl jsem náladu skládat ze šrotu, co se mi válí v kůlně nějaký funkční HBV, tak jsem sáhl do zásob pro nový. Bohužel jsem měl jen origo PAL, ale oplakal jsem ho a po namontování jen odvzdušnil na válci a "měj se, kdyby něco, zavolej".

A na otázku, co dluží, jsem odpověděl, že některé věci se nedají lehce přepočíst na peníze...

...chjo, obchodník ze mne asi nebude...3
15:27:53
11.12.2015
minno
-> palinator: dobré video
05:29:59
11.12.2015
Flamo
-> Marty227: Na sign off, alebo vpc out? Ja robím na vpc. Vyvážanie je v pohode, len na nočnej je to nuda :)
21:12:33
10.12.2015
palinator
-> Marty227:

Škoda že ne na vagony 3 34:30

Dokumet o výrobě Trabantů
upraveno 1x, naposled 10.12.2015 21:12:58
21:04:57
10.12.2015
Marty227
Našiel som si Brigádičku: budem v KII zvážať autá z linky na parkovisko 1 som zvedavý..
11:59:03
10.12.2015
OndraKrupi
vím že to sem nepatří ale KDO BY CHTĚL JET ŠKODA-SLALOM/SPRINT hlašte se skoda-virt.cz/cz/.../1855 17-zavody-skoda-virt?gotop ost=3...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od OndraKrupi vložen 10.12.2015 11:59:03
12:08:20
09.12.2015
Milan 136
-> MATTESS: to takhle kdysi v praci kolega delal berlingo myslim. Zvednul sterace, sundal stiratka a ucen otevrel kapotu. Pekny dva pavouci tam byly3
11:56:24
09.12.2015
MATTESS
-> Bukaj: jj, servisní polohy. Taky něco takového mám, ale příčí se mi jezdit se stěrači po skle (a zvláště, když je nové), abych je mohl zvednout. U mě stačí otevřít přední kapota a ramínka lze zvednout zcela. Hlavně se pak musí sklopit ramínka a pak zavřít kapota. Opačný postup by byl destruktivní3
upraveno 1x, naposled 09.12.2015 11:56:59
09:34:59
09.12.2015
Milan 136
-> Bukaj: tak u toho si muzes pomoct i tim, ze vyjedes nahoru steracema a vypnes klic. Ale tady u toho srace to nejde odklopit diky superskvele konstrukci raminka
08:52:05
09.12.2015
Jozka
-> francomk 08.12.15 20:50:23: Vypadáš jak poloviční Pistorius..3 3
07:39:18
09.12.2015
Bukaj
-> Milan 136 08.12.15 20:43:16: Připomnělo mi to, jak jsem poprvé měnil stěrače (nebo gumičky, už nevim) na šéfové C5 - nadával jsem, že to vymejšlel blbec a až později jsem se dozvěěl, že pro zdvihnutí ramének je zapotřebí jistý úkon v kokpitu (kombinace otáčení klíčku a páčky stěračů) a stěrače vyjedou do svislé polohy a hrana kapoty jim nebrání ve zvednutí.

A podle orvané hrany laminátového nástavku kapoty jsem nebyl první, kdo měnil stěrače a nevěděl... 3
20:53:28
08.12.2015
MOLSO
-> Tomaso435: na takejto potvore ... www.kwrkovar.com/files/.. ./ohran_lis.jpg
Extreme Tyres