
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
22:49:06
22.04.2016
22.04.2016

King
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No, k 5 letum jsem u firmy jsem dostal aspon plexisklovej ingot s podekovanim a podpisem ó nejvyssiho prezidenta, ale ted po deseti letech ani pes nestek. Shodou okolnosti dva kolegove ve stejny dobe meli 20let u firmy a nebejt toho, ze si toho vsimnul sef a aspon jim napsal nejakej liebesbríf a dal flasku, tak by si museli pripadat jako uplny kokoti. To je tak, kdyz firmu opanuje nadkriticky mnozstvi zmrdu

20:27:02
22.04.2016
22.04.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 22.04.16 19:48:21: 5 a 15 je drobet rozdíl...
19:48:21
22.04.2016
22.04.2016

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.16 10:52:34: Taky jsem měl tento týden 5let u firmy, ale nikdo mi poblahopřát nepřišel. Takže jim za to donesu tu výpověď... 

15:56:05
22.04.2016
22.04.2016

Jozka
-> bouchy: Já zas vím z doslechu (strýko škodovák tam montoval válcovací trať), že VSŽ měly v 60. obrovský problémy v technologický kázni a to prý hlavně proto, že to byla jedna velká banda alkoholiků..
Což v "ekonomickým oteplení" začátkem roku eskalovalo až do tý míry, že asi na 4. sériích embéček se vyskytujou rakouský plechy od Voest Alpine..
-> Luky 22.04.16 08:09:55: S hlubokotažnejma plechama měl východní blok problémy obrovský, nikdy nedokázali vyrobit srovnatelnou kvalitu se západem - navíc "hlubokotažnost" ; se dosahovala tehdy (a nakonec ještě i v době, když já chodil do školy) řízeným zvýšením obsahu fosforu a síry, což se normálně z materiálu odebírá jako nečistota. Rozdíl vlastností se dá odhadnout na dobově (a tvarově) odpovídajících autech - kde boleslavský měly švy a svary, zápaďácký byly už často z jednoho kusu.
Technologie se furt zlepšujou ku ztenčování - po roce 90. jsem žasnul nad 0.4 mm nerezovou fólií a plechovka RC coly ze sedmdesátých měla tloušťku dnešního blatníku..
Což v "ekonomickým oteplení" začátkem roku eskalovalo až do tý míry, že asi na 4. sériích embéček se vyskytujou rakouský plechy od Voest Alpine..-> Luky 22.04.16 08:09:55: S hlubokotažnejma plechama měl východní blok problémy obrovský, nikdy nedokázali vyrobit srovnatelnou kvalitu se západem - navíc "hlubokotažnost" ; se dosahovala tehdy (a nakonec ještě i v době, když já chodil do školy) řízeným zvýšením obsahu fosforu a síry, což se normálně z materiálu odebírá jako nečistota. Rozdíl vlastností se dá odhadnout na dobově (a tvarově) odpovídajících autech - kde boleslavský měly švy a svary, zápaďácký byly už často z jednoho kusu.
Technologie se furt zlepšujou ku ztenčování - po roce 90. jsem žasnul nad 0.4 mm nerezovou fólií a plechovka RC coly ze sedmdesátých měla tloušťku dnešního blatníku..

12:21:26
22.04.2016
22.04.2016

Jirik_Tuňák1983
12:11:16
22.04.2016
22.04.2016

MATTESS
-> minno: před týdnem jsem byl na motokrosu a kategorie veteráni je od 40ti let. Za dva roky jsem veterán 

12:06:17
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
-> MATTESS: -> minno: Já dostanu (měl bych
) za měsíc 5tisíc do vejplaty...10 roků ve státní službě 
) za měsíc 5tisíc do vejplaty...10 roků ve státní službě 
11:58:33
22.04.2016
22.04.2016

Jirik_Tuňák1983
-> minno 22.04.16 11:49:33: Taky jsem se včera usmíval, když jsem u klučíka tady dole četl, že udělal řidičák. Když pročítám životopisy tady u nás, tak roky výroby uchazečů 1995+ jsou docela síla. 
Tady na virtu jsou lidi standardně 2 - 3x starší.

Tady na virtu jsou lidi standardně 2 - 3x starší.

11:49:33
22.04.2016
22.04.2016

minno
-> MATTESS: Ako to tu tak čítam, tak sme tu už pomaly všetci starí dôchodci

11:46:49
22.04.2016
22.04.2016

MATTESS
-> Jirik_Tuňák1983 22.04.16 10:52:34: já budu u firmy 15 let v červenci. Tuším dostanu velký kulový
11:11:26
22.04.2016
22.04.2016

Jirik_Tuňák1983
-> minno 22.04.16 10:56:22: Jsou tam samé pěkné věci většinou z Tálie, Francie apod., na foto není vidět co je vzadu.
11:10:36
22.04.2016
22.04.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Nwkt 22.04.16 10:53:03: ty jsi blekota 

11:09:16
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
-> radekp: sprej se stlačeným vzduchem. :) jinak tohle je 4 kompresor co jsem dělal z ledničkovým kompem a tyhle kulaté prskají naprosté nic minimum oproti těm válcovým, kterých je hafo. Navíc přes trubkový rám se nemá šanci olej dostat až k regulátoru....musí to celé oběhnout dokola...je tam malou podélnou trubičkou 4mm vyrobený přepad....navařena na pásovinu z vnitřní strany, kde je šrubnutý ten plech (nejde vidět na fotce). Jeden komp co jsem dělal před rokem a něco borec používá na airbrush a nemá tam odlučovač a zatím je spokojený....i když jsem mu to říkal pro sychr stříká dodnes bez jediné zmíňky o kontaminaci olejem. Nehledě na to, že tento kompresor nemá takový zdvih a průtok, aby udělal olejovou mlhu v nádobě a následně se to tak rychle dostalo až k regulátoru. Osobně jsem se s tím ještě nesetkal....bordel si pamatuji u válcového kompresoru a napojení přímo do vzdušníku a ze stejného místa hned byl brán vzduch....tam šel olej do hadice.
A podstatná věc co jse mi na těchto tichých potvůrkách líbí je právě ten fakt, že tím malým zdvihem nedochází od 6 baru a vejš k typickýmu jevu přehřátého vzduchu do vzdušníku jako u normálního kompresoru, kdy komp vypne a po dvou minutách rafička manometru tlaku v nádobě klesne o 1-2 dílky....prostě v klidu vypne při 8 barech a sakra tam taky zůstane :-)
A podstatná věc co jse mi na těchto tichých potvůrkách líbí je právě ten fakt, že tím malým zdvihem nedochází od 6 baru a vejš k typickýmu jevu přehřátého vzduchu do vzdušníku jako u normálního kompresoru, kdy komp vypne a po dvou minutách rafička manometru tlaku v nádobě klesne o 1-2 dílky....prostě v klidu vypne při 8 barech a sakra tam taky zůstane :-)
10:56:22
22.04.2016
22.04.2016

minno
-> Jirik_Tuňák1983: Ja som vo firme 12 rokov, tak to ešte 3 roky musím čakať na sladkú pochúťku

10:53:03
22.04.2016
22.04.2016

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Na oplátku jsi jim dal výpověď? 

10:52:34
22.04.2016
22.04.2016

Jirik_Tuňák1983
15 let u firmy. 

10:45:51
22.04.2016
22.04.2016

radekp
-> Discovera: tak v prvním příspěvku si psal už žádný sprej, tak jsem čekal že s tím chceš lakovat. A tam odlučovač mít musíš, protože tyhle kompresory rády plivou kapičky oleje, ty ti znehodnotí stříkanou barvu.
10:36:07
22.04.2016
22.04.2016

palinator
-> King: -> suri:
Vidiš, ty propojky jsem rovnal, ale nenatahoval jsem je, ale vymačkal v plochejch kleštích podobně jak ohnutej hřebík. Příště. Větší haluz je jeden z odporů u druhýho tranzistoru odspod, kterej mi ujel a ještě jsem to nepřepájel. Pak se mi nějakým způsobem nevešlo pospolu pár součástek, tak všechno není úplně pravoúhlý.
Jinak je to rovnák na vohejbák, čili modulový PWM měnič AC(DC)/AC čistý sinus, natrimrovaný to bude na 230V. Počítaný je to na 1000 VA, ale klíčový součástky jsou víc jak 2x předimenzovaný. Praktická použitelnost je u tohohle řekl bych trochu rozporuplná, protože používat to jako měnič na automěnič, čili 12DC-320DC-230AC-320DC-23 0AC je trochu blbý, takže mimo hru bych chtěl zkusit napasovat tenhle konec na stejnosměrnou část levnýho polskýho měniče. V materiálu včetně tý čínský řídící desky to nestojí skoro nic.
Vidiš, ty propojky jsem rovnal, ale nenatahoval jsem je, ale vymačkal v plochejch kleštích podobně jak ohnutej hřebík. Příště. Větší haluz je jeden z odporů u druhýho tranzistoru odspod, kterej mi ujel a ještě jsem to nepřepájel. Pak se mi nějakým způsobem nevešlo pospolu pár součástek, tak všechno není úplně pravoúhlý.
Jinak je to rovnák na vohejbák, čili modulový PWM měnič AC(DC)/AC čistý sinus, natrimrovaný to bude na 230V. Počítaný je to na 1000 VA, ale klíčový součástky jsou víc jak 2x předimenzovaný. Praktická použitelnost je u tohohle řekl bych trochu rozporuplná, protože používat to jako měnič na automěnič, čili 12DC-320DC-230AC-320DC-23 0AC je trochu blbý, takže mimo hru bych chtěl zkusit napasovat tenhle konec na stejnosměrnou část levnýho polskýho měniče. V materiálu včetně tý čínský řídící desky to nestojí skoro nic.
10:10:26
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
-> radekp: 12l celkem i s trubkami (rám). Ano z chladničky a odlučovač nemám zkušenost co s nimi mám mi říká k ničemu. Jinak bych ho tam dal. Stříkat s tím nehodlám a vzhledem k tomu jak mám napojení nádoba-rám udělané je to zbytečné = vyzkoušené a funguje....netřeba odlučovač.
Z 0 na 8 bar 2 min a z 6 do 8bar 38s. Vzdušník z Avie 10l
Z 0 na 8 bar 2 min a z 6 do 8bar 38s. Vzdušník z Avie 10l
09:54:04
22.04.2016
22.04.2016

radekp
-> Discovera: hádám konpresory z ledničky? Jaký je objem vzdušníku? Máš tam odlučovač oleje?
09:43:50
22.04.2016
22.04.2016

suri
-> palinator 22.04.16 00:25:41: a čo to vie?
09:42:21
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
4
09:40:33
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
3
09:39:14
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
2
09:38:06
22.04.2016
22.04.2016

Discovera
Něco na domácí foukání do paneláku...už žádné posrané spreje se vzduchem.
09:17:58
22.04.2016
22.04.2016

Klubko_
-> bouchy 22.04.16 07:57:56: na tom, že se starym materiálem pracuje líp něco bude. Před pár lety jsem sousedovi svařoval výfuk z wartburga a na to, jak to bylo "špinavy" v místě sváru, tak se to při svařování chovalo pomalu líp, jak soudobej čistej čersvej plech.
08:09:55
22.04.2016
22.04.2016

Luky
-> bouchy: no ono totiž současné auto z tehdejšího silného plechu by vážilo "dvakrát" tolik... Určitě to není tak, že by mimo centrálně plánované hospodářství neuměli vyrobit samonosný plech 

08:04:49
22.04.2016
22.04.2016

King
-> palinator: Nooo, pekny! :-) A co to umi? Jenom snad mala poznamka - ty drstovy propojky vypadaj daleko lip, kdyz se pouzitej drat ve dvou klestich mirne natahne, tim se perfektne srovna a pak se to naohyba. Ale to je jenom takova poznamka postizenyho nekompromisni estetikou Dudkovych DPA :-)
07:57:56
22.04.2016
22.04.2016

bouchy
-> Jozka: Co vím z doslechu, tak bratia posílali balíky plechů z VSŽ v takovým stavu, že každej plech v baliku byl uprostřed shnilej. Co to může udělat, když se to neodbrousí, odflákne se antikorozní úprava?...doba počátku 80. let. Holt dodavatelsko-odběratelský vztahy byly dodavatelsko-odběratelský vztahy, což se změnilo rozpadem východního bloku....ale dost mě překvapil klempíř, když říkal, že se s plechem ze 100ky pracuje líp, dokonce je kvalitnější, než ty moderní lístky, co musej bejt podepřený lakem, aby se nezbortily, jak dojde na nehodu, je to na výměnu, nikoli vyklepání jako kdysi...
07:49:05
22.04.2016
22.04.2016

Jozka
-> Bukaj: Ještě by bylo zajímavý vědět, v kterým místě. Jinak mám třeba na Flekoušovi bodovou korozi (úplně skrz) na několika místech - v ploše střechy, tak 8-12 cm od okapů, což taky není úplně běžný.. možná soudruzi v Košicích tu a tam udělali někde chybku.
06:19:58
22.04.2016
22.04.2016

Bukaj
-> Jozka 20.04.16 09:15:12: U obou aut vana mechanicky nepoškozená, prorezlá zvenčí

00:25:41
22.04.2016
22.04.2016

palinator
Dneska oživen výrobek k bakalářce. Zázrak na tom žádnej nehledejte, je to de facto katalogový zapojení k tý desce, já jsem jen rád, že se to na snížený napětí rozběhlo bez doprovodnejch efektů. A je to moje první deska vlastního návrhu a výroby. 

19:55:06
21.04.2016
21.04.2016

castrol
-> RadovanSkodovkar 21.04.16 13:27:36: no konecne a 3x hura 

14:18:38
21.04.2016
21.04.2016

minno
-> Klubko_: Nie, hľadal som to priamo v off-topic, bolo to na 2. strane
14:09:40
21.04.2016
21.04.2016

Klubko_
-> minno 21.04.16 13:29:15: taky dík
máš to uloženo v oblíbených? I když dám přesně název tématu do vyhledávání a vyberu forum a v názvech témat, tak nenajde 
máš to uloženo v oblíbených? I když dám přesně název tématu do vyhledávání a vyberu forum a v názvech témat, tak nenajde 
13:45:00
21.04.2016
21.04.2016

Jozka
13:44:45
21.04.2016
21.04.2016

RadovanSkodovkar
-> Tomaso435: 
-> minno:
a ďakujem pekne 

-> minno:
a ďakujem pekne 
13:38:29
21.04.2016
21.04.2016

minno
-> RadovanSkodovkar: Keď som ja bol v tvojom veku, tak Gagarin obletel svet. A ty čo si dokázal?
Ale nie, gratulujem, určite si sa už nevedel dočkať.

Ale nie, gratulujem, určite si sa už nevedel dočkať.
13:33:20
21.04.2016
21.04.2016

Tomaso435
-> RadovanSkodovkar: to brzo 

13:29:15
21.04.2016
21.04.2016

minno
13:27:36
21.04.2016
21.04.2016

RadovanSkodovkar
Vodičák 

13:21:33
21.04.2016
21.04.2016

Klubko_
chtěl jsem něco napsat do tématu "kolik jste toho dnes udělali v práci", ale nedaří se mi ho vyhledat 

13:20:22
21.04.2016
21.04.2016

Klubko_
-> minno: oběma stejně, doprava
12:26:44
21.04.2016
21.04.2016

Jozka
-> Luky: Občas mu musím protáhnout kostru..
10:00:20
21.04.2016
21.04.2016

Luky
-> Jozka: jezdíš do práce Mbčkem?
09:50:38
21.04.2016
21.04.2016

Jozka
Už jsem si asi 5x myl ruce dneska a moc nepomáhá - v 6:45 výměna klínovýho řemene pravýho nad Horní Lukavicí, rozšmelcovanej úplně na kaši a kus ho byl na hlavě motoru.. děsnej smrad. 

22:21:32
20.04.2016
20.04.2016

minno
Neviete niekto takto na rýchlo poradiť, do akej strany treba ktorými šróbmi na 120M hrncoch predných svetiel krútiť, aby svetlá svietili viac do zeme?
21:43:09
20.04.2016
20.04.2016

U-Geen
-> Jirik_Tuňák1983: nestihlo je relativni :) proste to auto jezdi takove trasy, ze se nema sanci vygenerovat.
21:35:23
20.04.2016
20.04.2016

Jarda/felda
-> Luky 20.04.16 11:56:12: je přechodý období že to neřeší
21:34:20
20.04.2016
20.04.2016

Jarda/felda
