![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Lubes120: vieš dostať rozmery diskov a pneu do TP ? čo tak R14 na favorita ? ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> Lubes120 08.04.19 22:37:59: ja nic proti nicomu... ako pises kazdy nech si spravi auto a ine veci k obrazu svojmu.
ja nehanim len viem ako to u nas na SK chodi. Ja budem jazdit pneu ktore niesu nic extravagantne ale zapisane nebudu... na stk neriesim /nahodim original/ a pri kontrole tiez snad nejako bude.
ja nehanim len viem ako to u nas na SK chodi. Ja budem jazdit pneu ktore niesu nic extravagantne ale zapisane nebudu... na stk neriesim /nahodim original/ a pri kontrole tiez snad nejako bude.
-> OTA-MTX: Tak zase ty rozvody se na tom motoru moc často nedělaj - skoro bych řekl, že má majitel trochu smůlu, pokud je dělat musí. Pokud teda mají podobnou životnost jako u H-čka.
-> Eidy 05.04.19 08:49:00: Kompletní renovaci. Jen rozdělovač se bude dávat bezdotykový a ještě se upraví zadní víko pod setrvákem + klika, aby se dalo použít klasické gufero pro zlepšení těsnosti.
-> SO545: kazdý nech si dá co chce. Ďalší týždeň budem mat všetko v tp. Ale ako vravím už asi 10ty krát, ja som to tak už jazdil a bolo to ok. Sú aj horšie autá ktoré jazdia
-> Eidy: objem 1709 cm³, vrtání 83,5 mm, zdvih 78,0 mm
-> OTA-MTX: Vypadá to na slušně krátkozdvihovej motor. Kolik to má?
-> Eidy: britové no
-> dragon_cb_cz: bonbónek už jsou jen ty jejich debilni závity
-> palinator: tesneni K.O. hlavu uz jsme enchal delat, ale pořád žere olej, ještě mě čekají kroužky a možná i výbrus:(
-> Milan 136: výhodu?! stejnou jako rozvody na druhý straně (pod čelním sklem) aby se to dělalo na hovno:D
-> dragon_cb_cz: bonbónek už jsou jen ty jejich debilni závity
-> palinator: tesneni K.O. hlavu uz jsme enchal delat, ale pořád žere olej, ještě mě čekají kroužky a možná i výbrus:(
-> Milan 136: výhodu?! stejnou jako rozvody na druhý straně (pod čelním sklem) aby se to dělalo na hovno:D
-> Lubes120 07.04.19 21:35:54: na ktorom golfe trci v serii koleso ? robim ich od dvojkoveho az do teraz...
prve koleso ktore jemnucko vytrcalo bolo na CC a vyfasovalo kridelko do naraznika aby preslo auto homologackou.
je to tvoj boj. ak nahodou natrafis na kokota v uniforme prides o SPZ.
tiez nebudem mat seriove obutie ale ja hrajem na funkcnost a aby to bolo v ramci znesitelneho.
prve koleso ktore jemnucko vytrcalo bolo na CC a vyfasovalo kridelko do naraznika aby preslo auto homologackou.
je to tvoj boj. ak nahodou natrafis na kokota v uniforme prides o SPZ.
tiez nebudem mat seriove obutie ale ja hrajem na funkcnost a aby to bolo v ramci znesitelneho.
-> Tuner#2 - zrušená registrace 07.04.19 22:54:41: -> MB_CML: ja viem ze je to tak ako to je. Viem aj ze to neni uplne podla predpisov ale jazdil som to tak uz roky predtym a to išli po tuningacoch riadne. Na starom rapide som mal.v tp.zapisane sirky diskov az do 8 palcov takze pohoda. Spravim to tak aj tu. A zase jazdim s tym malo takze bude mensie riziko ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Lubes120:
-> MB_CML: -> Tuner#2: ![159](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
![156](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/156.gif)
![159](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/159.gif)
-> Lubes120: Peknej Rapid, moje oblibena barva. Ja o vikendu vzal deti na koniky svym stale predrenovacnim...
-> Lubes120 07.04.19 21:41:46: Za mě nejhorší jak to vizuálně leze ven a ještě ke všemu vzadu A a vpředu V. To bije do očí někoho kdo řeší i podvozek nejvíc...
-> Lubes120: Až na to, že Ti to trčí z auta přes lemy, čili ostré hrany a to neukecáš... Každý svého štěstí strůjcem... O nesmyslném natažení pneu a celkovém vizuálním dojmu ani nemluvě, ale to je věc každého soudruha. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Nehovorím ze je to uplne legálne ale je to tak ako to byt este moze. Keby su tam nejaké pneu 195 alebo viac ze by neboli tak natiahnuté a trcali z auta tak to už by problém bol
-> SO545: ja som tieto isté disky jazdil aj na predošlej rapide a nikdy som s tym problem nemal. Chodil som s nimi dokonca aj na stk. Dezén pneumatiky nepretrča cez lem a to stačí. Ved aj na golfe v serii trčí koleso a je to v poriadku
-> stepan 07.04.19 21:07:10: Ale jízdní řády bych si pro jistotu stejně vytisknul. ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> King: Já věřím že to pozná, ale zrovna tohle je podle mě případ, kdy stačí dělat blbce a nebude to mít jak dokázat.
-> stepan: Tohle je snad v CZ i SK natolik proflaknuty, ze s vyjimkou mladejch uší to pozna kazdej chlupac a ma jistotu, ze ho na tom vykostej.
-> SO545: Docela by mě zajímalo, jakým mozkovým myšlením policajt zjistí, že je něco špatně, když na disku bude vyraženo to, co tam být má.
-> Lubes120 07.04.19 19:44:39: za nieco podobne kamarat 2x odovzdal policajtom znacky a potom sa vzdal a prezul... drzim palce![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Luky: Já reagoval spíš na to, že se převařáky nedělaj.
-> stepan: na tyhle gumy by nějaká normální šířka disků odpovídala něčemu běžnému kolem 5" šířky ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Jirik_Tuňák1983: A co použít jinýho, když potřebuješ nějakou normální šířku disků? Dělítka a arc jsou cenově dost jinde a udělají prakticky stejnou službu.
-> Jirik_Tuňák1983: Teď je na závodech někdo sháněl...
-> Jirik_Tuňák1983: hmmm nehovorim ze su nezohnatelne, ale vacsina co bola na predaj neboli take ake som chcel
-> Lubes120 06.04.19 21:26:24: A já jsem si myslel, že se převářky už tak 15 let nedělají.
-> Milan 136 06.04.19 18:07:54: Tohle konkrétně netuším, ale některý podivnosti toho motoru mají původ v tom, že byla snaha o co nejmenší výšku, aby se to vešlo do té relativně hodně aerodynamické kastle v tom jejich obskurním uspořádání - tzn motor podélně, skloněný a "naopak" - setrvačníkem dopředu. Primární převod je řetězem na převodovku umístěnou pod motorem. Právě proto to muselo být co nejnižší....
-> castrol: konečne sa mi ich podarilo zohnať :-)
-> Lubes120: dobre valce
Dnes obúvanie rapida. Predok zatial zrezaný kym nedorazia struny a zadok komplet kyvka struny aj domce.
-> Nwkt: Jezdí s tím máma.
-> StepaNoFUN: A má to cenu, jako statickej exponát v muzeu to nepořebuje ne? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Nwkt: Je. Ale ještě ho neřídila. :-D
Jinak jsem to dneska odvezl na dílnu, vyměnil těsnění pod hlavou (hlava nebyla potřeba rovnat), prakticky celý to zase poskládal... Pokračování příště - Ložiska, spojovačky, čepy, silentbloky...
Jinak jsem to dneska odvezl na dílnu, vyměnil těsnění pod hlavou (hlava nebyla potřeba rovnat), prakticky celý to zase poskládal... Pokračování příště - Ložiska, spojovačky, čepy, silentbloky...
-> OTA-MTX 05.04.19 22:46:31: Bože, to by mě tedy zajímalo, jakou tohle má výhodu?
-> peter13789 04.04.19 21:35:31: Paráda, díky za zhodnocení
-> Borderer 04.04.19 22:13:52: Tož řekl bych, že celkem ano a podmínky dle mého gusta
Předpokládám, že sa potkáme někde na srazu, tož můžeme dát řeč a uvidíš sám
Však jasný, zatím je to ešče dost daleko, uvidíme. Každopádně jak říkáš, v partě sa vždy cestuje líp.
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Borderer 04.04.19 22:13:52: Tož řekl bych, že celkem ano a podmínky dle mého gusta
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> StepaNoFUN: To je tvojí ženy auto? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OTA-MTX:
Pěknej hnojník.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Pěknej hnojník.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: To víš, anglickej motor ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> OTA-MTX: Tak to vymyslel někdo opravdu hlavou.
-> Eidy: -> stenly_79: aspon to má štěfty pěkně v ose nahoru, saab je ma pod uhlem takze kdyz zarostou je to taky na posrání
Kdyz neni druhej ridic a je to potreba odvyzt na dilnu... Tak 2 hodiny jezdeni, trocha presvedcovani, ze je to domluveny, dohledani zbytku veci, pokus o nastaveni brzd (budou se menit, protoze jsou spis nic, nez moc)...
Ale mame nalozeno a rano vyrazim to rozebrat. :-)
Ale mame nalozeno a rano vyrazim to rozebrat. :-)
-> stenly_79: Pěkný. A co tam děláš? GO?
-> Eidy: Jo jo, Jaguar E-Type S1 4,2 litrů z roku 1966.
-> stenly_79: Co to je. Něco starýho. Jag?
-> Eidy: Taky jsem s tím před časem válčil. Nakonec držela na třech silně zarostlých šteftech, ale po devíti hodinách práce byla dole.
-> palinator: Nee, všechno jsem podkládal. Bude to chtít pro jistotu líznout, ale rozhodně to není oraniště. ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)