Co jste dnes udělali...

prohledat
123794 příspěvků (zobrazeno 18651 až 18700) od 06.12.2007 do 16.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
11:08:18
23.11.2015
Jirik_Tuňák1983
-> růža 23.11.15 11:04:28: Mám jen obavy, zda tady nevzniká nějaký jiný virtuální svět, něco jako Matrix-virt.cz. 1
11:04:28
23.11.2015
růža
-> Jirik_Tuňák1983: A po nevrlém pražákovi tu máme další soutěž: Kdo je Tuleň#2 3
10:54:47
23.11.2015
Jirik_Tuňák1983
Nalezl novou kartu vozidla. 3 Tady to bude ještě zajímavé. 1

skoda-virt.cz/cz/.../1135 7-tulen-2-skoda-105-l
upraveno 1x, naposled 23.11.2015 10:59:03
21:52:59
22.11.2015
zralous
-> Suty: Jaké máš tapecy na těch dveřích?
21:44:04
22.11.2015
Luky
-> Suty: no mně zdejší inzerce přijde živá dostatečně. Pokud ti to přijde málo, tak bazoš nebo aukro. Ale řekl bych že je tam větší riziko divnolidí než tady...
21:31:18
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mr._Nosferatu: Jo to je správně, problém je v tom, že na ten maják žádný originál držák na hagusy neexistuje (alespoň jsem o tom nenašel ani zmínku). Nenašel jsem ani detailní fotku, jak to je řešené na autech, kde je, tak jsem to zkusil vymyslet sám, pokud možno co nejjednodušeji.
20:47:46
22.11.2015
Pavel P..
-> Suty: ani do šrotu se to teď neoplatí... ceny surovin jsou na minimu.
20:46:50
22.11.2015
suri
-> Suty 22.11.15 20:44:14: ako pozerám ideálne miesto kde to hodiť je kovošrot
20:44:14
22.11.2015
Suty
Dnes sem se rozhodl prodat díly z kila...

Ale nevim kam je hodit - zdejší inzerce se mi zda mrtva .

Mam všechny dveře, blatniky, kapoty, zadni celo.

Motor dvě převodovky .



Kam to nahodit ?
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Suty vložen 22.11.2015 20:44:14
20:32:36
22.11.2015
Mr._Nosferatu
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : typuju ze je to držák majáku na hagusy.
20:10:49
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Pavel P..: Já se na to můžu vyprdnou šaškovat kolem auta s tím malým heverem. Raději to nechám za dvě kila převážit a přehodit v servisu. Původní plán byl udělat rovnou i geometrii, ale je potřeba vyměnit jeden silentblok na nápravě, takže to až pak.
20:04:42
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> stepan: Teoreticky by to mělo umět držet, páč je to držák... čeho můžeš hádat. Prakticky to zatím nemám vyzkoušený, protože jsem nikde nenašel nic moc jak to má vypadat. Ale váhu stejně ponesou hagusy, takže tohle je jen any to drželo na mástě, snad to stačí.
19:56:53
22.11.2015
Pavel P..
-> U-Geen: to já jen vyměnil kola.... za 3/4 hodky bylo hotovo, ale taky už při tom padal sníh na hlavu... 3
19:54:29
22.11.2015
U-Geen
-> Pavel P..: ja prezouval dve auta... celej vikend :) u Outbacka jsem cistil bordel pod plast. podbehama, u Forestera menil pakny :) + lenost a je o zabavu postarano. Vcera i dneska uz to bylo za mirneho snezeni
upraveno 1x, naposled 22.11.2015 19:54:50
19:39:26
22.11.2015
palinator
-> Pavel P.. 22.11.15 18:25:30:

Já na to dneska zapomněl. 3 A to jsem měl dělat 3 auta.3
19:05:38
22.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Tomaso435: Vole :-D Ne tak lidi nám dávali stejně jen trvanlivý potraviny, co vydržej rok do další sbírky. Takže rejže, těstoviny, ruzný instatní věci, mouku, cukr, sůl atd. Bohužel letos se nesešlo moc masovejch konzerv, ale to je šumák. Pro velkokuchyň fajn, ale dom fakt ne :-)
18:58:27
22.11.2015
Tomaso435
-> Matthes, záškodník z TechWebu: jednou k tomu čuchneš a příště vyházíš zase sedačky vemeš modrou zástěru a začneš tlačit žrádlo dom do sklepa co3
18:47:58
22.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Seru na uprchlíky, ať táhnou odkud přišli.



-> FORM - zlomená ojnice: Tak volvem jsem nechtěl cukat 7x 3km tam a 3 zpět, patrol od kámoše žere a nechtělo se mi půjčovat dodávku. Mohl jsem vzít vlek za škodovku (felda má špatnou kostru zásuvky), ale musel by ho furt někdo hlídat na parkovišti u Kauflandu.



-> Bukaj: Nene, jednou jsem se taky nechal zlanařit na dobročinnost - Sbírku potravin: potravinypomahaji.cz/



Kdo z vás nakupoval včera po velkejch řetězcích, tak jste mohli potkat lidi s modrejma zástěrama a letáčkama, co se sbírky účastnili.
upraveno 1x, naposled 22.11.2015 18:49:48
18:30:50
22.11.2015
J3STER
-> Pavel P..: To je správný syslovský auto s velkým kufrem.1
18:25:30
22.11.2015
Pavel P..
Strašej sněžením, tak jsem musel přezout spotřebáka...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Pavel P.. vložen 22.11.2015 18:25:30
18:22:22
22.11.2015
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Konečně jsem dneska zbastlil toto... ještě to musím nechat opískovat a nalakovat.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)   vložen 22.11.2015 18:22:22
14:06:26
22.11.2015
Bukaj
Tak ta moje 130LPG najela na plyn už přes 110 000 Km, z toho téměř 100 000 na původní hlavu (auto před 10 lety koupil kamarád s necelými 50 000 na tacho a půl roku po koupi nechal nainstalovat LPG). A ventily se seřizovaly jednou za rok a půl...

...po výměně hlavy (původní už měla značně zaklepaná sedla) za novou mne nebavilo každý měsíc (po 1000-2000 Km) seřizovat výfukové ventily a nebyl čas řešit u někoho úpravu hlavy, tak jsem zkusil tuto možnost...4
10:41:39
22.11.2015
King
-> bouchy: Tak poporade: provozoval jsem na lpg dve makovice na 105ce motoru. Prvni, pravdepodobne puvodni hlava z roku 86, vydrzela cca 35tkm a po pravidelnych a nutnych vymezovackach ventilovych vuli uz byly ventyly zaklepany natolik, ze to na tepelne nejnamahanejsim miste ruplo (vyfuk. ventily mezi 2. a 3. valcem). Po vymene hlavy (decentne snizena) se scenar opakoval, mozna jen s pocitove mensi intenzitou a trapeni bylo ukoceno upgradem na favomotor (r.v. 92), kterej znamenal konec problemu s ventilama.

S teorii ventilovych sedel zhutnenych predchozim provozem na benzin s tetraetylolovem prisel na TW Čech, ale byl to jenom pokus o vysvetleni, proc provoz na lpg nektera skochtle dava a nektera ne.

Je potreba si uvedomit, ze co lpg zastavba to original. Reprodukovatelnost davkovani paliva je vzhledem k rustikalne jednoduchymu podtlakovymu systemu, moznosti kombinovat mixery, reduktory a ruzny kubatury motoru, dost bidna. Mechanickej rozdelovac v roli "ridici jednotky" predstihu taky obcas pripomina generator nahodnych cisel v zavislosti na otackach :-)

Od toho se odviji i to, ze lpgista ma pomerne dost moznosti, kterak nastavit davkovani lpg a zakladni predstih (vic na spotrebu, na vykon, kompromis mezi obojim...) a vzdycky to nejak funguje a projde to i tim zdejsim usmevnym systemem kontroly emisi.

Je normalni, ze se stejnym motorem to muze na plyn zrat 6,5/100 a jinej v podobnym rezimu jezdi za 9/100 a neresi to, protoze porad oproti benzinu setri. Muj byl ten prvni pripad, kdy to pravdepodobne kolem 2500-3000rpm melo chudsi smes (vyssi teplota ve spalovaku, riziko dohorivani ve vyfuk potrubi....).

U zminenejch fordu jsem o moznych problemech ventilovych sedel na lpg slysel, ale treba lidi z Cougar clubu (zetec, duratec v6) byly v pohode. Obecne ale chapu, ze kdyz zadani je zkonstruovat motor na benzin, tak schopnost trvale snaset provoz na lpg je bonus nikoliv nutnost. Ostatne prvni favomotory maji taky kvuli materialu ventilovych sedel s lpg problem, ale jejich tehdejsi stastny majitele, co si je vystali nocovanim na poradnik, to asi netrapilo :-)
09:54:52
22.11.2015
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nakupuješ pro polskej zájezd, nebo pro běžence? :-D
09:51:13
22.11.2015
FORM - zlomená ojnice
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty kráso, že sis nevzal na výlet nějaké větší auto?
09:10:31
22.11.2015
bouchy
Viděl jsem pěknejch pár stovek a stodvacítek na plyn, benzín to nevidělo krom startování. Žádnej přímaz, tehdejší netvrzený sedla a najelo to totéž co na benzín a shnilo dřív, než by došlo na generálku hlavy. O provozu na hadičku s bombou od sporáku nemluvě 40 Podle skoda.panda.cz jsou totiž motory provozovaný na Special s tetraethylolovem natolik odolný tím, že olovo je "natlučený" na povrchy sedel, takže vlastně přímaz nepotřebuje. Nevím, kdo kde vzal info, že moderní motory nevydrží LPG bez přímazu, vždyť od Škody Favorit měly hlavy tvrzený sedla pro provoz na bleifrei, Felicie, Fabie, Octavie totéž! Jo, jestli dneska existujou značky jako Ford, kterým se holt sedla zničí, to je jiná věc a auto nějaký takový značky považuju za prašivý, neboť toto by to mělo zvládnout. A nebo škodovku projet semtam na Natural (s náhradou olova - jeli třeba, ovšem nevim, co ta náhražka vlastně je). Případ TSI je jinej, tam jde především o ochlazení přistříknutím benzínu, ale vsadím se,že TSi by jelo i na "čistej LPG" bez přímazu, vstřiku a najezdí kotel km, dokud rětěz neřekne dost. Ovšem druhá věc jsou úsady z toho zkapalněnýho plynu. Plyn nezaaditivuješ...na tohle je milion temat, dokonce v ČR byla (prodejcem) umožněná montáž LPG bez ztráty záruky, nějakej Japonec, pak to zatrhli, protože asi lidi jezdili moc levně1
08:18:46
22.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Bukaj: tak jasne, setri se, aby to vydrzelo zaruku a pak si koupis novy auto4 LPG vetsina vyrobcu neschvaluje a prijdes tim o zaruku
08:01:35
22.11.2015
Bukaj
-> Mil@n: docela mne překvapilo, že se přímaz montuje i do moderních vozů, které mají hlavy dělané na bezolovnatý benzín, ale co jsem se tak bavil s vedoucím servisu, tak prý dnešní produkce vozů má materiály už na hraně použití na benzín, natož na LPG, které nemaže vůbec a ještě má vyšší teplotu hoření...
07:47:32
22.11.2015
Mil@n
-> Bukaj: No jsem zvědavý na výsledek po více desítkách tkm,ale taky jsem nad tím uvažoval,že bych hlavě pomohl přimazavaním
07:43:31
22.11.2015
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Chystáte se na válku? 9

-> Majki 21.11.15 22:23:42: A není to poněkud rasistický přístup? Nebo naopak ten bílej filtr Ti nějak ublížil a Tys mu řekl: "Zavřu tě, až zčernáš!" ?3
07:06:06
22.11.2015
Mr._Nosferatu
-> Matthes, záškodník z TechWebu: To chce pikapa :D
05:58:14
22.11.2015
rsvancara
-> Majki: Měnil jsi DPF? :-D
22:23:54
21.11.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
Převozil feldou asi tunu jídla 1 Ne najednou teda, ale na 7x.
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 21.11.2015 22:23:54
22:23:42
21.11.2015
Majki
Už bylo na čase... Ne není to uhlíkový 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Majki vložen 21.11.2015 22:23:42
13:40:49
21.11.2015
Bukaj
-> Klubko_: V tom případě nechápu, proč jsi je půlil? 4
13:25:08
21.11.2015
Klubko_
-> Jarda: u těchto brzdičů to asi nemá cenu vrážet víc peněz a energie než očištění a novy gumičky. Zjistil jsem, že mají od destiček vyklepany díry v místě, kde se desticky dotýkají brzdiče, takže na každé drobné nerovnosti desky slyšitelně klepou 9

Ofrézuju jen rez okolo pístků a tam kde mají jít prachovky (snad pak nebudou moc volny 132 ), možná je stříknu "+5HP" 1 sprejem, dostanou novy gumičky a zpět do služby.

Mám ještě 2 páry eňo ňuno brzdičů, ale ty budou až do jinyho auta 6
12:58:05
21.11.2015
Bukaj
-> krtik 21.11.15 09:58:04: No, tuning by byl motor z Favorita3

Dvě díry do plechu navíc už tomu autu neublížej, beztak je tam plyn a sání je už zmršený právě tim plynem (navrtané na podtlakovou trubičku ovládání LPG).

Asi hned tak nepoznám, jak to funguje, to až po ujetí pár tisíc km. Možná.4

Ale při nastavování kapkovače jsem zjistil, že výfukové plyny mají jiné aroma. Ale ta "vůně" mne neuráží, stále to nesmrdí jako moderní vozy1
10:31:11
21.11.2015
Maťo Duša
-> Přema: já tedy nemám zpracované otázky digitálně, ale protože naše škola kladla vyšší nároky na učení po celé 4 roky a vzhledem k tomu, že každý týden jsme psali 2 maturitní otázky z technologie, strojů apod., tak jsem se to učil tak, že jsem otázky vypisoval do sešitu. Psaním jsem se toho relativně dost naučil (zapamatoval to, na co bych zapomněl), po měsíci jsem tak nějak podchytil, co by tam mělo hlavně být v těch otázkách, co se obsahu týče apod., tak to docela i odsýpalo. Nejhorší známku jsem dostal snad 3- při poslední písemce v březnu, kdy jsem se zapomněl naučit jednu pasáž. Jediná nevýhoda je, že po těch 8 měsících jsem měl zápěstí jako míchačku na beton, jak jsme pořád psali. 3

Zkusil jsem nafotit něco, co jsi psal pro představu, jak jsem si to vypsal k maturitě já. Můžu ti říct, že to bohatě stačilo a při tom ústním zkoušením toho víc vymyslíš, než při psaní. ;)



Tady jsou naše tématické okruhy. Taky jsem se děsil, že na každé téma budeme psát písemku a ještě víc jsem se děsil, že si to i po písemce budu muset zapamatovat k ústním. 1 leteckaposta.cz/952243716

Pro představu, jak/jakým stylem jsem to vypisoval: www.rajce.net/a12147123



Tak snad ti to trochu pomůže. 4
09:58:04
21.11.2015
krtik
-> Bukaj: Čéče, docela tuning ten systém s aditivem, když si pomyslím na tvoji originalitu 6. Sice Ti neporadím, ale jsem zvědav, až to budeš mít funkční 1.
09:50:24
21.11.2015
krtik
-> Přema: Něco mám jako skripta na VŠ. Někam to hodim a pošlu odkaz ;-).
23:32:58
20.11.2015
Bukaj
Dnes jsem se lehce vrtal ve 130LPG (viz vedlejší téma 40 ). Při té příležitosti jsem konečně vyměnil membrány v reduktoru a po včerejší návštěvě STK (jen kvůli změření sbíhavosti) seřídil tyče řízení tak, aby byl rovně volant. Je to blbost, ale potěší (po roce ježdění s volantem za dvě minuty celá)4

A ještě jsem zakoupil sadu www.ochranamotoru.eu/valv e-saver-fluid-kit

Po úvahách o úpravě hlavy (tvrzená sedla) jsem se zatím uchýlil ke kompromisu. A pokud to bude fungovat dle mých představ, budu spokojen5



Myslíte, že má smysl dělat rozvod aditiva do obou větví sacího potrubí, nebo postačí jeden vstup?

Využil bych asi díry se závitem M6 pro připevnění plechu nasávání teplého vzduchu (který na potrubí nemám) a tyto díry bych provrtal skrz a do nich našrouboval trysky. Nebo jen jednu...
23:22:48
20.11.2015
Přema
-> haso: jo vyhazovat se nevyplácí, za informace se dnes draze platí.... no škoda nevadí zkusil jsem to třeba se ještě někdo ozve...
23:19:34
20.11.2015
haso
-> Přema: fu, tak to nemam

aj taky predmet som mal, ale z neho som vsetko povyhadzoval 40
23:15:51
20.11.2015
Přema
-> haso: obrábění je tam přímo jako soustružení, frézování, lisování atd

mě by pro začátek pomohlo například toto:

- a) Tváření kovů za tepla - kování, válcování, tažení, protlačování, výroba trubek.

b) Zkoušky bez porušení materiálu - druhy, princip, popis jednotlivých zkoušek.

nebo alespoň jak má asi tak vypadat vypracovaná otázka ať se můžu od něčeho zorientovat(počet stran, obsáhlost, podrobnost atd.)
21:30:00
20.11.2015
Jarda - zrušená registrace
-> Klubko_: nemel jsi je dat predem oprasit, nez jsi je rozdelal?
20:42:38
20.11.2015
haso
-> Přema: ja mam technologiu obrabania spracovanu ako predmet z vysokej skoly 1
20:38:27
20.11.2015
Přema
Chlapi, možná trochu blbá otázka ale neměl by někdo alespoň zbytky maturitních otázek z technologie? něco od čeho by se šlo odrazit? dneska jsem se zase na kousek díval a začíná mě to děsit 17
14:14:47
20.11.2015
Bukaj
-> Borderer 20.11.15 11:08:00: Rezistin ML litrovka, nebo je možné použít jakýkoli ML vosk (Soudal, HB Body apod) do toho cmrndnout trochu oleje (používám starý převoďák, ale klidně můžeš dát novej motorák, převoďák,...) - oleje cca 1/5 - aby to lépe vzlínalo a nevysychalo.

Stříkám elektrickou spritzpistolí s 60 cm dutinovou tryskou.

Rezistin ve spreji je úplně jiný, než v plechovce. Ten používám při montážích a opravách (třeba na šroubové spoje, když nechci, aby zrezly atd) - dobře se s ním pracuje...
12:41:48
20.11.2015
Klubko_
Torx jsem nezničil, šrouby povolil 6 až na jeden sroub šly všechny bez problému. Ofrezoval jsem si to trochu mezi hlavou a brzdičem a šlo to 6
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 20.11.2015 12:41:48
Extreme Tyres