Co jste dnes udělali...

prohledat
123575 příspěvků (zobrazeno 22651 až 22700) od 06.12.2007 do 12.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
21:18:11
07.01.2015
U-Geen
-> darklord: to je skoro divny ze to mas opotrebovany. ja to rozebiral u Subaru loni a prislo mi ze ty pakny jsou tam snad puvodni... ono nejak neni proc by se opotrebovavaly :)
20:53:24
07.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: Jasně no, je to nakokot vymyšlený. Mělo by se tou ručkou občas zabrzdit, aby to nerezlo... Ale kdo by to dělal...
20:20:02
07.01.2015
šadesa
-> Jarda/felda 07.01.15 20:06:19: jo když jsou zepředu budiž a ne idiocky vzádu kam strčíš tak prst s cočkem nemáš šanci
20:06:19
07.01.2015
Jarda/felda
-> šadesa 07.01.15 19:12:13: povojel odborníky, vyndaji to bez sundání hlavy 4
19:37:12
07.01.2015
Dušan
-> darklord: posledni slova pred smrti
19:29:10
07.01.2015
darklord
-> Matthes, záškodník z TechWebu: problem je ten ze "buben" je vyreznuty a pakny nemaju oblozenie. Na STK sa na krv utiahne lanovod aby to brzdilo v ramci kontroly, a potom ho zase povolim aby sa zbytocne nenatahoval. Az budem riesit nove kotuce tak to spravim, ale zatial ta chvila nenastala.
19:29:09
07.01.2015
šadesa
-> Max 07.01.15 19:26:56: celkem běžná věc jak zaroste není sance jí povolit většinou
19:26:56
07.01.2015
Max
-> šadesa: hm, to znám....většinou když se to nejmíň hodí...počítáš že máš za max. hodku hotovo....a ono ne... tak ať to dobře jde ;o)
19:12:13
07.01.2015
šadesa
takže dneska mě přijela na dílnu kia carens s tím euro motorem 2.2crdi že potřebuje vyměnit žhavící svíčky 3šly krásně a jedna lup a z výměny svíček se nakonec stane sundání makovice
19:03:18
07.01.2015
Matthes, záškodník z TechWebu
-> darklord: A kde mas problem? Nepremavaji ty maly minipakynky v zadnich brzdach? To je fakt vtipny u BMW. Sice tam není mechanickej převod v brzdiči kotouče, ale je to na palici :-)
18:59:37
07.01.2015
Petrson
Taky ručkuju pouze v nákým krpálu jinak vždy kvalt s osobákem. Jinak sem dřív jezdil multikárou, která když se lehce popustila pozadu z kopce a zašlápnul sem brzy a zas pustil tak už držela celou dobu než sem popojel dopředu3 Jinak u traktoru dle povahy terénu vetšinou kvalt někdy ručky a pak i klín.
18:51:26
07.01.2015
castrol
-> darklord: no hej, ale to predokolka nedokaze
18:49:21
07.01.2015
darklord
-> Placko: na toto mi staci pridat plyn 5
upraveno 1x, naposled 07.01.2015 18:49:31
18:40:31
07.01.2015
castrol
-> Placko: 52
18:35:04
07.01.2015
Placko
-> castrol: ani ja, kým nieje sneh a pekná zákruta 47
18:30:19
07.01.2015
castrol
tiež neruckujem
17:01:37
07.01.2015
darklord
-> Bukaj: cece ja bez rucky fungujem uz odkedy som to kupil, proste neruckuje :)
16:42:52
07.01.2015
Jawák - zrušená registrace
-> MOLSO: No,mne tak pred pár rokmi utiekol traktor 3 Rýchlosti išli veľmi ťažko a nepresne, tak som namiesto jednotky dal trojku21 3
15:57:20
07.01.2015
Bukaj
-> MOLSO 07.01.15 13:59:08: To není pravda, že to na vyšším stupni udrží komprese bez problémů - postupně se stejně pomalinku dá do pohybu...

... a rozdíl ve vyšším či nižším kvaltu není o kompresi, ale o převodu - síle, která působí od kol na třecí plochy v motoru, respektive obráceně 4

...a v krpálu bez ručky parkuje jen blbec3
14:37:03
07.01.2015
Luky
-> Tomaso435: jo to vím že se praktikuje, vždyť o tom píšu 1 Ale když se auto přesouváním posune někam dál, to je taky vtipný 3
14:35:11
07.01.2015
Tomaso435
-> Luky: Kolega vyprávěl, ja byl u bráchy a nechal venku před panelákem auto a dle slov bráchy odbržděné. druhej de ráno auto bylo na druhým konci sidliště, jelikož se tam auta běžně postrkávaj kvuli nedostatečný kapacitě parkoviště :D
14:35:10
07.01.2015
Jozka
-> Luky: Vždycky (krom stání v garáži) nechávám zařazeno, jenže jsem buď zapomněl, anebo to "nezabralo" - když jsem dojel, byly auta dávno přestěhovaný a nikdo nevěděl, co a jak bylo nebo nebylo. Nicméně zadní kola byly za cca 2 cm přesazením panelů.. Dobrý bylo to, že pojišťovna tomu volovi místo nějakých 3 tisíc, který chtěl, přiznala snad ani ne pětikilo na opravu prohnutýho lemu..
14:25:24
07.01.2015
Luky
-> Jozka: tak pokud nepoužiju ručku, musím použít qalt.

Zcela odbržděným autům na sídlišti jsem nikdy nepřišel na chuť, přijde mi to kapku o hubu. Ale asi jsou místa, kde se to používá běžně, ale tam já se nevyskytuju
14:24:36
07.01.2015
Jirik_Tuňák1983
-> Bukaj 07.01.15 13:17:09: Včera tady nebyla kolegyně, takže jsme s ostatními mužmi zjistili, že také nejsme 100% plynotěsní. 3 Bohužel se to projevovalo celý den. 3
14:23:56
07.01.2015
Jozka
-> vhml 07.01.15 14:14:19: Tobě že by zatuhly lanovody ? 3
14:22:46
07.01.2015
Jozka
-> Luky: Ani já ne.. ale kdysi jsem z toho měl menší problém, neb prý se můj služebák (zaparkovanej vedle baráku na rovině na betonových panelech) přes víkend rozjel, přejel napříč chodník, přeskočil obrubník, překonal 2 m ne moc posekanýho trávníku a opřel se do auta, zaparkovanýho na ulici (resp. příjezdový cestě na staveniště)..



Že prý hodně foukal vítr.. ale nejspíš auto roztlačil sám ten trefenej dement, protože potřeboval na svý plečce vyměnit hnilej blatník..



-> MOLSO: Pravdu máš, ale jestli jsem pochopil správně, jde tu o samotný uvedení do pohybu a to je něco úplně jinýho.
14:22:16
07.01.2015
minno
-> dragon_cb_cz: Nie. To by človek nesmel používať ručku roky :)
14:20:57
07.01.2015
Tomaso435
hehe ruční brzdu zatahuju akorát když přehazuju na zimáky 3
14:19:13
07.01.2015
Luky
-> dragon_cb_cz: nebo naopak v zimě zamrzlej, když ručku náhodou použiješ 1
14:17:44
07.01.2015
dragon_cb_cz
-> minno: Ty jsi nikdy nepotkal zatuhlej/zarezlej lanovod?
14:16:16
07.01.2015
minno
-> vhml: a čo sa stane lankám, pri ich nepoužívaní? :) Okrem toho, že nič.
14:14:19
07.01.2015
vhml
-> Luky 07.01.15 14:06:48: Tak to já jí používám úplně všude, i na rovině.



Ono nepoužívat jí je taky pro lanka slušná cesta do záhuby...
14:06:48
07.01.2015
Luky
-> vhml: hele já ručku při parkování skoro nepoužívám. To musí být jó kopec... Spíš si ji šetřím na zatáčení 47
14:04:56
07.01.2015
vhml
A nestačí zatáhnout ručku? 3 3 3
13:59:08
07.01.2015
MOLSO
tak si chlapci zaparkujte auto na nejaký krpál, hodte tam nejaký vyšší kvalt a pozorujte čo sa bude diať. auto sa posunie spomalí posunie spomalí .... na nižšom prevodovom stupnni to tá kompresia udrží bez problémov. A aj keď valec nie je 100 % plynotesný, stačí to.
13:31:49
07.01.2015
Jozka
-> MOLSO: Stlačuješ (když motor neběží) vzduch, jehož molekuly se o sebe třou .. protože se maj rády, když se na ně přitlačí..



-> Bukaj: Hele, ono auto na kopci drží primárně valivej odpor penumatik, takže nějaký kroužky a ložiska, to je nula nula nic.. když si u těch služebáků na odstávku vypustíš gumy, uvidíš, že se jejich chování při stání ve svahu o hodně zlepší..



Ale jinak jo, modelově když vystrkáš auto na svah ještě tak akorát, aby nesjíždělo dolů samo od sebe a vyšroubuješ svíčky, tak se vůbec nic nestane..5
13:17:09
07.01.2015
Bukaj
-> minno: Hergot! Se zelím! 3

Komprese má za následek to, že pokud je auto v pohybu, zpomalí jeho pohyb. Ano, v optimálním případě (jak jsem popsal dříve) by komprese vůz i zastavila a udržela v klidu. Ale spalovák nikdy není 100% plynotěsný, takže ve výsledku to, co drží auto v klidu je tření a gravitace. Tření součástí a náplní v motoru, převodovce, ložiskách, kolech, pneu vs. vozovka atd.

Proč myslíš, že je tak obtížné roztlačit vůz (odbržděný, odkvaltovaný) na rovné silnici?



Dost záleží i na sklonu terénu a dalších věcech, ale obecně bych si troufl tvrdit, že tam, kde se nepohne z místa auto s kvaltem, tam se totéž auto nepohne ani bez svíček. Bez kvaltu pravděpodobně ano, neboť v motoru je takové tření, které v součtu všech tření, držících vozilo v klidu nebude zanedbatelné.



Jinak jistota je kvalt, ručka a špalky pod kola3

Třeba u nás před firmou kvalt a ručka u některých vozů nestačí (například firemní Ducato)8
13:14:01
07.01.2015
Majki
-> minno: ja bych řekl že pistni kruhy o stěnu válce, šaly o kliku, ojnice... proste vše co se hybe, i vačka bude davatt nějaký odpor a všechno dohromady udělá dost velký odpor k tomu aby se to přes převodovku nehlo... toť muj názor.
12:46:34
07.01.2015
minno
-> Bukaj: a trenie čoho voči čomu? Myslím, že keby sa z motora vybrali sviečky, tak auto v kopci na kvalte neudrží.
12:42:30
07.01.2015
Bukaj
komprese sama o sobě vůz v kopci v klidu neudrží. Leda, že by byl spalovací prostor dokonale vzduchotěsný, což nikdy není. To, co drží auto v klidu, je tření a nic jiného 4
12:37:53
07.01.2015
MOLSO
-> Jozka: naozaj neni 4
12:27:57
07.01.2015
Jozka
Není ona ta "komprese" taky vlastně jenom tření..4
12:26:38
07.01.2015
Jozka
-> Luky: 3
11:48:05
07.01.2015
Majki
-> Luky: hele nepamatuji si to přesně ale tuším že se došlo k tomu že se ta komprese časem ztrati a drží to třetí 40
11:44:11
07.01.2015
Luky
-> Majki: to netuším, ale můj názor je komprese 40



(se šípkovou nebo se zelím? 1 )
11:28:47
07.01.2015
Majki
zase hledam.... a marně!

Někde tady se resilo proč auto auto stojící v kopci s kvatlem se nerozjede, jeden názor byla komprese a druhý tuším "tření". nemáte někdo páru v kterém tématu se to probiralo?
19:37:25
06.01.2015
Tomaso435
-> Bucin: a ted si představ že s takovýmhle přesahem akorát narváno d vnitřku až po strop a v místech spolujezdce až na čelní okno sem ve fávu vez prkna 3
19:32:16
06.01.2015
Bucin
prý dodávkou pcheeee 3 3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Bucin vložen 06.01.2015 19:32:16
16:45:40
06.01.2015
castrol
namontoval menšieho brasku
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od castrol vložen 06.01.2015 16:45:40
Extreme Tyres