
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Bukaj: Tak si pospěš
Já už nemám co upravovat (minimálně dokud se mi motor z GLSy nevrátí).

-> minno: nepřeháněj
není tam ani kryt na foto, tak bych řekl, že je vidět až dost

není tam ani kryt na foto, tak bych řekl, že je vidět až dost
-> šadesa 10.12.14 13:57:07: můžeš se zkusit zeptat www.autopejsek.cz/co-dela
me
-> šadesa: Ale stačí vyměnit výfuková sedla, takže 2000 , plus něco za rovnání...

-> dragon_cb_cz 10.12.14 14:36:41: no řekli mě 500 za jedno sedlo
-> dragon_cb_cz:
To abycom si pospíšili s těma našema hlavama...

To abycom si pospíšili s těma našema hlavama...
-> šadesa: Už je to co jsem slyšel celkem běžná cena, ale dá se i okolo těch 3 tisíc... za 5 tisíc se to podle mě nemůže vyplatit.
-> Jozka 10.12.14 14:01:08: no zdá se mě to taky peněz jak za kozu ale co se dá dělat že
-> šadesa: Asi moc ne, mě tohle vyšlo v rámci stavby motoru na 6 000 a prý drahý - že se ještě stále dá pořídit i za 3500..
kolik asi muže stát úprava hlavy š 120 na tvrdá sedla dnes sem jí odvezl do brusírny a bude mě to stát 5000 je to optimální cena?
-> Bukaj: hubeni kamarádi pak i obtežkáni uloupnutými díly rychlej utíkaj, že? 

-> Milan 136 08.12.14 20:55:20: a ktoré z toho je motor? Vidím tam len kopec čiernych plastových poukladaných krabičiek :)
-> Bukaj: / -> dragon_cb_cz:





-> Bukaj: Kuš, já si pamatuju jak ti nad některejma krabicema svítily oči
-> Jozka: Je tam 60 centimetrů, to musí stačit
A při tom stěhování jsem teda myslím spíš zhubnul 

-> Jozka: Je tam 60 centimetrů, to musí stačit


-> Jozka: Když ztlouste, tak má hubený kamarády, ne? 

-> dragon_cb_cz: Jestli ztloustneš, tak máš problém..

Více méně dokončil stěhování - přesunul jsem syslátosklep. Jelikož v novém je navíc jen asi metr čtvereční místa a musely se tam vejít i všechny sysláty, co byly ve starém bytě v pracovně, tak to byla trochu výzva, ale povedlo se 

-> StepaNoFUN 08.12.14 20:22:14: Ty kamna vypadají dost "seriózně" - a co ten Dakon vedle, ten už je mimo provoz ?
-> Max: díky
-> OTA-MTX:
-> OTA-MTX:

-> LUKAS 08.12.14 22:06:53: V nemenovanom servise s dvomi XX na konci , viem :D , poznám ...
-> Milan 136: tak to gratuluji ke změně ;o)
Mě osobně se líbí víc před FL, ale je to jen otázka vkusu...navíc pokud chceš rozumný rok, musí ty svítící slzy člověk skousnout.
Tak ať dobře a dlouho slouží ;o)
Mě osobně se líbí víc před FL, ale je to jen otázka vkusu...navíc pokud chceš rozumný rok, musí ty svítící slzy člověk skousnout.
Tak ať dobře a dlouho slouží ;o)
-> baal 08.12.14 20:38:44: domácí můžou mít menší teplotní rozsah, v lémě v autě máš klidně 70-80° domácí na to stavěný nebudou
-> suri: robil som automechanika v nemenovanom autorizovanom servise škoda a VW ...nepredlžili my zmluvu a nastupuje tam dalši pracovnik ododneska (rodinkarstvo) môjho oca kona brat a jeho atd atd..) ako to na Slovensku chodi a najmladši pracovnik musel ist stranou :)
-> Milan 136 08.12.14 21:27:42: Já myslím, že tak čistý budeš mít to auto stále

-> Milan 136 08.12.14 21:41:34: Jop , aj kolegovia pi*jú ... si pamätajú akurát AGR/ASV , AME/AZE :D nové kody nič , Všetko hľadať v ETKE :D
-> suri: ty jsi taky dobrej blázen s těma číslama

-> Nwkt 08.12.14 21:28:22: s felicií 

-> Milan 136 08.12.14 21:37:00: Tak vy ste veľký servis , ja len tak že to viem naspamäť...
-> suri: dík, vím:) ETKU zatím máme

-> LUKAS 08.12.14 21:34:20: To poteší , čo si robil?
ja som dneska neudelal nič akurát som dostal vyhadzof z roboty 

-> Milan 136 08.12.14 21:27:42: 1Z0823723A
-> Nwkt: já se nebojím

-> Milan 136: Bacha, s fáčkem tu bruslíš po tenkém ledu 

-> Tomaso435: každej má něco. Někdo třeba sbírá masky
Doba jde do předu a vývoj nezastavíš. Taky nebudeš jezdit věčně ve fáčku. O nástupci jsem uvažoval dlouho a když byla možnost koupě...
-> EDoZoNe: tak je to čestvě umytý, nebude to takový pořád. Nějak udržovat to budu, ale ne nijak brutálně
-> suri: přesně to mám v plánu

Doba jde do předu a vývoj nezastavíš. Taky nebudeš jezdit věčně ve fáčku. O nástupci jsem uvažoval dlouho a když byla možnost koupě...

-> EDoZoNe: tak je to čestvě umytý, nebude to takový pořád. Nějak udržovat to budu, ale ne nijak brutálně
-> suri: přesně to mám v plánu

-> Milan 136: na tomto není co k závidění..... Nic jenom že bych se na nějaký rezatý šroubky moc vysrat, a tedy velmi trefně vtipkuju a narážím na tvé minulé auto, které si poté co si na něm vychytal vše co šlo, prodal. a směju se sám svému dobrému hůmoru.
-> Milan 136 08.12.14 21:12:48: jop ,tú čo je hore na torpéde stačí skrátiť a pasuje super
-> Milan 136: Hm hm, na spotřebáku mám jakžtakž čistej motor, ale tohle je teda jiná kategorie 

-> suri: myslis pirelu na chladicovku?
-> Tomaso435: honíš počty příspěvků, nebo zavidíš nebo co?
-> Milan 136 08.12.14 20:56:20: Ešte tesnenie kapoty aby to čisté vydržalo ...
-> Milan 136: takže nakonec to vypipleš aby to vypadalo, a pak to zase prodáš 

Pokročil jsem s očistou. Namontoval novou deku-stará prochcaná olejem od nedanýho víčka na olej v minulosti.
a nový šroubky držící nárazník. Starý byly rezatý jako prase a kolem nich byl hnusnej i nárazník
a nový šroubky držící nárazník. Starý byly rezatý jako prase a kolem nich byl hnusnej i nárazník
-> baal: Kvylitní reproduktor do auta je shodnej s kvalitním reproduktorem do interiéru... Záleží na tom, co máš za reprodukory - frekvenční rozsah, citlivost, impedance... Vše by ses měl dozvědět v datasheetu od výrobce. ;-)
rychla otazka . prosim aky je rozdiel medzi reprom do auta a reproduktormi do bedni v interieri ? ostali mi repra do auta a mam jedne reproduktorove bedne ci by si to mohol pouzit do nich . diki