
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> castrol: pri elektrarni je to beztak jedno 

podařilo se mi na sebe prepsat 136 Rapida bez eko a bez evidencky jen s STK a to nebyl v poloprevodu na me

-> m8rinek 28.09.14 22:28:12: kdybys ty sváry zabrousil do hladka, tak bys mohl zamotat budoucím generacím identifikaci, jestli to bylo origo nebo nějakej bast 

-> dragon_cb_cz: No a právě proto, že STK jsou to, co jsou, tak bych řekl, že přebírat informace z úředních pramenů je tak to maximum, co po nich lze chtít.. Nicméně pokud bych to potřeboval (budu se opakovat - a tuším, jakej máš názor ty), tak místo dohadování se na STK (pokud by nešlo třeba o dědictví) dám extra 160,- za evidenčku a je*u na to = život je moc krátkej..

-> Jozka: Je možný... jen jsem tím chtěl říct, že to co je v TP skutečně není zdaleka vždy rozhodující - speciálně s ohledem na to, že STK není orgán státní správy...
-> dragon_cb_cz: Zřejmě by se nechalo dohledat i u nich, mají celkem detailní pokyny interní profutrovaný i právnicky tou svojí komorou..
-> Jarda/felda: Neřekl bych "nemá nic společného" - jako vlastník máš povinnost v případě změny jakéhokoliv údaje zapsaného v TP (včetně provozovatele) zajistit aktualizaci údajů v registru, tuším do 14 dnů. Toliko mají společného.
-> Jozka: Otázka je, zda rozhoduje materiální nebo formální stav věci (a tady by se asi museli vyjádřit právníci) - ono totiž právně je vlastníkem ten, komu auto skutečně patří, nikoliv ten, kdo je zapsaný v papírech a stejné je to s provozovatelem - na to nahlášení do registru je tam právě ta lhůta 14 dnů. Tzn pokud koupíš auto a přijedeš na STK, s tím, že chceš protokol na svoje jméno (a prohlásíš se za vlastníka či provozovatele, příp. to doložíš např. kupní smlouvou) tak dle mého názoru není nic proti ničemu - pokud tomu tak skutečně je.
A tady ta úvaha (materiální vs. formální stav) není něco co jsem si teď po ránu v rozespalosti vycucal z hlavy, ale ve vztahu k vlastnictví vozidel se k tomu opakovaně vyjádřily i soudy - např. v případě lidí, který chtěla ždímat ČKP, protože byli vedený v registru jako vlastníci u aut, který dávno odhlásili na někoho jinýho, doklady i auto předali a doufali, že tím to pro ně končí.
-> Jarda/felda 28.09.14 11:05:45: No... jak se to vezme. Já bych řekl, že je omezena do 31.12.2014, protože od nového roku bude úřad vyžadovat max 14 dní starou (a je to přímo v zákoně).
-> Jozka: Otázka je, zda rozhoduje materiální nebo formální stav věci (a tady by se asi museli vyjádřit právníci) - ono totiž právně je vlastníkem ten, komu auto skutečně patří, nikoliv ten, kdo je zapsaný v papírech a stejné je to s provozovatelem - na to nahlášení do registru je tam právě ta lhůta 14 dnů. Tzn pokud koupíš auto a přijedeš na STK, s tím, že chceš protokol na svoje jméno (a prohlásíš se za vlastníka či provozovatele, příp. to doložíš např. kupní smlouvou) tak dle mého názoru není nic proti ničemu - pokud tomu tak skutečně je.
A tady ta úvaha (materiální vs. formální stav) není něco co jsem si teď po ránu v rozespalosti vycucal z hlavy, ale ve vztahu k vlastnictví vozidel se k tomu opakovaně vyjádřily i soudy - např. v případě lidí, který chtěla ždímat ČKP, protože byli vedený v registru jako vlastníci u aut, který dávno odhlásili na někoho jinýho, doklady i auto předali a doufali, že tím to pro ně končí.
-> Jarda/felda 28.09.14 11:05:45: No... jak se to vezme. Já bych řekl, že je omezena do 31.12.2014, protože od nového roku bude úřad vyžadovat max 14 dní starou (a je to přímo v zákoně).
-> Vojtisek: si otvor stahovaciu sluzbu 

-> Vojtisek: stěhoval se Janin brat

-> Jarda/felda: Tak to je moc fajn..

-> Jozka 28.09.14 22:13:14: do tp se zapisuje údaj v registru se samotným vlastnictvím/provozováním nemá nic společnýho
-> stepan: Tak, opakování matka moudrosti skoda110r.eu/140rr/duben1
20001.jpg
-> m8rinek: Na webry přes hlavu?
-> m8rinek: Určitě vidlicovej osmiválec !



-> Jarda/felda:
Nač by v TP pak ta kolonka byla ?

Omyl dvě víka v ultrazvuku, jen aby se tam vlezly, bylo třeba uříznout hrdla. Copak to bude? Kdopak ví odpoví :)))
-> Jozka 28.09.14 21:16:39: to ale nevylučuje možnost že provozovatel může být někdo jinej než je zasanej v dokladech
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jo, to bych řekl, že je normální.. ale i když samostatná evidenčka je extra úkon, tak žádný extra pokyny pro protokol o ní nejsou k mání..
-> Jozka: No u evidenčky se přímo ptají, koho tam mají napsat a nového majitele píšou do přímo hlavičky protokolu.
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Tak stejnou otázku jsem dostal jen jednou - když jsme dovezli depozitního pivonýra.. ale normálně ne-e.. Asi si u vás toho "provozovatele" vykládaj volněji a pokud jim to dlouhodobě prochází, tak to zřejmě ani ničemu nevadí..
-> Jozka: Tak co si pamatuju, tak se ptají ve smyslu, že se ujišťují... "A protokol bude psaný na Vás?"
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Bylo míněno tak, že máš povinnost přistavit vozidlo k provedení technické prohlídky, dle zákona se žádá jen o TP u dovozů apod... Ale díky legislativnímu neumětelství našich nejchytřejších musím vzít zpět, vyhláška č.302/2001 Sb., používá svévolně termín "žadatel" úplně pro všechny, takže máš pravdu..
Jinak se mi na žádný STK nestalo, že by se mě ptali, koho do protokolu napsat a vyhláška viz výše v §12, pojednávajícím o obsahu protokolu uvádí jasně, že protokol obsahuje "jméno a adresu nebo firmu a sídlo provozovatele vozidla"..

Jinak se mi na žádný STK nestalo, že by se mě ptali, koho do protokolu napsat a vyhláška viz výše v §12, pojednávajícím o obsahu protokolu uvádí jasně, že protokol obsahuje "jméno a adresu nebo firmu a sídlo provozovatele vozidla"..
-> Jozka: A STK ti snad udělají sami od sebe? Ne. Přijedeš tam a žádáš o provedení STK (nechápu, proč si pod tím hned představuješ, že musíš vyplnit nějakou žádost). Nevím jak u vás, ale u nás se automaticky ptají, koho tam chceš napsat do protokolu.
-> Vojtisek: cul zas naspatek
?

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Jaká žádost zase ? V protokolu je prostě napsáno "provozovatel vozidla:" a šmytec.. a ten jim vyjede z databáze, takže třeba postup viz -> pepa110r 28.09.14 12:33:40: se mi zdá v pořádku, aby se ušetřila duplicitní evidenčka..
To je nějaký jejich zvrácený výklad čehosi... STK dělá na žádost někoho a jeho jméno se taky zapíše do protokolu - kdo je vlastníkem či provozovatelem není vůbec jejich starost.
-> Bukaj: Není tak úplně pravda- Asi záleží na uvážení každé STK. V pátek jsem vyzvedával auto v bazaru (který byl jeho majitelem) a jelikož bylo bez STK, tak ji museli udělat - nová STK je již na naší firmu, i když bazar byl majitelem auta v době, kdy to na STK jelo. ;-)
-> Bukaj: U nás dělají taky STK na aktuálního majitele, nicméně do poznámek zapíší "Převod na nového majitele a jméno". Už sem tak přihlašoval dva stroje.
-> MATTESS 28.09.14 09:12:27: dle zákona platnost není omezena ...
-> Bukaj: Přesně to samý mě říkal taky technik na STK že TK jedině na toho kdo je v TP

-> Jarda - zrušená registrace 28.09.14 08:39:46: Tam je problém s tím, že protokol z TK je vždy psaný na majitele, uvedeného v TP, takže TK (narozdíl od evidenčky) Ti neudělají na Tvé jméno...
Je tedy možné, že u vás na STK to vidí jinak, ale tohle mi tvrdili na dvou STK tady u nás, že nemohou TK udělat na nikiho jiného, než aktuálního majitele dle TP...

Je tedy možné, že u vás na STK to vidí jinak, ale tohle mi tvrdili na dvou STK tady u nás, že nemohou TK udělat na nikiho jiného, než aktuálního majitele dle TP...
-> Jarda: Stačí ti TK na tvoje jméno a jak píše MATTESS: má platnost 10 dní. 

-> Jarda: stačí, ale má platnost asi 10 dní (případně mě opravte). Taky tak budeme přihlašovat auto s novou STK na jméno nového majitele
-> Stepan FUN: a staci v tomto pripade technicka jako evidencka nebo musi byt fakt k STK jeste evidencka? me na STK tvrdil, ze staci technicka na me jmeno a tam je napsano, ze vozidlo z hlediska evidencni kontroly vyhovuje
-> vedec: Jak bylo napsáno, jenom potřebuješ od toho člověka, kterej je v polopřevodu plnou moc k přihlášení na sebe, nebo kupní smlouvu. Jinak je vše stejný, jako kdybys byl v odhlášce Ty. ;-)
-> vedec: Dohlašovat se to nemusí. Nový majitel si klasicky udělá pojistku, evidenčku. Na úřadě do žádosti jako předchozího majitele napíše toho, na koho to bylo naposled dohlášený, ne toho co je v polopřevodu.

sorry ze to cpu sem, ale mam rychlej dotaz, pokud je auto na nekoho v poloprevodu a ten dotycny ho hodla prodat, driv nez ho dohlasi na sebe, jak se postupuje ? musi to nejdriv dohlasit na sebe, nebo ne ? kdyztak to nekam presunte..diky vsem za odpoved
-> castrol: ty uz neser



-> Nwkt: Tak měl jsem v plánu udělat "patro" ve služebáku. Ale jelikož jsem byl doma sám (což je na tlačení proti kopci málo), venku se mi nechtělo, tak jsem nejdřiv musel zpojízdnit to auto, co stálo v garáži... :-) Služebák přijde na řadu až zítra...
-> Stepan FUN: Po školení to chtělo odpočinkovou práci? 

Poskládal motor na 105ce. Takže to konečně vyjelo z garáže vlastní silou. Přícina náhodnýho "vaření" byla ucpaná propojovací trubička u topení, tak uvidíme. Ještě chci vypláchnout okruh octem a pak dát novej chladič...
-> Tomáššš: aka je cena plechu
?

rozobral auto 

Podařilo se složit PC na první pokus. Jak málo stačí k radosti. :o)