skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
18:57:14
30.06.2014
30.06.2014
Jarda - zrušená registrace
-> minno: znicenej z prace, ukoly na same papirovani a na praci mi nezbyva cas, pak fronta na urade a jeste jsem zjistil, ze jsem vybiral z peti vleckovejch hrideli, az jsem prebral :( no uz to tak necham - hazi me to na strane poloosy, takze male lozisko bude asi dostavat pekne zabrat - meril jsem hazivost jen na strane kola a jeste byla pekna, nevymackana
18:55:20
30.06.2014
30.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> minno: už je mu evropa malá projede austrálii dřív jak ty trabanti)))
18:21:36
30.06.2014
30.06.2014
minno
-> Jarda: prečo?
17:40:56
30.06.2014
30.06.2014
Jarda - zrušená registrace
byl jsem si pro mezinarodni ridicak a uz dnes nemam silu delat na aute
15:40:27
30.06.2014
30.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> oppik: hnědý to máš snad ty ne
14:04:35
30.06.2014
30.06.2014
Klubko_
-> darabos: vlastni navrh?
13:26:01
30.06.2014
30.06.2014
darabos
Dnes som dokoncil programovatelnu zapalovaciu jednotku na 6 litrovy dieslovy setvalec
23:21:52
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Kuladmin: No kablík i kondik taky vozím - leda hledat závadu postupným vyměňováním všeho, co se nachází ve vezených ND, tak by se na to přijít dalo..
22:41:56
29.06.2014
29.06.2014
Klubko_
-> Jumbo: tak to je fajn není zač
22:41:12
29.06.2014
29.06.2014
krtik
-> Jumbo:
22:40:56
29.06.2014
29.06.2014
oppik
-> myschaak AZNP K.Hora 29.06.14 17:17:59: si to natíral LUxolem
22:37:57
29.06.2014
29.06.2014
Jumbo
-> krtik: Ještě nevím... Možná budu jenom sedět v areálu a koukat, jak se tam všichni vrací ze závodů...
22:34:21
29.06.2014
29.06.2014
krtik
-> Jumbo: paráda, jsem zvědav, jak to uvidim v akci na tvém autě ;-). Asi se netřeba ptát, jestli budeš závodit, žejo?
22:30:13
29.06.2014
29.06.2014
Jumbo
-> Klubko_: jo, jsou na místě, šlape jako hodinky... Ještě jednou díky...
-> krtik: Jasně... Sedí to na nich krásně a ani to není tak tvrdé, jak bych čekal...
-> krtik: Jasně... Sedí to na nich krásně a ani to není tak tvrdé, jak bych čekal...
22:30:08
29.06.2014
29.06.2014
krtik
-> Jumbo: Pěkné - to tam máš fakt ty Regaly?
22:27:40
29.06.2014
29.06.2014
Klubko_
-> Jumbo: no prokoukl formánek, jen co je pravda
Co tyčky zdvihátek? Už je tam máš?
Co tyčky zdvihátek? Už je tam máš?
22:13:06
29.06.2014
29.06.2014
Jumbo
Od soboty máme nové kolečka... Myslím, že mu sluší... Díky Ondro...
21:44:23
29.06.2014
29.06.2014
Kuladmin
-> Jozka: To jo no, mě musel taky táta odtáhnout na laně a přitom jsem to zkoušel i nahodit, ale ani prd. A pak když to zkoušel sám tak na to přišel okamžitě pač to zkoušel když už bylo šero a bylo vidět jak to tam hazí jiskry všude možně i snad zkrz víčko rozdělovače. A nej sranda byla v tom, že jsem měl i ten kabílek sebou - pořád jsem ho vozil právě pro tenhle případ.
21:06:15
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Kuladmin 29.06.14 18:04:07: Jen si to uvědomit někde na silnici, ono se to stává, ale tak jednou za život..
20:53:24
29.06.2014
29.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> darklord:
20:39:18
29.06.2014
29.06.2014
darklord
-> Peťa Klíč: tam je zhnile kazde coupe, moze za to ta hlupa guma okna, to tece na skrz aj ked je to nove, skoro ma brali mrakoty ked som umyval auto a videl jak ta voda mizne v rohu okna do tesnenia...
19:26:55
29.06.2014
29.06.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
nic moc, go řadičky, demontáž zadního plata, nález kvalitně prorezlého kusu plechu pod zadním oknem ,,
18:04:07
29.06.2014
29.06.2014
Kuladmin
-> srdcar 120L: -> Jozka: Takže pořád stejně jako to měla má GLSka. Tak to tutově byla příčina.
17:17:59
29.06.2014
29.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
no masakr dneska...stříknul jsem první dveře a komplet mastný,doma dvě deci ředidla tak jsem tatíka vyslal koupit ředidlo a šel jsem to smejvat,nakonec to docela dobře dopadlo,ač bych potřeboval ještě tu decku co jsem setřel ředidlem tak zadní dveře nejsou noc extra....přední se povedli.....takže na tu bídu spokojen
16:09:08
29.06.2014
29.06.2014
srdcar 120L
-> Kuladmin 29.06.14 10:28:38: Stovka měla pružinku kladívka přichycenou na tělo rozdělovače na průchozí šroubek přes izolační podložku a z vnější strany byl na očko kabel ke kondíku a dál buď kabel s očkem k cívce, později faston na konektor, celé to bylo pod matičkou.
Stávalo se, že se vyklepal nebo zlomil kabel přímo u vstupu do kondíku a držela to jen izolace kabelu.
Stávalo se, že se vyklepal nebo zlomil kabel přímo u vstupu do kondíku a držela to jen izolace kabelu.
15:13:43
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Kuladmin: Má - a mohla by to být příčina takovýho chování..
-> Bukaj: Mário (předchozí majitel) to měl opatlaný úplně všechno na tý LS (a nosnou rouru motoru vylitou betonem), čímž ta polomechová pryž podložka byla tak "zdržkovatělá", že by se dala namazat na chleba.
-> Bukaj: Mário (předchozí majitel) to měl opatlaný úplně všechno na tý LS (a nosnou rouru motoru vylitou betonem), čímž ta polomechová pryž podložka byla tak "zdržkovatělá", že by se dala namazat na chleba.
14:20:50
29.06.2014
29.06.2014
Tuner#2 - zrušená registrace
10:28:38
29.06.2014
29.06.2014
Kuladmin
-> myschaak AZNP K.Hora: Nepamatuju si jak ma stovka řešenej rozdělovač, ale pokud to má tak určitě v háji ten malej drátek co je od kondíku buď utrženej nebo spečenej a apod. mě to taky takhle jednou zastavilo. Jiskru to hazelo ale prostě to nejde nahodit a to ani právě na laně.
10:07:42
29.06.2014
29.06.2014
castrol
-> Klubko_ 28.06.14 23:52:09: totok je tá správna robota
01:24:19
29.06.2014
29.06.2014
Bukaj
-> Jozka: No, protože vazelína se dávala jen nahoru pod tu čepičku, aby nezarezla matka. Ona tam ta vazelína stejně k ničemu jinému není - do samomazných pouzder se odtama ani nemá jak dostat...
To, že jsem na téhle nápravě opatlal vazelínou , co šlo (čert vem gumku, hlavně, aby až to za dvacet let budu rozebírat znova, nebyl problém ) je jen moje iniciativa.
A červené čepičky jsem viděl jen ty, které jsem demontoval z našich škodovek - ve všech byla stejná Neoma...
Stejně, jako v ložiskách přední nápravy...
Ona ta Neoma byla asi jeden z nejkvalitnějších tuzemských lubrikantů. A pamatuju, že táta si hrozně chválil a cenil žlutou Jugoslávskou vazelínu (ve žluté plastové piksle s černým plastovým šroubovacím víčkem, asi litrovka obsah, na etiketě symbol kuličkového ložiska).
Ta byla jen pro extra použití
To, že jsem na téhle nápravě opatlal vazelínou , co šlo (čert vem gumku, hlavně, aby až to za dvacet let budu rozebírat znova, nebyl problém ) je jen moje iniciativa.
A červené čepičky jsem viděl jen ty, které jsem demontoval z našich škodovek - ve všech byla stejná Neoma...
Stejně, jako v ložiskách přední nápravy...
Ona ta Neoma byla asi jeden z nejkvalitnějších tuzemských lubrikantů. A pamatuju, že táta si hrozně chválil a cenil žlutou Jugoslávskou vazelínu (ve žluté plastové piksle s černým plastovým šroubovacím víčkem, asi litrovka obsah, na etiketě symbol kuličkového ložiska).
Ta byla jen pro extra použití
01:14:40
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Člověče, máš pravdu, myslel jsem, že už 68-ky měly a on ten pesar má kód 111- stovkovej.
S tou barvou je to teda divný, třeba na LS jsem měl fakt pěkně červenou čiapočku, přitom ten spodní plast je stejnej matroš, stejná vazelína, byl tam stejně dlouhoe a přitom byl zažloutlej, vůbec ne červenej..
S tou barvou je to teda divný, třeba na LS jsem měl fakt pěkně červenou čiapočku, přitom ten spodní plast je stejnej matroš, stejná vazelína, byl tam stejně dlouhoe a přitom byl zažloutlej, vůbec ne červenej..
01:05:13
29.06.2014
29.06.2014
Bukaj
-> dragon_cb_cz 29.06.14 00:18:05: Protože jsem ji (dobově) naplnil dobovou červenou vazelínou Neoma NH2
Tyto krytky byly vždy bílé (krémové), jen časem zašly působením jiných předmětů. Na slunku lehce dožluta, ve styku s olejem dohněda, ve styku s gumou do černa a ve styku s červenou vazelínou dorůžova Je to stejný plast, jako třeba krabička na žárovky ze 742, to určitě znáte, jaké může nabrat odstíny
Jinak trochu uvedu na pravou míru zde zveřejněné bludy - MB nemělo čepičku červenou, dokonce ani bílou. MB nemělo žádnou čepičku, jen holou matici. A ani spodní krycí misku, ani gumu pod ní. Zato mělo spodní podložku s vybráním a filcovým o-kroužkem. A na pomocné páce mazací šroub.
Jak jsi správně vytušil podivnost, tak přiznávám, že jsem použil pomocnou páku se samomaznými pouzdry, neboť jsem nemohl najít originální. Tu přivezl kamarád, když si přijel pro nápravu... Ale stejně jde tato náprava do auta s mnoha drobnými odchylkami od originálního stavu. Kulové čepy a (řídící tyče) jsem také použil novější bezúdržbové...
Tyto krytky byly vždy bílé (krémové), jen časem zašly působením jiných předmětů. Na slunku lehce dožluta, ve styku s olejem dohněda, ve styku s gumou do černa a ve styku s červenou vazelínou dorůžova Je to stejný plast, jako třeba krabička na žárovky ze 742, to určitě znáte, jaké může nabrat odstíny
Jinak trochu uvedu na pravou míru zde zveřejněné bludy - MB nemělo čepičku červenou, dokonce ani bílou. MB nemělo žádnou čepičku, jen holou matici. A ani spodní krycí misku, ani gumu pod ní. Zato mělo spodní podložku s vybráním a filcovým o-kroužkem. A na pomocné páce mazací šroub.
Jak jsi správně vytušil podivnost, tak přiznávám, že jsem použil pomocnou páku se samomaznými pouzdry, neboť jsem nemohl najít originální. Tu přivezl kamarád, když si přijel pro nápravu... Ale stejně jde tato náprava do auta s mnoha drobnými odchylkami od originálního stavu. Kulové čepy a (řídící tyče) jsem také použil novější bezúdržbové...
00:47:59
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Dobrý vědět, kdo co má..
00:43:33
29.06.2014
29.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Já je sháněl cca rok zpátky na objednávku do Dánska... a když to bylo po koruně a měli skladem dvacet kusů... no tak jsem je vzal
00:42:07
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Tak u těhle nezničitelných položek jsem při 6 - 8 kusech vyhlásil stop stav..
00:39:13
29.06.2014
29.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: To je dobře - i těch mám desítky
00:37:47
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Trest smrti !! Hele ale zase ti bude ladit s tím spodním plastíkem, ten byl mléčně bílej vždycky..
00:26:45
29.06.2014
29.06.2014
dragon_cb_cz
-> Jozka: Aháááá... tak to jo :) No tak tenhle díl asi "originální" na autě mít nebudu, vzhledem k množství bílejch se mi ty červený nějak shánět nechce
00:26:11
29.06.2014
29.06.2014
FORM - zlomená ojnice
-> dragon_cb_cz: Jsou, nějakou jetou jsem měl, ale nové asi jen v bílé barvě. Tyto nedůležité díly se asi lisovali z toho co zrovna bylo.
00:25:46
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> dragon_cb_cz: Původně byly ty krytky červený (MB, kila), když se nepovedly nebo šísly, tak do růžova - ty čirý (případně mléčný průsvitný) jsou pozdějšího data.
00:22:56
29.06.2014
29.06.2014
dragon_cb_cz
-> FORM - zlomená ojnice: Já právě mám bílých doma asi 40, ale růžovou jsem ještě neviděl.
00:22:16
29.06.2014
29.06.2014
FORM - zlomená ojnice
-> dragon_cb_cz: Asi bude růžová. Osobně jsem měl v ruce růové a bílé (téměř čiré), což nevylučuje i další barvy.
00:21:51
29.06.2014
29.06.2014
Klubko_
-> dragon_cb_cz: no, vypadá růžově. Ale to bude nedokonalost fotoaparátu
00:18:05
29.06.2014
29.06.2014
dragon_cb_cz
-> Bukaj 28.06.14 23:24:29: Proč mi přijde ta plastová krytka čepu pomocný páky růžová?
00:17:23
29.06.2014
29.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Nu, mě se nějaký osivo už sešlo, ale nějak ne a ne sejít..
23:56:11
28.06.2014
28.06.2014
Bukaj
-> Jozka:
No, zase tak rzká sklizeň to není, zaseli jsme někdy koncem zimy, klíčit začala někdy koncem března a jelikož jde o suchomilnou odrůdu, tak další péče spočívala v častém okopávání a občasném odkrytí igelitové folie a provětrání, aby plísně neměly šanci...
Bohužel už mi došlo osivo, ale pilně sháním
No, zase tak rzká sklizeň to není, zaseli jsme někdy koncem zimy, klíčit začala někdy koncem března a jelikož jde o suchomilnou odrůdu, tak další péče spočívala v častém okopávání a občasném odkrytí igelitové folie a provětrání, aby plísně neměly šanci...
Bohužel už mi došlo osivo, ale pilně sháním
23:50:13
28.06.2014
28.06.2014
Jozka
-> Bukaj: Tys ale šikovný zahradník, číms hnojil, že je sklizeň tak zdařílá a brzká ?
23:33:38
28.06.2014
28.06.2014
myschaak AZNP K.Hora
-> Bukaj: stačí přehodit těhlice na kotouče)
23:33:17
28.06.2014
28.06.2014
Klubko_
Tak jsem se dneska konečne zmotal poskládat si lepší kompresor, ať mám čím stříkat škodnou . 2 písťák, 50l nádoba (od Čokyna asi před 2ma rokama), motor 1,5kW 2840ot/min. Při odpouštění vzduchu ofukovací pistolí udrží stabilně 3Atm.
Funguje to, ale musím vyměnit tlakový spínač (vypne v 5Atm a znova zapne, když klesne až na 1,6Atm), gufero na klice teče a budík na nádobě je jen do 6Atm a já budu chtít tlačit víc.
Funguje to, ale musím vyměnit tlakový spínač (vypne v 5Atm a znova zapne, když klesne až na 1,6Atm), gufero na klice teče a budík na nádobě je jen do 6Atm a já budu chtít tlačit víc.