Ja som dnes machroval s nápravnicou.Jeden šrob sa mi podarilo povoliť nazváraním matky ale druhý budem musieť vyvrtať.
Ani to náhradné rameno nie je výhra.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
21:36:37
27.04.2014
27.04.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Tak jak jsem psal... 2200 nahoru. Stále klasická Fordí nafta... :-/ To turbo prostě níž u těhlech menších objemů neuměj... :-/
21:22:03
27.04.2014
27.04.2014
Hurdis
-> Stepan FUN: Od cca 2200 vejš. Úprava motormanagementu evidentně řeší posun co nejdál (k 4500 dobrý, k červenému počnu zkoumat) než sbírání. Ale dá se s tím poradit. Žilina má ale podstatně zábavnější zpřevodování.
21:16:18
27.04.2014
27.04.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Tak v jakejch otáčkách to teda funguje? 2500-3500? A při "kick downu" o 500 vejš?
21:06:44
27.04.2014
27.04.2014
Hurdis
-> Stepan FUN: Hele, asi vyřešeno...Stejně jako u těch ostatních dehtů mezi 105 a 150 poněma z nižšího objemu. Nebrzdit. :-D
A když už tak to dřív skopnout (jak si zvykneš, že je otáčkoměr na druhý straně tak to i začneš hlídat) a tady se ještě přidá ve vhodném okamžiku citlivý přístup k plynu, tj. jako když v matu chceš o dva dolů a je to.
Už si skoro rozumíme. K odebrání oprávnění je zase o krok blíže. Navíc zatím to vypadá, že při cestovně vytíženějších dnech bude náklad na přepravu o cca 300-350Kč/den příznivější oproti předchozímu stavu.
A když už tak to dřív skopnout (jak si zvykneš, že je otáčkoměr na druhý straně tak to i začneš hlídat) a tady se ještě přidá ve vhodném okamžiku citlivý přístup k plynu, tj. jako když v matu chceš o dva dolů a je to.
Už si skoro rozumíme. K odebrání oprávnění je zase o krok blíže. Navíc zatím to vypadá, že při cestovně vytíženějších dnech bude náklad na přepravu o cca 300-350Kč/den příznivější oproti předchozímu stavu.
20:35:56
27.04.2014
27.04.2014
Tomáššš
-> Maty110l: mas ju dobre naucenu :D
20:09:44
27.04.2014
27.04.2014
castrol
-> Maty110l: a dobre to mas zariadene
18:44:30
27.04.2014
27.04.2014
Tomáššš
-> Klubko_: zaujimave ale preco to ma len tato ? u inych som to nevidel ...
18:03:59
27.04.2014
27.04.2014
darklord
-> Bukaj 27.04.14 08:17:11: jojo, mal byt na STK, ale dnes po nastartovani sa ukazalo ze fuci do vody takze ide zase tam kde som ho nasiel a bude sa hladat aspon daky faborit
17:06:17
27.04.2014
27.04.2014
dragon_cb_cz
-> krup: Ta to schytala teda - ale děcka budou mít zážitek. Chválím
17:03:03
27.04.2014
27.04.2014
krup
16:57:34
27.04.2014
27.04.2014
Klubko_
-> Tomáššš: předpokládám tě zaráží ten tvar svodu na 1. a 4. válci. A sice, že jde nezvykle dlouho rovně a pak a dolů. Už jsem tady o něčem podobným četl. Je to snaha kopírovat směr výfukovyho kanálu v hlavě a svod ohnout až dál od hlavy.
14:51:10
27.04.2014
27.04.2014
Tomáššš
nasiel som toto , s RS to ma spolocne asi len blatniky a loukota... co viac ma zaujalo,boli vyfukove zvody ... Pre tych znalejsich,je toto bezna uprava pre vyfukove potrubie ?
www.eurooldtimers.com/cze /.../54486-skoda-130rs.htm l
www.eurooldtimers.com/cze /.../54486-skoda-130rs.htm l
14:01:45
27.04.2014
27.04.2014
Majki
-> Milan 136: to se tam možná uvidíme
12:36:47
27.04.2014
27.04.2014
Mr._Nosferatu
Přezul na zimnní ... :(
08:17:11
27.04.2014
27.04.2014
Bukaj
-> darklord 26.04.14 20:10:00: To je motor pro účely TK, nebo proč do tak hezký káry takovej motoř?
22:38:39
26.04.2014
26.04.2014
Milan 136
22:37:18
26.04.2014
26.04.2014
Milan 136
-> Lůďa: super. nejhezčí kola
21:20:36
26.04.2014
26.04.2014
Don_pepe
-> Vojťas: V podstatě můžu vyzvednout značky z depozitu, nasadit skla a sedačky a jezdit
21:01:11
26.04.2014
26.04.2014
Tomáššš
20:55:35
26.04.2014
26.04.2014
Tomáššš
-> Lůďa 26.04.14 15:49:12: nadhera
20:27:00
26.04.2014
26.04.2014
darklord
-> Jawák: trochu povolila, zbytok uz zrovnam celom
20:16:46
26.04.2014
26.04.2014
Jawák - zrušená registrace
-> darklord: karoseriu si nakoniec vyrovnal?
20:10:00
26.04.2014
26.04.2014
darklord
Motor koprivak... Uplne doslovne Snad sa to bude aspon tocit vlastnou silou zajtra...
18:58:15
26.04.2014
26.04.2014
exwrcteam
-> Peťa Klíč: nn toto je stastne rozhodnuti:) a
14:08:35
26.04.2014
26.04.2014
OTA-MTX
-> Peťa Klíč:
12:43:09
26.04.2014
26.04.2014
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
(nemělo to přijít do podělali? )
06:56:42
26.04.2014
26.04.2014
Vojťas
-> Don_pepe: paráda ! tak že MS stihas ;)
19:20:01
25.04.2014
25.04.2014
OTA-MTX
Tak mi snad koneně po deseti letech budou v MTX ukazovat malé budíky.
Vyhodil jsme to debilní plastové čídlo teploměru a dal hlinikévé a jde to:)
Akorát palivomer porad nejak hapruje, z cerpadla vede modry a zlutý drát, oba do budíku, ale neukazuje to, když ten modrý ukostřím tak to ukazuje, je to možníé?
Vyhodil jsme to debilní plastové čídlo teploměru a dal hlinikévé a jde to:)
Akorát palivomer porad nejak hapruje, z cerpadla vede modry a zlutý drát, oba do budíku, ale neukazuje to, když ten modrý ukostřím tak to ukazuje, je to možníé?
13:01:02
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: No nejni lampas jako lampas.. ti technici bejvaj víc v pohodě, ale stejně těm lidem (zvlášř pokud de facto "narukovali" v 15ti) zpravidla naprosto chybí jakákoliv sociální inteligence a dost obtížně se s nima vycházi.. Prostě ideální střední managorment..
11:58:31
25.04.2014
25.04.2014
j_j
-> Jozka: prastrejc nebyl voják, spíš technik - teta mi vyprávěla jak jako totaleinsatz dělal výbrusy na Messerchitty - utekl domu do Brna, tam ho našlo Gestapo a putoval zase do fabriky, byl pro ně asi cennej, protože klasiku utečenýho by zplynovali...taky tam prý ze srandy stříkali vodu v Reichu a jeden spolueinsatz mu tam omylem stříknul toulen do oka a měl s tím pak problém (samo toho kolegu nenaprášil, protože němci by s ním udělali konec) :D na škoda,že jsem ho nezažil...stejně jako dědu, kterej v PZO vozili stroje (zetory, RTO,škodovky, tatry) do Iráku a tak...ale stop zasírání :D mám zo toho fotky (1960 čs. technická výstava v Iráku) možná udělám album tady...
11:53:27
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: No já jsem tím zjistil, že můj budoucí vedoucí výroby je bejvalej kapitán tankovejch vojsk, což nominálně není moc dobrá zpráva..
11:52:04
25.04.2014
25.04.2014
j_j
-> Jozka: o T-72 by mi taky nevadila...třeba munice po obvodu věže byla "dobře řešená"....aspoň to měla osádka rychle za sebou...škoda, že jsem nezažil prastrejdu - v Martině vyráběli holoubky míru - T34/85, T54/55 a T 72 :)
11:47:12
25.04.2014
25.04.2014
Jozka
-> j_j: Určitě lepší, než diskuse o T-72, kterou jsem zažil kdysi já..
11:26:32
25.04.2014
25.04.2014
j_j
abych si na pohovoru vyprávěl s šéfikem o embéčkách jsem ještě nezažil
13:32:13
24.04.2014
24.04.2014
StepaNoFUN
-> Hurdis: Honzo to je fordí nafta. :-D A ne zrovna velkoobjemová. Takže předpokládám, že je to jako u zatím asi všech motorů do 2.0 - do 2200ot./min je to mrtvý, pak to do 3,5 až 4 táhne a pak je to znova mrtvý... Na těch novejch transitech to sice táhne od cca 1400, ale špička o5 od cca 2000
21:59:03
23.04.2014
23.04.2014
dragon_cb_cz
-> Hurdis: Zkušeností moc nemám, ale moderní dehty mi přijdou takový jalový... v tátovo Accordu má ten motor dvojnásob kobylek co v mojí oktávii a stejně to pocitově o moc líp nejede....
21:44:41
23.04.2014
23.04.2014
Hurdis
Během prodlouženého víkendu jsem udělal standardní poklidný záběh motorwerke na 600km, dotankoval "slušnou" naftu a ode dneška započala nakládačka, stejně jako na nových dehtech předtím. Kua Žilina a Bolka to sbírala mnoohem rychleji a mají to pořád, tohle je zatím supr na přívěs s Rapidem nebo tahat podvál s koněma. Ale na fofrování a stíhání schůzek se ještě zorničky na protijedoucí stahují. Možná je to třídenním nespánkem, ale ta prodleva pod turbem se buď začne rovnat, nebo pude. :-D. Ale čáry na Kampě chvilku vydrží :-D Nicméně jezdit "předpisovým" stylem nahoru jen sudé do 6, dolů přes dva liché, to se mi zatím moc nelíbí. Divný, hodně divný odstupňování, pořád si za sebou představuju naložený dvoukolák. Táhne jak má být, ale agilitu se buď naučí jako u předchozích, nebo to necháme v přátelském rytmu odejít. Auto které mne bude vychovávat do klidu, to jsem nechtěl. Sice potřeboval, ale nechtěl. Nebo půjde na prvním servisu "těžká" koule.
23:12:25
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> j_j: Vycpat to trochu ještě přijde - ale jen zespoda.. dám na to origo okyslej potah, abych zjistil odkud kam ten šev - jo a už vím, proč se tuněj škodovky: napodobit přesně tu nedbalou eleganci boleslavských makáčů je neskutečná pakárna .
23:07:08
22.04.2014
22.04.2014
j_j
-> Jozka: nebo to vycpeš skelnou vatou a jdeš od toho
23:03:55
22.04.2014
22.04.2014
Jozka
-> j_j: Dělá se to, ale rád bych se tomu vyhnul..
-> Tomáššš: Má to být šitý a nejspíš je to ušitý i správně (možná je šev jen nepatrně delší), ale jde o to najít správnou polohu stranově i předo-zadní..
-> Tomáššš: Má to být šitý a nejspíš je to ušitý i správně (možná je šev jen nepatrně delší), ale jde o to najít správnou polohu stranově i předo-zadní..