skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> saskyn2 18.02.14 12:13:47: tak na totk by som nerv nemal
Ze škodovek to první měla jedničková fábie, největší výhoda pravostranné/levostranné řízení, vedlejší výhoda auto s klimou/bez, pro představu mezistěna vypadá takhle
-> saskyn2: To jsem taky nevedel :)
-> saskyn2: Novinka aj pre mňa. Ale zaujímavé.
-> Luky: Ano, mezistěna je přišroubovaná a přilepená, normálně vyndávací, má to takto většina moderních aut, protože svařenec karoserie je pak stejný pro levostranné i pravostranné řízení. Současné Škodovky to tak mají všechny, určitě fábie, octavie, sup, yeti, rapid. Citigo nevím ale nejspíš taky.
-> saskyn2: takže ta je nějaká vyndavací a zastamdací? Já vždycky myslel, že je to vařené, součást kastle. Co je to za auto?
-> saskyn2: ono to z té fotky vypadá dost chaoticky
tak asi proto 


-> Luky: Jop vyndaná mezistěna

-> Arnold: Fotka je trochu postarší a vzhledem k tomu že v současné době jezdí a bez problémů tak si troufám říci že ano

-> saskyn2: tam je díra do motorového prostoru?!
-> saskyn2: a v tom se ještě vyznáš jo? 

-> suri: Jo, jasný já to nemyslel špatně
poprvé jsem ses tím patlal tak dva dni
ale dneska kdyby se mě někdo zeptal jestli raději budu přehazovat přední nápravu na š 120 nebo palubku na O2 tak si raději vyberu octu.
-> ZdeněkH - zrušená registrace 18.02.14 12:17:14: Podělali snad ne, spíš Před a po a tohle je fotka v průběhu


-> ZdeněkH - zrušená registrace 18.02.14 12:17:14: Podělali snad ne, spíš Před a po a tohle je fotka v průběhu

-> saskyn2 18.02.14 12:13:47: ty hej , ale nie na prvy krat
-> saskyn2: vypadá to spíš jako fotka z co jste dnes podělali 

-> suri 18.02.14 07:37:09: Palubku na dvojkový oktě mam přehozenou za hodiku a půl i s pauzou na kafe
tohle je další level

tohle je další level

-> minno: Tuším že tam rozdíl je, ale taky jsem to nikdy moc neřešil.
-> Luky: Hloubkovej výzkum se často vyplatí.. Si vždycky vzpomenu na bratrancovo (vyučený karosář, ale zdrhl od toho, jak to nejdřív šlo) kolegu.. tak 1981.. "vždyť to za rok odehnije hned tady vedle" .. "když to budu vyřezávat celý, nic si nevydělám.."
A vlastně někdo i tady prezentoval komplet práh nebo prahy nový na starých zaklepaných u MB..
A vlastně někdo i tady prezentoval komplet práh nebo prahy nový na starých zaklepaných u MB..
-> Bukaj: ale kdeže, FA káble sú tiež odporové. A keď sa tak bavíme o odporoch palcov a káblov, tak predpokladám, že 120 palec má väčší odpor a 120 káble zas menší, a FA palec menší odpor a FA káble väčší? Čiže ak skombinujem 120 palec a FA káble, tak je ten celkový odpor už moc veľký. Tak mi to teoreticky vychádza vzhľadom k tomu čo mám ja nakombinované :)
-> minno: Nemělo by to být spíš naopak? Tedy 120 měla odrušené koncovky kabelů (odpory 1, nebo 5 Kohm), zatímco Fa a novější už měly odrušené přímo svíčky, tedy kabely bez odporů...
-> Jozka 17.02.14 23:48:25: na mým cabriu zase v anglii navařili nové zadní lemy přes ty staré shnilé. Nabodovat, zakytovat, nastříkat a je to 

-> Bukaj: Tak to už potom asi začínam tušiť, prečo mi u bezkontaktu z fava lepšie fungujú káble zo 120 :D
-> minno: Také neřeším palce kontakt/bezkontakt. (žádné bezkontaktní nemám
) On tam je rozdíl v odporu, ale myslím, že 1Kohm vs. 5, nebo 10Kohm... ?
Stejný rozdíl byl ve škodováckých koncovkách kabelů - taky se dělaly dvě verze 1 a 5 Kohm...

Stejný rozdíl byl ve škodováckých koncovkách kabelů - taky se dělaly dvě verze 1 a 5 Kohm...
-> dragon_cb_cz 17.02.14 22:58:22: to počujem prvý krát...palce som vždy prehadzoval ako sa mi zachcelo kontakt - bezkontakt.....
-> xerox422 17.02.14 23:12:59: prečítaj si dragonovu odpoveď ešte raz, píše, že veka sú zámenné...
-> xerox422 17.02.14 23:12:59: prečítaj si dragonovu odpoveď ešte raz, píše, že veka sú zámenné...
-> Bukaj: Dobově asi zřejmě lepší, když bylo vidět - už má přece vyměněný prahy = GO.. nicméně třeba po tátovi málokdo našel, přestože autogenem..
-> Jozka: To jo, no. Měl jsem na mysli výměny prahů, prováděné do začátku devadesátých let na provozních autech...
U Levandulky to mám docela čistě, ale jen docela (a stejně jsou tam už zase díry)...
U Levandulky to mám docela čistě, ale jen docela (a stejně jsou tam už zase díry)...

-> Bukaj: Tak sice jo, ale nechá se to udělat krásně čistě, ne v ohybech rozříznout sloupek až kdoví kam, svařit to hranatý a ještě přitom zprznit ten prolis spodní.. A hlavně věděl, že to má být provedený "veteránsky"..
-> Jozka: No, co se týče prahů na MB, tak všechna MB (snad kromě mého MBG), se kterými jsem měl tu čest a která měla měněné prahy, měla na sloupcích prahy navařené způsobem "návlek"...
Asi to tehdy byla běžná praxe...

Asi to tehdy byla běžná praxe...

-> Jozka: Třeba byl klempíř průkopníkem :D.
-> m8rinek: Už pro ročník 1969? No, v tomhle případě měly původní i náhradní prahy u toho t-íčka bohužel stejnou velikost.. se teda asi pan mekánik spletl o číslo..
Už teď tvořím jen originály, takže trubky i krabičky jo - přestože je nemám v úmyslu (pokud to bude jen trochu možno) nikdy využít..
Už teď tvořím jen originály, takže trubky i krabičky jo - přestože je nemám v úmyslu (pokud to bude jen trochu možno) nikdy využít..
-> Jozka: Jenže u BMW a MB je to dost možná fabrická prasečina. Údajně existujou prahy asi ve třech třídách jako převleky :D.
Výztužnou Krabičku vyhazuju, trubku taky. Trubku rozmnožim a přemístim :)))
Výztužnou Krabičku vyhazuju, trubku taky. Trubku rozmnožim a přemístim :)))
-> m8rinek: No, třeba ta "krabička" výztužná nad trubkou pro hever je tam taky úplně na h..o, že?
Taky mám aktuálně po 20 dkg kytu na úpatí každýho B sloupku v napojení do new prahů, ale to už předělat nešlo, bylo by to nejlíp stejný.. Vidět to nebude, ale ne že by mě to nesralo.
No od tý doby, co známýmu na BMW 2002 navařili nový prahy na starý, už se nedivím ničemu..

Taky mám aktuálně po 20 dkg kytu na úpatí každýho B sloupku v napojení do new prahů, ale to už předělat nešlo, bylo by to nejlíp stejný.. Vidět to nebude, ale ne že by mě to nesralo.

No od tý doby, co známýmu na BMW 2002 navařili nový prahy na starý, už se nedivím ničemu..
-> Jozka: Tady jsou prahy měněný, takže pak už tam nebyla 100%:/.
Jo tohle jsem taky nepochopil a viděl mnohokrát. Na červenym měl klempíř za úkol zavařit jednu nepochopitelnou díru v prahu ze spodní strany asi 3cm průměr, dostal k tomu kus prahu z kila. Frajer to vyřezal a na ferovku zaplálc rovnym kusem plechu, že se to domodeluje (Asi 1cm kitu). No dopadlo to tak, že měl udělat 5 věcí, 1 zapomněl a 3 jsem předělal :D.
Jo tohle jsem taky nepochopil a viděl mnohokrát. Na červenym měl klempíř za úkol zavařit jednu nepochopitelnou díru v prahu ze spodní strany asi 3cm průměr, dostal k tomu kus prahu z kila. Frajer to vyřezal a na ferovku zaplálc rovnym kusem plechu, že se to domodeluje (Asi 1cm kitu). No dopadlo to tak, že měl udělat 5 věcí, 1 zapomněl a 3 jsem předělal :D.
-> m8rinek: Soused dodnes tvrdí, že úplně na všech kusech ani nebyla..
Ale i kdyby ne, určitě tam patří..
Jsem byl onehdy taky rozpačitej z klempíře.. ne že by pevnostně nějak selhával, ale úprava teda za 4.. třeba na vnějším prahu nepřebrousit jednotlivý body na lemu a ojezdit to flexou po celý dýlce, to teda nepochopím..

Jsem byl onehdy taky rozpačitej z klempíře.. ne že by pevnostně nějak selhával, ale úprava teda za 4.. třeba na vnějším prahu nepřebrousit jednotlivý body na lemu a ojezdit to flexou po celý dýlce, to teda nepochopím..

-> suri: Taky jsem nedávno absolvoval..
Dnes doděláno.. Rána na předek oprava + exterierová přestavba na facelift
Dnes doděláno.. Rána na předek oprava + exterierová přestavba na facelift

-> dragon_cb_cz: Takže 120 veko na FA rozdelovac pasuje, ale nemalo by sa, Dovod? A ake su odpory palca cca. lebo mam jeden rovnaký ale je bez čísla a kontakty ma vypuklé.
-> Jozka: To možná zrovna je, ale spodní hrana prahu držela jen sporadicky navíc chyběla U výztuha prahu. Ještě, že auto od ,,renovace,, nic moc nenajelo...
-> xerox422: Víčko ano, palec má jiný odpor... Fáčkový do 120ky lze, naopak asi taky ale nemělo by se...
Nechcem zakladat temu.
Je palec a veko rozdelovača zámenný z 120 do FA?
Je palec a veko rozdelovača zámenný z 120 do FA?
-> m8rinek: To není ani nabodovanej konec výztuhy k podběhu ?
-> exwrcteam: Zažil jsem dnes už dva a nikdy to dobrý nebylo...
-> m8rinek: ti to předem odlehčí a ty takhle na něho

není klempir jako klempir:))
Není nad to mít auto po klempířoj... Vnitřní výztuha prahu pro jistotu vůbec nebyla...
-> m8rinek 17.02.14 14:01:59: a odkedy nanho das ?

-> dragon_cb_cz: ... kamarádova, čeká, až si najdu čas na přehození agregátu a části interiéru do slušné kastle...
kontrola podvozku, vymena homokinetakov, horne ulozenia tlmicov, kotuce, platnicky, tesnenie pod karburatorom, karburatorovy ventil a odbublinkovavac
-> Bukaj: Jasně, spíš jsem myslel čí je a vůbec co je zač a tak
Klidně do SZ...

-> dragon_cb_cz: Přijela sem... 

-> Bukaj: A jakpak se k tobě dostala? Jinak 136GL spí v hangáru, tam se teď asi nedostanu...
-> minno: O těch M10 jsem věděl, ale překvapilo mě, že Zeke měl na motoru M10 štefty, ale byly krátký - tak jsem myslel, že ta změna neproběhla najednou. Ale jelikož to je favomotor, tak z toho asi moc usuzovat nejde...
-> minno: O těch M10 jsem věděl, ale překvapilo mě, že Zeke měl na motoru M10 štefty, ale byly krátký - tak jsem myslel, že ta změna neproběhla najednou. Ale jelikož to je favomotor, tak z toho asi moc usuzovat nejde...