
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Vojtisek: zase si ho pchal kam si nemal co 

-> MOLSO 12.02.14 10:54:43: sak on ma namiesto imbusu motilikov 

-> minno: tehdá ještě né já , ale mistní mekányk. odešlo 2x po sobě po strašně krátký době... no a nakonec se tam dal zase temac a ten je tam do dnes :D
-> MOLSO: skoro

-> minno: ob týždeň čo ? 

-> Tomaso435 11.02.14 17:17:51: ellringa sem měl na minulým autě a ani s novou hlavou nevydržel víc jak 30 tis... Tak to si asi niekde spravil chybu. Ja meniť tesnenie pod hlavou čo 30 tis. km, tak ma asi mrdne.
-> Zeke-ten šestý 11.02.14 14:00:13: Jak "po zimě"? Myslíš, že už skončila? Já myslím, že nějak ani nezačala...

-> Tomaso435: prd zalezi na case ale hlavne to spravit poriadne 

-> Lukaso358: aspon se to nacvičilo... příště nas čeká forman.
-> Tomaso435: Voda to protáhla + zase ty ventily aneb když se kvůly jednomu co nejde utáhnout přešli 4x 

-> Jarda: hlavu jak sem sundal ta sem vrátil jenom sem ji očistil. nic jí nebylo. jenom z ní nešlo smejt to co vypadá tak ošklivě. ale na přejetí prstem byla hladká. Nojo, tady sme začli postupně pomalu filtrbox hadičky, lpg, vodu, a pak se začalo pomalu odšroubovávat, ted se ještě přešli ventily,, ten první levej vejfuk klepal. pač nešel pořádně utáhnout tak se asi uvolnil a už je to cajk, možná ventily ještě jednou někdy v budoucnu přejít... jen asi v oleji i při absolutním vypuštění zustala kapka vody co tam natekla... a tak i v novým oleji je maličko vody. snad se něco vypaří
-> Tomaso435: ja to delam bezne asi tak neco pres tri hodiny (kamos mi to stopoval v polnich podminkach na felde combi), hlavu jsi nenechal liznout? to je lepsi udelat vzdy, pokud teda nejses par tisic km od baraku :)
-> Jarda/felda: nene šedej, origo se slípkou. ještě starší zásoba:)
-> Tomaso435 11.02.14 17:17:51: jestli je ted ten temac černej tak si to zopakuješ 

-> Jarda/felda: to bylo origo těsnění ještě bez loga. teď tam je temac ten se slepicí origo. ellringa sem měl na minulým autě a ani s novou hlavou nevydržel víc jak 30 tis...
takže nemá smysl připlácen víc.
-> srdcar 120L: zřejmě jo, právě že už sem 3 tejdny pozoroval takový zhoršení toho co trvá jinak už 40 tis...
-> Jarda: no když něco dělám poprvé.... :-D příště už to bude lepší. další těsnění bude na formanoj ten už 40 tis papá vodu... :D
takže nemá smysl připlácen víc.
-> srdcar 120L: zřejmě jo, právě že už sem 3 tejdny pozoroval takový zhoršení toho co trvá jinak už 40 tis...
-> Jarda: no když něco dělám poprvé.... :-D příště už to bude lepší. další těsnění bude na formanoj ten už 40 tis papá vodu... :D
-> Luky: : to je přesně ten případ



-> minno: pan flexa poriesi 

-> T: svatá pravda. Třeba já vždycky před sprintem ujídám svačinu, abych auto odlehčil 

-> Luky: : každej gram, kterej uberu, můžu já nabrat



-> T: gram ke gramu, ale pak přibereš 10 kilo a jsi tam kde jsi byl...
(myslím že se to tu nedávno řešilo, snad dokonce přímo u tebe v kartě?!)

(myslím že se to tu nedávno řešilo, snad dokonce přímo u tebe v kartě?!)
-> Bery: : předně tak, gram ke gramu
a jak bohužel ?...alespoň je kde brát 


-> minno: To jo, časem se to změní, ale jsou důležitější věci teď na práci

-> Zeke-ten šestý: stejne to vyzera aj tak furt ako motorak 

Vzal to na vapku a pořádně umyl podběhy po zimě. Prokouklo to

-> m8rinek: já to beru jako že gram ke gramu...a na rapidí panty matrošem bohužel nešetřili...
-> Tomaso435: Kdyby tam nebyla ta voda tak to máme o hoďku a půl míň. 

-> Klubko_: Lepší jsou titanový šrouby. 

-> Bery, m8rinek: a pouzivate srouby s dutou hlavou? To je zase gram ke gramu
Na moji motorce jsou takovy srouby na motoru. Neco takovyho: b2b.heliosrace.cz/data/..
./sroub-osy-10ks.jpg ale tohle je oproti tomu na motorce malo duty.

-> Bery: Těch sundanejch 72g je prd, je to víc cool, než aby to mělo smysl :))). BTW erkový přední panty jsou co do provedení dost podobný těm zadním ;).
-> m8rinek: neboj se toho,ty panty nic nenesou:-) a ještě když se nechce tolik vrtat,dá se to i po povrchu brousit.
A hlavně zadní panty jsou ty nejlehčí.To železo,co drží dveře,nebo přední haubnu - to je vrtáníčko.
A hlavně zadní panty jsou ty nejlehčí.To železo,co drží dveře,nebo přední haubnu - to je vrtáníčko.
-> Jarda/felda 10.02.14 22:21:00: to nebol Temac made ine russian federation ale ešte CZ
-> srdcar 120L: u toho tretiho valce to je vzdycky :(
-> Tomaso435: to jsem myslel, ze jsi vetsi monter, ja za 13 let patnact sedejch temacků (ne na jednom, ale asi na deseti autech :)) ted mam ve felde cernej temac od predchoziho majitele, zatim pomohl dotesnovac, protoze zacinala jit voda do oleje
Presel jsem na elring, kterej je zatim jen ve zlutym rapidu
V zasobe ted mam 4ks elring a 1ks sedej temac
-> Tomaso435: to jsem myslel, ze jsi vetsi monter, ja za 13 let patnact sedejch temacků (ne na jednom, ale asi na deseti autech :)) ted mam ve felde cernej temac od predchoziho majitele, zatim pomohl dotesnovac, protoze zacinala jit voda do oleje
Presel jsem na elring, kterej je zatim jen ve zlutym rapidu

V zasobe ted mam 4ks elring a 1ks sedej temac
-> Tomaso435: Jestli dobře vidím, tak ti u 3. válce trochu foukalo do vody, ne ?
-> Tomaso435 10.02.14 22:06:37: to je až moc pěknej výkon na černej temac 

jinak hlava 99,5% OK. což sem rád :)
jinak na svodech to vodstraly další dva štefty :-D
jinak na svodech to vodstraly další dva štefty :-D
těsnění po 91 tis km.
z této strany jen mírně sežrané. z druhé kolem zkruží totálně KO.
takže se to asi chytlo v pravej čas...
jinak naše poprvé. ja a lukaso. asi 8 hodin práce
... zejtra už jen ventily. teda jeden. hajzl klepe. jinak pohoda. a díky bitmapovi za radu ;)
z této strany jen mírně sežrané. z druhé kolem zkruží totálně KO.
takže se to asi chytlo v pravej čas...
jinak naše poprvé. ja a lukaso. asi 8 hodin práce

-> m8rinek: : jedny má myslím jurin u nějakýho rs a jedny mám já 

-> myschaak AZNP K.Hora: Berymu je potřeba tu vrtačku už sebrat. :-D Každopádně jsem mu naposled nabízel nádobku s aktivním uhlím včetně držáku - chyba... Byl ocelovej. Takže je to tam na hliníku. :-D
-> m8rinek: Bery má tak o půlku lehčí
ikdyž jinej model teda



-> castrol: no tak začni
a dokonce je vše tak jak bylo 


Dneska vyndání nápravy kvůli vaření výztuh...po asi roce dělání na domě jsem se dostal k něčemu pořádnýmu

-> T: Mam ty díry zbytečně roztažený od sebe, takže ty velký možná zvětšim, nebo přidám 2x 6mm díry mezikozy...
Další jsou kdepa?
Další jsou kdepa?
-> Pavel P..: ok děkuji
-> Vitek: těžko říct jakou koupíš svíčku... stačí dát míň třeba tolik benzinu co je přibližně velikost svíčky a až se rozpoustí tak dolejt do potřebný hustoty...
-> m8rinek: : chtěl jsem psát, že málo,ale ty díra skrz to asi dohnala
váhu víš ? to už jsou tady třetí panty, co já vím, tak můžem porovnat 


-> Pavel P..: Kolik vosku na kolik benzínu?
-> Vitek: je to snadný.... seženeš si včelí vosk, stačí obyč svíčka z pravýho včelího vosku, vytáhneš z ní knot, nakrájíš do zavařovačky a zaleješ technickym benzinem a necháš rozpustit aby z toho byla taková řidší kaše, asi jako ztuhlá PP90ka :-) štětcem to normálně natřeš a necháš zaschnout, udělá to takovej lepkavej povrch.... a pak vezmeš horkovzdušku a celý to s tim ohřeješ až se vosk rozpustí a vyplní povrch .... tim se vypaří benzin a vosk pak zatuhne... můžeš to ještě pak vzít hadrem a trochu přeleštit.