skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Hehehe, drobná oprava :D. Tady jsem se začal zabydlovat :D.
-> m8rinek: tak,třeba ses jen překlik....
E: pozdě. uloženo :-D :D :D :D :-D

E: pozdě. uloženo :-D :D :D :D :-D
-> Hurdis: taky že jo.....blatníky už schnou,do konce tejdne je připraven na stk)
-> myschaak AZNP K.Hora: Takhle vypadá, že docela dost hotovej :D
tak fun hotovej)
člověk to sesadí na starý blatníky bo by nestihly uschnout nový a v devět mi zavolaj že zejtra ještě volno....bych se posral,už to mohlo bejt politý a zejta v klidu nastrojený
člověk to sesadí na starý blatníky bo by nestihly uschnout nový a v devět mi zavolaj že zejtra ještě volno....bych se posral,už to mohlo bejt politý a zejta v klidu nastrojený
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: I tak by se to dalo říct. :-D
.. a přitom stačilo říct, je to nastříkaný

Je to už zase modrý... Nedopadlo to úplně optimálně (ale je fakt, že v tomhle mám docela zkreslený představy o tom, co je optimálně), nicméně v rámci meze možností bych to uznal. Uvidíme co na to řekne majitel...
Tadyjsou na autě ještě daný škaredý věci, protože bylo jasný že všechno bude potom od barvy,nebo promoklý, či roztržený, naštíplý apod.. Toto je kdysi před pár lety nově koupený světlo Made in china v obchodě. Stálo totiž stejně jako ojetý světlo na vrakáči.. Takovej šmejd jste neviděli.. Žárovky s tím trojúhelníkem jsem k tomu musel přilepit izolepou aby to tam drželo,světlo samotný jakžtakž drželo,s gumou to byl taky horor a hlavně provedení té odrazové plochy a krycího barevného "skla"byl sice na 1.dojem pěknej,ale jinak odfláknutej..A pak to začalo blednout apod..Ale tady posloužilo.tušil jsem že ho rozbijou stejně jako další věci,tak jsem ho tam nechal a originál schoval.A taky že jo. China je prasklá podélně.. Na kluky je v tomto zkrátka spolehnutí

-> lokaj: Ale to pz světlo by chtělo taky vyměnit protože se mi zdá že je to nějaká replika od Diamondu. Přitom originálních světel se všude válí hromady.

Je, ale již vyreklamovaný a opravený pořádně.

-> lokaj: Není to náhodou ten zfušovaný favorit někde z učňáku?
Až na vyjimky dobrých mechošů, kteří se tam občas mihnou a křivdil bych jim, tam jsou opravdu lojzové, kterým by mohla radit i moje babička, které to auto patří.. A tak dlouho to auto tam je proto, neboť se vše co se do 06/13 (to máme komplet oprava auta 9 měsíců!) opravilo, muselo ihned po prázdninách reklamovat.. A to to dlouhé stání ještě nerozdejchala baterka před důchodem která spáchala sebevraždu a STK, která během prázdnin propadla.. A taktéž to nevydrželo dost věcí, které byly v pořádku, ale nepřežili tamní zacházení (stropnice, plasty, plechy ale naštěstí nci co se nedá opravit..) a stání venku bez jediného těsnění a slícování.. Téměř každý týden jsem tam jezdil, čili s každým (ne)udělaným kouskem toho auta jsem byl já víc šedivější. Při reklamaci jsme si stanovili moje pevné mantinely jak to chce babička (a hlavně já že jo) mít, co se musí opravit, protože to ti maldí mechoši vůbec netuší, že se to musí udělat u favoritu jinak a ne odfláknout tak apod.. Času už dostali relativně kolik chtěli.. bylo mi fuk jestli to auto tam bude rok, nebo rok a půl.. Stejně začala zima pomalu a auto bylo u nich v teple. Teď po reklamaci a opravě za své rozbitých věcí, jsem již spokojený a opravdu se těším až tam nepojedu. Někdy je lepší si připlatit a mít klid na duši..Skoro všechno na to auto jsem musel shánět sám.. A v konečném důsledku je to sice již udělané celkem dobře, ale stálo mně to asi i tak hooodně peněz..Bábi jsem samozřejmě řekl,že bude platiti jen pár tisícovek, že se do toho ta udělaná kastle s brzdama a novým lakem vešla:-) Nebudu ji přeci šťavit.. Ale jen abych ty mechoše nehanil. Našli se tam i fajn kluci co je to možná i baví a chtějí mít za sebou dobrou práci.
-> lokaj: Poradit? S favoritem? Co to je proboha za dílnu?
A Kosmák už se rýsuje. Téměř vše je na něm již opravené. Snad se s ním letos na nějakej srazík již dostanu.. V opravně je už od 10/2012 (!!!) a to jim ještě musím občas často pomoct a poradit..
-> dragon_cb_cz: depak, spíš malej plac 

-> krup: Máš těch aut moc 

-> Tuner#2: Pěkný pane. Škoda, že nepotřebuju žádný audio do auta. Hned bych si u tebe nechal něco vyrobit. 

-> radekp 12.01.14 15:22:18: Pecka pane.
Já dneska udělal údržbu na felině, nový svíce, olej (včera jsem utrhnul měkru jak byla zarezlá, paní na olej asi nekoukala), dveřní spínač, ventilátor fachá a pak jsem za hoďku v dílně spíchnul prvopočátek doorboardů.
Já dneska udělal údržbu na felině, nový svíce, olej (včera jsem utrhnul měkru jak byla zarezlá, paní na olej asi nekoukala), dveřní spínač, ventilátor fachá a pak jsem za hoďku v dílně spíchnul prvopočátek doorboardů.
-> radekp: Jasny :-) Pekny.
-> Hurdis 12.01.14 14:39:29: Spíš podzimní, zima ještě nebyla, tak jak by mohlo být jaro. 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: Nízké těžiště pro nízký průlet
-> Nwkt: No, vím ještě o spoustě věcí k vyřešení...

-> Nwkt: No, vím ještě o spoustě věcí k vyřešení...
-> Joki: Tak teda asi ne :-D.
Na E36ku určitě ne 

-> Joki: Si dáváš načas s tím lakováním. Nevkládal jsi sem fotky nalakovaných blatníku už tak před půl rokem?
Byl jsem z lakování vyházet věci na LEGO, co jsem včera poléval
-> radekp: Ty jedeš
-> radekp: Mas to nejaky placaty.
Dnes proběhla svatba motoru s převodovkou
-> Vojtisek: sa taky stroj ako je fela to potrebuje 

-> castrol: samo že LPG, je téměr dvakrát větší než ve fa
-> Vojtisek: myslis lpg ?lebo nadrze na dlhu a kratku felu su rovnake
Konečně opraveny roletky na střešním okně

-> castrol: zase favorit je krátkej s malou nádrží

-> Vojtisek: sam si si vybral
-> castrol: to ne, je to přeci jen kombik s velkou nádrží

-> Vojtisek: to mas vo fele potom nejaku vysedenu potvoru 

Tak jsem na funu vyvařil přední podběhy,blatníky v plniči a v bodyčku....večer to nastříkám...
-> castrol: to teda, fávo má na plyn tak jedovatej plyn, děsný
I ta sedačka je o dost vejš

-> Vojtisek: respekt co 

-> castrol: no vyjižděl jsem jak zelenáč co má ještě mokrý řidičák

já se tomu vůbec nesměju,pánové!!!Ale chybama se člověk učí.Dostal jsem k tomu i školení.Zatáčka se musí projíždět pod konstantním plynem.Povolíš/přidáš,sam
osvor povolí a sepne a rozhoupe to auto a neuřídíš to.To jsou ty první krůčky s novou technikou.
-> Stepan FUN: jinak teda souhlas s klukama,moc se s tim neser,ten nárazník je fakt docela dost na ráně...
-> Stepan FUN: jinak teda souhlas s klukama,moc se s tim neser,ten nárazník je fakt docela dost na ráně...