
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Mr._Nosferatu: jojo,taky znám
...příště to radši zkusim nastříkat

-> Mantrabeach: Nezávidím, jednou mi stačilo natírat "kari sítě" ...
dvoudenní práce a psíček má kde bydlet
.příště dodělat pořádnou střechu a hlavně to natřít,fuuuj 


dneska sem se zbavil kol ze žlutky.nakonec zůstaly v rodině a pěkně se hoděj ke cliu
.Krásně prokouklo

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já jsem to nevěděl. Nikdo mi to neřekl. Až když to stálo kolem baráku na návsi u panímámy.
-> Hurdis 08.06.13 19:29:25: Ta Tatra je parádní... to máš hlásit takové výstavy v okolí. :)
Dneska to byla na silnicích paráda. 250 km kolem komína a člověk, aby normální auto pohledal. Převažovala záplava kabrioletů, youngtimerů a silniček s čoprama. Jeden birell cestou s neznámým párem v carevně, jeden před hospodou u 30 harleyů. Nějaká dlouze driftující MX5 ve městě, s palcem nahoru.
Cestou jsem se stavil za ženou a dětmi na dětském dni - nikdo neřekl že je ve stylu stavební techniky 1:1. Autojeřáby, tahače, bagry, sklápěčky ... vedle parkoviště před barákem krásná T111 laňák, s R136 zaparkovaným na vjezdu u skorotchyně jsem vypadal, jako že jsem tam úmyslně.
Cestou jsem se stavil za ženou a dětmi na dětském dni - nikdo neřekl že je ve stylu stavební techniky 1:1. Autojeřáby, tahače, bagry, sklápěčky ... vedle parkoviště před barákem krásná T111 laňák, s R136 zaparkovaným na vjezdu u skorotchyně jsem vypadal, jako že jsem tam úmyslně.
-> castrol: ja ti nevim, neni to moc prudky?
snizis a nevyjedes z garaze 


Že to všichni tak řešíte, já mám standardní úchylku na tachometru 20%
ale je fakt, že jezdím na menších kolech (165/70 R13) ... takže ve městě jezdím 60 tacho, a mimo město se držím kolem 100 - 105 tacho. Když jsem zkoušel, co to dá, tak jsem na tachometru měl 140 a dle navigace jsem jel 115 


-> castrol: pekne pekne
mňa to čaká v pondelok ...

-> dragon_cb_cz:
No jo tak hold soudruzi potřebovali dát pocit majitelům, že novější a novější modely od AZNP zrajou jak víno... Tak dali větší chybu na tacho a výkonnější auto bylo na světě.
No jo tak hold soudruzi potřebovali dát pocit majitelům, že novější a novější modely od AZNP zrajou jak víno... Tak dali větší chybu na tacho a výkonnější auto bylo na světě.

-> Bukaj: Mne to tiez vychadza podobne, mam kola 70ky a sp 3,9 takze tacho 145km a gps 130km
-> Bukaj: To je ještě relativně v pohodě, nějakých 10% chyba, to je cca na co je člověk zvyklý i z modernějších vozů, ale těch 16-17% mě u 136GL sere dost. Přitom mám zcela sériový rozměr gum
Naopak třeba kilo mi ukazuje až nechutně přesně, chyba pod 2%...

-> dragon_cb_cz:
Mně zase původní tachometr ve 130L do cca 150 nějak ukazoval (nevím jak, GPSky tehdy nebyly běžně dostupné) a když se ručička přiblížila té 150, tak se začala chvět, poskakovat a ři překročení 150ky se opřela o doraz zprava
Se současným tachometrem 55 Km/h reál - 60 tacho, 90 Km/h reál - cca 100 tacho, 130 Km/h reál - 145 tacho,...
Mně zase původní tachometr ve 130L do cca 150 nějak ukazoval (nevím jak, GPSky tehdy nebyly běžně dostupné) a když se ručička přiblížila té 150, tak se začala chvět, poskakovat a ři překročení 150ky se opřela o doraz zprava

Se současným tachometrem 55 Km/h reál - 60 tacho, 90 Km/h reál - cca 100 tacho, 130 Km/h reál - 145 tacho,...
-> dragon_cb_cz: Na prvním eMku jsem měl gps maximálku 167,3 a podle tacho to bylo silně přes 180 když si uvědomím ty mezery tak to bylo i přes 190 ručka byla kolmo dolů a byly to hranate budíky
-> dragon_cb_cz:
Už mám vybroušenej levej práh na plech s tim jezdit nikam nebudu. RATa mít fakt nechci.
Už mám vybroušenej levej práh na plech s tim jezdit nikam nebudu. RATa mít fakt nechci.
-> palinator: Nebuď tolik cimrplich, na tej GLce drží přední blatníky jen silou vůle - na to to nejezdí 

-> dragon_cb_cz:
Teď se nikam zastavovat nebudu bo jsem vyšťoural do prahu díru a musim to zalepit.
Teď se nikam zastavovat nebudu bo jsem vyšťoural do prahu díru a musim to zalepit.

-> m8rinek:
To určitě!
To si radši nalepim na palubku papírek s přepočtovým koeficientem...
Ne! Nebudu s tim dělat vůbec, ale vůbec nic.
To určitě!

Ne! Nebudu s tim dělat vůbec, ale vůbec nic.
-> m8rinek: No myslím tím to, že prostě možná chyba u sériového SP 3.9 je větší než u jiných. S kalibrací taky netuším, ale třeba kilo mi ukazuje velice přesně, GLSka docela solidně a naopak 136GL kecá hrozně...
-> palinator: No jo, ještě menší kola... podvodník
Se zastav a změříme to 
-> palinator: No jo, ještě menší kola... podvodník


-> palinator: Si musíš přístroje nakalibrovat, já je mam počmáraný liháčem :))).
-> dragon_cb_cz:
Nemám GPS...
Ale mám menší kola, to je pravda. Podle otáček se to taky počítat nedá, protože kdoví, co to ukazuje.
Nemám GPS...

Ale mám menší kola, to je pravda. Podle otáček se to taky počítat nedá, protože kdoví, co to ukazuje.
-> dragon_cb_cz: V převodovce (pokud to není nějaká skládačka), není co by ukazovalo špatně, tam jsou převodové poměry jednoduše dané. Jestli je nějaká kalibrace přímo v tachometru netuším...
-> palinator: Tak třeba to není tachometrem ale převodovkou - co já vím. Vem GPS a změr si to....
-> dragon_cb_cz 07.06.13 23:51:19:
Při 120 km/h něco přes 100? To mám radost, že se svou se nemám šanci dostat přes dálniční limit.
145 km/h tacho a víc ani hovno.
A ještě klepe jak kráva.
Při 120 km/h něco přes 100? To mám radost, že se svou se nemám šanci dostat přes dálniční limit.


-> m8rinek: Jo, chtěl sem tim říct, že i když budou díry od prostředka vyosený o desetinu, tak je to vzhledem k jejich velikosti uplně jedno.
-> dragon_cb_cz: noo já myslel první start po delším stání :)))
Základní nastavení si našteluješ tak aby to běželo na kulato a hotovo :))).
Základní nastavení si našteluješ tak aby to běželo na kulato a hotovo :))).
-> m8rinek: No na první start s polmem jsem docela zvědavej, ale tak zjevně se to šteluje prakticky stejně jako BSko, tak jen někde najít základní nastavení a ono to půjde...
-> stepan 08.06.13 00:19:12: O díru a šroub vůbec nejde, je tam třecí vazba. Středěný to je na ložisku... Ale tak předpokládám, že díru sis pohlídal...
-> stepan: No každej máme nějakej styl :D.
-> dragon_cb_cz: hele nevim, já polmo nikdy nejezdil. Měl jsem kdysi půjčenou Daru, pak chvíli SEDRa... nooo a od tý doby jen DCOE a ani nevim jestli ten poptávanej erčí box někdy užiju, nějak není důvod cesty zpět :))).
Jen teda ty první starty mi nejdou, zatímco na normální karbec auto chytí a běží, tak já ho musim rozdejchat, ale já to jednou zlomim :)
-> dragon_cb_cz: hele nevim, já polmo nikdy nejezdil. Měl jsem kdysi půjčenou Daru, pak chvíli SEDRa... nooo a od tý doby jen DCOE a ani nevim jestli ten poptávanej erčí box někdy užiju, nějak není důvod cesty zpět :))).
Jen teda ty první starty mi nejdou, zatímco na normální karbec auto chytí a běží, tak já ho musim rozdejchat, ale já to jednou zlomim :)
-> m8rinek: Navíc hrát si na setinky, když tam jsou šrouby M10 se závitem k hlavě a díry v setrváku 10,3mm je zbytečný.
-> m8rinek: Mám, ale jen jeden a na erkovým motoru... kde nejspíš zůstane, max půjde někam na vyzkoušení... předpokládám, že ani ten na polmiče nepasuje bez úprav?
-> m8rinek: Vystředění proběhnulo namotáním rozstříhaný plechovky od energeťáku kolem šroubů. 

-> dragon_cb_cz: kdybys měl erkovej box, tak ho za 136 vyměnim ;).
-> m8rinek: Jj, jen co vyhrabu vhodnej filtrbox na kterým mi nebude líto aplikovat přiměřené násilí, tak vykoupu polmiče v octě a bude se zkoušet
Origo 136kový filtrbox prasit nechci, zas tolik se jich všude neválí... A rozdělovač pořešit musím, ten co jsem měl připravený na poslání Urbimu ale mezi tím skončil v GLSce 


-> stepan 06.06.13 13:08:22: ale fuj :))) Správně ten přípravek má mít osazení pro vystředění... alespoň já ho tam mam :D.
-> dragon_cb_cz: Schopnej rozdělovač je asi základ no... Polmo zkus, je skoro plug n play tak není důvod ho netestnout.
-> m8rinek: Já se zase těším, až se dokopu vyhrabat nějakej slušnej rozdělovač a pošlu ho Urbimu aby mi ho upravil pro 136... ten co tam je teď má nějako rozjetou regulaci, mám docela ubráno na základním předstihu a stejně to při plným kotli pod 3500 detonuje.... takže je to teď takový vlažný, chtělo by to 2-3 stupně předstihu navíc a pak to zase pojede. No a uvidíme, třeba přikrmím POLMičem 

-> dragon_cb_cz: On je ve 120 obecně větší klídek než v eRku. To je hrozný auto. Náporovym ofukem to sviští dovnitř a když ofuky zavřeš tak to sviští pod palubku, fučí do toho okolo oken. O přenosu vibrací od zadu nemluvě :))).
Už se těšim na pokus o utišení. Motor přijde na měkko a zkusim proti sobě vyšprajcovat mezistěny před motorem, dle pamětníka to byla nejúčinnější úprava co se týče tichosti co udělal...
E: já horizont mam a to 4q a je jedno jestli do kopce nebo z kopce. Na dálnici tu máme docela slušnej stoupák na kterym obvykle malorážky odpadnou a tady se nájezdovejch 140kmph zachovalo až na vrchol, nic nepřibylo, ale taky neubylo :).
Už se těšim na pokus o utišení. Motor přijde na měkko a zkusim proti sobě vyšprajcovat mezistěny před motorem, dle pamětníka to byla nejúčinnější úprava co se týče tichosti co udělal...
E: já horizont mam a to 4q a je jedno jestli do kopce nebo z kopce. Na dálnici tu máme docela slušnej stoupák na kterym obvykle malorážky odpadnou a tady se nájezdovejch 140kmph zachovalo až na vrchol, nic nepřibylo, ale taky neubylo :).
-> Nwkt: No jo... výhoda velkýho vozovýho parku - nemusím řešit jestl kyvka nebo vlečka, od každého mám dostatek 

-> m8rinek: Nemám umělej horizont, takže nemůžu vyloučit, že tam bylo (lehký) klesání, ale ta 136 i v sérii jede docela příjemně... pochopitelně s plynem pomalu pod podlahou.
dragon_cb_cz 07.06.13 23:51:19 napsal: … vlečka asi fakt dělá svoje.Konečně nějaká rozumná řeč




-> Nwkt: Nevím, ten hranatý tachometr hrozně kecá - při tachometrových 60 jedu 50 dle GPS, při 120 tachometrových lehoučce přes 100 podle GPS... takže to vidím na konzistentní chybu těch cca +16%...
-> haso: To každopádně, jak to jejich gesto (vypadali fakt že docela respekt
tak i to jak to jede... na to že je to zanedbaná série...
Hlavně mě fakt překvapilo, jak je to relativně tichý - při tachometrových 140ti jsme na sebe se segrou kterou jsem měl na sedadle spolujezdce nemuseli vůbec zvedat hlas... vlečka asi fakt dělá svoje.
-> haso: To každopádně, jak to jejich gesto (vypadali fakt že docela respekt

Hlavně mě fakt překvapilo, jak je to relativně tichý - při tachometrových 140ti jsme na sebe se segrou kterou jsem měl na sedadle spolujezdce nemuseli vůbec zvedat hlas... vlečka asi fakt dělá svoje.