skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
09:25:08
01.05.2012
01.05.2012
Majki
Motor a převodovka ven a zbytek do srejdy Trojka
00:27:10
01.05.2012
01.05.2012
banditta
-> PD-TOMMY: sakra ty kola
23:44:36
30.04.2012
30.04.2012
jtlustos
Vyměnil dnes na "obludě" dveře, aby vypadala alespoň trošku k světu
23:27:06
30.04.2012
30.04.2012
Stevie
→ doking: originální 303 mm, ale tyto jsou 325 ze 120 a ty z auta byly 29,8
23:11:11
30.04.2012
30.04.2012
doking
-> Stevie: jaká je celková výška nové pružiny?
22:51:27
30.04.2012
30.04.2012
m8rinek
-> OndraST: určitě
22:37:06
30.04.2012
30.04.2012
OndraST
Předělával elektriku na vleku, netušíte někdo jaký kleště potřebuju na tyhle fastony
www.agados.cz/uploads/... /2116.jpg
Je reálný to zacvaknout kleštěma na fastony P233
www.agados.cz/uploads/... /2116.jpg
Je reálný to zacvaknout kleštěma na fastony P233
22:31:47
30.04.2012
30.04.2012
Stevie
vyměnil jsem zadní pružiny na litrovce, abych za sebou ten zadek tak netahal (rozdíl nových a starých pružina 2,7 cm)
22:01:29
30.04.2012
30.04.2012
xerox422
Taak dnes sa dokončila montáž 5q 4,22 , a teraz si nan zvyknut, automat teda 4q je dobrý ale v dnešnej dobe je lepši 5q, aj trošku vyššie otáčky na 4. v 50 km/h žiadne vibracie v meste kde mi vibruje vnutorne zrkadlo a potom prd vidim a to ticho v 90 je dobre ,konečne z okresnej cesty nerobim dialnicu točit 4000 pri cca 100km
20:54:27
30.04.2012
30.04.2012
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
-> milano 30.04.12 16:59:32: Jsi mohl pomoct najit minnovi to ztracene vicko od nadrze.
20:33:01
30.04.2012
30.04.2012
castrol
dnes znova betonoval a zajtra jak by dal
20:30:44
30.04.2012
30.04.2012
PD-TOMMY
-> castrol: -> Lubes: diki chalani
20:25:59
30.04.2012
30.04.2012
castrol
-> PD-TOMMY: fajnove
16:59:32
30.04.2012
30.04.2012
milano
pilot ma zviezol v lietadielku a letecky som monitoruvau situáciu zo včerajška. celkom sranda.
15:16:14
30.04.2012
30.04.2012
Lubes - zrušená registrace
-> PD-TOMMY: paraadaa
22:45:25
29.04.2012
29.04.2012
Apple STS Chvojkovice-Brod
byl sem se podívat na RZ rally revival tady v čáslavi, pěkné, LRky tam vodily moc hezky, ale to svina sluníččko mi spálilo ten muj květák na krku :( pak strojení feldy...
21:52:20
29.04.2012
29.04.2012
suri
-> Milan 136: máš to fajn < na presah máte origo prípravok?
21:09:11
29.04.2012
29.04.2012
Zazaa
ja si zopaknul neco malo na gardese ... motor ven - spojka - motor dovnitr celkem 3hodinky
20:50:16
29.04.2012
29.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
umyl jsem po půl roce funa....sice prokoukl,ale po zimě zas ďubky jsou víc znát:/
20:41:53
29.04.2012
29.04.2012
Milan 136
-> suri 28.04.12 22:06:58: musel jsem v práci. V pátek jsem to po práci rozhodil a očistil a v sobotu dopoledne složil.
Doma momentálně není kde. Všude bordel prach, staveniště.
A dílna teď vypadá takto:-> Milan 136 28.04.12 21:46:59:
Doma momentálně není kde. Všude bordel prach, staveniště.
A dílna teď vypadá takto:-> Milan 136 28.04.12 21:46:59:
20:05:53
29.04.2012
29.04.2012
Mil@n
Vyměnil olej v motoru a pak pouklízel uvnitř auta
17:54:11
29.04.2012
29.04.2012
palinator
-> Mr_Kubas:
Demontuju chladiče a vezmu to vysavačem. Plošný spoje beru jen z dálky, větší prach uletí sám.
Demontuju chladiče a vezmu to vysavačem. Plošný spoje beru jen z dálky, větší prach uletí sám.
17:28:44
29.04.2012
29.04.2012
Mr_Kubas
-> Kuladmin: Myslel jsem si to Spíš jsem si řikal, abych to nějak nepoškodil, resp. něco nepolámal..
17:19:05
29.04.2012
29.04.2012
Kuladmin
-> Mr_Kubas: Nejlepsi je kdyz to vyfoukas vzduchem.
17:04:25
29.04.2012
29.04.2012
Mr_Kubas
-> palinator: Jakým způsobem ten HW čistíš?
14:33:58
29.04.2012
29.04.2012
palinator
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Intel Core i5-2500. Jenže mám sériovej ten 2cm vysokej chladič a v BIOSu mám staženej větrák na polovičku.
A navíc teď je to 39°C, jak jsem psal.
Intel Core i5-2500. Jenže mám sériovej ten 2cm vysokej chladič a v BIOSu mám staženej větrák na polovičku.
A navíc teď je to 39°C, jak jsem psal.
14:29:44
29.04.2012
29.04.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> palinator: Na volnobeh 44°? Haha, co to mas za procak? 44 mam kdyz je venku vedro a parim
14:23:17
29.04.2012
29.04.2012
palinator
Dneska první čištění hardwaru stolního PC, za to pořádně z gruntu. Přepastovanej chladič CPU i grafiky. Grafika (AMD HD6950) mě nepříjemně překvapila, když jsem na tišťáku našel tmavej lepkavej flek. Přitom zatím (klep klep) žádnej problém.
Aspoň že ty výsledky práce za něco stojej. Teplota na volnoběh šla u CPU o 5°C (z 44°C na cca 39°C) a u grafiky o 30°C (z 69°C na 39°C). Ty originální pasty stojej za hovno už jako nový, natož po stovkách motohodin. Dal jsem Arctic MX-2.
Aspoň že ty výsledky práce za něco stojej. Teplota na volnoběh šla u CPU o 5°C (z 44°C na cca 39°C) a u grafiky o 30°C (z 69°C na 39°C). Ty originální pasty stojej za hovno už jako nový, natož po stovkách motohodin. Dal jsem Arctic MX-2.
11:41:16
29.04.2012
29.04.2012
Pavel P@nkáč
-> Hurdis: nenech se vystrasit T5ka je vyborne auto akorat to chce 4valec ty 5valce jsou na opravy dost drahe, sam bych ho bral ale zatim T4ka staci do lesa na sut, srot, pisek, zamkovku, a vsechno mozne co to vozí by bylo stejne T5 -ky skoda...
09:31:24
29.04.2012
29.04.2012
StepaNoFUN
-> Jožynek : Zámky jsou bolest fordu obecně...
09:07:07
29.04.2012
29.04.2012
doly120
-> myschaak AZNP K.Hora 28.04.12 22:35:18: jako u mě
07:54:43
29.04.2012
29.04.2012
Jožynek
-> Stepan FUN: Čo som tak pozeral po nete, tak tie nové Tranzity stoja úplne za pi.u, tie staré čo sa robili do cca 2006 to sú dobré autá, rieši sa tam viac menej, len korózia ako si sám napísal a ešte zámky, tie sa zvyknu srať, umierajú tam tie pružinky v mechanizmoch.
22:53:58
28.04.2012
28.04.2012
Thomas
dnešní veleúspěšnej autošťouch. Neskutečný kolik takováhle akce dokáže přitáhnou lidí,jak jezdců,tak diváků,není se ničemu divit,na severu nic takovýho není. A jsem mile překvapen kolik toho Fáčko vydrželo (fotka z finále) a krom oťukanejch blatníků a dveří na karosařině nic. Jen motor šel srát už po první rozjížďce. Těsnění pod hlavou ko,od tý doby se jelo jen na olej,po celou dobu svítilo mazání,ale dojelo se až do konce a jezdí ještě teď.
22:51:28
28.04.2012
28.04.2012
StepaNoFUN
-> minno: Tak Transit nikoli... S těma moc zkušenosti nemám (až na jednoho, kde se řeší jenom koroze, žhavičky, a agregáty pohánený drážkovým řemenem), ale zde se jedná o koncernový vůz Volkswagen Transporter, potažmo "civilní" verzi tohoto vozu Multivan ve své již 5té (a snad zatím nejhorší) verzi...
22:48:20
28.04.2012
28.04.2012
suri
-> minno: Transporter VW
22:46:55
28.04.2012
28.04.2012
minno
-> Stepan FUN: to "T" to je akože Transit, či? :))
22:41:10
28.04.2012
28.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Stepan FUN: t5 určitě na t4ky nemaj....ale jednu vyjímku mám třeba,t5ka 270tkm bezproblém....
22:38:59
28.04.2012
28.04.2012
StepaNoFUN
-> minno: No srandu si bohužel nedělám... To o T5 mám pouze zprostředkovaně (ale od dost lidí nezávisle), průběh "životnosti" toho mitsubishi sleduju v reálu osobně od novýho...
22:35:18
28.04.2012
28.04.2012
myschaak AZNP K.Hora
dneska jsem objevil že nemocní lidé jako já jsou...než jsme od nejmenovaného člena z kůlničky vytáhli můj motor tak proběhla 20min přerovnávka....a hláška z akce "je,hele 136ka co jsem nemohl najít" mě dostala
22:32:05
28.04.2012
28.04.2012
minno
-> Stepan FUN 28.04.12 21:58:00: to ako vážne? no to ma podrž
22:06:58
28.04.2012
28.04.2012
suri
-> Stepan FUN: u nás majú Tčka G4Security - firma na prepravu cenín a motory sa robia furt dookola , to je dobrý kšeft , akurát na polomotor alebo motor berú 2 roky záruku a ťažko a málo platia ... -> Milan 136: deláš si to v práci či doma?
22:00:48
28.04.2012
28.04.2012
Hurdis
-> Stepan FUN: No pěkně :-), ještě že jsme jen a pouze u teorie :-)
Já jsem se do tohohle auta zakoukal před rokem, když jsem to viděl občas v praxi. Výjezdy do rozmočeného kopce s materiálem na vleku, vzadu kancelář, obývák, jakžtakž prostor na nářadí, to se mi líbilo moc. Po referencích jsem nepátral, bylo to bezpředmětné.
Já jsem se do tohohle auta zakoukal před rokem, když jsem to viděl občas v praxi. Výjezdy do rozmočeného kopce s materiálem na vleku, vzadu kancelář, obývák, jakžtakž prostor na nářadí, to se mi líbilo moc. Po referencích jsem nepátral, bylo to bezpředmětné.
21:58:00
28.04.2012
28.04.2012
StepaNoFUN
-> Milan 136: U těch sanitek je to snad prokletí... Ale asi je to daný provozem. Ze studenýho (i když - nemá to předehřev?) do plnejch, dojet na místo a dochlazení turba je pasé, páč chvátáme k pacientovi... Od saniťáků jsem to slyšel snad od všech, že jsou s tím jenom problémy a že zlatá T4. Ale jinak u T5 i multivanů jsem slyšel už od víc lidí že 100 a dost... :-/ Což je u takovejdlech aut kuwa málo... :-/
Edit: Ale ono co dneska vydrží? Například na myšivbuši L200 - Nový auto, origo desky, origo kotouče - 7500 km. Pak jsem dával E-ICER (10tis., 1 kotouč stočenej, protože byl od desek v pr.), následně Feroda - 20tis.a pak to šlo na reklamaci kvůli prasátku zadních brzd, tak to udělali celý. O5 dáno vše nové originál Tokico, o5 cca 8tis. km... Tak ono si dneska kup nový auto... :-/
Edit: Ale ono co dneska vydrží? Například na myšivbuši L200 - Nový auto, origo desky, origo kotouče - 7500 km. Pak jsem dával E-ICER (10tis., 1 kotouč stočenej, protože byl od desek v pr.), následně Feroda - 20tis.a pak to šlo na reklamaci kvůli prasátku zadních brzd, tak to udělali celý. O5 dáno vše nové originál Tokico, o5 cca 8tis. km... Tak ono si dneska kup nový auto... :-/