skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> PD-TOMMY: fajnove
pilot ma zviezol v lietadielku a letecky som monitoruvau situáciu zo včerajška. celkom sranda.
-> PD-TOMMY: paraadaa
byl sem se podívat na RZ rally revival tady v čáslavi, pěkné, LRky tam vodily moc hezky, ale to svina sluníččko mi spálilo ten muj květák na krku :( pak strojení feldy...
-> Milan 136: máš to fajn < na presah máte origo prípravok?
ja si zopaknul neco malo na gardese ... motor ven - spojka - motor dovnitr celkem 3hodinky
umyl jsem po půl roce funa....sice prokoukl,ale po zimě zas ďubky jsou víc znát:/
-> suri 28.04.12 22:06:58: musel jsem v práci. V pátek jsem to po práci rozhodil a očistil a v sobotu dopoledne složil.
Doma momentálně není kde. Všude bordel prach, staveniště.
A dílna teď vypadá takto:-> Milan 136 28.04.12 21:46:59:
Doma momentálně není kde. Všude bordel prach, staveniště.
A dílna teď vypadá takto:-> Milan 136 28.04.12 21:46:59:
Vyměnil olej v motoru a pak pouklízel uvnitř auta![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Mr_Kubas:
Demontuju chladiče a vezmu to vysavačem. Plošný spoje beru jen z dálky, větší prach uletí sám.
Demontuju chladiče a vezmu to vysavačem. Plošný spoje beru jen z dálky, větší prach uletí sám.
-> Kuladmin: Myslel jsem si to
Spíš jsem si řikal, abych to nějak nepoškodil, resp. něco nepolámal..
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Mr_Kubas: Nejlepsi je kdyz to vyfoukas vzduchem.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> palinator: Jakým způsobem ten HW čistíš?
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Intel Core i5-2500. Jenže mám sériovej ten 2cm vysokej chladič a v BIOSu mám staženej větrák na polovičku.
A navíc teď je to 39°C, jak jsem psal.![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Intel Core i5-2500. Jenže mám sériovej ten 2cm vysokej chladič a v BIOSu mám staženej větrák na polovičku.
A navíc teď je to 39°C, jak jsem psal.
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> palinator: Na volnobeh 44°? Haha, co to mas za procak? 44 mam kdyz je venku vedro a parim ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Dneska první čištění hardwaru stolního PC, za to pořádně z gruntu. Přepastovanej chladič CPU i grafiky. Grafika (AMD HD6950) mě nepříjemně překvapila, když jsem na tišťáku našel tmavej lepkavej flek.
Přitom zatím (klep klep) žádnej problém.
Aspoň že ty výsledky práce za něco stojej. Teplota na volnoběh šla u CPU o 5°C (z 44°C na cca 39°C) a u grafiky o 30°C
(z 69°C na 39°C). Ty originální pasty stojej za hovno už jako nový, natož po stovkách motohodin.
Dal jsem Arctic MX-2.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Aspoň že ty výsledky práce za něco stojej. Teplota na volnoběh šla u CPU o 5°C (z 44°C na cca 39°C) a u grafiky o 30°C
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Hurdis: nenech se vystrasit
T5ka je vyborne auto akorat to chce 4valec ty 5valce jsou na opravy dost drahe, sam bych ho bral ale zatim T4ka staci do lesa na sut, srot, pisek, zamkovku, a vsechno mozne co to vozí by bylo stejne T5 -ky skoda...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Jožynek : Zámky jsou bolest fordu obecně...
-> myschaak AZNP K.Hora 28.04.12 22:35:18: jako u mě![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Stepan FUN: Čo som tak pozeral po nete, tak tie nové Tranzity stoja úplne za pi.u, tie staré čo sa robili do cca 2006 to sú dobré autá, rieši sa tam viac menej, len korózia ako si sám napísal a ešte zámky, tie sa zvyknu srať, umierajú tam tie pružinky v mechanizmoch.
dnešní veleúspěšnej autošťouch. Neskutečný kolik takováhle akce dokáže přitáhnou lidí,jak jezdců,tak diváků,není se ničemu divit,na severu nic takovýho není. A jsem mile překvapen kolik toho Fáčko vydrželo (fotka z finále) a krom oťukanejch blatníků a dveří na karosařině nic. Jen motor šel srát už po první rozjížďce. Těsnění pod hlavou ko,od tý doby se jelo jen na olej,po celou dobu svítilo mazání,ale dojelo se až do konce a jezdí ještě teď.
-> minno: Tak Transit nikoli... S těma moc zkušenosti nemám (až na jednoho, kde se řeší jenom koroze, žhavičky, a agregáty pohánený drážkovým řemenem), ale zde se jedná o koncernový vůz Volkswagen Transporter, potažmo "civilní" verzi tohoto vozu Multivan ve své již 5té (a snad zatím nejhorší) verzi...
-> minno: Transporter VW
-> Stepan FUN: to "T" to je akože Transit, či? :))
-> Stepan FUN: t5 určitě na t4ky nemaj....ale jednu vyjímku mám třeba,t5ka 270tkm bezproblém....
-> minno: No srandu si bohužel nedělám... To o T5 mám pouze zprostředkovaně (ale od dost lidí nezávisle), průběh "životnosti" toho mitsubishi sleduju v reálu osobně od novýho...
dneska jsem objevil že nemocní lidé jako já jsou...než jsme od nejmenovaného člena z kůlničky vytáhli můj motor tak proběhla 20min přerovnávka....a hláška z akce "je,hele 136ka co jsem nemohl najít" mě dostala![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Stepan FUN 28.04.12 21:58:00: to ako vážne?
no to ma podrž![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Stepan FUN: u nás majú Tčka G4Security - firma na prepravu cenín a motory sa robia furt dookola , to je dobrý kšeft , akurát na polomotor alebo motor berú 2 roky záruku a ťažko a málo platia ... -> Milan 136: deláš si to v práci či doma?
-> Stepan FUN: No pěkně :-), ještě že jsme jen a pouze u teorie :-)
Já jsem se do tohohle auta zakoukal před rokem, když jsem to viděl občas v praxi. Výjezdy do rozmočeného kopce s materiálem na vleku, vzadu kancelář, obývák, jakžtakž prostor na nářadí, to se mi líbilo moc. Po referencích jsem nepátral, bylo to bezpředmětné.
Já jsem se do tohohle auta zakoukal před rokem, když jsem to viděl občas v praxi. Výjezdy do rozmočeného kopce s materiálem na vleku, vzadu kancelář, obývák, jakžtakž prostor na nářadí, to se mi líbilo moc. Po referencích jsem nepátral, bylo to bezpředmětné.
-> Milan 136: U těch sanitek je to snad prokletí... Ale asi je to daný provozem. Ze studenýho (i když - nemá to předehřev?) do plnejch, dojet na místo a dochlazení turba je pasé, páč chvátáme k pacientovi... Od saniťáků jsem to slyšel snad od všech, že jsou s tím jenom problémy a že zlatá T4. Ale jinak u T5 i multivanů jsem slyšel už od víc lidí že 100 a dost... :-/ Což je u takovejdlech aut kuwa málo... :-/
Edit: Ale ono co dneska vydrží? Například na myšivbuši L200 - Nový auto, origo desky, origo kotouče - 7500 km. Pak jsem dával E-ICER (10tis., 1 kotouč stočenej, protože byl od desek v pr.), následně Feroda - 20tis.a pak to šlo na reklamaci kvůli prasátku zadních brzd, tak to udělali celý. O5 dáno vše nové originál Tokico, o5 cca 8tis. km... Tak ono si dneska kup nový auto... :-/
Edit: Ale ono co dneska vydrží? Například na myšivbuši L200 - Nový auto, origo desky, origo kotouče - 7500 km. Pak jsem dával E-ICER (10tis., 1 kotouč stočenej, protože byl od desek v pr.), následně Feroda - 20tis.a pak to šlo na reklamaci kvůli prasátku zadních brzd, tak to udělali celý. O5 dáno vše nové originál Tokico, o5 cca 8tis. km... Tak ono si dneska kup nový auto... :-/
-> MOLSO: bude ruzova
?
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Stepan FUN: mas recht sou to mrdky a hnijou rychlejc nez spadli jabka,..
-> Milan 136: nj , ja som robil nedávno , vonkajšok 0,10+ a stred 0,05mm , keby sú 0 alebo 5ky všade nahádžem 10 podložky ale takto to nejde, vnútro utopené surky.rajce.idnes.cz/rrr
-> Stepan FUN: ano, T5 se opravdu povedly
teď nám tam zase stojí sanitka a mění se motor
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
teď nám tam zase stojí sanitka a mění se motor
-> suri: naštěstí jo. Na všech cca 0.08-0.09
-> Hurdis: Jo hned Multivan... :-D T4ka, nebo Carravela by nestačila??? :-) Jinak každopádně zeptej se koho chceš, ale na ty poslední Transportery jsou víc v servisu než na silnici. :-/ Hlavně to slyším od saniťáků, kteří je dostali houfně... :-/
Edit: Jakejch beden výbavy? Stavbyvedoucí potřebuje Notebook, foťák, blok, ostrou tužku, připadně nivelák se stativem a tyčí a pásmo. Ty opravdu aktivní ještě možná geometrák (nivelák mi problém nedělá, ale s geometrákem jsem nikdy nepochopil jak se měří)... :-O A to mimo stativu poschováváš po autě aniž bys něco v kufru měl...
Edit: Jakejch beden výbavy? Stavbyvedoucí potřebuje Notebook, foťák, blok, ostrou tužku, připadně nivelák se stativem a tyčí a pásmo. Ty opravdu aktivní ještě možná geometrák (nivelák mi problém nedělá, ale s geometrákem jsem nikdy nepochopil jak se měří)... :-O A to mimo stativu poschováváš po autě aniž bys něco v kufru měl...
a odpoledne jsme řezali a připravili traverzy na překlady. A pak tahali nahoru. Těžký jako ku....![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a dneska dopoledne zase opravil
-> Stepan FUN: Uvidíš, že tohle je celkem běžné vozítko i u nás, ale teď už je mi stejně malé všecko, nedokážu se zbavit těch beden výbavy, co pořád vozím.
Mám v podstatě dva typy vysněných aut, Multivan Syncro nebo Navara a jejich ekvivalenty, ojetiny především, nejsu Onasis :-). Osobák už nechci, ale nevěřím, že mi bude přáno, přeci jen peníze jsou až v první řadě.
Mám v podstatě dva typy vysněných aut, Multivan Syncro nebo Navara a jejich ekvivalenty, ojetiny především, nejsu Onasis :-). Osobák už nechci, ale nevěřím, že mi bude přáno, přeci jen peníze jsou až v první řadě.
-> Milan 136: presahy sú?
-> Jirik_Tuňák 28.04.12 10:14:16: 1.6ka každá, 1.9 TDi 66 kW taky