Co jste dnes udělali...

prohledat
123513 příspěvků (zobrazeno 50401 až 50450) od 06.12.2007 do 08.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
12:22:33
02.12.2011
minno
Syny 02.12.11 12:14:05 napsal:

→ minno: Jo to je dost mozny, precijen muj motor mel najeto

uz 90 000, ty ho mas novej :)
No áno nový už s takmer 60 000 km na krku3
12:19:15
02.12.2011
minno
-> Syny: mne to takto vyhovuje viac.
upraveno 4x, naposled 02.12.2011 12:22:10
12:14:05
02.12.2011
Syny
-> minno: Jo to je dost mozny, precijen muj motor mel najeto uz 90 000, ty ho mas novej :) Topeni melo dokonce 130 000 a ty ho mas taky novy, takze to je znat urcite ;) Ja to resil tim, ze kdzy jsem jel kratsi trasu, tak sem to nechal vpynuty, nechal ohrat motor (stejne by se mi to neohralo a byl byla by mi zima tak jako tak) :) Ale ten venil bych si bejt tebou presteloval. Jestli je otevrenej na 90 nebo 100% je ve vysledku uplne jedno, ale to jestli dovira uplne nebo ne, to je zasadnejsi problem... 4
12:13:06
02.12.2011
Qwak
... 3 3 to je hrozný... www.prima-cool.cz/sfc
12:09:29
02.12.2011
minno
-> Syny 02.12.11 11:59:17: ono to ohrievanie asi dosť záleží povedal by som aj od celkového stavu motora. Ale ako vravím, mne to kúri skoro okamžite....

Syny 02.12.11 12:01:05 napsal:

→ minno: A kdzy je pocasi, ze rano je zima a odpoledne hic,

tak to resis jak? 3 Tam furt smatlas a vypinas to rucne? :)
áno presne tak3 Ale obvykle keď je ráno zima, tak poobede už nebýva taký hic, aby bolo potrebné mať dokonale zavretý ventil.
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 12:10:16
12:01:05
02.12.2011
Syny
-> minno: A kdzy je pocasi, ze rano je zima a odpoledne hic, tak to resis jak? 3 Tam furt smatlas a vypinas to rucne? :)
11:59:17
02.12.2011
Syny
-> Klubko_: -> minno: No dobre, to mate pravdu, ale se zaplym topenim se ohrejva podstatne dyl nez s vyplym. Alespon me teda... Neco spatne tam ani nebylo. Radiator byl mozna uz drobet zasranej, to asi jo, ale rozhodne mi to netopilo spatne, ovsem trvalo to podstatne dyl, nez treba zminenej felicii...
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 12:00:05
11:57:23
02.12.2011
minno
-> Syny: cez leto ten ventil dovriem rukou :)
11:55:54
02.12.2011
Klubko_
-> Syny: dokud je termostat zavrenej, tak nekoluje vsech 12l bych rekl.

-> tomsal55: nooo, jo, ale zigo me jaksi nelaka
11:55:12
02.12.2011
minno
-> Syny: tak to bola asi niekde chyba. A 12 l vody tam nekoluje, ale menej. 12 l začne kolovať až keď sa ohreje motor a otvorí sa termostat.
11:52:39
02.12.2011
tomsal55
-> Klubko_: Sis měl pořídit žigula na zimu ten topí po 300m a po pár km tam mužeš sedět v tryčku.
11:51:38
02.12.2011
Syny
-> minno: To jo, ale kdyz mas hned otevreny topeni, tak te tam koluje tech 12l vody :) V zime mi skodovka zacinala topit tak po 5 km... A na plno byla ohrata (se zaplym topenim, kdyz bylo venku kolem 0 az -5°C) tak po 7 km... Takze na jizdy p omeste v delce 5-6km nemelo ani cenu to topeni zapinat a radsi sem ho nechal vypnuty a nechal ohrat rychleji motor...



A k tomu stelovani, to mas prave presne opacne a blbe :) Pokud mas ventil naplno otevrenej a nedovira, tak i pri vyplem topeni v lete te to topi a zbytecne se dyl ohriva motor :) Naopak to chce nastelovat, aby plne doviral a nepropustil vodu a pri zapnuti topeni se uplne na 100% neotevrel, protoze to je uplne jedno jestli je otevren naplno nebo ne uplne, ta voda tam koluje tak jako tak...
upraveno 2x, naposled 02.12.2011 11:55:15
11:45:19
02.12.2011
minno
-> Syny: no ale u 742 keď naštartuješ studený motor, tak je v obehu len krátky okruh vody pri motore a keď máš zároveň otvorený aj ventil kúrenia tak všetka voda ako sa zohrieva ide rovno cez kúrenie, čiže to začína tak či tak kúriť hneď ako sa motor ohrieva....U mňa osobne mám teraz pri týchto teplotách už po cca 1 km jazdy teplotu motora 50 stupňov a už to fúka príjemne vlažný vzduch, po 3. km je v aute už teplo.



No a z praxe vieme, že u škodovky sa tiahlo teplo / zima nedá naštelovať tak, aby si páčkou dokázal ventil aj úplne otvoriť aj úplne zatvoriť, takže väčšinou sa to šteľuje tak aby to otváralo naplno a teda pri "vypnutí" kúrenia ostáva ventil tak či tak vždy trošku otvorený a čiže prívodné hadice sú rovnako vždy teplé, ako u Feldy.1
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 11:46:47
11:31:49
02.12.2011
Syny
-> Klubko_ 02.12.11 11:14:50: Jenze felda ma 6 litru vody a ne 12 jako skodovka... Navic ma uplne jinej system topeni nez 120tka (i pri vyplem topeni ohrejva vodu co do topeni jde, u 742 se zacne ohrivat voda v trubkach topeni az po zapnuti topeni)... Takze omotanim trubek v tunelu urcite nedocilis toho, aby te to topilo rychle jako u felicie...
upraveno 1x, naposled 02.12.2011 11:32:43
11:14:50
02.12.2011
Klubko_
-> minno: doufam a verim, ze to prinos mit bude 6 zatim je teplo (zhruba +3°C) a zkousel jsem to jen asi 3 minuty na sytic v garazi a pak tak 300m kolem garaze. Chci, aby to topilo hezky rychle jako ve felde, protoze vetsinou jezdim kratky trasy. Z toho behu na sytic byla teplota domku termostatu a trubicek pod topenim temer stejna.

Tahal jsem tu izolaci na aute. Prvni ta hadice vlevo pod nadrzi k motoru byl na sucho ojeb. Ale pak jsem vzal mazivo na odpadovy trubky (takova bila vazelina, ktera uschne) namaznul uvnitr i z venku te izolace a za hodku tam byl zbytek pod autem i v tunelu 6

tahlu razeni (ma fptce odpojeny od konzoly a je bokem) ani sytici to nevadi, trochu se to krizi s plynovym lankem, takze hadice musi jit vic stredem, ale myslim, ze se to prezije 6
10:46:08
02.12.2011
minno
-> Klubko_: nápad dobrý, myslíš že bude cítiť zlepšenie aj v praxi? Podľa mňa tam veľké tepelné straty na tých hadiciach nie sú, pri 88 st. termostate to kúri ako divé.

Si mal tie hadice celé vytiahnuté von a tak si ich obalil? Sytičová páčka ti nedrhne? A čo radenie?
21:36:32
01.12.2011
Klubko_
izolace po cele delce
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 01.12.2011 21:36:32
21:35:01
01.12.2011
Klubko_
smrstovacka ve spoji se nepovedla 10
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 01.12.2011 21:35:01
21:33:08
01.12.2011
Klubko_
a dnes jsem snizoval ztraty na vedeni k radiatoru topeni 5
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 01.12.2011 21:33:08
21:29:35
01.12.2011
Klubko_
trochu zkratit a jsou tam 6
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 01.12.2011 21:29:35
21:28:41
01.12.2011
Klubko_
v patek jsem namontoval upraveny raminka z feldy
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Klubko_ vložen 01.12.2011 21:28:41
18:28:25
01.12.2011
doly120
-> Voplik: jdi do práce,taky jdu3
18:06:37
01.12.2011
Jarda - zrušená registrace
-> jtlustos 30.11.11 20:03:27: na jakem letisti to je?9
17:34:05
01.12.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
Ja radsi nic, spolustudent rozlejval elektrolyt po zemi3
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Matthes, záškodník z TechWebu vložen 01.12.2011 17:34:05
17:12:19
01.12.2011
castrol
-> Voplik: tiez by som si racej pracu vybral
16:49:32
01.12.2011
darklord
-> Voplik: radsej makat, ja som 31 na rannej v praci, potom spim, celu noc jazdit a prveho zase na rano do prace..
16:44:43
01.12.2011
Voplik
-> Tomaso435: ty ses jasnej 3 6



-> Jindas: je to silvestr v prumyslivym palaci v praze....nejaka stavba podia asi,no klasika,nalozit a vylozit kamiony
16:37:18
01.12.2011
Jindas
-> Voplik: Podle toho,co bys dělal?
16:36:17
01.12.2011
Tomaso435
-> Voplik: ja bych šel "makat"
16:34:15
01.12.2011
Voplik
Kamos mi nasadil brouka do hlavy....bud pojedu na hory na silvestra s kamosema a nebo budu makat prez silvestra za 250/h coz jsou v týhle branži moc hezký peníze tak váhám...dpč
16:06:38
01.12.2011
skodovak
-> castrol: jj 3 3
15:51:39
01.12.2011
Tomáššš
-> Matulo: je tam uz asi piaty, tak rozmyslam,ze nebudem za desat eur kupovat a menit stale ... ale ze by som dal spravit-zrenovovat ,vymenit rebra a mat riadny chladic
15:40:34
01.12.2011
Maťulo
-> Tomáššš: tecie ti chladic?
15:39:31
01.12.2011
Tomáššš
Virtaci,su nejake firmy ktore poznate na opravy chladicov-renovacia starych (veterany a pod.) ?
15:26:10
01.12.2011
castrol
-> skodovak: asi mali obalku co ich posunula do dalsieho kola
15:16:12
01.12.2011
skodovak
udělal technickou na bílí feldě :-)) a čuměl na tři Mka jak úspěšně procházejí,jedno s laufem jako kráva a druhý s Mračítkama 3 3 a 130ka s Ačkama jak hovado..3
09:05:19
01.12.2011
Suty
-> darkstar93:

Líbí se mi.
23:10:33
30.11.2011
skodovak
-> OndraKrupi: hlasy dostaneš vo tom žádná,ale až podle porce 3
23:05:56
30.11.2011
OndraKrupi
-> Vojťas: to je blbý mno...
23:03:03
30.11.2011
Vojťas
-> OndraKrupi: tak to je jasny, ale tam jsou takovy kolejnice po stranach, a v nich jezdi vrata, to neutesnim jen tak zejo. budu muset neco vymyslet
23:01:38
30.11.2011
OndraKrupi
-> Vojťas: ono je dobré utěsnit to i kolem dokola nějakou páskou, já mam doma otevírací plechová vrata do boku a co jsem to oblepil těsněním tak je to znát
23:00:12
30.11.2011
OndraKrupi
-> skodovak: nabízím ochutnávku zdarma, předvolební akce3 3 3
22:53:16
30.11.2011
skodovak
-> OndraKrupi: právě jsem dostal hlad....3 3
22:52:51
30.11.2011
Vojťas
Taky premyslim o zatepleni garaze, ale mam jen plechovy vrata co se vyklapi smerem nahoru, tak ze celkem blby :/ hlavne jak to utesnit kolem dokola, a polystyren mozna narazit na dlouhy srouby nabodovany na vrata.
22:52:16
30.11.2011
OndraKrupi
právě jsem dovařil bramborový gulášek :-)
20:53:08
30.11.2011
Hurdis
Jožynek 30.11.11 19:57:54 napsal:

→ squalo: cítiť rozdiel? ja mám holé dvere, uvažoval

som už o tom či sa to oplatí alebo nie…


U nevytápěné garáže ve zděném objektu nebo řadové to změní tepelný odpor (ve W/m2K) nejslabší části konstrukce cca 15000x k lepšímu, tepelný odpor (v převrácené hodnotě) z nuly( hodnota vyjádřena exponenciálně na e-10 a výše) na cca 2,05.



Takže vyplatí. Z praktického hlediska, dojde v takové garáži k poklesu teplot pod 0°C je ve výraznějších mrazech, projevem může být max. zamrznutí hladiny vody v kbelíku.
20:27:44
30.11.2011
castrol
-> alpin: to bol sikula
20:27:39
30.11.2011
afro100
-> alpin: 107
20:25:49
30.11.2011
alpin
-> castrol: jeden chalan že tam robil a vždy sa úplne doráňal , šiel povoliť kolesá , za chvílu prišiel - paprče omotané fačom a kolesá stále na aute 3
20:24:32
30.11.2011
afro100
-> castrol: 3 3 3
Extreme Tyres