skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
16:22:39
11.11.2011
11.11.2011
castrol
-> Bucin: tak to si este dobre obstal
15:11:33
11.11.2011
11.11.2011
Bucin
-> Zeke-ten šestý: za obchodní podmínky na e-schopu co byly v rozporu se zákonem a podnět dal jeden neuvěřitelně smolný klient, který si myslí že ho podvádíme.
15:08:09
11.11.2011
11.11.2011
Zeke-ten šestý
-> Bucin: za co to?
14:25:23
11.11.2011
11.11.2011
Bucin
ustál kontrolu od České Obchodní Inspekce jen s pouhou pokutou 4000,-
21:07:39
10.11.2011
10.11.2011
Zeke-ten šestý
-> Bohyn: dobra garaz :)
21:47:39
09.11.2011
09.11.2011
suri
-> Milan 136: to potom jo
21:46:59
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> suri: ještě nevím, kolik přesně mi dají. co jsem to tak počítal tak to bude kolem litru
21:45:40
09.11.2011
09.11.2011
suri
-> Milan 136: a takto je sleva koľko? ja to berie vždy do druhého dňa a neriešim
21:44:49
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> suri: skladová objednávka je 2x za měsíc. Můžu objednat do druhýho dne, ale bude menší sleva
21:43:35
09.11.2011
09.11.2011
suri
-> OndraST: niektorá 100 iná 300000km , 1800 stojí origo -> Milan 136: prečo až tak dlho?
21:40:52
09.11.2011
09.11.2011
myschaak AZNP K.Hora
dneska jsem sjel ke kámošovi s pantátovým fáčkem....vyměněný komplet zámky,už je vše na jeden klíč a ještě jsme přehodily čtyřrameňák...ten po 350tkm už byl lehce ošoupanej
21:36:26
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> OndraST: já mám 100 najeto. Prostě jsem dal novou jiný řešění jsem neřešil
21:34:42
09.11.2011
09.11.2011
OndraST
-> Milan 136: Pumpu má natočeno v mém případě 120tis., netuším co je schopná přežít.
21:31:20
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> OndraST: mám tam těsnění origo. Novou myslíš co? Pumpu nebo kapalinu?
21:30:20
09.11.2011
09.11.2011
OndraST
-> Milan 136: A je lepší měnit za novou, případně že bych začal šetřit, a ještě se zeptám, bylo použito klasika těsnění nebo silikon.
21:25:31
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> OndraST: ještě ani nevím. Mám to zatím v zakázce nezaplacený bez slev.
1800 stojí ta pumpa origo a těsnění nějakou korunu
já dával ještě řemen a novou chladící...
1800 stojí ta pumpa origo a těsnění nějakou korunu
já dával ještě řemen a novou chladící...
21:25:01
09.11.2011
09.11.2011
Jindas
-> David29: 09.11.11 16:15:29 Jééé houby, to máme v práci taky
Úplně nejlepší je,když si to frčíš a nějakej idiot nedá palety přesně do dráhy na "nabodnutí" a pak prááásk ,ale moc s tím nejezdím,to spíš skladníci...
Úplně nejlepší je,když si to frčíš a nějakej idiot nedá palety přesně do dráhy na "nabodnutí" a pak prááásk ,ale moc s tím nejezdím,to spíš skladníci...
21:21:53
09.11.2011
09.11.2011
OndraST
-> Milan 136: Co stojí komplet nová se vším co potřebuješ, taky mě to čeká, začíná kapat, ale pouze když auto dlouho stojím 2-3dny na místě.
21:20:23
09.11.2011
09.11.2011
Placko
Dneska nič , len opravené svetlo na kamošovom Brave a zapojenie muziky
21:17:56
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
-> suri: je tam no
nakonec klasiku. abych se se šestidrážkou dostal na dobrou cenu, musel bych ji objednat na skladovou objednávku až za 14 dní. Tahle byla skladem
nakonec klasiku. abych se se šestidrážkou dostal na dobrou cenu, musel bych ji objednat na skladovou objednávku až za 14 dní. Tahle byla skladem
21:16:17
09.11.2011
09.11.2011
suri
-> Milan 136: čo to humus víčko z fábie na olej? dal si 6drážku?
21:14:18
09.11.2011
09.11.2011
castrol
-> Milan 136: ide na repas
21:09:44
09.11.2011
09.11.2011
Milan 136
Vyměnil tekoucí pumpu na pickupu. tam, kam bylo do bloku vidět krásně čistý. Vložka jako nová
21:02:21
09.11.2011
09.11.2011
castrol
-> poldy: lestit pastami na ktore som dal odkaz
20:59:39
09.11.2011
09.11.2011
poldy
-> castrol: aha fajn ,skôr som potreboval vediet co dalej po 2000ke vodnej ,lebo tam som dosiel uz ,ale neni to este taky zrkadlovy lesk
20:52:05
09.11.2011
09.11.2011
castrol
-> poldy: v prvom rade odhodlanie sa vobec do toho pustat
Vyleštiť falce si môžete aj keď majú kolieska čo už to za sebou a zišiel by sa im nový look. Týmto postupom sa zbavujete aj škrabancov, pôvodnej farby, odretými plochami od parkovania, všetko tak do 2-3milimetrov v závislosti od miesta poškodenia.
1.Takže sa môžeme pustiť do toho. Na začiatok prebehnite falce hrubým brúsnym papierom na sucho. Začnite od zrnitosti 120. Hrubší šmirgeľ nepoužívajte, spôsobí hlboké škrabance, ktorých sa ťažko zbavíte. Keď kompletne zbrúsite lakovanie aj s podkladom prejdite na jemnejší 180tkový papier. Hrubými šmirgľami vyrovnajte nerovnosti, škrabance a zaoblite hranu falca.
2.Hubkou namočenou do vody umyte disk a prekontrolujte výsledok Vašej práce. Tretinu roboty máte za sebou. V nasledujúcich krokoch po jednotlivých stupňoch vybrúsite plochu do hladkého celku. Vodný brúsny papier o zrnitosti 400 Vám po chvíli začne kĺzať po ploche na ktorú tlačíte. Je to dobrý signál, že ste na správnej ceste. Dbajte nato aby celý falc bol rovnako hladký. Voda Vás bude klamať, vytvára dojem, že už to máte pomaly za sebou. Keď ale uschne resp. z tečie, zistíte že ste tak v polovici cesty.
3. Po celom obvode zopakujte celý proces aj s brúsnym papierom o zrnitosti 600, 800, 1200 a nakoniec 2000. V tejto fáze je falc temer vyleštený.
4. Medzi jednotlivými stupňami vždy disk dobre umyte a skontrolujte chyby. Jemnejším šmirgľom už neopravíte to čo ste hrubším zanedbali. Treba si uvedomiť že hliník nebude hneď ako zrkadlo, ale s každým zjemnením brúsneho papiera by ste mali na ploche pozorovať jemnejšie doškrabanie, až kým sa pri zrnitosti 1200 – 2000 nestratí. Plocha by sa mala začať zrkadliť a jemne odrážať veci na disku. Celý disk vysušte bavlnenou handrou, čiže starým tričkom alebo ponožkami čo ste dostali pod stromček.
5. Poslednou fázou je leštenie brúsnou alebo hrubou pastou. Po tomto úkone sa zrkadlenie výrazne posunie k lepšiemu. Na koniec použite ešte jemnú zalešťovaciu pastu. Celý disk riadne vyšúchajte, že sa Vám to páči? Aj mne, ale máte pred sebou ešte min 3kúsky, hmm ja viem už to nieje taká romantika. Nebojte sa, ďalší disk spravíte o tretinu rýchlejšie ako ten prvý, na tie ďalšie sa to už ale nevzťahuje.
Zaujalo Vás to? A koľko peňazí Vás to bude stáť? Pekne po poriadku. Odporúčam zabehnúť do obchodu s farbami pre autolakýrnikov. Majú presne to čo potrebujeme. Kvalitu a výber nenahradí v žiadnom prípade supermarket.
Na jeden falc (R15, do 8cm) spotrebujete:
Brúsny papier o veľkosti A3
Suchý 2x120, 1x180
Vodný 2x400, 1x600, 800, 1200, 2000
1dcl brúsnej pasty
1dcl leštiacej pasty (pasta Vám vystačí na 4falce)
a dobre su tieto pasty sam pouzivam www.technomat.sk/eshop/.. ./brusne-a-lestiace-pasty- langsol.xhtml
a taketo filc kotuce su pevne a tvrde takze sa moc nederu www.stroje-naradie.sk/nov e/.../5459filcove-stopkove -kotuce.jpg
Vyleštiť falce si môžete aj keď majú kolieska čo už to za sebou a zišiel by sa im nový look. Týmto postupom sa zbavujete aj škrabancov, pôvodnej farby, odretými plochami od parkovania, všetko tak do 2-3milimetrov v závislosti od miesta poškodenia.
1.Takže sa môžeme pustiť do toho. Na začiatok prebehnite falce hrubým brúsnym papierom na sucho. Začnite od zrnitosti 120. Hrubší šmirgeľ nepoužívajte, spôsobí hlboké škrabance, ktorých sa ťažko zbavíte. Keď kompletne zbrúsite lakovanie aj s podkladom prejdite na jemnejší 180tkový papier. Hrubými šmirgľami vyrovnajte nerovnosti, škrabance a zaoblite hranu falca.
2.Hubkou namočenou do vody umyte disk a prekontrolujte výsledok Vašej práce. Tretinu roboty máte za sebou. V nasledujúcich krokoch po jednotlivých stupňoch vybrúsite plochu do hladkého celku. Vodný brúsny papier o zrnitosti 400 Vám po chvíli začne kĺzať po ploche na ktorú tlačíte. Je to dobrý signál, že ste na správnej ceste. Dbajte nato aby celý falc bol rovnako hladký. Voda Vás bude klamať, vytvára dojem, že už to máte pomaly za sebou. Keď ale uschne resp. z tečie, zistíte že ste tak v polovici cesty.
3. Po celom obvode zopakujte celý proces aj s brúsnym papierom o zrnitosti 600, 800, 1200 a nakoniec 2000. V tejto fáze je falc temer vyleštený.
4. Medzi jednotlivými stupňami vždy disk dobre umyte a skontrolujte chyby. Jemnejším šmirgľom už neopravíte to čo ste hrubším zanedbali. Treba si uvedomiť že hliník nebude hneď ako zrkadlo, ale s každým zjemnením brúsneho papiera by ste mali na ploche pozorovať jemnejšie doškrabanie, až kým sa pri zrnitosti 1200 – 2000 nestratí. Plocha by sa mala začať zrkadliť a jemne odrážať veci na disku. Celý disk vysušte bavlnenou handrou, čiže starým tričkom alebo ponožkami čo ste dostali pod stromček.
5. Poslednou fázou je leštenie brúsnou alebo hrubou pastou. Po tomto úkone sa zrkadlenie výrazne posunie k lepšiemu. Na koniec použite ešte jemnú zalešťovaciu pastu. Celý disk riadne vyšúchajte, že sa Vám to páči? Aj mne, ale máte pred sebou ešte min 3kúsky, hmm ja viem už to nieje taká romantika. Nebojte sa, ďalší disk spravíte o tretinu rýchlejšie ako ten prvý, na tie ďalšie sa to už ale nevzťahuje.
Zaujalo Vás to? A koľko peňazí Vás to bude stáť? Pekne po poriadku. Odporúčam zabehnúť do obchodu s farbami pre autolakýrnikov. Majú presne to čo potrebujeme. Kvalitu a výber nenahradí v žiadnom prípade supermarket.
Na jeden falc (R15, do 8cm) spotrebujete:
Brúsny papier o veľkosti A3
Suchý 2x120, 1x180
Vodný 2x400, 1x600, 800, 1200, 2000
1dcl brúsnej pasty
1dcl leštiacej pasty (pasta Vám vystačí na 4falce)
a dobre su tieto pasty sam pouzivam www.technomat.sk/eshop/.. ./brusne-a-lestiace-pasty- langsol.xhtml
a taketo filc kotuce su pevne a tvrde takze sa moc nederu www.stroje-naradie.sk/nov e/.../5459filcove-stopkove -kotuce.jpg
20:43:02
09.11.2011
09.11.2011
poldy
-> castrol: prezrad postup pls
18:16:01
09.11.2011
09.11.2011
David29
-> robinho130: Já mám na něco taky papíry... Tušim BCF a W1
Jako práce by to nebylo úplně blbý
Jako práce by to nebylo úplně blbý
18:06:58
09.11.2011
09.11.2011
castrol
-> tunerlada: dikes mas na slovensku konkurenciu
18:04:43
09.11.2011
09.11.2011
tunerlada
-> castrol: luxus kolego :)
17:59:50
09.11.2011
09.11.2011
robinho130
David29 : vodičák mám na všetky ale jazdím len štapler - vysokozdvižný , tiež volant s priemerom 10 cm čo otočím miliónkrát denne
17:54:14
09.11.2011
09.11.2011
David29
-> robinho130: Pak je tam ještě větší - ten pobere tři palety a sedíš nahoře. A ovládá se tím kolečkem. A pak klasika bočák, nebo-li retrak
17:52:23
09.11.2011
09.11.2011
robinho130
ja robím tiež v sklade to len tak pre zaujímavosť kde majú tiež také vozíky
17:48:27
09.11.2011
09.11.2011
David29
-> robinho130: Centrála Penny v Jirnech
Potřeboval jsem z jednoho skladu převézt 8 palet (z chlazenýho na suchý) a s normálním bych se naběhal a natahal. Tak jsem si pučil tenhle - vemeš dvě palety najednou a ještě se vezeš
Ze začátku trochu autoškola, ale rychle jsem se naučil Ale celkem fofr, někoho trefit bych nechtěl
Potřeboval jsem z jednoho skladu převézt 8 palet (z chlazenýho na suchý) a s normálním bych se naběhal a natahal. Tak jsem si pučil tenhle - vemeš dvě palety najednou a ještě se vezeš
Ze začátku trochu autoškola, ale rychle jsem se naučil Ale celkem fofr, někoho trefit bych nechtěl
17:46:33
09.11.2011
09.11.2011
castrol
-> FORM: booze to je spatne
17:45:14
09.11.2011
09.11.2011
robinho130
David29 : kde si na tom jazdil ?
16:15:29
09.11.2011
09.11.2011
David29
Svezl se tímto pekelným strojem Ale když jsem někde zatáčel, tak jsem měl tendenci se koukat do zrcátka zda to vyjde, mi tam chybělo
13:45:07
09.11.2011
09.11.2011
PsychoWard666
-> palinator: Praskla mi takhle ve spínači světel, v ostatních to je v pohodě a řikal sem jim že odpory chci pro jistotu na 14V, tak jedině že by mi dali blbý
12:25:22
09.11.2011
09.11.2011
palinator
-> PsychoWard666:
Jmenovité parametry LED jsi nepřekračoval? Je to přeci jen poměrně spolehlivá součástka.
Jmenovité parametry LED jsi nepřekračoval? Je to přeci jen poměrně spolehlivá součástka.
11:41:28
09.11.2011
09.11.2011
FORM - zlomená ojnice
Škoda CITIGO je dnes k vidění před ČVUT FEL v Pražských Dejvicích, Škoda auto bude mít zřejmně i nějakou prezentaci, tak se můžete přijít podívat.
23:24:23
08.11.2011
08.11.2011
PsychoWard666
-> palinator: budeš se divit, ale pár LEDek mi v autě už nevydrželo
20:01:00
08.11.2011
08.11.2011
haso
sa tu mordujem s autocadom a ide ma drbnut...
19:43:22
08.11.2011
08.11.2011
1560 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák:
Houby probudil, dospat jsi nemohl
Houby probudil, dospat jsi nemohl
19:42:07
08.11.2011
08.11.2011
Jirik_Tuňák - zrušená registrace
Dnes ve 2:35 v noci jsem to rozlepil (jsem se prostě probudil no). Ale pak jsem šel zase na pár hodin před odchodem do práce spát.
Ale zase jen v komentářích.
skoda-virt.cz/cz/.../6964 -jirik_tunak-tunak
Ale zase jen v komentářích.
skoda-virt.cz/cz/.../6964 -jirik_tunak-tunak