-> Shark:
Dík, mám zabroušené všechny, mají pak větší rozptyl světla.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
23:39:01
21.10.2011
21.10.2011
James1991
23:33:51
21.10.2011
21.10.2011
krup
→ Pavel P..: Ano.. takové drobné lidské zklamání ..
23:33:14
21.10.2011
21.10.2011
Shark
-> James1991: tie ledky cervena a modra zabrus pod vodou v noci a vecer to velmi osvetluje aj ked to nesvieti priamo na vodica,mam to tiez zabrusil som ich pod vodou a pohodicka
23:29:05
21.10.2011
21.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Kaprof: fa nám bylo dnes nabídnuto, ale je hnilý a nevim kolik za něj, mám se pídit?
23:22:38
21.10.2011
21.10.2011
Pavel P..
-> krup: to je ta firma DZ Styl nebo tak nějak, jak si jí tady všudemožně propagoval?
22:47:58
21.10.2011
21.10.2011
krup
.. dneska jsem se přijel podívat, jak se pokračuje na žlutém .. přijedu, čumím z dálky co to kurva .. auťák vyhozenej před barákem, dveře a rám nikde a kocourek nebere telefon .. po asi hodině jsem vyzískal alespoň rám a zničenou ( fungl novou :-/ ) kapotu s tím, že " Já ti na to mrdám, už se mi s tím nechce srát.. " .. vtipné, auto celé zaplacené, udělané do poloviny a ještě napůl blbě .. a ponaučení? .. dávejte pozor i na přátele, co přáteli nejsou zcela ..
22:33:24
21.10.2011
21.10.2011
Kaprof-Pisařík
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Jelda taky? Já to mrdam jdu do něj taky ! :o)Ale spíš fa... Jinak by se Svobodak už zesral :o)
21:49:46
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: paráda
21:49:33
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Syny: pak založíme klub
21:45:51
21.10.2011
21.10.2011
Syny
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Ja myslim dalsi pickup na renovaci :) I kdzy to Formovo nebyl ledajaky pickup, ale korbu to ma taky :) Rad bych si neco takovyho poridil taky, tak uvidime jak to dopadne :)
21:42:45
21.10.2011
21.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Syny: není muj, ikdyž bych se svym byl taky rád v téhle fázi, ale člena Jeldy
21:37:30
21.10.2011
21.10.2011
Syny
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Dalsi pickup, sakra prace s tim bych mel neco delat :)
21:30:23
21.10.2011
21.10.2011
Apple STS Chvojkovice-Brod
5 hodin mokrého broušení, a můžem jít do laku
21:23:32
21.10.2011
21.10.2011
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: mudry jak radio jerevan koho mi to len pripomina ...
21:14:48
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Byla nouze, tak sme vymysleli vsechno mozny. Nejhorsi bylo, ze nam prisel "radit" soused, chytrej jak radio. Myslel jsem, ze ho poslu doprdele po chvili. Furt mlel o tom, abychom povolili privod na vstrikovacim cerpadle a zapinali zapalovani, ze nam to podavaci cerpadlo v nadrzi natlaci... Tak rikam tohle nema cerpadlo v nadrzi a on hned, ze kazdy auto musi mit cerpadlo v nadrzi
21:12:45
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: Tyjo to by me kleplo :-)
21:12:37
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky řešení
21:12:12
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: No my filtr nenalejvali, celou saci cast sme zaplnili naftou tim tlakovanim nadrze pres vratku.
21:10:11
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: no, to je taky horší, když není čerpadlo v nádrži. to je třeba z přívodu tahat naftu a zalejt filtr až po hranu. pak povolit vstřiky a trápit to. Bez zalití filrtu to nenatočíš nikdy
21:08:25
21.10.2011
21.10.2011
David29
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Bylo to takhle:
Tak si takhle jedu z Uherskýho Brodu do Zlína a kousek předemnou odstavenej kamion. Škodolibě se mu směju jakože blbej den a dyž jsem ho míjel, zamával na mě šofér.
Nebyl jsem svině a zastavil.
Došla mu jen nafta, tak jestli ho hodim na pumpu. Řek jsem že jo, a jeli jsme tam. Kanystr ani jeden z nás neměl, tak si u pumpy pučil, natankoval a hodil jsem ho zpět - s tím, že mu kdyžtak pomůžu napumpovat. Koneckonců, šlo asi o 1km a měl jsem čas.
Dolito a ani to neškytlo. Takže zvednem kabinu.
No jo, ale v hydraulice byla místo vody emulze. Takže jsme se vrátili na pumpu, vzal další ropu, ale bohužel, olej tam neměli. Ta teda trochu nasraně jsem řek, že sjedem do Zlína.
Co čert nechtěl, soudruzi z PSVS tam maj robotu, a cesta nazpět byla zasekaná. No nic - dojeli jsme zpět.
Dolila se další nafta, dolil se olej a kabina stejně nešla vzhůru To už jsem myslel že mě trefí šlak, byla zaseknutá levá pojistka. Povedlo se nám to odjistit, sklopit, posléze odvzdušnit a bylo to.
To odvzušnění samotný bylo v cajku. Chvíli jsme hledali co kde povolit, ale pak to šlo. Je tam pumpička, tou pumpuješ snad 10min, pazoura tě bolí... ale de to. Pak to chytlo na brnk
Tak si takhle jedu z Uherskýho Brodu do Zlína a kousek předemnou odstavenej kamion. Škodolibě se mu směju jakože blbej den a dyž jsem ho míjel, zamával na mě šofér.
Nebyl jsem svině a zastavil.
Došla mu jen nafta, tak jestli ho hodim na pumpu. Řek jsem že jo, a jeli jsme tam. Kanystr ani jeden z nás neměl, tak si u pumpy pučil, natankoval a hodil jsem ho zpět - s tím, že mu kdyžtak pomůžu napumpovat. Koneckonců, šlo asi o 1km a měl jsem čas.
Dolito a ani to neškytlo. Takže zvednem kabinu.
No jo, ale v hydraulice byla místo vody emulze. Takže jsme se vrátili na pumpu, vzal další ropu, ale bohužel, olej tam neměli. Ta teda trochu nasraně jsem řek, že sjedem do Zlína.
Co čert nechtěl, soudruzi z PSVS tam maj robotu, a cesta nazpět byla zasekaná. No nic - dojeli jsme zpět.
Dolila se další nafta, dolil se olej a kabina stejně nešla vzhůru To už jsem myslel že mě trefí šlak, byla zaseknutá levá pojistka. Povedlo se nám to odjistit, sklopit, posléze odvzdušnit a bylo to.
To odvzušnění samotný bylo v cajku. Chvíli jsme hledali co kde povolit, ale pak to šlo. Je tam pumpička, tou pumpuješ snad 10min, pazoura tě bolí... ale de to. Pak to chytlo na brnk
21:08:12
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> palinator: párkrát zapneš klíček a běží hned. i po benzinu
21:07:30
21.10.2011
21.10.2011
palinator
-> Milan 136:
PD je v pohodě?
PD je v pohodě?
21:06:52
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Asi sem se nejasne vyjadril. Kamos ma A6 2,5TDi ctyrkolu. Nadrz to ma na dve pulky a je tam jen precerpavaci cerpadlo, podavaci v nadrzi neni a vstrikovaci si nasat neumi. Proto tam je ta funkce, ze jednotka zastavi motor driv nez se to zavzdusni. Jinak ojeb to byl. Udelali jsme to tak, ze sme odpojili vratku do nadrze, trochu tam foukli kompresorem vzduch a vepredu povolili holendr na cerpadle, zachvili tam nafta byla a jelo to.
21:01:31
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: VW common raily musíš odvzdušnit přes diagnostiku, Jinak točíš a točíš a nic...
hlavně po tom, když nějakej expert natankuje benzin
hlavně po tom, když nějakej expert natankuje benzin
20:58:49
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Milan 136: Ja prave myslel, ze to je jednodussi nez rotacka Znamymu kdyz dosla nafta u transita (TDCi), tak stacilo dolejt a jel. Mozna tam je nejakej system jako u VW, kdy jednotka vypne motor pri poklesu paliva pod urcitou hranici prave aby se to nezavzdusnilo.
20:58:29
21.10.2011
21.10.2011
alpin
-> Milan 136: to hej , natočiť HDi po výmene filtra býva tiež potešenie..
20:56:33
21.10.2011
21.10.2011
Milan 136
-> Matthes, záškodník z TechWebu: když dojde nafta v common railu, tak to vůbec není sranda natočit
20:53:12
21.10.2011
21.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> David29: To ste odvzdusnovali kazdej vstrik nebo co?
20:50:43
21.10.2011
21.10.2011
David29
772km za 11h. Z toho jsem 1,5h prosral zde - původně to mělo bejt 10min, ale zkomplikovalo se to, a člověk zas nechce bejt svině a nechat ho tam, když jsem jednou řek že helfnu...
Došla mu "jen" nafta, kousek před Zlínem
Došla mu "jen" nafta, kousek před Zlínem
19:56:26
21.10.2011
21.10.2011
Zeke-ten šestý
Udělal komplet nové chlazení na formanu a poslal balik co se mi vrátil mou chybou
19:31:01
21.10.2011
21.10.2011
James1991
Dodělal modré podsvícení na panel topení Spokojenej ale nakonec moc nejsem, mohlo to být lepší.
17:25:11
21.10.2011
21.10.2011
palinator
-> 1560:
Já zase byl dneska na poště a až když po mě chtěli peníze, tak jsem si všim, že jsem je zapomněl doma.
Já zase byl dneska na poště a až když po mě chtěli peníze, tak jsem si všim, že jsem je zapomněl doma.
17:15:53
21.10.2011
21.10.2011
Bucin
-> minno: já chci taky absenci vitamínů vždycky když stojim u stojanu tak si připadám jako alchymista když odměřuji adetíva.
09:30:30
21.10.2011
21.10.2011
1560 - zrušená registrace
minno 21.10.11 09:09:27 napsal:
Ja som včera prišiel na čerpačku, a s čistým svedomím natankoval do
svojej 120L Natural 95 a žiadne vitamíny k tomu.
To je dobrý... Já tuhle po 16h v práci dojel na benzinu, zastrčil jsem pistolu, šel jsem do auta pro peníze a tak, vrátím se a na stojanu pořád nula... Tak jsem to teda zmáčkl no
Ja som včera prišiel na čerpačku, a s čistým svedomím natankoval do
svojej 120L Natural 95 a žiadne vitamíny k tomu.
To je dobrý... Já tuhle po 16h v práci dojel na benzinu, zastrčil jsem pistolu, šel jsem do auta pro peníze a tak, vrátím se a na stojanu pořád nula... Tak jsem to teda zmáčkl no
09:24:28
21.10.2011
21.10.2011
MOLSO
-> minno: hej tam mi to bolo jedno
09:21:11
21.10.2011
21.10.2011
minno
-> MOLSO: noooo hej a dokonca do 105 L čo
09:15:54
21.10.2011
21.10.2011
MOLSO
-> minno: ja tak tankujem už tretiu sezónu
09:09:27
21.10.2011
21.10.2011
minno
Ja som včera prišiel na čerpačku, a s čistým svedomím natankoval do svojej 120L Natural 95 a žiadne vitamíny k tomu.
08:24:13
21.10.2011
21.10.2011
Suty
-> Syny:
1.8 55Kw je i v Golfu III (Joker) r.v 99
1.8 55Kw je i v Golfu III (Joker) r.v 99
07:55:03
21.10.2011
21.10.2011
Martin33
-> Syny: U VW opravdu existuje 1,8 55kW my ho měli v golfu III edice MOVIE. Motor špatnej nebyl na závodění to nebylo, ale pro rodinku na pohodlnou jízdu dobrej byl.
00:51:30
21.10.2011
21.10.2011
kamikaze
Postavil jsem si garáž pro pár aut Asi 90
Je to ale bohužel moc přesvícený
Nic moc složitej model, ale 36 světel dalo procíku docela zabrat i na mizernou kvalitu
Je to ale bohužel moc přesvícený
Nic moc složitej model, ale 36 světel dalo procíku docela zabrat i na mizernou kvalitu
23:21:51
20.10.2011
20.10.2011
MATTESS
R19 měla taky 1,8 55kW
22:44:09
20.10.2011
20.10.2011
Syny
-> Milan 136: -> Matthes, záškodník z TechWebu: Ale urcite se to nedavalo do Seatu, protoze tam jsou skutecne pouze 1,6 55kW a 1,8 66kW... Pokud se to davalo do Golfaru a nekam jinam, tak to jo, o tom prehled nemam, ale v Seatech to nebylo urcite... :) Napsal jsem to blbe... Bylo to mysleno ze to nikdy nebylo v Seatech, sorry Jestli to bylo jinde netusim...
21:18:32
20.10.2011
20.10.2011
Milan 136
-> Syny: 1.8 55 kW bohužel existuje...
21:14:27
20.10.2011
20.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Hele tak sem pohledal v Kelly a asi to maj dobre:
Základní informace
Typ vozidla 1.8
Rok výroby 11/91 - 09/98
Karosérie
Druh pohonu pohon předních kol
Technická data
Výkon [kW] 55 kW
Výkon [HP] 75 HP
Objem 1781 ccm
Počet válců 4
Spalovací ventily 8
Druh motoru benzínový motor
Druh paliva Benzín
Kódy motoru
AAM
VW Vento
Základní informace
Typ vozidla 1.8
Rok výroby 11/91 - 09/98
Karosérie
Druh pohonu pohon předních kol
Technická data
Výkon [kW] 55 kW
Výkon [HP] 75 HP
Objem 1781 ccm
Počet válců 4
Spalovací ventily 8
Druh motoru benzínový motor
Druh paliva Benzín
Kódy motoru
AAM
VW Vento
21:06:35
20.10.2011
20.10.2011
exwrcteam
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: ty brousis pred plnicem pod vodou?
20:52:42
20.10.2011
20.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: No na stitku bylo napsano 55kW. Kdo vi kdo to psal :-) Napisu do protokolu, ze Ing Venca mi rekl, ze to maj blbe Me bylo divny, ze kolegove meli 1,6 55kW a my meli ten samej vejkon z vetsiho objemu. Akorat oni meli retez mam dojem.
20:49:55
20.10.2011
20.10.2011
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Pockej pockej.. 1,8 55kW nikdy nebylo :) Bylo 1,6 55kW a 1,8 66kW Motory pry uplne stejny jen asi jiny vrtani bo zdvih... Ja mam 1,8 66kW a vypada stejne jako to co si sem dal ty... Dle me to je ten motor co mam ja - je uplne stejnej (dovnitr ale nevidim), ale pokud to je 1,8 musi to byt 66kW a ne 55