Co jste dnes udělali...

prohledat
123506 příspěvků (zobrazeno 52251 až 52300) od 06.12.2007 do 07.10.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
19:52:09
15.10.2011
Jetro
-> castrol: stalo se, nejdou šaltrpákoum řadit kvalty10
19:50:45
15.10.2011
castrol
-> Jetro: no tak to neviem rozebrat a znovu poskladat
19:50:16
15.10.2011
Jetro
-> alpin: ne, ona by otočit ani nešla, pač na jedný straně je vybrani kvůli druhymu kolečku pětky. Spíš tem kolík, kam se ta vidlička nasune a dutým válečněm upevní, se nějak hybala kolem osy
19:50:08
15.10.2011
Arnold
-> Jetro: nemas obracene vidlicku?? 4

Edit:no tak ->Mr. alpin: byl rychlejsi 1
upraveno 1x, naposled 15.10.2011 19:50:57
19:48:25
15.10.2011
alpin
-> Jetro: nedal si vydličku naopak ?
19:47:21
15.10.2011
Jetro
-> castrol: no ale co? Nasadil jsem pětku včetně objímky synchronu a její vidlice a takhle to blbne.
19:45:43
15.10.2011
castrol
-> Jetro: tak to si nieco podelal
19:44:39
15.10.2011
Jetro
-> castrol: to ale nevysvětluje že mi to na zpátečku jede dopředu3
19:41:38
15.10.2011
skodovak
-> colaczech: já svářečku nezatracuju já právě chci kupovat tu 0.6mm,svářečák mám,svářet tak nějak dostatučujícně umím jen jsem se chtěl podělit o zkušenosti s touhle svářečkou a jejím použitím..



se starou svářečkou jsem to na 0.8mm jel normálně..



to jak funguje do 3 stupně jsi popsal dobře :-))



zkusím 0.6mm a uvidím.. jinak stejně většina přijde bodovat takže se to tak hodně řešit nemusí..



za obrázky děkuji,ale tohle znám..4 6
19:20:50
15.10.2011
castrol
-> Jetro: smyka ti spojka povol alebo dotiahni lanko na spojku
19:13:24
15.10.2011
Jetro
-> Jetro: nikdo neporadí?
12:17:30
15.10.2011
colaczech
12:16:37
15.10.2011
colaczech
-> skodovak: jeste neco malo ke svarovani
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od colaczech vložen 15.10.2011 12:16:37
12:13:25
15.10.2011
colaczech
-> skodovak: Ono je docela blbost varit 1mm plech 0.8 dratem, jeste kdyz se to clovek uci. Jako jde to, ale musi se bodovat. Mam taky omi 205, na karosarinu jsem si koupil civku 0.6 dratu. U teto svarecky je problem ze s 0.8 dratem na nizky stupen vykonu(3 a min) moc nevari ale jenom nepekne lepi. Na vyssi stupnema zase snahu propalovat.

Resenim je slabsi drat, pak uz vari pekne i na nizsi stupne. Nikdy nezatracuj stroj (svarecku) dokud jsi nevyzkousel vsechna ruzna nastaveni a moznosti (drat).
11:54:31
15.10.2011
Jetro
já dnes nasadil celou pěktu do převodovky do favorita, zavíkoval, nalil olej a jel projet.A ejhle, na neutrál se to skoro rozjede a na všechny kvalty včetně zpátečky se to snaží jet dopředu. A když pustím na neutrálu spojku, tak to škubne a chcípne, co jsem mohl pokazit?? Díky za názory
10:16:31
15.10.2011
skodovak
-> Klubko_: tos mě moc nepotěšil,ale je mi to jasný. chtěl jsem 160A ale už za tu cenu nebyla a chlápek tvrdil že to s tímhle jde v klídku taky..Kamarád ho má a říkal jedině kloudně s 0.6mm drátem.. hlavně že tu mám tři velký cívky 0.8 a 1.0mm 8 ono i na to bodování to dost topí když se dělá karosařina tipu lem..
09:45:58
15.10.2011
Jarda/felda
Syny 14.10.11 22:57:30 napsal:

→ Stepan FUN: Olej taky maze, tak mu budem rikat taky

mazelina 3
oleji říkejte radši mazut 3 3
09:08:04
15.10.2011
Klubko_
-> skodovak: tak to ses na tom podobne jako jack51. Uz moc silna masina.
06:42:37
15.10.2011
kamikaze
-> MOLSO 14.10.11 21:23:30: 52
23:43:20
14.10.2011
Borin - Král tuzerů
Sepp 14.10.11 21:55:57 napsal:

→ Borin – Král tuzerů: Jsem rád, že reaguješ právě

ty – co bys tak vytknul? Provařené to je, tedy proud by měl být ok,

nicméně mám pocit, že mám moc materiálu ve svaru? Sedí? Jak to zlepšit

nevím, pokud stáhnu posuv prská a utavuje se drát až v průvlaku. Pokud

stáhnu proud prská komplet. V životě jsem nikoho neviděl jak s tím

dělá, takže jsem pročetl svarforum a postřehy zde, no výsledkem je tohle.

Jinak mám KIT 205 standart a nehádám se, každá rada je mi dobrá.
No máš tu od kluků řečeno vše, tak se ani vyjadřovat nemusím 4
23:03:51
14.10.2011
skodovak
-> Stepan FUN: tak určitě o kroucení ani nemluvím,to je jak co,jasný že lem nebudu svářet v tahu...3 jinak je to Omicron 205.. koupil jsem ho bylo v akci a dělá mi s tím problém svářet slabotu,na mém předešlém jsem to už měl v ruce 8 3 ale byla to taky jen 150ka
22:57:30
14.10.2011
Syny
-> Stepan FUN: Olej taky maze, tak mu budem rikat taky mazelina 3
22:56:21
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: No vsak jo3
22:52:28
14.10.2011
StepaNoFUN
-> Syny: Počkej Syny... Já myslel, že to je mazelína, protože maže. :-D
22:52:02
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Syny: Na tom terminu sme se uz kdysi dohodli, ale jelikoz uz tu mam nejakou povest, tak se toho drzim 3
22:49:45
14.10.2011
Syny
-> Matthes, záškodník z TechWebu: A vazelina je vazka :) Se mi strasne libi, kdyz opravuje nekdo, kdo sam pise kravoviny :)
22:49:29
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Za to muze Rosta, ucitel z vejsky. Chytrej jak radio, ale proste tohle me naucil...
22:48:30
14.10.2011
StepaNoFUN
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ty mi taky češtináři... :-D i/y jako mnozí jiní tady (a nejen tady) nekombinuju jak se povede, ale terminologii v tomhle případě nějak neřeším... Ten příspěvek je napsanej tak, že i "lama" pochopí o co se jedná. ;-)
22:45:21
14.10.2011
StepaNoFUN
-> skodovak: OMI neznám. Ale s tou mojí mrchou (AWECO ProCar 160) lze. Jenom je to pakec a začátky (nedovařený) a konce svarů (proteklý) stojej za prd. Navíc vařit to po bodech je lepší, protože se to míň kroutí. ;-)
22:44:59
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Stepan FUN: Ja sem uplna lama, ale trochu na tu terminologii by se pozor davat mohlo 1 Vari se polivka3 4 Ale znavam, ze urcite svarujes lip jak ja...
22:42:48
14.10.2011
StepaNoFUN
-> Sepp: To jak dlouho a na jaký napětí (potažmo proud) svařovat nejde popsat. Záleží na moc faktorech - svářečka, kvalita ukostření, čistota a druh svařovanýho materiálu, kvalita ukostření... Je toho hodně. Jak už Ti bylo napsáno - vem si dva plechy a vař. Jinak než praxí se tohle prostě nenaučíš... Já osobně mám jenom normální dílenskej svářečák, šéfa syn udělal státní (dnes evropský) zkoušky (já je nemám, protože jsem je nechtěl, ač mi je ve svářečský škole nutili) a pokud na něčem opravdu záleží, vařím to já, protože on prostě nemá praxi a tudíž ty sváry ve finále stojej za ho... :-/
upraveno 1x, naposled 14.10.2011 22:49:29
22:34:37
14.10.2011
skodovak
a já se snažim vařit v tahu s 0.8 drátem 1mm plech.. s OMI 205 lze či nelze?...
22:26:17
14.10.2011
MOLSO
-> Sepp: iskravar MIG 150. Trochu low -end ale po vymene drotu za 0,6 to zvara krasne. ja mam zvaraci interval kludne sekundu.
22:25:10
14.10.2011
Sepp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ok. dík za postřehy, tohle auto mělo skončit na vrakáči už tak před 6ti lety, takže tyhle moje pokusy jsou pro něj jen požehnáním3.
22:22:24
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Sepp: No ja nevim, nemeril jsem to :-) Proste sem si vzal na zkousku dva plechy a zkousel :-) Pokus omyl. Borina jsem prudil o pomoc tehda a tak nejak se mi to povedlo udelat docela solidne...
22:20:47
14.10.2011
Sepp
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Hele a stupidní dotaz, malou chvilku si můžu představit jako např. 0,5s? Já vím otázky nic moc, ale nemám kde tahat zkušenosti.

8
22:18:23
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Sepp: Hele ja s Iskravarem svaroval lem na skodovce (0,8mm) na napeti 3 (Max je 4) a posuv/proud asi na 3 (Max 10).

Vzdy jsem jen prilozil horak a na malou chvili zmacknul spoust. Chce to elektronickou spoust a ne mrdko horak typu einhell, ale to se te s Kitinkou asi netyka...
22:17:20
14.10.2011
Sepp
-> MOLSO: A co máš za svářečku?
22:16:28
14.10.2011
MOLSO
-> Sepp: to mas zavisle od zvaracky ... ja 1ku plech zvaram na trojke posuv 4 - 4,5 a ked to prepaluje tak dam dvojku a posuv 3,5 - 4 1 drát 0.6mm
22:14:47
14.10.2011
Sepp
-> MOLSO: Pardon moje chyba, reguluji pouze napětí a posuv. Proud by měl být tedy spřažen s posunem jak říká Mathes. Když zvednu ještě napětí (za 3 na 4) už propaluji a to téměř okamžitě. Snad to zkuset držet kratší dobu. Jaké napětí a posuv volíte vy na plechy 1mm?
22:10:46
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: No Fen rikal, ze to velky je napeti a to maly je posuv a proud.
22:07:03
14.10.2011
MOLSO
-> Matthes, záškodník z TechWebu: ja uz nevim co sa cim reguluje 1 proste mam 4 stupne a plynulu regulaciu posuvu.



na druhom stupni to zvari ale urobi mi nanos 3 - 5 mm zvaru na trojke sa to krásne zleje a staci to prebehnut lamelakom a ani nie je vidiet zvar. Ku kazdemu stupnu mam posuv doladeny tak aby to tak krasne zdravo praskalo 1
22:04:57
14.10.2011
Matthes, záškodník z TechWebu
-> MOLSO: A kdyz mas na prud a posuv jedno kroutitko tak udelas co? Ja pridam napeti, pak se to teda rozlejva lepe.
22:01:52
14.10.2011
MOLSO
-> Sepp: vacsi prud a doladit posuv 1 zvary sa budu krasne rozlievat 6
21:59:07
14.10.2011
Sepp
Ještě spodek
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Sepp vložen 14.10.2011 21:59:07
upraveno 1x, naposled 14.10.2011 22:00:12
21:55:57
14.10.2011
Sepp
-> Borin - Král tuzerů: Jsem rád, že reaguješ právě ty - co bys tak vytknul? Provařené to je, tedy proud by měl být ok, nicméně mám pocit, že mám moc materiálu ve svaru? Sedí? Jak to zlepšit nevím, pokud stáhnu posuv prská a utavuje se drát až v průvlaku. Pokud stáhnu proud prská komplet. V životě jsem nikoho neviděl jak s tím dělá, takže jsem pročetl svarforum a postřehy zde, no výsledkem je tohle. Jinak mám KIT 205 standart a nehádám se, každá rada je mi dobrá.
upraveno 3x, naposled 14.10.2011 22:03:19
21:47:05
14.10.2011
castrol
-> alpin: nie ja som len pomahal stavat a prevazal bo chalan nema vp ale ten jeep ide ako delo 1
21:43:07
14.10.2011
alpin
-> castrol: máš psa ?
21:27:57
14.10.2011
castrol
prevazal budu pre psa 1
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od castrol vložen 14.10.2011 21:27:57
21:27:53
14.10.2011
Matsoft
-> Sepp 14.10.11 19:05:25: co mas za svarecku? takovyhle sileny bobky mi to delalo, kdyz byl blbej bowden+blby serizeni u Einhela 170 (nebo spis Ein Hell-a :-D)
Extreme Tyres