-> Mantrabeach: to šlo majzlíkem, něco málo flexou
-> Hurdis: vraky berou, ale celý.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
Že, takhle důsledně a poctivě porcovat. Ale jestli to vozí do sběrny kde neberou autovraky, tak to jinak nejde.
Jinak včera a dneska jsem si přenosil asi 1000 cihel, 250 tvárnic a 400 6m prken. Ruce mám jako opičák. Ještě skoro jednou tolik a můžu konečně stavět vjezd pro Tatru.
Jinak včera a dneska jsem si přenosil asi 1000 cihel, 250 tvárnic a 400 6m prken. Ruce mám jako opičák. Ještě skoro jednou tolik a můžu konečně stavět vjezd pro Tatru.
-> MATTESS: to zničíš víc kotoučů do flexy ne?

-> m8rinek: tohle primazava pastorek nahonu rozdelovace ne?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v tom dobovym dokumentu na upravu motoru je navrh na zmenu te origo trysky za neco podobnyho
-> Matthes, záškodník z TechWebu: v tom dobovym dokumentu na upravu motoru je navrh na zmenu te origo trysky za neco podobnyho
-> m8rinek: Necem podobnym jsem uvazoval na 130, ktera ma jeste stary typ mazani rozvodu. Je to zajimave... Original vymyslel blbec.
myschaak AZNP K.Hora 13.05.11 21:21:47 napsal:
→ havlik: jo táák…já se bál že tahle,proto mi to bylo
divný…asi bych měl začít chlastat
nebo přestat 
→ havlik: jo táák…já se bál že tahle,proto mi to bylo
divný…asi bych měl začít chlastat



-> havlik: no ta jedna hadice vypada zjmave :)
Tůnil mazání, poskládal IMF a zaklopil motor. Více na www.skoda110r.eu
vyměnil spojkový lóžo za poctivý komunistický,umyl Horsta,přidělal mlhovku na černou půlku nárazníku,a několik dalších věcí ze seznamu..............
Úspěšně absolboval s eRkem STK jen drobné závady:
Netěsnost motoru a převodovky.
Výfuk,potrubí stav.
Nefukční mlhovka - špatná kostra(vyřešeno)
Na to že je pátek 13 to mohlo dopadnout i hůř že
Netěsnost motoru a převodovky.
Výfuk,potrubí stav.
Nefukční mlhovka - špatná kostra(vyřešeno)
Na to že je pátek 13 to mohlo dopadnout i hůř že

-> havlik: jo táák....já se bál že tahle,proto mi to bylo divný....asi bych měl začít chlastat



-> myschaak AZNP K.Hora: do kovošrotu šla ta červená tahle tam jít neměla
-> havlik: tak kastle kovošrot nakonec nee?
byl to těžkej a bolestivej porod ale voda je zapojená zítra to zaliju vodou a pak se můžu pustit do ladění běhu... na druhou stranu nic světo borného
-> Jirik_Tuňák: lisováním se z ní zinek místama odřel a rezlo by to... takhle to bude lepší na údržbu.

-> Jirik_Tuňák: Už ne,už je naporcovaná.... a ani mě to nenapadlo
Nejsem Krůůtofil



Nejsem Krůůtofil


-> Jindas 13.05.11 20:39:56: Ale ty tam budeš stejně strkat něco jinýho, ne?



-> Pavel P..: Proč jsi napidlil i tu trubku? Ta je zrovna v čistém kovu pěkná.
Jindas 13.05.11 20:39:56 napsal:
PS: Jo napadlo mě ta scéna z mistra Beana,ale mám moc velkou hlavu
PS: Jo napadlo mě ta scéna z mistra Beana,ale mám moc velkou hlavu

No dneska kuchnul krůtu
Pěknej macek... 22 kg ....
PS: Jo napadlo mě ta scéna z mistra Beana,ale mám moc velkou hlavu
Foto jako důkaz (pro porovnání s kyblíkem)


PS: Jo napadlo mě ta scéna z mistra Beana,ale mám moc velkou hlavu


Foto jako důkaz (pro porovnání s kyblíkem)
Dnes som prehodil tjunynk pedale za seriove ... zrazu je vnutri nejak smutno
A aj volantovku som vymenil a zase som si kvalitne zopakoval slovnú zásobu a meliškové citaty feat lakatoš mashup
Vidím to tak že tie pedale pojdu onedlho naspat

A aj volantovku som vymenil a zase som si kvalitne zopakoval slovnú zásobu a meliškové citaty feat lakatoš mashup

Vidím to tak že tie pedale pojdu onedlho naspat

Tak já se dneska po dlouhé době zase pustil do vyvařování, tentokráte zadní uchycení tlumičů. Dneska levý, zítra pravý. Docela záběr. Vybrousit rez, vytvarovat plech, spodek natřít základem, navařit, znovu základem z vrchu, překytovat a to stejné z druhé strany...
-> VeTeV: aha

-> maca: citrus - tam si můžes nastavit světlou vejšku v klidu - a já to měl kvůli stěhování hodně posazený nahoru, teď jsem to dal trošku níže

-> VeTeV: u čeho pane?-> Syny: njn každý je jinej

-> darklord: to su budiy v milach a boli v poriadku
-> darklord: to bolo sarkasticky 

-> MOLSO: na predoslej fotke to vypadalo este pokope
skoda-virt.cz/cz/.../7111
4-co-jste-dnes-udelali?got
opost=2...
ale kto vie...

ale kto vie...
-> darklord: to uz urcite bolo ked to bolo od toma.t nie ? 

-> castrol: kupil a hned rozbil? 

Dneska jen výměna svící, vzducháče a nahozen středovej panýlek s autorádiem Tesla z vrakoviště za cenu 50Kčs
e: na tom atlásku je fakt rapid

e: na tom atlásku je fakt rapid

-> maca: taky jsme si nechal ponizit svetlou vysku 

-> Syny: ty si bol vždy iný

-> maca: nekdo snizuje, ja zase zvysoval :D
-> havlik: tak já již na tuzing srazy nejezdím,ale jsem ujetý na snížená auta

-> maca: proto sem eibach taky nezminoval
navíc nejde o to aby to bylo tvrdý jak trakař když to pak nefunguje to je opravdu akorát na pózování na tuzing srazech

-> vhml: to bude okamžitá no:) jinak když jezdim pilu tak se dostanu na těch ale to jedu furt podlaha
-> vhml: urcite, tak aktualna spotreba napriklad pri plyne na podlahe a malej rychlosti...vsak aj 1,9tdi v pohode cez 40 litrov, ale v priemere 6 

-> vhml: jo měl to na palubáku, ale jako průměr, ne aktual.. jestli je to real nevim...
-> Tommyk: 44 litru asi nebude realna hodnota ne? spis nejakej vyplod palubaku
havlik 13.05.11 09:37:34 napsal:
→ Tommyk: jo jako at koupi neco porádnýho KW, Koni, HP
nebo tak ale ne tyhle mrdky za pár tisíc. Ačkoliv pokud to chce jen na
masírku a nejezdí nijak ostře tak to bude stačit.hele ono i třeba eibach je tvrdej jak prase když to stočíš duch dolu
dneska jsem zkoušel ostřejší jízdu a kolo drží na silnici
→ Tommyk: jo jako at koupi neco porádnýho KW, Koni, HP
nebo tak ale ne tyhle mrdky za pár tisíc. Ačkoliv pokud to chce jen na
masírku a nejezdí nijak ostře tak to bude stačit.hele ono i třeba eibach je tvrdej jak prase když to stočíš duch dolu

dneska jsem zkoušel ostřejší jízdu a kolo drží na silnici

-> havlik: jako na krev asi nejezdí, ale jentak si nekupoval 1.8T který dokáže papat i přes 44l na 100km
ja mu to řeknu a pak už je to na něm, co si tam dá..


ja mu to řeknu a pak už je to na něm, co si tam dá..
-> Tommyk: jo jako at koupi neco porádnýho KW, Koni, HP nebo tak ale ne tyhle mrdky za pár tisíc. Ačkoliv pokud to chce jen na masírku a nejezdí nijak ostře tak to bude stačit.
-> havlik: tak ja s podvozkem FK nemam zkušenosti, tak možná proto tak blbý otázky
tak díky za vysvětlění
tak to musim rict kamosovi, ma RS a mozna by to tam chtel davat.. tak ho odradím


tak to musim rict kamosovi, ma RS a mozna by to tam chtel davat.. tak ho odradím

-> Tommyk: já myslim že podvozek FK mluví za vše:) navíc to auto je neuvěřitelně tvrdý o to se opřeš a nehne se ani o pul cm prostě betonový pružiny k tomu tlumiče zjevně neodpovídajcících hodnot kvalitního podvozku:) Snad už příští týden to půjde ven.
Kámoš má origo podvozek ABT a je to mnohem měkčí a přitom to má i níž a funguje mu to v pohodě..
Kámoš má origo podvozek ABT a je to mnohem měkčí a přitom to má i níž a funguje mu to v pohodě..
-> havlik: divný, nedokážu si představit jak tohle ovlivní podvozek.. ledaže by měl malý propružení. nebo že máš levej tlumič v pr... či máš nějakou jinou teorii? docela by mě to zajimalo, čím že to je :)
Jirik_Tuňák 12.05.11 23:07:13 napsal:
→ Nwkt: Vyrobili ji z plechu určenýho původně na
vlečky?

→ Nwkt: Vyrobili ji z plechu určenýho původně na
vlečky?



