Co jste dnes udělali...

prohledat
123798 příspěvků (zobrazeno 69251 až 69300) od 06.12.2007 do 28.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
15:23:12
25.11.2010
suri
ale čoskoro pôjde smer šrot zrejme tak do polroka
15:21:48
25.11.2010
suri
-> Ba.jogi: to sa ešte nevie
15:20:24
25.11.2010
Ba.jogi
-> suri: co snim chystaas 8 8
15:17:28
25.11.2010
suri
15:16:31
25.11.2010
suri
Felicia na 60% rozobratá , má to spečatené
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od suri vložen 25.11.2010 15:16:31
15:04:17
25.11.2010
Tomáššš
-> MOLSO: to ja viem len to spravne vyuzit3
14:53:28
25.11.2010
MOLSO
-> Tomáššš: dobre vediet 3
14:52:48
25.11.2010
Tomáššš
-> MOLSO: nic 1 dneska bol super den 6 este par dni a mozem si upravovat na poobednych hlavy ,ventily atd veci na stovku 1 2



a hned za rohom galvanika 4 2



vies co tomu este chyba pieskovanie 3 ale to je uz o tri firmy nizsie 3
14:52:32
25.11.2010
afro100
-> MOLSO: 3 3
14:50:53
25.11.2010
MOLSO
-> Tomáššš: a teraz napis co si všetko dojebal 3
14:50:15
25.11.2010
Tomáššš
prisiel z roboty3





to je toho co ?3
13:51:08
25.11.2010
steyr
starter vyrieseny kladivom ale iskra ne :/ do prdele nicoho so msa nedotkol a nejde to.. iba sa hreje ta porcelanova kocka na cievke





edit. cievka vymenena za inu ale ten cierny kabel co ide na regler sa strasne hreje.. asi niekde skratuje... poradtee...
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 14:18:10
13:39:13
25.11.2010
steyr
-> afro100: iskra je praveze slaba vymenil som kondenzator ale neviem ci je teraz iskra OK lebo starter tocii a naprazdno a bez otocenia klucikom !... bude chyba tam ? 8
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 13:40:00
13:37:28
25.11.2010
afro100
-> steyr: pozri sa ci ide iskra a benzin, to je zaklad co musi ist
13:35:16
25.11.2010
steyr
hoši mam vazny problem... vcera auto normalne startovalo no dneska uz nic.... na cievke sa hriala ta mala krabicka ( asi odpor) pri dalsom pokuse starter tocil stale darmo so mvypol aj kluc... kde hladat chybu... ? do elektriky som lama...
12:51:19
25.11.2010
krup
-> ondie: udělám nějaky fotky vzorníků dostupných folií 6
12:49:24
25.11.2010
minno
-> krup: dík, to mi stačí
12:48:37
25.11.2010
ondie
-> krup: metalíza taky de ? :)
12:30:17
25.11.2010
krup
-> minno: personal_message - soukromá zpráva 1



Obecně cena začíná na 15000,- za celé auto :-) Pak už je důležité jak je auto velké, jakou si vybereš barvu nebo dekor a co všechno chceš folií potáhnout :-)



Kdyžtak mi napiš zprávu s konkrétním požadavkem a já ti odpovím konkrétní cenou :-)
10:48:31
25.11.2010
minno
-> krup: neviem čo znamená PMko, ale ak sa dá, napíš prosím aj verejne, len tak informatívne ma to tiež zaujíma :)
10:24:10
25.11.2010
Karel.
-> krup: díky odepsal jsem taky4
09:54:56
25.11.2010
krup
-> Karel.: podle dekoru, jakej si vybereš :-) ( bílej lesk, nebo "chameleona"? )



( píšu ti pmko :-) )
upraveno 1x, naposled 25.11.2010 10:02:54
09:40:26
25.11.2010
Karel.
-> krup: zdarec jaká je cca cena polepu škodovky 120?díky
09:21:47
25.11.2010
krup
-> RON: nám se líbí :-) ( píšu ti pmko )



-> 1560: jo, i čiré :-)



-> ondie: můžeš se k tomu chovat jako ke klasickému laku :-) ( myčka, leštění, umévání, jak je libo 6 ).
08:50:32
25.11.2010
Jozka
-> Mil@n 24.11.10 12:27:11: Super, to samý mi udělal 22.11. nějakej kretén s dodávkou u sedana, akorát že zvalchoval oboje a na druhý straně. Taky byly předtím krom jedinýho vroubku naprosto netknutý..
00:07:46
25.11.2010
ondie
-> krup: Jaká je mechanická odolnost takovýchto folií (třeba vůči kartáčům v myčce,atd..) a jak dobře se to udržuje oproti klasickému laku,matovatí to časem,či nechá se to nějak "leštit" (teď nemyslim konkrétně folii mat) ??
23:40:37
24.11.2010
1560 - zrušená registrace
-> krup:

Průhledný ochranný fólie lepíte taky?
23:33:37
24.11.2010
Max
práce pěkná...já jsem koukal v airdesignu jak dělali "karbonovou" kapotu... COž se mi celkem líbí.

Ta barva je zajímavá....já bych ji teda na auto asi nechtěl, ale je to věc vkusu každýho soudruha
23:27:29
24.11.2010
RON
-> krup: pekna prace, tragicka barva na tohle auto... mimochdel +- cenovy odhad polepeni carbonovou folii stredoveho panelu a kaplicky kolem budiku na standartnim aute? konkretne Mazda 323f BA
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 23:38:23
23:17:23
24.11.2010
krup
-> VeTeV: taky si dovolím nesouhlasit, e46 coupé celolak bude stát brobátko víc, než 27 tis :-) ( orietačně viz. ten perleťovej sedan pro porovnání - ono je to de facto polovina :-) )
22:46:32
24.11.2010
VeTeV
-> krup: mě to spíš zajímalo v porovnání s lakem - a koukám zase tkaovej rozdíl v té ceně není...
22:43:56
24.11.2010
krup
-> havlik: jj, coupé bylo v lesku s karbonem na střeše, tohle je mat :-)



( ofoliovaných bmw jezdí spousta, ale 5tku 2002 v oranžovém matu zatím nikdo nemá 1 )



-> VeTeV: záleží na jaké auto a co přesně bys chtěl - napiš mi pmko s požadavkem a já ti to nechám nacenit :-) ( .. jinak třeba napoví www.dzstyl.cz/cenik )
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 22:44:38
22:39:44
24.11.2010
Michal N 283 - zrušená registrace
Dneska som dal dokopy Beskydy,už sú vo farbe auta a môžu ísť na dvere:)
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od Michal N 283 - zrušená registrace vložen 24.11.2010 22:39:44
22:37:44
24.11.2010
VeTeV
-> krup: co to tka koštuje pokrytí fólií
22:33:50
24.11.2010
havlik
-> krup: nejaka oblibena barva u vas na bmw oranzova s cernou strechou
22:31:51
24.11.2010
krup
... přepsal fabii a pak se m se byl pro radost podívat na nějaké stroje .. a asi si brzo dotánu další GSLo ( tentokrát 81čku ) a jedno eLečko 77ku s nájezdem 44tis 1 .. a pak sem vyvěsil obrázky 5tečky, co od nás dostala novej kabátek - folie - tak mrkněte :-)



www.facebook.com/album.ph p?aid=42825&...
zvětšit Co jste dnes udělali... - obrázek od krup vložen 24.11.2010 22:31:51
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 22:32:47
22:01:06
24.11.2010
minno
-> Gryzly: vďaka :) Takto nejako som si to aj predstavoval, ale nevedel som túto myšlienku dať do správnej formy :) Mimochodom nevieš náhodou z akého materiálu je ten odporový vinutý drôt v tom predraďáku?
21:38:34
24.11.2010
Gryzly
-> minno: kamikaze to napsal z půlky dobře. Tvůj měřák má vstupní odpor cca 10 milionů ohmů a tak když jsi měřil napětí před odporem i za odporem tak jsi změřil napětí (U=I . R) Proud je malý a odpor jsi měl skoro stejný 10mio a 10mio+2,5. Pokud chceš na tomto odporovém děliči měřit úbytky napětí musíš to měřit při průtoku proudu, tzn když je kladívko sepnuté, nebo když motor běží.

Druhá varianta je že to spočítáš, ale to si musíš ještě změřit odpor cívky. Pak v poměru odporů můžeš podělit napětí.

Jinak velkou chybu do měření ti vnese i velká frekvence která při volnoběhu bude kolem 1,6kHz
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 21:39:50
21:15:27
24.11.2010
Tomáššš
-> Ba.jogi: tebe sa teda "dari" 8
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 21:15:41
21:08:54
24.11.2010
Ba.jogi
vcera som uz konence poskladla aj ked som mal mensi zavadu ktora potom nebola neskor a bol som sa ja povozit a dneska som isiel pre auto ze si zajazdiim a co sitic mi nesiel a elektrika mi odysla svtla svietili ale ani jeden budik nefungoval okrem tachometru 10 10 10 10
21:03:26
24.11.2010
minno
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no vidíš, to je práve to, prečo sa nenudím, pretože neznášam nudu :) a tak si stále niečo vymýšľam na hranie :)



Ale musím ti povedať, že dobrý postreh s tým, že cievka sa dá trvale prevádzkovať aj s vyradeným odporom. Ja som sa práve toho trochu obával, preto som to spravil takto "predpisovo".
20:58:10
24.11.2010
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> minno: já ten odpor vždy vyřadím, a za těch x let se škodovkama se mi nestalo že by cívka kyxla, ale když se nudíš proč ne , jednou bych se chtěl taky umět nudit
20:53:10
24.11.2010
hany
-> minno: já vim... že to neni nic novýho...3
20:51:34
24.11.2010
minno
-> hany 24.11.10 20:26:39: to si mi teda napísal novinku3

-> kamikaze: tomu ja všetkému rozumiem, lenže ako vravím meral som napätie pred odporom a bolo 11,9 V a meral som napätie aj za odporom a bolo tiež 11,9 V, čiže žiadny úbytok skrz odpor....
20:42:02
24.11.2010
kamikaze
-> minno: Dělič napětí, když to vezmu hodně jednoduše, tak pokud máš rezistor 2,5ohm a cívku s odporem 9,5ohm, napájený 12V, tak na rezistoru je pak 2,5V a na cívce 9,5V. R1/R2=U1/U2.4
20:30:51
24.11.2010
jano
minno.Dikes,druhá strana je v príprave
20:26:39
24.11.2010
hany
-> minno: tak jsem prohlídnul Andrta a v podstatě jde o to že jakmile zapneš zapalování jde proud přes odpor a při roztočení starteru se přepne natvrdo na cívku... vyruší se odpor... tím vyznikne vyšší napětí na cívce a lépe startuje... ten odpor asi nějakou chvíli počítali, proto je jakej je 4
20:22:40
24.11.2010
VeTeV
-> minno: tak si tam nějakej připájej
20:12:52
24.11.2010
minno
-> hany: nie nie, tam ide o to, aby sa pri štartovaní neznižovalo primárne napätie na cievke a neoslabovala iskra, jasné že väčší význam to má u starého štartéru, ktorý pri štartovaní žerie väčší prúd ako rýchlobežka, ale ináč na štartéri nezáleží. Aj rýchlobežka žerie pri štartovaní nejaký prúd a neoslabenie iskry môže byť len prínosom. Skôr nechápem, ako to môže fungovať, keď ten odpor nemá skoro žiadny odpor 3
upraveno 1x, naposled 24.11.2010 20:14:23
20:08:52
24.11.2010
hany
-> minno: podle mě to mělo význam u starých pomalých startérů... kvuli roztočení starteru... u tohoto rychloběžného to význam nemá.. podle mě
Extreme Tyres