skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
hoši mam vazny problem... vcera auto normalne startovalo no dneska uz nic.... na cievke sa hriala ta mala krabicka ( asi odpor) pri dalsom pokuse starter tocil stale darmo so mvypol aj kluc... kde hladat chybu... ? do elektriky som lama...
-> ondie: udělám nějaky fotky vzorníků dostupných folií ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> krup: dík, to mi stačí
-> krup: metalíza taky de ? :)
-> minno: personal_message - soukromá zpráva ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Obecně cena začíná na 15000,- za celé auto :-) Pak už je důležité jak je auto velké, jakou si vybereš barvu nebo dekor a co všechno chceš folií potáhnout :-)
Kdyžtak mi napiš zprávu s konkrétním požadavkem a já ti odpovím konkrétní cenou :-)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
Obecně cena začíná na 15000,- za celé auto :-) Pak už je důležité jak je auto velké, jakou si vybereš barvu nebo dekor a co všechno chceš folií potáhnout :-)
Kdyžtak mi napiš zprávu s konkrétním požadavkem a já ti odpovím konkrétní cenou :-)
-> krup: neviem čo znamená PMko, ale ak sa dá, napíš prosím aj verejne, len tak informatívne ma to tiež zaujíma :)
-> krup: díky odepsal jsem taky![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Karel.: podle dekoru, jakej si vybereš :-) ( bílej lesk, nebo "chameleona"? )
( píšu ti pmko :-) )
( píšu ti pmko :-) )
-> krup: zdarec jaká je cca cena polepu škodovky 120?díky
-> RON: nám se líbí :-) ( píšu ti pmko )
-> 1560: jo, i čiré :-)
-> ondie: můžeš se k tomu chovat jako ke klasickému laku :-) ( myčka, leštění, umévání, jak je libo
).
-> 1560: jo, i čiré :-)
-> ondie: můžeš se k tomu chovat jako ke klasickému laku :-) ( myčka, leštění, umévání, jak je libo
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Mil@n 24.11.10 12:27:11: Super, to samý mi udělal 22.11. nějakej kretén s dodávkou u sedana, akorát že zvalchoval oboje a na druhý straně. Taky byly předtím krom jedinýho vroubku naprosto netknutý..
-> krup: Jaká je mechanická odolnost takovýchto folií (třeba vůči kartáčům v myčce,atd..) a jak dobře se to udržuje oproti klasickému laku,matovatí to časem,či nechá se to nějak "leštit" (teď nemyslim konkrétně folii mat) ??
-> krup:
Průhledný ochranný fólie lepíte taky?
Průhledný ochranný fólie lepíte taky?
práce pěkná...já jsem koukal v airdesignu jak dělali "karbonovou" kapotu... COž se mi celkem líbí.
Ta barva je zajímavá....já bych ji teda na auto asi nechtěl, ale je to věc vkusu každýho soudruha
Ta barva je zajímavá....já bych ji teda na auto asi nechtěl, ale je to věc vkusu každýho soudruha
-> krup: pekna prace, tragicka barva na tohle auto... mimochdel +- cenovy odhad polepeni carbonovou folii stredoveho panelu a kaplicky kolem budiku na standartnim aute? konkretne Mazda 323f BA
-> VeTeV: taky si dovolím nesouhlasit, e46 coupé celolak bude stát brobátko víc, než 27 tis :-) ( orietačně viz. ten perleťovej sedan pro porovnání - ono je to de facto polovina :-) )
-> krup: mě to spíš zajímalo v porovnání s lakem - a koukám zase tkaovej rozdíl v té ceně není...
-> havlik: jj, coupé bylo v lesku s karbonem na střeše, tohle je mat :-)
( ofoliovaných bmw jezdí spousta, ale 5tku 2002 v oranžovém matu zatím nikdo nemá
)
-> VeTeV: záleží na jaké auto a co přesně bys chtěl - napiš mi pmko s požadavkem a já ti to nechám nacenit :-) ( .. jinak třeba napoví www.dzstyl.cz/cenik )
( ofoliovaných bmw jezdí spousta, ale 5tku 2002 v oranžovém matu zatím nikdo nemá
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> VeTeV: záleží na jaké auto a co přesně bys chtěl - napiš mi pmko s požadavkem a já ti to nechám nacenit :-) ( .. jinak třeba napoví www.dzstyl.cz/cenik )
Dneska som dal dokopy Beskydy,už sú vo farbe auta a môžu ísť na dvere:)
-> krup: co to tka koštuje pokrytí fólií
-> krup: nejaka oblibena barva u vas na bmw oranzova s cernou strechou
... přepsal fabii a pak se m se byl pro radost podívat na nějaké stroje .. a asi si brzo dotánu další GSLo ( tentokrát 81čku ) a jedno eLečko 77ku s nájezdem 44tis
.. a pak sem vyvěsil obrázky 5tečky, co od nás dostala novej kabátek - folie - tak mrkněte :-)
www.facebook.com/album.ph p?aid=42825&...
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
www.facebook.com/album.ph p?aid=42825&...
-> Gryzly: vďaka :) Takto nejako som si to aj predstavoval, ale nevedel som túto myšlienku dať do správnej formy :) Mimochodom nevieš náhodou z akého materiálu je ten odporový vinutý drôt v tom predraďáku?
-> minno: kamikaze to napsal z půlky dobře. Tvůj měřák má vstupní odpor cca 10 milionů ohmů a tak když jsi měřil napětí před odporem i za odporem tak jsi změřil napětí (U=I . R) Proud je malý a odpor jsi měl skoro stejný 10mio a 10mio+2,5. Pokud chceš na tomto odporovém děliči měřit úbytky napětí musíš to měřit při průtoku proudu, tzn když je kladívko sepnuté, nebo když motor běží.
Druhá varianta je že to spočítáš, ale to si musíš ještě změřit odpor cívky. Pak v poměru odporů můžeš podělit napětí.
Jinak velkou chybu do měření ti vnese i velká frekvence která při volnoběhu bude kolem 1,6kHz
Druhá varianta je že to spočítáš, ale to si musíš ještě změřit odpor cívky. Pak v poměru odporů můžeš podělit napětí.
Jinak velkou chybu do měření ti vnese i velká frekvence která při volnoběhu bude kolem 1,6kHz
-> Ba.jogi: tebe sa teda "dari" ![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
vcera som uz konence poskladla aj ked som mal mensi zavadu ktora potom nebola neskor a bol som sa ja povozit a dneska som isiel pre auto ze si zajazdiim a co sitic mi nesiel a elektrika mi odysla svtla svietili ale ani jeden budik nefungoval okrem tachometru
![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: no vidíš, to je práve to, prečo sa nenudím, pretože neznášam nudu :) a tak si stále niečo vymýšľam na hranie :)
Ale musím ti povedať, že dobrý postreh s tým, že cievka sa dá trvale prevádzkovať aj s vyradeným odporom. Ja som sa práve toho trochu obával, preto som to spravil takto "predpisovo".
Ale musím ti povedať, že dobrý postreh s tým, že cievka sa dá trvale prevádzkovať aj s vyradeným odporom. Ja som sa práve toho trochu obával, preto som to spravil takto "predpisovo".
-> minno: já ten odpor vždy vyřadím, a za těch x let se škodovkama se mi nestalo že by cívka kyxla, ale když se nudíš proč ne , jednou bych se chtěl taky umět nudit
-> minno: já vim... že to neni nic novýho...![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> hany 24.11.10 20:26:39: to si mi teda napísal novinku![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kamikaze: tomu ja všetkému rozumiem, lenže ako vravím meral som napätie pred odporom a bolo 11,9 V a meral som napätie aj za odporom a bolo tiež 11,9 V, čiže žiadny úbytok skrz odpor....
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> kamikaze: tomu ja všetkému rozumiem, lenže ako vravím meral som napätie pred odporom a bolo 11,9 V a meral som napätie aj za odporom a bolo tiež 11,9 V, čiže žiadny úbytok skrz odpor....
-> minno: Dělič napětí, když to vezmu hodně jednoduše, tak pokud máš rezistor 2,5ohm a cívku s odporem 9,5ohm, napájený 12V, tak na rezistoru je pak 2,5V a na cívce 9,5V. R1/R2=U1/U2.![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
minno.Dikes,druhá strana je v príprave
-> minno: tak jsem prohlídnul Andrta a v podstatě jde o to že jakmile zapneš zapalování jde proud přes odpor a při roztočení starteru se přepne natvrdo na cívku... vyruší se odpor... tím vyznikne vyšší napětí na cívce a lépe startuje... ten odpor asi nějakou chvíli počítali, proto je jakej je ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> minno: tak si tam nějakej připájej
-> hany: nie nie, tam ide o to, aby sa pri štartovaní neznižovalo primárne napätie na cievke a neoslabovala iskra, jasné že väčší význam to má u starého štartéru, ktorý pri štartovaní žerie väčší prúd ako rýchlobežka, ale ináč na štartéri nezáleží. Aj rýchlobežka žerie pri štartovaní nejaký prúd a neoslabenie iskry môže byť len prínosom. Skôr nechápem, ako to môže fungovať, keď ten odpor nemá skoro žiadny odpor
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> minno: podle mě to mělo význam u starých pomalých startérů... kvuli roztočení starteru... u tohoto rychloběžného to význam nemá.. podle mě
Btw. môže mi prosím niekto vysvetliť toto?
Meral som predradný odpor cievky a nameral som odpor o veľkosti len okolo 2,5 ohm
Tiež som meral primárne napätie na cievke pri zapnutom zapaľovaní a namerané hodnota pred odporom sa úplne zhoduje s hodnotou napätia nameranou za odporom
. Čo je vlastne normálne, kedže odpor má len 2,5 ohm. Odpor vadný nie je, meral som aj iný kus a mal rovnakú hodnotu. Nerozumiem tomu. Ako potom môže ten predradný odpor fungovať v praxi keď namerané hodnoty sú takéto nízke / zanedbateľné?
Meral som predradný odpor cievky a nameral som odpor o veľkosti len okolo 2,5 ohm
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> minno: štartér z Feldy je dobrá vec:D.Ja ho mám tiež a pri studenom štarte to má zvuk ako nový autobus
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tak ja som tam dnes nahodil to moje zlepšovadlo. Prvý studený štart pri -5 mi prišiel byť subjektívne teda lepší ako predtým, prvotný zážih motora nastal okamžite, predtým mi to zážihovanie za studena prišlo také čudné, uvidím či nejaké zlepšenie budem cítiť aj ďalej.
-> jano: pekné, super práca
-> steyr: hlaune ze je wlecka ![14](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
![14](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/14.gif)
-> steyr: omg ![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
to som este nenapisal ze tam vopchal vleckove pruziny na kyvkove domky :D![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> steyr: no pekne
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
tak za posledne dva dni som daval dokopy moju novu skodovku... zistil som ze ten kto od nej daval vlečku musel byt riadny tupec... sice ju tam vlozil ale ostatne veci nevymenit... rameno sa dotyka nalievacieho hrdla, hlboky kastlik baterky, vodovodne potrubie pre 4q... na favo motore karbik asi zo 105ky dif 20/23 natryskovany na 130/140 a 2 komora 145/190 :D uuzas..ventily za studena volu 0.30 :D riadiaca paka vlozena opacne :D som zvedavy co este najdem :D
-> Mil@n: a s tym borcom ste to dako vyriesili ci ?
rano kupil nemrzku, poobede obrusene namazane sroby na zimaky, prezuto, oprava gumovych list na prahoch na spotrebaku, zmerana a doplnena nemrzka, motor z kila v krabiciach upratany do regalu ... + nejake ostatne prace s vozovym parkom ...
navstivil som s autom geometriu