skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> minno: První dáváš sklo
-> Gryzly: a me to nechteli udelat kurvy
-> Tomaso435: V Šumperku chcou i dvě fotky. VINkod a celkový pohled na vozidlo. Celkový pohled jsem použil šest let starou fotku zezadu a na obě fotky jsem na počítači udělal datum jako by to bylo z foťáku datumovka.
DO prohlášení jsem napsal že vozidlo od roku 2006 nevyužívám k jeho účelu a stala se z něj úložna nářadí. Vzor máš tady ve článcích a ten jsem použil. Odhlašoval jsem takhle už asi čtvrté auto a vžy mi povídala paní ať si proto přijdu za hodinu, že to trvá než to sepíše, Tak jsem většinou říkal že si příjdu druhej den. Dneska jsem nemusel odcházet, zabralo ji to jen 15 minut, asi na to už maj šablonu. Zahájili a zároven ukončili se mnou správní řízení ve věci trvalého vyřazení z provozu. Musel jsem podepsat že se vzdávám možnosti odvolat se. ;-)
DO prohlášení jsem napsal že vozidlo od roku 2006 nevyužívám k jeho účelu a stala se z něj úložna nářadí. Vzor máš tady ve článcích a ten jsem použil. Odhlašoval jsem takhle už asi čtvrté auto a vžy mi povídala paní ať si proto přijdu za hodinu, že to trvá než to sepíše, Tak jsem většinou říkal že si příjdu druhej den. Dneska jsem nemusel odcházet, zabralo ji to jen 15 minut, asi na to už maj šablonu. Zahájili a zároven ukončili se mnou správní řízení ve věci trvalého vyřazení z provozu. Musel jsem podepsat že se vzdávám možnosti odvolat se. ;-)
-> Gryzly: cos napsal do prohlášení ? a chtěli i fotky? :-) povidej taky mě to čeká :-)
Nechcem zakladať novú tému, spýtam sa sem: Ako je najlepšie postupovať pri kompletovaní dverí Š120? Trojuholníkové sklá chcem dať spolu s tesnením do tých čiernych stĺpikov na silikóne, aby to nevypadávalo. Začať tým, že založím vnútorné tesnenia do rámu dverí, vložím trojuholník so stĺpikom (už aj so silikónom) už na hotovo, a potom vložím hlavné sklo s mechanizmom spúšťača? Alebo najskôr hlavné sklo so spúšťačom, až potom stĺpik a nakoniec trojuholník?
Tak jsem byl dnes papírově zlikvidovat svoji první škodovku. Na památku jsem si nechal jednu SPZ. Ted je z ní úložna nářadí. ;-)
-> Klubko_: jsme byl rano na AJ a ty hajzlove ji zrusily 

-> Fén, koate: 
-> stika87: jn, trochu skoda na to ze jsou revival jsou dost dobri.

-> stika87: jn, trochu skoda na to ze jsou revival jsou dost dobri.
-> Klubko_: Tj pro namakaný maminy :D
-> Klubko_: aha jsem myslel ze pustis nakou diskoteku on-line a on uz se taky vali doma 

-> Klubko_: Tak přiděláš aku vrtačku. :o))
-> stika87: protozes se mnou nikdo nechtel jit na rammsteiny
, tak sem jel dom

-> Klubko_: jaktoze neparis ????




-> Fén: ale nechtel bych ten valivej odpor tlacit 

-> koate 05.05.10 22:11:12: To nevypadá zle. :o)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: stejně se to nechá vyvařit, teď to neřeším.. jen aby to nějak vypadalo a nebyly ostrý hrany

-> Tommyk: muze,kdyz bude mastnej
-> Matthes, záškodník z TechWebu: s tim naděláš :-D já to vorval flexou na lesklej plech zamazal barvou a na montážku na to plácnul plasty a gut

-> jarda.u1: a od plechu se "nemůže" utrhnout?
-> m8rinek: však ja som na škodovky nezanevrel stále ich mám rád , lenže nebudem klamať sám seba že postavím niečo čo sa postaviť nedá
-> Matthes, záškodník z TechWebu: shnilotina 

-> doly120: -> VeTeV: A je se s tim svym leme sral 3 dni aby to za neco stalo
omg tohle je fakt votres...

-> m8rinek: -> mototechna: uz tomu rozumim 

-> suri: pokud jde čistě jen o touhu se v něčem hrabat, tak je asi felda výhodnější, jenže já to jen kvuli tomu nedělám ;). Proto eRko...
-> mototechna: 17s sakra:D
-> jarda.u1: kdyz to navlikne na jedno oko ramene a zacne tam ladovat podlozku, kozlik, tak rovnou navlikne i pojistky a pak dalsi podlozku, dalsi kozel a do druhyho oka
-> jarda.u1: jednoducho - osku navliekam z jednej strany, takže prejdeš jedným zavesením v ramene, dáš oba poistné krúžky a následne prechádzaš druhým zavesením. Poistky potom docvaknem. Už som to tak robil.
-> m8rinek: aj ja som mal originál ale čo dnes už je to pasé ,na felde je na oboch nápravách o 2/3 menej dielov ako na škodovke a sú za hubičku
-> Tommyk: Já normálně základ pod kit dával,a nic nepraskalo ani neupadlo...
-> suri: vidis, na to jsem zapomnel :))). Jeste ze mam origa :D
Matthes, záškodník z TechWebu 05.05.10 18:54:02 napsal:
→ Tommyk: Ty kraaaavo co to je?!
Neznáš? U nás ve škole jeden kluk podobným způsobem vymodeloval lemy,prahy,5té dveře,vršky podběhů na feldě taky... Několik kilo kitu,a montážní pěny a nikdo nic nepozná
→ Tommyk: Ty kraaaavo co to je?!


Neznáš? U nás ve škole jeden kluk podobným způsobem vymodeloval lemy,prahy,5té dveře,vršky podběhů na feldě taky... Několik kilo kitu,a montážní pěny a nikdo nic nepozná

-> mototechna: ale jak tam navleknes tu pojistku?
-> m8rinek: nie , na šneku je v nápravnici matica pomocného čepu asi 1mm od najtenšieho miesta na originálnom čepe kde je priemer tuším 12mm , tu je koľko 18?
-> suri: ono to nieje na šneka, ale na širokú... Stredové odľahčenie je vynechané, je to stiahnuté iba o 5/10.
-> suri: jako, že to je emkový provedení? No tak to je vzhledem k řízení a neoriginalitě vozu jedno ne?
-> m8rinek: to by ale potom nemalo z riadením nič spoločné
-> suri: kvuli tomu, že na ně nenavlíkne pojistku? :oO Jinej důvod mě nenapadá...
-> mototechna: tiež som ich robil akurát na šnekové riadenie tie spodné nepoužiješ
-> Matthes, záškodník z TechWebu: modelařina 

-> Tommyk: Ty kraaaavo co to je?!



-> Tommyk: kit se ti muze utrhnout i se zakladovkou od plechu
zeptám se tady..
KLUCI KAROSÁŘI
můžu dát kit na místo, který je přetřený základovkou? vím o tom, že se to dělá přímo na plech, ale proč? jen proto že je tam pod tím ta základovka zbytečná, nebo proto, že by to na ní nedrželo? což si myslím že je blbost.. díky
KLUCI KAROSÁŘI
můžu dát kit na místo, který je přetřený základovkou? vím o tom, že se to dělá přímo na plech, ale proč? jen proto že je tam pod tím ta základovka zbytečná, nebo proto, že by to na ní nedrželo? což si myslím že je blbost.. díky
