
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> Vojťas: to znám 

-> doly120: nojo nejak sem k tomu v zime pristoupil tak ze sem sel a co sem chtel predelat sem sundal a ted nestiham :-D
-> Pavel P..: Pavle tak tohle je podle meho luxus! paradni kolecka
-> rsvancara: Já si tam geometrii dělám rači už sám, pač minule sem taky skončil s volantem šejdrem.
Ale jinak si myslím že takovýhle materiál se najde na každé škole.



-> stika87:
Ten to vzal z gruntu


Nové svíčky, zapalovací kabely, víčko rozdělovače. Vyčištění kontaktů rozdělovače. Výměna těsnění pod sacím a výfukovým potrubím, vyčištění a povrchová úprava potrubí. Pár nových hadiček a snaha o vyčištění karburátoru.
Karburátor se musí ale rozdělat celý, pořád nejde seštelovat volnoběh.
Výfukové potrubí je už připraveno originální erkové, až bude vyroben nový výfuk přijde na něj také řada.
Karburátor se musí ale rozdělat celý, pořád nejde seštelovat volnoběh.
Výfukové potrubí je už připraveno originální erkové, až bude vyroben nový výfuk přijde na něj také řada.
-> HavajskejBubeník 11.04.10 18:08:24: To mi povídej, o téhle škole jsem už taky ledacos slyšel :-)
Dal jsem jim tam seřídit geometrii na Octavii a od té doby mám volant šejdrem (do prava), tak 20 stupňů ... by je ubylo porovnat tyčky podle řízení ...
Dal jsem jim tam seřídit geometrii na Octavii a od té doby mám volant šejdrem (do prava), tak 20 stupňů ... by je ubylo porovnat tyčky podle řízení ...
Dá sa to otáčať po 90 stopňoch, istí to ten kolík hore. Na ten kruh sa môže priskrutkovať ešte adapter na prevodovku alebo nápravu, možno aj iné ak ma napadne...
-> doly120: zadni sklo a naraznik je to posledni 

Tak jsem se byl podívat za jedním kamošem a taky vyučeným mechanikem, co loni vylezl z Holic.
Volal že ma v haji spojku, tak ať se stavim a když sem přijel tak koukám a hle dírka.
Tím chci podotknout na kvalitní materiál co leze ze škol, když tomuhle říka defekt spojky

Volal že ma v haji spojku, tak ať se stavim a když sem přijel tak koukám a hle dírka.
Tím chci podotknout na kvalitní materiál co leze ze škol, když tomuhle říka defekt spojky





aj tá náprava prešla v týždni rekonštrukciou /vymeň text alebo obrázok/ ako ja
-> stika87: No,ale že to jede krásně asi nebude zajímat policajty když uvidí že to nemá zadní sklo nárazník ...

-> jano: parada, da sa to aj otocit klukou hore?
jinak dnes vymeneny pruziny na predku vojty a vymena motru u dady za feldu ;-)
-> jano: nádhera, utírám slinu

-> doly120: nahodou to jede krasne 

-> suri: nezkoušel.... zatim jen N98. ale třeba vyzkoušim nějakou ohnivou vodu ze zvědavosti

-> stika87: Hm,Vojtas pojede asi na podvalu

-> 105: nn na karlstejn 

-> filcek: nech se prekvapit ;-) ale povedlo se ;-)
-> Pavel P..: neviem skúšal si Wpower? podľa mňa je to drahé za málo muziky , carerra chodila pekne a aj kamarát čo doniesol od vás nejakú VERVU 100okt. to chodilo dobre a dalo sa nastaviť ..
-> stika87: do plumlova?:)
-> suri: do "každýho" škodováckýho motoru stačí N95 :-)
-> stika87: a jak dopadla střecha už je gute?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> ŠKODA 120 GLS: přijel s tím bratranec jestli by to šlo opravit(za 14 technická) ale jestli náhodou nevim o nečem jiným tak se du podívat na tu felicii co tu byla a už ji bohužel prodal njn tak příště( to jste to ještě neviděli z druhý strany a venku

-> stika87: co to je tohle makejte chlapci

a to mame jet za tejden na zahajeni sezony 

-> Matthes, záškodník z TechWebu: jo to máš pravdu

-> filcek: Flinstone edition 

-> m8rinek: do 130ky patří 96okt, 95 sice stačí ale neni to ono, navíc nějaký pochybný paliva ani těch 95 nemaj, proto leju N98 a motor chodí daleko líp a nedetonuje v nízkejch otáčkách jako s N95..... takže je to znát.



-> filcek: ty brďo to je prožraný durch
tak mi dnes přijel pikap na vyvaření tak jsem vyndával vnitřek a pod ním

-> Tommyk: hlavne že tam nemá nič napísané akurát že znížená hlava a nejaká pochybná 280 vačka , nato stačí 95 bohate ... a navyše wpower nejaký zázrak nie je nechodili snim motory dobre
-> m8rinek: hlavně že si chytrej, a ani si nepřečteš že má ten motor upravenej.. 

-> bibendum30: Jirka má motor upravený na tento druh paliva 

-> m8rinek: Nejlepsi je, kdyz do htp lejou 100 oktan, aby se motor mel dobre.
bibendum30 10.04.10 21:54:18 napsal:
p.s. zrovnatak jako ženskou vezmeš občas někam na lepší večeři atp.
i auto si zaslouží jednou za čas pořádnou a kvalitní baštu…alespoň
tak to vidím já
Není to zbytečnost, je do dokonce hloupost tankovat do motoru ke, kterýmu je něco předepsáno (Natural 95oct?) tankovat cokoli jinýho. To má smysl až když má motor odpovídající kompresní poměr a je celkově pro takové palivo upraven. Ve chvíly kdy dáš víceoktanový palivo, nemáš k němu nastavený předzápal, tak dokonce motoru škodíš, protože prostě ,,hoří jinak,,. Chtělo by si to něco k dané problematice něco přečíst a ne bezhlavě lejt do auta ,,to nejlepší,,.
PS: o kolik je želVíPawr dražší? O 2kč? To člověka opravdu na 32l zrujnuje a udělá mu to vítr v pěněžence :D:D.
p.s. zrovnatak jako ženskou vezmeš občas někam na lepší večeři atp.
i auto si zaslouží jednou za čas pořádnou a kvalitní baštu…alespoň
tak to vidím já
Není to zbytečnost, je do dokonce hloupost tankovat do motoru ke, kterýmu je něco předepsáno (Natural 95oct?) tankovat cokoli jinýho. To má smysl až když má motor odpovídající kompresní poměr a je celkově pro takové palivo upraven. Ve chvíly kdy dáš víceoktanový palivo, nemáš k němu nastavený předzápal, tak dokonce motoru škodíš, protože prostě ,,hoří jinak,,. Chtělo by si to něco k dané problematice něco přečíst a ne bezhlavě lejt do auta ,,to nejlepší,,.
PS: o kolik je želVíPawr dražší? O 2kč? To člověka opravdu na 32l zrujnuje a udělá mu to vítr v pěněžence :D:D.
-> Matthes, záškodník z TechWebu: a jo, to je fakt
to vies, mi tie predohraby nejak uz nejedu ... 


-> afro100: Klidne 781 

-> ŠKODA 120 GLS: Mattes ale myslel motor
742.136

136 bych už asi nedal, protože mám jen 4kvalt, jsem měl při 130 vytočený motor na 4500-4750.ot