Včera výměna motoru na fávu, nikdy předtím sem z favorita motor netahal tak aby tam šel ještě vrátit, tak to chvilku trvalo přijít na přesnej postup ale zdařilo se za odpoledne vyměněno :) ještě, že mám na zahradě stromovej jeřáb. Kdyby chtěl někdo poradit stačí říct já sem na netu kloudnej postup vrchem nenašel tak sem šel metodou pokus omyl
a aby se neřeklo přidám taky fotky podlahy..byla očištěna oškrabána povařena odrezena pak základ a dvě vrstvy alkytonu..akorát to bylo krásně lesklý černý ale při stříkání sem jí takhle zaprasil :D..stejně naní bude koberec..jo já odmlacoval majzlíkem a kdeto šlo lehce špachtlí
Dneska jsme se škodovkou absolvovali něco přes 300 km na cestách.....zjistili spotřebu ...necelých 6 litrů....(se 4-kvaltem parada)........a zase nam teče voda do oleje....bude to chtít asi dát loctite na mrazovky...nebo ja nevim
středovej tunel ano,ale je tam udělanej ten panel s Amertem a vypínačema a nechce se mi ho vyndávat tak jsem tam rádio dal jak tam bylo to předchozí....zatim to stačí
-> myschaak AZNP K.Hora: nemluvim o radiu, ale o provedeni, přeci jen by to šlo udělat elegantněji ne? dávat novotiny do takový šádovky by byl hřích, nicméně estetično by to chtělo i u rádia