![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
123934 příspěvků (zobrazeno 100751 až 100800) od 06.12.2007 do 10.02.2025, založil/a iDawe
-> havlik: mno neříkaj ti prdlavka![158](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
![158](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/158.gif)
-> Tampajs: ![105](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/105.gif)
![105](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/105.gif)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Foto bude.. Uvidime..
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: já litinový na rapidu rozpálil jednou v noci do ruda trasa kolín čáslav, takže bude mít asi i víc stupnů
-> Turda: Nasrávat se nebudu ale to bych sem nemusel chodit když všechno řekneš za mě :)
-> Tampajs: tak ja si myslim,ze svody u hlavy budou mit tak tak cca 500C.hod pak schvalne foto po par kilometrech,rad se poucim
-> Tampajs:
naser se
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Turda: Teď když už tu sem tak zvládnu odpovídat ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Jen asi do 350°C![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: to je "na brzdy" jakože sprej
-> Tampajs: co to je za barvu?nejakej link?tepelna barva co ja vim jsou jen cerne a stribrne,jestli je tohle akryl,nitro,syntetika tak ti to shoří jak fagule
-> Tampajs: jestli vypada lip ti moc nereknu, protoze nefandim meganamachrovanejm koncovkam, ne erko chci treba dvoutrubickovej abarth....
-> m8rinek: Můžou bejt rádi že už když mi ho poslali že sem je neposlal někam.. já si objednal tenhle.. aspon vypadal líp![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tampajs -> Kubina AVTOBA3 CCCP: věřim
ikdyž, jsem asi před dvouma rokama stříknul novej vejfuk, takovou tou "naprosto nezničitelnou barvou" co maj v kazdym Tescu a je fakt, že přes rok vydžela každodenní provoz
ale tý červený... no děj pak vědět, za jak dlouho zmizela![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Turda: ono to vždycky nějak funguje, ono to funguje i když to tam neni, tak vlastně proč to tam dávat? Tyhle názory jsou docela zcestny...
-> Kubina AVTOBA3 CCCP: Divil by ses ale černá mi vydržela 6000km a teď je jen lehce světlejší... Ta červená má sice taky nějakou tepelnou výdrž ale těch 500m dávám tomu že ztmavne a zmatní. to že se oloupe nevim![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> TC: spis odhori :D
-> Tampajs: tak to chapu, to bych ho jezdil jak vzteklej, pripadne na nej zavesoval oloveny zavazi
-> Tampajs: tak to chapu, to bych ho jezdil jak vzteklej, pripadne na nej zavesoval oloveny zavazi
-> m8rinek: teorie, k čemu?? jede, funguje, jede?? jede!!! co řešit !!! kdyby se to dusilo tak neřeknu, nebo snižovalo výkon...já nevim turbulence, to sou termíny i na mě moc..ale tak dobře no, budu se učit ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> TC: na to bude stacit tak 500m
Dneska jsem se hrabal v LEKRu. Byla to sranda rozebírat karbec, kterej jsem naživo držel prvně v životě
, proto lidi dávaj ty SEDRy![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> TC: Brzo tomu věř
-> m8rinek: První mi vydržel asi 5000km pak prasknul ve sváru koncovky a uvnitř.. no a tenhle se zas uklepal ve spoji trubky svodů s tělem tlumiče.. sice bych svařil během chvilinky ale proč když mužu mít novej :) A doufám že až se posere i ten třetí tak že mi vratěji peníze :)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: První mi vydržel asi 5000km pak prasknul ve sváru koncovky a uvnitř.. no a tenhle se zas uklepal ve spoji trubky svodů s tělem tlumiče.. sice bych svařil během chvilinky ale proč když mužu mít novej :) A doufám že až se posere i ten třetí tak že mi vratěji peníze :)
-> Tampajs: jsem zvědavej, za jak dloho se ti ta červená barva oloupe![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Tampajs: coze? Ten vyfuk odejde po 500ti km?![9](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
![9](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/9.gif)
-> m8rinek: Nemluvím o sportovním motorů ale o serii a denním provozu :) Ten výfuk se zdál idealní. Co se týče hladiny hluku a vším okolo.. Prostě sem chtěl legální výfuk lepší než serie a co něco vydrží.. Lepší než serie je ale nic nevydrží..
-> Turda: tohle spojeni je dobry tak pro nejakej stabilak, pracujici v malejch otackach, protoze (ted sorry za terminy) splodiny s malou rychlosti se za sebe naskladaj, kdezto rychlejsi (pri vyssich otackach) se budou potkavat s jinymy vetvemi a vzajemne se brzdit, budou vznikat turbulence a podobne.
Az budete mit lepsi teorii dejte vedet![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Az budete mit lepsi teorii dejte vedet
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Tampajs: viděl jsem jich dost. Na svym zavodnim motoru vyzkousel nekolik konstrukci od serie, pres konstrukci znouzectnost se stredovym tlumicem po vlastni konstrukci na tema AMK. Taky jsem mel moznost pozorovat rozdily na jinym zavodnim motoru v jinym aute :))). Kde majitel nahodil seriak, profi pricnak a trubku.
Svody 4-1 cekaj na dalsi motor.
Neboj vim o cem mluvim a neco jsem uz zkousil...
Jen nevim co je original na tom ze to je tuningovy vyfuk od Ulter sportu, jen je pro skodovku urcen, ale neverim ze se nekdo zamyslel nad vhodnosti a prinosem.
Svody 4-1 cekaj na dalsi motor.
Neboj vim o cem mluvim a neco jsem uz zkousil...
Jen nevim co je original na tom ze to je tuningovy vyfuk od Ulter sportu, jen je pro skodovku urcen, ale neverim ze se nekdo zamyslel nad vhodnosti a prinosem.
-> m8rinek: Teoreticky jde všechno.. v praxi má na tomhle vejfuku seriovej motor lepší průběh výkonu alespoň muj subjektivní pocit když jezdim chvíly serii chvíly tohle.. Já ho koupil jen kvuli legálnosti a kvuli tomu že mě serie nebaví.. nehledě na to že to nejni ten vejfuk co sem si objednal.. A o kvalitě? Nelze hovořit.. Už mám druhej a hned jak bude čas jedu pro třetí.. Za 3000 a nevydrží ani 500km? To je málo... Ten první vydržel víc to uznávám
-> Tampajs: hoši klid, nerad sem mluvil za tebe omlouvám se ![171](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
![171](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/171.gif)
-> Tampajs: je mi jasny ze takhle to vymyslel vyrobce, ne Ty.
Podstata delky svodu se hur vysvetluje nez to opravdu je ... doporucuju trochu o teorii home.tiscali.cz/hotrally/ .../exhaust.html
Podstata delky svodu se hur vysvetluje nez to opravdu je ... doporucuju trochu o teorii home.tiscali.cz/hotrally/ .../exhaust.html
-> m8rinek: Kolik si těch vejfuků viděl a mohl srovnat s originálem?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> m8rinek: Origo spojení a mám na to i papír.. nehledě na to že ten výfuk na tom motoru nebude
Jinak máš nějaký vysvětlení k tomu proč by to mělo bejt špatný?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> m8rinek: mě to neřikej, jako co....žádný problémy to nedělá, zvuk pěknej.....až teda na spracování no ,ale tak co...
-> Turda: i origo vejfuk je v tomhle ohledu lepsi nez nejakej bastl od ulter sportu spachanej jen pro zvukovej efekt ;)
-> m8rinek:
až na to že to je origo vejfuk dělanej na škodovky od Ulter sportu, jestli je optimální či ne, to už ti nepovim ![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Turda: myslis ze je spojeni tech 2vetvi optimalni? Jak tvarem, tak vzdalenosti?
-> m8rinek: co?
-> Turda: ale jak tak koukam na vyfuk tak velkej projekt zabitej hned z kraje...
-> MOLSO: Asi jako jediný![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: 135 ma vetsi objem spalovaku, ale ne zas tak zasadne, dorovnat na 136 je nejmensi problem a vyssi taky zadna obtiz
-> Turda: ja to tušil ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> m8rinek: Ajeje, prosim ja se nechci zase na dva dny stat tvym cilem popichovani
No samozrejme ze kdyz stahne o dost hlavu dostane se na 136... Ale pokud by napsal 135 tak beru ze to je proste 135...
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Tampajsovi asi nejde módem....já to řeknu za něj on nas*anej nebude určitě, je to fábka hoši....velkej projekt....držte huby ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: myslis ze se na 135 neda udelat komprese?
-> Zeke-ten šestý: Ze by neska nekdo stavel nekompresni 135? Pokud teda neplanuje turbo...
-> Tampajs: 742.135?![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Tampajs: 742?![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tampajs: fabča ? ![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> Tampajs: riaden motor !!!![6](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
![6](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/6.gif)
-> David29: jj tygl![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)