Dneska..spíš včera jsem vyměnil kapotu na má shade( skoda-virt.cz/cz/.../4744
-projekt-skoda-120l-deda ) a dneska se asi stavím u tety prp převodovku rsp. řadičku z její shade a nainstaluju do mé..plus mám v plánu ještě nasadit baterii a možná zkusim co se mi stane s bubnem na levém zadním kole..-je total v piči..:(
-> Syny: trochu jsem tě dezinformoval. Na brzdy z Oktávky už nedáš 13"kola, protože to má takovej průměr že se to dovnitř disku nevleze. pokud použiješ kotouč a brzdič z fáva, tak tam samozřejmě 13" s odřenýma ušima dáš.
-> Syny: Ano, proč asi myslíš, že na upravených Fávech jezdili 4P? Proč asi všechny pořádné brzdy jsou pevné a mají více pístků? Plovoucí jednopístek se dělá jen pro úsporu nákladů a levnější údržbu. když zarezne pístek, tak jen jeden :o)) Ale třeba zas táta na felině po 120tkm musel koupit celý ty patky, neb to bylo totálně vymlácené a tam kde se to má volně hýbat a jezdit, tak to mělo vůli jak prase. To se Tě na pevném třmenu nestane. A co se týče účinku brzd Fáva, feliny, tak sice má lepší posilovač a prvotní nástup je možná subjektivně lepší, ale 3 x dobrzdíš z kalupu do zatáčky a nebrzdíš. To se mě se 4P ještě nestalo. Takže plovoucí třmen na Škodovku - děkuji nechci. Ano dát tam komplet brzdy z nového RSa jako to měl Vráťa na eRku 1,8T, tak to bych na autě směl mít, ale tam je to o větším průměru kotoučů a ploše destiček.
-> Syny: však není problém, Saky ty vykouzlí držák na brzdič, a náboj na kotouč a mužeš si tam dát třeba chlaďáky z Oktávky. Akorát už na to nenasadíš 13"kola.