skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
prohledat
124151 příspěvků (zobrazeno 120751 až 120800) od 06.12.2007 do 06.05.2025, založil/a iDawe
-> Syny: V tom případě by se 4P dávkovali hůř než 2P a tomu tak není. 

-> exwrcteam: Nejseš barbar, pokud máš větší třmeny a kotouče, tak proč ne, ale to už opakuju to co jsem napsal níže.

-> Syny: Ano, proč asi myslíš, že na upravených Fávech jezdili 4P? Proč asi všechny pořádné brzdy jsou pevné a mají více pístků? Plovoucí jednopístek se dělá jen pro úsporu nákladů a levnější údržbu. když zarezne pístek, tak jen jeden :o)) Ale třeba zas táta na felině po 120tkm musel koupit celý ty patky, neb to bylo totálně vymlácené a tam kde se to má volně hýbat a jezdit, tak to mělo vůli jak prase. To se Tě na pevném třmenu nestane. A co se týče účinku brzd Fáva, feliny, tak sice má lepší posilovač a prvotní nástup je možná subjektivně lepší, ale 3 x dobrzdíš z kalupu do zatáčky a nebrzdíš. To se mě se 4P ještě nestalo. Takže plovoucí třmen na Škodovku - děkuji nechci. Ano dát tam komplet brzdy z nového RSa jako to měl Vráťa na eRku 1,8T, tak to bych na autě směl mít, ale tam je to o větším průměru kotoučů a ploše destiček.
sakra dovolil sem si vymenit 4 pistky za plovouci trmen.. sem barbaaar zabte me

-> Tuner#2: Plovouci trmeny brzdi hur nez 4p? A to jako z duvodu ze tu vnitrni desticku pritlacuje pouze jedne pistek?
-> Gryzly: na ty plovouci uz nejdou 13ky jo? Vono je to vic vylezli ven co...
-> Gryzly: na ty plovouci uz nejdou 13ky jo? Vono je to vic vylezli ven co...
-> Bagrr (už se perou:-D): čauky prosímtě kde jsi sehnal ten program něco tavovýho by jse my hodilo ??
-> Tuner#2: mno tak já se holt můžu mlátit akorát do palice
takže doksy zase asi jako mitfara pokud se mi nepodaří sehnat nějaký kola:)

-> havlik: Ty jo, to je ještě nemáš? Vždyť Doksy už skoro mlátí na dveře 

-> Gryzly: mno tak kdyby saky kouzlil jak píšeš tak už bych měl ty náboje dávno doma

-> Syny: Proč by jsi to dělal? Vždyť to brzdí hůř než 4P a ten dáš na Škodovku úplně v pohodě bez zásahu.
Sem si pohrál.. nicmoc.. chtělo by to poladit víc....
-> Syny: však není problém, Saky ty vykouzlí držák na brzdič, a náboj na kotouč a mužeš si tam dát třeba chlaďáky z Oktávky. Akorát už na to nenasadíš 13"kola.
Todle je už dávno vymyšlený.
Todle je už dávno vymyšlený.
-> Kuladmin: aj na nu pride rad

-> minno: A co ta promastena manzeta na hnaci hrideli
Ted jeste tu vyresit ne?

-> tomapa: Ď.
-> Pavel P.: našťastie to nie je moje, díky bohu
-> Pavel P.: našťastie to nie je moje, díky bohu

-> minno: co sis to pořídil za žebřiňák?



-> minno: jj to se mi taky libi :) Ale teoreticky by to tam jit nejak melo ne :)
Ja to rikam furt, ze cim vetsi pistky a cim min jich je, ze to je lepsi
Ja to rikam furt, ze cim vetsi pistky a cim min jich je, ze to je lepsi

-> minno: zarezlý plovoucí mechanizmus je taky fajn

-> minno: pěkná práce 

-> Syny: jj, jeden piestik, jeden odvzdusnovak, jedna hadica, ziadne prepojovacie trubky a k tomu obrovske dosticky su fajn :)
-> Syny: Ne-e fuj plovoucí brzdiče:D čim víc pístků tim víc adidas:D to bych spíš přemejšlel nad plovoucíma kotoučema

-> minno: To by stalo za to vymyslet ja ktyhlety trmeny hodit na shade :)
tak ja som za včera a dnes večer po práci zrepasoval komplet jedny predné favo brzdy :)
starý hrboľatý kotúč:
starý hrboľatý kotúč:
vcera jsem po pul roce sahnul na garpida, nasadil baterku a dneska objednal v servisu demontaz LPG, dneska jsem taky rozebral 136tkovy karbec, co mi lezel dva a pul roku v garazi a doufam, ze zitra vecer napisu, ze "dnes jsem ten karbec slozil zpet". 

Tak bagřík se pustil dneska do druhýstrany muziky v žábě:D A začal si čmárat návrhy zadní nápravy do rápa.... A konečně taky už je střízlivej



Tak jsem dnes konečně po dlouhém shánění nasadil tapecí bez děr na repro. Kdybych jen tušil jak jednou budu složitě shánět světlé tapecí bez děr za rozumnou cenu,tak ty původní nikdy nepokur..m výřezy na repráky

-> Tuner#2: cca 10 000kc jedna no :)
-> Syny: Bez kol kolem 400tKč, chtěl mu k ho dát na plecháčích, ale 15" tam prý nedal
, tak mu prodal se slevou 19" z nové M5. Jen zadní gumy 275/30 R 19 stojí víc než většina celých aut tady :o))

-> Tuner#2: a kolipak takova sranda stoji ? Ja jen at vim jestli uz zacit setrit 

-> Tuner#2: Jaj, to bych si šel asi taky vyměnit spodky 

Tvořím dokumentaci pro EMMU



-> Syny: Už jsem to psal u Fáva. Je to čistokrevná M5, takže V8 v sérii 400HP, upravený výfuk s tlumičem z Porsche, pravidelný servis, nebouráno.
-> Tichy Radek:
takova kastle by se mi taky libila




-> Tuner#2: pekny auticko - copak to je za motor? Mno se v tech Bramborech nevyznam... Ja jen vim ze to ma motor na spatnej strane, ale nahon na spravnej 

-> doly120:zatim co jsem našel jsou takový tři malý dírky
