Co jste dnes udělali...

prohledat
123772 příspěvků (zobrazeno 123551 až 123600) od 06.12.2007 do 04.11.2024, založil/a iDawe
řadit dle data
23:49:58
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Kdepak, on je ze ZPlzně, kdežto já jsem kluk z vesnice1
23:46:36
19.12.2007
U-Geen
-> Tuner#2: ale Syny je od vas z divokeho jihu ne? :-)
23:31:32
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: -> U-Geen: No dobře, tak holt každý kraj jiný mrav :o) příště si to upřesníme hned na začátku a bude, jinak je to já o koze a won o voze1
23:31:01
19.12.2007
Syny
-> U-Geen: no ja nevim co je za problem v rozdeleni komprese a kompresni pomer...
23:27:34
19.12.2007
U-Geen
-> Syny: no u nas se teda rika ze motor ztraci kompresi a mysli se tim tlak... takze bych s tebou vcelku souhlasil...
23:25:48
19.12.2007
Syny
-> Tuner#2: Tak ja s tim zatim nikde problem nemel - i v servisu to pochopili 4 A co ja vim tak komprese = tlak ne?
23:23:39
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Tak to prosím nikde takhle nepiš, bo je to blbě - komprese je hovorově kompresní poměr.4 To je jak když Rapidu dědové říkají Garde4
23:19:44
19.12.2007
Syny
-> Tuner#2: Tak ja vim co jsem myslel a do niceho sem se nezamotal 3 Do toho ste mi zamotali vy... Ja odlisuju kompresi a kompresni pomer... 4 Takze proste aby to vsici pobrali tak mam na mysli TLAKY, ale az nekde budu psat komprese, tak tim myslim prave tohle 4
23:14:22
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny: Zamotal jsi se do toho pěkně. Co zmám všechny motoráře, tak "komprese" je u nich kompresní poměr, kdežto to co jsi uváděl Ty jsou "tlaky". Takhle se tomu říká hovorově a tak to je.4
19:24:21
19.12.2007
Nwkt
-> Apple: To řešil Saky
19:23:44
19.12.2007
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Nwkt: jak jsi pořešil ložislo v klikovce, to na mrkev, fabky už nemaj ten vyndavací kroužek jako favo, pokud si dobře pamatuju..... jinak sem si dneska celej den hrál na ježíška, to je baliků na rozvoz ted před vánocema
19:18:24
19.12.2007
Syny
-> Pavel P@nkáč: Jj a ted ma pracyh v prdeli a kabro stale na sracku a motor kterej nejde nastartovat 3 A to se vyplati 40
19:14:06
19.12.2007
Pavel P@nkáč
-> Nwkt: ty jo nejses ty posledni dobou nejakej ve vate? kabrio, kazdej den nove dil, 1,4-ku motor urco s motorexelvackou9
19:13:58
19.12.2007
Syny
Dyt sem nikde o kompresnim pomeru nerek ani slovo... Vsude pisu kompresy... Jako kompresni tlak... Kdybych myslel kompresni pomer, tak reknu kompresni pomer... 1 Ted ste mi do toho zamotali kua...
19:07:35
19.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: čelo už mam uchycený, takže zejtra přijde na řadu tahle varianta
19:07:04
19.12.2007
Syny
-> Gryzly: Mno presne todle myslim "kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)" Ja si nic nepletu vim presne co myslim 3
19:05:22
19.12.2007
Syny
Proste myslim to co se da zmerit tlakomerem a kdyz sou v prdeli krouzky tak je to nizky cislo 3
19:04:18
19.12.2007
Mantrabeach
-> Tuner#2: komprese 12 a u sakyho?9.to máš pravdu že ani náhodou,možná tak 10.6 ale ne 12.

-> Nwkt: poslyš ty stavíš nějakou lokomotivu nebo co?1.že ty nás chceš na hrocháči nadrtit
18:58:19
19.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: tak se stím neser a normálně to žduchni. zadní čelo chytni na dva šroubky a jen vedle garáže to žduchni. a jak to nebude chtít chytit pak ani teplý tak je to prostě kombinace Baterka - kabely - startér.
18:53:08
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Montér: Proto jsem se ptal, jak přišel na to, že tam měl 12:1 a teď má dokonce víc, když vím, že Saky dělá běžně jen lehce přes 10:11
18:52:27
19.12.2007
Nwkt
-> Gryzly: Předstih je kolem 5°, stejně mam vyndaný svíčky, zkoušel jsem i pootočit s klikou a stejnak nic
18:49:59
19.12.2007
Gryzly
-> Syny: jenže ty si pleteč kompresní poměr a kompresní tlak.

kompresní tlak je tlak ve spalovacím prostoru vyvynutý při točením motoru. Udává se v jednotkách tlaku. (kPa, bar atd.)

kompresní poměr je poměr mezi objemem válce a objemem spalovacího prostoru a nedá se změřit tlakoměrem. Udává se v čísle třeba 9,5:1 , někdy jen 9,5.



-> Nwkt: Ještě je tu jedna možnost že máš zrovna tak blbě nastavenej předstih že ti to střelí při horní uvrati a startér to nedokáže přetočit. ale nejlepší bude když změříš napítí při startu na baterii a tím myslím přimo na těch olověných špuntech. pokud to spadne na 5V tam tak bud odešla baterka, nebo velkje kraťas v startéru.
18:49:50
19.12.2007
Montér
-> Syny: -> Tuner#2: Anemyslíte jeden náhodou kompresní poměr a druhej kompresy jako tlak, kterej Ti ukáže ten budík..? 4
18:29:12
19.12.2007
Pavel P..
-> Bobesh: jj to se mi taky začlo vyskytovat v expanzce u rapida... takovej sajrajt na hladině a na víčku jakoby bahno, nu a pak odešlo těsnění, ale když jsem to propláchnul tak z toho vytek neskutečnej sajrajt.... po výměně těsnění a vody už to bylo čistý.6
18:25:08
19.12.2007
Bobesh
Jo abych taky nebyl za lemru,tak dnes jsem byl nucenej opět vyčistit a propláchnout chlazení,páč se v expanzce vyskytla jakási drtka a auto mnoho netopilo,odmastil jsem Arvou a pak tu zeměžluč vypustil a třikrát propláchnul. Buď se mi "srazily" dvě nemrznoucí směsi,což bylo riziko,s kterým jsem počítal,nebo (to horší) by mohlo bejt prožraný těsnění makovice a máslo obohacuje chlazení. Čas vokáže.
18:20:41
19.12.2007
Bobesh
tak ta komprese je sado masox,120 startér má dost práce i s "normální" 130,zkusil bych prohodit svoji aku s někým jiným,jestli bude točit líp a zda vlastní bude vůbec funkční ve druhém voze.
17:53:33
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: popripade este pomeraj ake je napatie na baterke pri startovani4
17:51:02
19.12.2007
Syny
Ja to vidim tak ze ten starer zasune pastorak a ve chvili kdy ma otocit motorem, tka zabere ale neutahne to - ale proud do nej porat jde - takze voltmetr smadne na 5V... Pc starter je antivni jen nezvladne otocit motorem...



-> Tuner#2: Tak to je zajimavy ze mel Nwkt v tej jeho 130tce kompresi 12 (bo 1,2 zalezi v cem to beres)...
17:46:15
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: tak potom jedine nastartovat pres kable4
17:28:55
19.12.2007
Nwkt
-> Tuner#2: Kostru mam nataženou od - baterky na horní šteft startéru
17:27:47
19.12.2007
p.b.
Mně tohle taky stávalo, že se startér seknul a dál nic. Bylo to blbě ukostřenou baterkou, třeba ti to pomůže... -> Nwkt:
17:26:04
19.12.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
Co blbá kostra u motoru? Já tam mám pro jistotu dva ty měděný pásky na každé straně jeden.
17:19:54
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> havlik: tak to môze byt ze je niekde velky prechodovy odpor...treba merat aj aj1 4
17:15:53
19.12.2007
havlik
-> gabo00000 19.12.07 16:22:07: má měřák u palubky
17:13:55
19.12.2007
Pilot 105
-> Gryzly: Celá cívka na startéru je nová.4
16:22:07
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: takze otazka znie....kde si meral?3
16:21:14
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gryzly: no jo ja som predpokladal ze on nameral 5V na baterke6
16:17:50
19.12.2007
Gryzly
eště mě napadl špatný kontakt v elmg spínači. to bys zjistil tak že devatenáctkou klíčem, nebo nějakou pásovinou spojíš ty dva velký šrouby na startéru.



Ale to bys musel naměřit 5V na tom vnitřním šroubu.
16:08:28
19.12.2007
Gryzly
-> gabo00000: jenže o napětí baterie tu nikdo nemluvil. Nwkt psal že napětí na voltmetru spadne na 5V kde měřil nepsal. mkohla mu zrovna odejít baterka, nebo má blbý kontakt někde jenž je jako velká odpor a po zapojení startéru který se zapojí jako druhý odpor do serie mu voltmetr zapojený za prvním odporem naměří ubytek napětí na startéru. Neboli na přechodovém odporu mu zustane 7V a na startéru 5V.

Pokud měřil napětí na startéru, nebo má voltmetr na palubovce. tak mu při přechodovém odporu ukáže takovéto napětí.



Kapišto?
16:02:06
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Gryzly: no podla mna ked je zly kontakt tak napatie na baterke nezklzne na 5v...pac ked mas blby kontakt to je ako seriovo zaradeny velky odpor do obvodu a pri velkom odpore netecie velky prud a maly prud nespôsoby taky velky pokles napatia na baterke...podla mna bud chyba starteru..niekde skrat alebo blba baterka4
16:00:04
19.12.2007
Gryzly
-> Nwkt: podle mě máš blbej kontakt na vedení někde od baterky. sežeň si dva pořádná káble a baterku polož vedle otvoru spojky, kabel od - polu připoj na matku kterou je startér připevněnej na převodvku a plus mrsknu na ten elmg spínač. pak vem slabej kablík s konektorem kterej zapojíš místo žlutýho na startéru a druhej konec toho slabýho píchni na + svorku baterie.



Podle mě nemáš třeba měděnej pásek pod alternátorem, nebo je někde velký přechodový odpor. Nenatřel jsi třeba banán barvou? 9
14:43:53
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: 19.12.07 14:35:28oplati sa...ja uz nikdy nechcem s5ten stary skodovkacky4 v kuse som sa s nim trapil...skoda roboty 1
14:36:24
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: tak to musi byt len baterka..ine mi na rozum neprichadza...mne starter tiez blbne ale to preto ze uz je stary a vyhrkany...reduktor 4ever3
14:35:53
19.12.2007
Majklsto
Ja som dnes urobil skusku s technologii spotrebneho priemyslu za Beee3
14:35:28
19.12.2007
Nwkt
-> gabo00000: Neni, ale pokud nepomůžou kabely tak budu schánět reduktorovej, popřípadě feldovej
14:34:42
19.12.2007
Nwkt
-> gabo00000: Jop, mam tu ještě jeden a ten taky odmítá
14:34:38
19.12.2007
havlik
-> gabo00000: je to normální škoda starter ten silnější
14:33:41
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: a je to starter s reduktorom?
14:33:23
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
-> Nwkt: hm...skus to cez startovacie kable...4 ..inac skusal si uz ten starter vybrat a skusit s nim tocit naprazdno?
14:29:34
19.12.2007
Nwkt
-> gabo00000: Ale před výměnou motoru byla v pohodě
Extreme Tyres