Zajímavé Rso

prohledat
136 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 10.11.2007 do 19.10.2008, založil/a Tuner#2 - zrušená registrace
řadit dle data
13:55:52
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
Tak klukům už to vrčí a vypadá to fakt božsky...



skoda.130rs.cz/index.html
10:03:37
21.11.2007
TTomas
-> exwrcteam: Tvuj prvni prrizpevek a opravdu stoji za to.
09:44:29
21.11.2007
lubor
Pokud je cena v EUR, pak by se snad dalo něco najít - bez motoru,bez náprav;).
09:40:47
21.11.2007
Luky
-> MATTESS: Njn, zřejmě pracháč, co mu není lito dát za model 15 000 6
09:17:10
21.11.2007
MATTESS
-> Luky.: asi myslel ten model3 3
09:14:54
21.11.2007
UltraFan.
-> Luky.: 3 3 3
09:08:14
21.11.2007
Luky
Hoši, nemáte někdo RSu na prodej? Našel jsem kupce:

Nadpis: Škoda 130 RS

Datum: 20.11.2007

Text inzerátu: Koupím Škodu 130 RS.

Cena: do 15 000 Kč

Email: mladas@seznam.cz



3
22:50:05
20.11.2007
exwrcteam
roztrhejte si obcanky 3
16:28:38
15.11.2007
TTomas
-> Bedřich: Nezastavi, ale urcite zbrzdi. Nemaji na sobe jenom nejakou barvu...je to jeste neco primo z vyroby(udajne se do toho po opracovani macely) Jsem to po sobe opravil...patri to o radek niz 4





-> lubor: Jo to taky radsi ani nechci vedet:)
16:09:43
15.11.2007
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas: Asi to patrilo mi :) Jasně já to beru.Co se kdysi všechno dělalo,jaké měli výrobní postupy a vše kolem...navíc v době o které se tady bavíte to byli lidi kteří své práci rozuměli a i bez dnešních technologií byli schopni odlít to co dneska nikdo nezvládne...
19:33:09
14.11.2007
lubor
-> TTomas:Kde já budu za 30 let;)?
18:59:06
14.11.2007
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas: Difuzi kyslíku do struktůry materiálu ti nezastaví ani barva ani sebelepší povrchová ochrana.
15:54:12
14.11.2007
TTomas
-> lubor: No moje jsou jako nove i s puvodni povrchovou upravou, takze se vubec niceho nebojim...naopak kdyz se podivam na soudobe odlitky jak uz kol nebo treba duralovejch brzdicu, tak mam vetsinou strach z nich. Videl jsem treba rozpadne Kabrtovo delitko a na tom bych nikdy nejezdil. stejne tak jako praskly brzdic...je to vec nazoru, ale jak to bude ci nebude ukaze cas. Jinak s tebou sohlasim, ze vetsina starejch odlitku uz maj nejlepsi za sebou, ale jsem zvedavej jaky budou ty tvoje za 20-30let4
11:15:44
14.11.2007
lubor
-> TTomas:No já se taky hádat nebudu;).Mám tu sadu doma a názor na to po všech svých zkušenostech změním velice těžko.Musíš vzít ale v potaz, že laický odhad a úsudek se ti nemusí někdy vyplatit.Můžeš mít doma klidně zachovalou sadu co ležela v teple na půdě 30 let netknutá-a pak asi rozdíl bude minimální a nebo žádný-ale to by byla veliká náhoda-může ale být.

Může to být ale právě taky úplně jinak a proto je nejjednodušší si koupit tu sadu nově odlitou a nemusíš pak nic s rizikem laicky hodnotit;).

Proto jsem žádné staré kola nekupoval neboť se mi to zdálo jako mrhání peněž.Lidé už dnes totiž povětšinou neví co by za ty archaické odlitky chtěli-a cena pak většinou absolutně neodpovídá stavu.
10:33:57
14.11.2007
TTomas
-> lubor: Nebudu se s tebou hadat, ale mam dobova delitka, ktera jsou dle meho laickeho oka a usudku minimalne stejne dobre jako ty soucasne nove horcikove(absolutne bez koroze). Tech modernich uz jsem par v ruce mel(vsechny teda hlinikove) a casto se u nich vyskytuji nedolitky apod. Pritom cena byla sotva polovocni. Tak asi tak.
05:37:21
14.11.2007
lubor
-> TTomas:No to už se tady přece taky X-krát probíralo.Může se stát zázrak a koupíš starší kola ve špičkovém stavu.S největší pravděpodobností se ale nestane.Já mám sadu z elektronu od Bauera a s tím,co jsem měl v ruce a nebo viděl za ty roky z těch starých kousků se to nedá absolutně srovnávat.A to nebudu ani mluvit o tom,že jsem s ním v té slévárně byl a bavil se s člověkem co mu to lije který nám ukazoval současnou technologii lití-to za socialismu mohli jen velmi těžko napodobit(třeba homogenitu směsky k lití) protože toto se už dnes nedělá odhadem-jako tehdy.

Proto dnes už ta seda taky příjde na 50 000 v 7 palcích.

Z logiky věci pak vyplývá, že za 50% ceny nic takového nekoupíš.
00:43:22
14.11.2007
TTomas
-> Saky: No a jinak Saky a ostatni maji pravdu. Kdyz uz se ramena na 130rs vyskytnou jsou velice drahe.
00:39:52
14.11.2007
TTomas
-> m8rinek: No se teda priznam..prodavam je ja.



-> lubor: Jinak s tebou nesouhlasim v tom, ze stare delitkamuseji byt horsi nez soudobe...dovolil bych si dokonce tvrdit opak...mam delitka lepsi nez ti soucasna nabidka na trhu muze dat a s cenou jsem na zhruba 50% toho co tu pises.
21:59:41
13.11.2007
Saky
no jenze ta cena je nekde jinde nez za vlecku-) vsak uvidite az to sem majitel zitra napise za kolik je prodal.. nebo novy majitel za kolik je koupil
19:57:28
13.11.2007
m8rinek
Na skodateam.cz se dějou věci - viz bazar



Prodám: Zadni ramena na Skodu 130rs Datum: 2007-11-12 22:16:56

Uvazuju o prodeji originalnich zadnich ramen ze Skody 130rs vcetne drzaku do kastle. Zatim jsem je nikde neizeroval a uz mam pomerne vysokou nabidku. Je mozne dodat i poloosy. Pripadne dotazy ci nabidky prosim na mail. Vyhrazuji si pravo ramena nakonec neprodat.



Region: Hlavní město Praha - Bubeneč

Telefon: - vanour@email.cz

Cena: dohodou

Vložil:

Unregistered
18:51:26
13.11.2007
lubor
-> Peklo-Evo-Luboš:Peníze jsou nevyhnutelné vždy, to je alfa a omega každého pořádného snažení.

Je docela i velký rozdíl v tom,co se dá sehnat v"originálních dílech", kupříkladu můžu koupit A) dělené kola dobové-pod povrchem téměř jistě sežrané za 15 - 20 000 sadu

B) Hliníkové novovýroba-těžké jako blázen za 25 - 30 000 sadu

C)Elektronové novovýroba-45 - 50 000 sadu.



Jsou to stále tatáž kola,se kterými vůz bude vypadat dobově a projde i testací -přesto však za zcela odlišné ceny.

Proto člověk může útápět peníze vpodstatě donekonečna ve snaze se přiblížit originálu a nebo se naopak od něj maximálně vzdálit;).
18:15:22
13.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: No, dobre ja uz toho necham :-) Pro me bude LR jen auto s osmikanalem (i to favo je je teoreticky ok) a min. ramenama LR. Nic vic prakticky ta zakladni serie jinyho dulezityho nemela. To samy si budu myslet o RS, ikdyz tam nejsem zadnej velkej odbornik :-)



-> lubor: Jen bych si dovolil malickou poznamecku k tomu, ze replika muze prijit na obrovske penize. Pokud to je opravdu replika, pak je to dokonce myslim nevyhnutelne :-) ale penize nejsou prece vubec zadne meritko....staci se podivat na tunery, co jich protoci a hlavne za co... Nejdulezitejsi je, to co za to ten clovek koupi. Jestli je pro nej dulezitejsi za 30litru poridit kus zadni napravy, aby to bylo aspon trochu LR, nebo tam dat vlecku za 3000 a koupit treba kola...6
13:03:17
13.11.2007
lubor
-> petr s:Ono jde jistě všelicos, znám člověka který postavil historický závodní vůz na základě zmínky v papírech svého známého kde byla uvedena výměna karoserie-a on to hrál na to,že je to právě ta"původní" vyměněná po havárii.Prý to lze-nebo to alespoň bylo tehdy možné.



Při stavbě čistě historického vozu se všemi náležitostmi se ale člověk obírá o možnost sám si vůz dotvořit v detailech podle svých představ, a to je třeba pro mě opět velmi svazující a mnohem méně zajímavé.
12:56:42
13.11.2007
petr s
-> Tuner#2: Takhle máš pravdu
12:55:51
13.11.2007
petr s
-> lubor: Podle mě by stačila dobová vyjímka z ministerstva a auto postavit na veteránské papíry
12:51:21
13.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Já nic nenazávám a neškatulkuju. Jen mě vadilo, že to tady hned každý začal hanit a přitom by si měl napřed zamést před vlastním prahem... toť vše.4
12:41:41
13.11.2007
lubor
-> petr s:No právě, a podle meho pak kupovat velmi draho papíry kde je pouze nějaká vyjímka, a žádnou pořádnou historii ten vůz nemá za ceny které jsou dnes u těchto dokladů obvyklé je na zvážení zda do toho vůbec jít a nebo ne.



Nicméně i po případné koupi dokladů zůstává stále kardinální otazka a tou je dobový motor pokud člověk chce aby to taky trochu jelo.Stavba "originálu" se pak může přehoupnout po sečtení všech položek uplně hravě přes 1/2 milionu( například u té zmiňované 120 S).
12:20:15
13.11.2007
petr s
-> Tuner#2: Jinak v té době bylo 90 procent aut postavených doma podle tehdy platných předpisů na které potom byla vystavena vyjímka z vyhlášky .A dále hodně aut bylo přestavěno ze 100 na 120S protože se přestala jezdit třída A2 1000 tak se dali jiné motory aby bylo s čím jezdit
12:11:46
13.11.2007
petr s
-> Luky.: To je renovace původního auta
12:06:22
13.11.2007
petr s
-> Tuner#2: Jak nazveš auto které bylo postaveno v garáži podle tehdy platných úprav třeba pro skupinu A2 a má doklady /provozní průkaz a vyjímku/ z těch let
11:59:52
13.11.2007
Luky
Auto auto znovupostavené s původními papíry podle původní dokumentace je co? Originál nebo replika? 2
10:47:19
13.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss: Mě se prostě jen nelíbil Tvůj postoj a přísvěvek u nich, že to nazívají neprávem 130RS. Mám na věc úplně stejný pohled jak tady teď napsal lubor a sám vidíš, že třeba ani Luboš taky nemá přesnou 130LR. Originál je jen a jen s papírama a se vším co k tomu patří, ostatní jsou repliky více a méně podařené a to co předvádí kluci já řadím do kategori těch povedených... nic víc, nic míň.4
07:28:26
13.11.2007
aceboss
-> Tuner#2: Co ty mužeš vědět co mám nebo nemám doma za origo díly Rs.A co se týče toho co mám napsalné v ID tak cituji:Chci si udělat takovou nepravou ,,repliku Škody 130RS'´nikde netvrdím že tento vůz který tam mám je Škoda 130Rs jen že bych z ně chtěl časem udělat hodnověrnou repliku avšak tatto stavba se bude odvijet jak od financí tak i dostupností dílů tak nevím proč to sem taháš????Já nikde navypisuju jakou mám doma eResu jen píšu co bych chtěl časem dosáhnout!
06:01:25
13.11.2007
lubor
Já bych tvorbu replik neodsuzoval.Samozřejmě že záleží především na míře vkusu a nebo nevkusu dotyčné osoby-pochopení a smyslu pro historický detail, která něco takového vytvoří ale ve finále je to přece jen vůz postavený pro radost majitele.



Pokud to vezmu čistě ze svého hlediska tak když jsem už měl před cca 3 lety přesnou představu jak budu postupovat vykoupenou předchozími neúspěchy a nebo omyly narazil jsem na 2 věci které hrály výrazně oproti originálu.

1.Doklady(štítky)-a 120 S v té době už velmi obtížně sehnatelné a dnes už téměř zcela nesehnatelné (dílo náhody, velmi vysoká cena za"kus papíru a plechu")

2.Dobový motor s litinovým 8mi kanálem o regulérním obsahu(ně nějaká převrtaná 1150 s xkrát prasklou hlavou).Rýsovaly se 3 cesty-první:Použít 5ti kanál a nechat ho upravit(pro mě nezajímavé), Druhá:Sehnat tento originální motor v špičkovém stavu se slušným výkonem (tehdy mi byl nabídnut Čepkem za 250 000,dnes bych počítal ještě víc), Třetí:Nechat u Čepka postavit motor na platformě Fábia(pro což jsem se nakonec rozhodl-stál o 90 000 méně než předchozí varianta a výkonově jí převýšil tj. 96,4 KW z brzdy).



Podtrženo sečteno, nebudu mít originální vůz, ale velmi přesnou repliku fabrického vozu z r.1970, která sice nemá historickou hodnotu ale nebudu si s ním určitě dělat ostudu o radosti z tohoto díla ani nemluvě.

Myslím že i to má svou cenu a proto je na každém jakou cestu si sám zvolí.I replika totiž může přijít na obrovské peníze-není to vůbec žádný problém;).
01:01:25
13.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
Z toho co dobře chápu - auto v Lánech již nestojí, ale je zavřený v garáži u Karla Jirátka?
23:28:05
12.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: JJ příště tam jedem v teplákách/montérkách 3
23:26:40
12.11.2007
MATTESS
-> Tuner#2: zato loni jsme jim v muzeu pěkně vyčistili podlahu3
23:15:51
12.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> petr s: Takže mě paměť neklame. Bohužel tehdy když tam 160RS byla, tak jsme o tom věděli asi tak tolik co tady davidm29 (bez urážky) a ani jsme to nefotili ze spoda 8
23:13:55
12.11.2007
TTomas
-> Tuner#2: Uplne se cervenam3 4



-> davidm29: Ano to je opravdu ta naprava.



Jinak si myslim, ze zavodne provozovat originalni vuz je financni sebevrazda nebo vrazda pro to auto.
23:12:28
12.11.2007
petr s
-> Tuner#2: Ta co má karel jirátko originál slušovice má jinou zadní nápravu
23:09:45
12.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> davidm29: Jo tyhle tři fotky zelenýho jsou starý jak internet sám. Doma je mám taky, ale už jsme to tehdy zkoumali s kamarádem, zda to vůbec 160RSo je, protože to v Lánech mělo tu nápravu jinou (ono to může být nějaká poslední nedodělané evoluce). Bohužel nikde nemám foto toho z Lán.
23:08:40
12.11.2007
Zazaa
smarja lidi neblbnete .... delate jak kdyby ty dily byly jen z rise snu :)



ale je to jen zelezo a pri trose snahy a dostatku penez se na to da nejen sahnout, ale i to vlastnit :)



a k tomu co jak kdo prezentuje se da rict asi jen jedno ... neni to snad jedno ? :) kdo tomu rozumi tak vi a mysli si sve a ostatnim se da nabulikovat vselicos
23:03:19
12.11.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> ondie: To je fakt z toho Garde?

-> Peklo-Evo-Luboš: No, přinejhoršim budu mít pěnej kousek doma v garáži 1 Rád si poslechnu každou radu (pokud neni rejpavá). Ale je to sen, a já se pokusim si ho splnit. A jestli odstartuje, to je věc druhá... čeká mě ještě móóóc dlouhá cesta...
23:00:01
12.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Peklo-Evo-Luboš: Však jo, když za tím půjdu na 100%, tak se dá sehnat lecos, třeba i 130LR s papírama a dílama navíc k tomu :o) o jednom takovém celkem čerstvém kupu vím, ale je to jak píšeš o známých, štěstí a penězích jako vždy :o)



-> TTomas: Tak u Tebe bych se měl vlastně ptát, co jsi v ruce neměl 1 Byl jsi na seznamu ještě než jsi to sem napsal5
22:47:18
12.11.2007
TTomas
-> Tuner#2: Tak si me taky pripocitej:)
22:40:20
12.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> Tuner#2: ja si na ne dokonce sahnul :-D

jinak mas rozhodne pravdu. Ja nemit kontakty, neudelal bych naprosto nic a polovinu veci bych nesehnal. Ale vsechny ty kontakty jsem si musel najit, nikdo za mnou z tech lidi domu neprisel...takze tim ze se clovek zajima a poznava lidi, daji se ty kontakty sehnat.



A ohledne meho auta, je to jasne. Od zacatku delam repliku "seriovy" LR :-) Protoze na becko se neda sehnat vubec nic a na original bych musel mit ty papiry :-) (ted tajne doufam, ze sem to nikdy nikde neprezentoval jako original, aby mi to nekdo neomlatil o hlavu 3 )
22:21:24
12.11.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> aceboss: A nechtěl by jsi si napřed sám zamést před vlastním prahem? Pokud dobře čtu u Tvého auta, tak ještě nemáš ani jeden origo díl na RSo, už předem přiznáváš že uděláš asi nejspíš jen neoriginální repliku a přitom taky píšeš, že chceš udělat 130RS?



-> Peklo-Evo-Luboš: JJ bylo to se mnou. Ono je to třeba brát ale i z jiného úhlu pohledu. Pokud budu koukat na 100% originál, tak to Tvoje auto taky není. 1. to nemá papíry 130LR, 2. To nemá originální rám Heigo atd. Takže pokud budu hnidopich, tak prostě tomu tak je. Všichni tu tvrdíte jak jdou sehnat RS ramena, ale na to fakt člověk musí mít kontakty, protože jinak je to dle mě nemožné. Počet lidí co je v životě vidělo mimo auto, nebo nedej bože je drželo v ruce by se dal spočítat taky na prstech jedné ruky. Já je vždy viděl jen na autě coby origo RSu.
21:57:00
12.11.2007
Peklo-Evo-Luboš
-> aceboss: Jednou uz jsem se bavil tusim ze s Tunerem2 o Krejsove "RS". Jeho fotka je (byla) na brzdy.cz je cele cervene. Rika tomu RS, oplyva penezma, ale ma tam favorita, vlecku a vodu vede "novodurovyma" trubkama.... To je podle me absolutni vrchol, kdyz clovek co ma obchod se zavodnima vecma, bydlici v nasem meste, kde se kazdy zavodnik zna s kazdym, Kvasiny za kopcem, prezentuje takovejhle bastl jako RS. Uz jsem si zvykl ze to nezmenim, ale priznam se, ze si vzdycky rad do tohohle vosiho hnizda rad pichnu...



-> davidm29: A pro tebe jedna vec: Sen je super, kdybych ja nesnil, nikdy bych to nezacal delat a hlavne to nedodelal (presneji zatim "skoro nedodelal" :-D ). Rozmysli si hlavne cas a penize, to jsou nejpodstatnejsi veci. Podruhe bych se do toho ale uz opravdu nepoustel. Pokud chces delat to garde, zjisti si jestli vubec muzes nekde startovat, protoze obavam se ze te nikdo nikam nepusti :-( Ja jsem chtel puvodne delat nafouknutou okruhovou karoserii a jezdit s tim rallye, jenze organizatori soutezi mi rekli jeden po druhem ne. Kdybych se zeptal pred tim, usetrilo by mi to rok prace a ve velmi hrubem odhadu 18 000,- kc. Ber to jako radu, typu dvakrat mer, jednou rez. Aby jsi neskoncil jako lide, ktere naznacoval Lubor ve svem komentari 6
21:39:15
12.11.2007
ondie
Zase to tu začíná být k pobavení :-)

Myslím,že dnes už je těch "čistokrevných" eReSek tak moc,že by s nima dnes snad továrna splnila tu 200kusovou homologaci legálně 3

Velkohubých prohlášení poslední dobou celkem přibývá,je to sranda...a co teprve za 10,15let..všude budou samý čistokrevný LRky,eRSky (samozřejmě i 200RS-už teď je mi líto všech těch čelních skel,které "stavitelům" prasknou),...všude samej Rapid RH ..a origo Rapid,110R nebo 105S z 84' bude vyhynulej druh..

Kluci jestli chcete origo závoďák,ušetřete si milion a kupte si ho s rodokmenem (občas se přeci něco vyskytne)...ušetříte si peníze,čas,starosti a velkohubá prohlášení.. 3



-> davidm29: tady máš jednu fotku zadní nápravy
zvětšit Zajímavé Rso - obrázek od ondie vložen 12.11.2007 21:39:15
21:39:04
12.11.2007
aceboss
-> Peklo-Evo-Luboš: -> Saky: Jak vidím tak nejsu sám kterýmu vadí když někdo eRku s lamináty a motorem z fáva a s vlečkou říka Škoda 130RS.Tyto lidi opravdu nechápu51
Extreme Tyres