skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Sériová škodovka jede jako ďas
prohledat
214 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 30.10.2007 do 07.11.2007, založil/a davidm29 - zrušená registrace
12:53:35
02.11.2007
02.11.2007

ventYl
-> Labros: bohvie aka vycvachtana ta fobija bola.
12:44:34
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> VeTëV: no a proč tam teda máš tu díru?

12:42:35
02.11.2007
02.11.2007

Sušenka
-> VeTëV: Ja ja, to byt moje nejvetsi problem. V garazi nesaham ani na mobil, kterej je zvyklej na ledacos a jeste hrabat na fotak

12:34:47
02.11.2007
02.11.2007

VeTeV
-> Labros: BTW ja nechapu hlavne kde na to brat cas - ja kdyz mam ruce od smiru tak jisto jiste nebudu vytahovat fotak :-))
12:34:21
02.11.2007
02.11.2007

VeTeV
-> Labros: vidis a ja kdyz ty fotkyx smazal tak gto tam das diru? :-))
12:19:10
02.11.2007
02.11.2007

Karel.
-> Labros: no právě, dělám to proto, proto tak trochu nechápu proč jsi na to narážel
Jako u některých lidí to je tak, že daj co nejvíc fotek a chlubí se ale těch je pár, proto jsem nepochopil tvůj příspěvek


12:11:34
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> Karel.: Na tvoje fotky jsem koukal včera, předvčírem, máš to pěkný. Myslim, že to děláš kvůli tomu, abys z toho měl dobrej pocit, aby ti to dělalo radost. Aspoň to tak působí.
12:06:35
02.11.2007
02.11.2007

UltraFan.
-> Labros: ja ted jezdim twingem ktery je o hoodne zivejsi a pohodlnejsi ale pokazdy se moc tesim kdyz jedu skodovkou a jak pises rizeni si uzivam

12:05:40
02.11.2007
02.11.2007

Karel.
-> Labros: a proč myslíš že je tady to forum?Teda spíš stránky?Aby tady každej měl auto a mohl se podělit se svou práci ostatním, já to třeba dělám pro sebe to auto, ale taky se rád podělím s ostatníma jak jsem to udělal a tak. Na tom není nic špatnýho, jinak je pravda, že místama už se to přehání..............ale v mezích proč ne?
12:05:28
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> UltraFan.: Tady zrovna ne, ale třeba v podobným tématu fabia HTP vs. Rapid 130 jo. Dneska jsem v práci škodovkou a řízení si užívám ;)
12:03:56
02.11.2007
02.11.2007

UltraFan.
-> Labros: ze si tu snad o nich nenapsal nic pozitivniho...ale to mi asi prijde...nic ve zlym samozrejme

12:02:27
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> bitmap: Nepsal jsem, že je to super, ale že to na virtu tak je. Já nějak nemusím, když každej pracovní úkon má fotodokumentaci, mě ani nenapadlo fotit zvlášť každej repasovanej díl na vlečce nebo v motoru, stejně se to tady furt opakuje a každej to dělá znovu, ale vim že lidem dělá velkou radost mít to vyfocený. Dobře, neberu jim to, sice někdy mi připadá že už to překračuje normální meze a stává se z toho úchylnost, ale budiž. Často mi lidi píšou na icq a něčím se chlubí, dobře, mají z toho radost, ale zamyslí se někdo nad tím, proč jsou lidi, kteří se tolik nechlubí? Někteří takoví píšou i do tohohle tématu.
11:56:09
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> UltraFan.: nevím o tom, že bych byl odpůrce škodovek a vůbec nevím z čeho tak usuzuješ. Garáž bohužel nemám, ale potřeboval bych ji. Před barákem mám kromě škodovky jen Hondu Civic - jak už jsem několikrát psal, Fabia mi nepřijde jako dobře investované peníze.
11:51:32
02.11.2007
02.11.2007

sep
-> Labros 02.11.07 11:18:09: :je to náhoda nebo v tom popisu vidím konkrétní osoby jenom já:-) jinak souhlasím...
11:37:34
02.11.2007
02.11.2007

UltraFan.
-> Labros: kdyz si takovej odpurce skodovek proc ji furt mas? urcite mas v garazi jeste HTP podle tvych prispevku
jinak ano si starsi tak si se uz v mladi asi vyblbnul ale proc to kazit / rozmlouvat nam co sme ted mladi?


11:34:54
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
Labros ... ale takový ty témata - koukejte co jsem dneska všechno nakoupil - a koukejte co já - a já jsem to natřel na růžovo - a já na hnědo -
Toz a co je na tomto spatneho?
Nekde hloubeji v diskusi jsi psal, ze je super, kdyz nekdo dela na skodovce a vsechno foti.
Jsem z toho nejaky zmateny
Toz a co je na tomto spatneho?
Nekde hloubeji v diskusi jsi psal, ze je super, kdyz nekdo dela na skodovce a vsechno foti.
Jsem z toho nejaky zmateny

11:18:09
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> COL: Tuning sám o sobě mi nevadí. Mně vadí jen lidi, co to nedělají kvůli sobě, ale kvůli okolí, aby ukázali, jak jsou dobrý. Nemyslim teď konkrétně nikoho tady z tý diskuze, ale takový ty témata - koukejte co jsem dneska všechno nakoupil - a koukejte co já - a já jsem to natřel na růžovo - a já na hnědo - koukejte všichni na nový fotky a dávejte mi body! Davida jsem tady setřel snad jen jednou, když jsem četl, že se těší až to natře jednadvojkový fabii, která asi určitě není dělaná na závody, ale má spoustu vlastností, který si lidi z virtu vůbec neuvědomujou, že je auto vůbec může mít. To je pořád pomlouvání HTP, že to ve slabší verzi nedohoní favorita, přitom je to poměrně povedenej motor a v současný době jedinej sériově vyráběnej motor navrženej zkonstruovanej v Česku. To už se zase postý opakuju

11:10:56
02.11.2007
02.11.2007

Boga
pořád a pořád dokola....těchle témat s jiným názvem tu bylo plno....vždy někdo mladý a ty ostatní...
11:09:33
02.11.2007
02.11.2007

Rudi
-> Tuxik: jj, máš pravdu. Aj môj svokor ma presviedčal, aby som sa zbavil škodovky a kúpil si aspoň feldu, ako to urobil on. Keď som mu povedal, že mu to zhrdzavie rovnako ako moja škodovečka a my sme radšej investovali prachy do novej kúpeľne atď, tak sa skoro urazil...

11:06:14
02.11.2007
02.11.2007

COL
-> Labros: Risan sice az na par momentu pise rozumne, ale to nesmyslne mentorovani by si mohl odpustit. To jestli casem davidm29 zjisti, ze to co delal bylo ci nebylo rozumne je ciste na nem. Vubec mne vzdy vytoci, kdyz nekdo zacne kazat nejaka bohuzel radoby objektivni moudra. Kdyz by ho stavba a jezdeni takovym autem bavilo, tak je to snad fajn a splnilo to ve sve dobe ucel,ne ? A to bez ohledu na to, treba az zestarne o 10 let si o tom bude myslet sve - napr. ze to byla hovadina.
10:56:48
02.11.2007
02.11.2007

Zazaa
celej tuning (fuj nemam to slovo rad) je o tom ze to auto se vylepsuje proti puvodnimu stavu ... proste se z nej dela neco vic nez bylo ....a at je duvod k tomu pocinani jakejkoliv tak nevim proc by stare skodovky mely byt z toho vyjmuty
to ze to auto ve finale ztrati jakoukoliv historickou hodnotu, nebo je prodejne za zlomek investovanejch penez je pravda a musi se s tim proste pocitat nebo pokud to auto chce clovek zachovat do budoucna jako treba ja tak nedelat zadne nevratne zmeny
nekoho proste bavi si hrat se starym autem a snazit se priblizit nekterejma vlastnostma k autum modernejsim, mozna to prekvapi ,ale nemusi to bejt ani z duvodu toho ze by na nove auto nemel a klidne mu muze nejake takove novejsi a nesrovnatelne lepsi auto stat v garazi :)
to ze to auto ve finale ztrati jakoukoliv historickou hodnotu, nebo je prodejne za zlomek investovanejch penez je pravda a musi se s tim proste pocitat nebo pokud to auto chce clovek zachovat do budoucna jako treba ja tak nedelat zadne nevratne zmeny
nekoho proste bavi si hrat se starym autem a snazit se priblizit nekterejma vlastnostma k autum modernejsim, mozna to prekvapi ,ale nemusi to bejt ani z duvodu toho ze by na nove auto nemel a klidne mu muze nejake takove novejsi a nesrovnatelne lepsi auto stat v garazi :)
10:56:13
02.11.2007
02.11.2007

COL
-> Labros: Diskuze je dlouha, mozna jsem nekde prehledl, ze to chce udelat jen proto, aby to "natrel" nejakemu HTPcku - to bych spis videl jako vedlejsi produkt...
10:52:09
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> ventYl: Já spíš myslím, že je divné, že by fábia nejela aspoň 150, takovou jsem ještě neviděl
10:51:08
02.11.2007
02.11.2007

Labros
Nejrozumněji podle mně tady píše Risan a jsem rád, že se nemusím rozepisovat a že za mě ten názor už někdo napsal.
10:50:15
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> COL: no ale co z toho, že to dělá proto, aby to natřel fábii HTP? Už mě to přestává bavit pořád dokola
10:49:37
02.11.2007
02.11.2007

Tuxik
Risan 02.11.07 10:02:44 napsal:
Mluvit o zachraňování této generace škodovek prostřednictvím jejich tuningu a update na současné požadavky mi taky přijde jako zcestné. V tom počtu, v jakém jsou stále ještě na našich silnicích přítomny, není možné je zachovat. Prostě pro tolik aut zde není místo. Čili výrazná redukce přijde a přijít musí. To je jasné i mezinárnodní federaci historických vozidel. Pak může zůstat pár desítek či stovka-dvě aut zachovalých, dostanou status veterána a Bursík na ně nedosáhne. Auto upravené (třeba jen motorově) mezi nimi asi nebude mít místo, historickou hodnotu nebude mít žádnou.
Souhlas
Original je original
Mluvit o zachraňování této generace škodovek prostřednictvím jejich tuningu a update na současné požadavky mi taky přijde jako zcestné. V tom počtu, v jakém jsou stále ještě na našich silnicích přítomny, není možné je zachovat. Prostě pro tolik aut zde není místo. Čili výrazná redukce přijde a přijít musí. To je jasné i mezinárnodní federaci historických vozidel. Pak může zůstat pár desítek či stovka-dvě aut zachovalých, dostanou status veterána a Bursík na ně nedosáhne. Auto upravené (třeba jen motorově) mezi nimi asi nebude mít místo, historickou hodnotu nebude mít žádnou.
Souhlas

10:47:49
02.11.2007
02.11.2007

Tuxik
-> Tuxik: ne coviny, ale picoviny :)
10:47:41
02.11.2007
02.11.2007

COL
Ja fakt netusim, co je spatneho na tom, ze si chtel davidm29 postavit seriove vypadajici skodovku se seriove vypadajicim motorme, co trochu jede.
Unika mi, co by si mel chtit dokazovat, kdyz:
a) aby to jelo a nejak vypadalo, bude jen samotnej motor stat 30-50.000, jenom za to muze mit jetinu, ktera to bezny fabce "nanda"
b) a co by si dokazal? Ze potencialne lepsi motor lip jede? To je asi jako kdybych se rozplyval nad tim, ze ve Veyronu ujedu RSu. Opravdu by to hralo u srdce?
Dal si nemyslim, ze by tohle "tuneni" autu nejak ublizovalo. Je to uprava, ktera se da kdykoliv lehce odstranit, na rozdil od zastaveb megamotoru nebo vizuelniho tuzingu. Dnes rada 742.xxx opravdu neni tak stara, aby nekdo obdivoval, ze v motoru je originalni klika a pisty, kterou tam namontovali v aznp. A az bude, nebude problem upravu odstranit.
Navic, pokud je auto alespon obcas opravdu provozovano, muze se sem tam nejaka ta vykonova rezerva nad magickou hranici 46kW hodit. Treba pri predjizdeni, nemusi se tolik radit. Vubec to neznamena, ze se musi jezdit stale "cotodato". Sam svym autem jedu treba na dovolenou - nikoliv z nutnosti, ale pro to, ze proste jim chci jet (nepochopitelne??). A pokud se ma ujet v jednom cloveku treba 5.000km je potreba obcas jet i po dalnici a tam se vykonova rezerva hodi, alespon clovek pro dosazeni unosne cestovni rychlosti nemusi mit pedal ve spodni tretine rozsahu.
Proste odpoved na otazku "co z toho" je ta sama, jako proc si nekdo koupi Oktavku 1.4, jiny 1.6, jiny 1.8T, jiny 2.0 FSI atd...
I ja mam neseriovy motor serioveho vzezreni (ikdyz zadne "delo") a kdyz mne na dalnici nemuze fabka predjet, tak opravdu kvuli tomu nebrzdim, ale nepremyslel jsem nikdy jestli si chci nebo nechci neco dokazovat. Viz duvody sub a) a sub b).
Unika mi, co by si mel chtit dokazovat, kdyz:
a) aby to jelo a nejak vypadalo, bude jen samotnej motor stat 30-50.000, jenom za to muze mit jetinu, ktera to bezny fabce "nanda"
b) a co by si dokazal? Ze potencialne lepsi motor lip jede? To je asi jako kdybych se rozplyval nad tim, ze ve Veyronu ujedu RSu. Opravdu by to hralo u srdce?
Dal si nemyslim, ze by tohle "tuneni" autu nejak ublizovalo. Je to uprava, ktera se da kdykoliv lehce odstranit, na rozdil od zastaveb megamotoru nebo vizuelniho tuzingu. Dnes rada 742.xxx opravdu neni tak stara, aby nekdo obdivoval, ze v motoru je originalni klika a pisty, kterou tam namontovali v aznp. A az bude, nebude problem upravu odstranit.
Navic, pokud je auto alespon obcas opravdu provozovano, muze se sem tam nejaka ta vykonova rezerva nad magickou hranici 46kW hodit. Treba pri predjizdeni, nemusi se tolik radit. Vubec to neznamena, ze se musi jezdit stale "cotodato". Sam svym autem jedu treba na dovolenou - nikoliv z nutnosti, ale pro to, ze proste jim chci jet (nepochopitelne??). A pokud se ma ujet v jednom cloveku treba 5.000km je potreba obcas jet i po dalnici a tam se vykonova rezerva hodi, alespon clovek pro dosazeni unosne cestovni rychlosti nemusi mit pedal ve spodni tretine rozsahu.
Proste odpoved na otazku "co z toho" je ta sama, jako proc si nekdo koupi Oktavku 1.4, jiny 1.6, jiny 1.8T, jiny 2.0 FSI atd...
I ja mam neseriovy motor serioveho vzezreni (ikdyz zadne "delo") a kdyz mne na dalnici nemuze fabka predjet, tak opravdu kvuli tomu nebrzdim, ale nepremyslel jsem nikdy jestli si chci nebo nechci neco dokazovat. Viz duvody sub a) a sub b).
10:47:30
02.11.2007
02.11.2007

Tuxik
Syny 02.11.07 09:49:24 napsal:
-> bitmap: Tos to je pravda
Ale z meho pohledu me by to auto nevyhovovalo kdybych mel tech 250 nebo 300 tacu (bo kolik to stoji) a kopil radeji neco jinyho
Nic vic v tom neni :) Jak rikam - proti gustu ...
muj osobni nazor - ja mit zbytecnych 250-300kKc a mit dodelany obe auta - tak ani nahodou nenacpu prachy do takovy coviny jako je novy auto, ale nacpal bych ty prachy do bydleni... obcas zacinam myslet na budoucnost a penize investovane do bydleni nejsou vyhozeny, coz se rozhodne neda rict o investici do jakyhokoli auta...
-> bitmap: Tos to je pravda


muj osobni nazor - ja mit zbytecnych 250-300kKc a mit dodelany obe auta - tak ani nahodou nenacpu prachy do takovy coviny jako je novy auto, ale nacpal bych ty prachy do bydleni... obcas zacinam myslet na budoucnost a penize investovane do bydleni nejsou vyhozeny, coz se rozhodne neda rict o investici do jakyhokoli auta...
10:46:27
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> Luukkyy: No počkej, když vyměníš všechno cos říkal, tak na tom budeš pak chtít ujet aspoň ještě 50.000, aby se ti to vůbec vyplatilo.
10:27:42
02.11.2007
02.11.2007

Luukkyy
-> Petrxall 01.11.07 20:42:37: Nechápu, co je na Kadetu GSi s 200 tkm špatné. Prostě vyměníš rozvody, volej, filtry, brzdovku, destičky a takových 20 tkm na něm ještě najedeš. Já osobně bych si za ty prachy taky koupil Škodovku 120, ale kolega davidm29 chce něco, co "jede jako ďas". A to legálně upravená stodváca nebude, i kdyby čert na koze jezdil
All: Staré Škodovky jsou pěkná, sympatická auta, která mají duši. Navíc těch pěkných, nedobastlených žádným tuzingem nebo těsně před smrtí je čím dál tím méně.
Spousta úprav má smysl - ostrá vačka, nebo sedačky z Rapida například. Ale je blbost dělat ze Škodovky něco, co není a nikdy nebyla
-> davidm29: Pokud chceš stavět rychlou Škodovku, co začít jezdit amatéry?

All: Staré Škodovky jsou pěkná, sympatická auta, která mají duši. Navíc těch pěkných, nedobastlených žádným tuzingem nebo těsně před smrtí je čím dál tím méně.
Spousta úprav má smysl - ostrá vačka, nebo sedačky z Rapida například. Ale je blbost dělat ze Škodovky něco, co není a nikdy nebyla

-> davidm29: Pokud chceš stavět rychlou Škodovku, co začít jezdit amatéry?
10:24:38
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Rudi: zatim ne, ale jestli to takhle pujde dal, tak i na nas casem dojde
Jinak, dve auta uz mam, dve garaze taky, problem je ten, ze jsem se narodil jiz mirne pomateny, coz se mimo jine dnes projevuje i tim, ze nechci novy auto

Jinak, dve auta uz mam, dve garaze taky, problem je ten, ze jsem se narodil jiz mirne pomateny, coz se mimo jine dnes projevuje i tim, ze nechci novy auto

10:22:31
02.11.2007
02.11.2007

UltraFan.
Tak tady se to slusne rozjelo
Je skoda ze od ted kdo neco dela na schade ma automaticky mindrak.
Mozna to sem tak uplne nepatri ale steje, napriklad: Pred 7mi lety zemrel deda.Svoje auto (ted moje 120) miloval a opecovaval, kvuli ni postavil garaz a kvuli ni musel s babickou hodne setrit aby si ji mohli dovolit.Po te co zemrel nikdo s autem nejezdil nebo jen prilezitostne.Tak pred dvema lety ho nasi chteli prodat coz sem nemohl dovolit protoze to bylo jediny co mi po dedovi mohlo zbejt.Tenkrat s brekem sem prosil at si ji nechame(nemohli sme zivit 2 auta) dokud nebudu mit ridicak.Okamzite sem si skodovku zamiloval a ted si troufam rict ze ty penize a cas za to staly a ze je z ni docela hezky auto.Nebejt toho ze je po dedovi (babicka jeste zije a to bych ji taky nemohl udelat) NIKDY bych ke skodovce ani necuchl.Dneska bych uz mel asi nejaky "husty baaawo" za 10tis na dojezd.Dnes mame v rodine 3 auta a na jezdeni po Praze mame jiny auto zapadni provenience, uspornejsi a pohodlnejsi.Jako rodinny auto mame jeste jiny.
Proto se ptam, opravdu kdyz vylepsuju dnes uz "rodinnyho milacka" mam nejakej mindrak???

Je skoda ze od ted kdo neco dela na schade ma automaticky mindrak.
Mozna to sem tak uplne nepatri ale steje, napriklad: Pred 7mi lety zemrel deda.Svoje auto (ted moje 120) miloval a opecovaval, kvuli ni postavil garaz a kvuli ni musel s babickou hodne setrit aby si ji mohli dovolit.Po te co zemrel nikdo s autem nejezdil nebo jen prilezitostne.Tak pred dvema lety ho nasi chteli prodat coz sem nemohl dovolit protoze to bylo jediny co mi po dedovi mohlo zbejt.Tenkrat s brekem sem prosil at si ji nechame(nemohli sme zivit 2 auta) dokud nebudu mit ridicak.Okamzite sem si skodovku zamiloval a ted si troufam rict ze ty penize a cas za to staly a ze je z ni docela hezky auto.Nebejt toho ze je po dedovi (babicka jeste zije a to bych ji taky nemohl udelat) NIKDY bych ke skodovce ani necuchl.Dneska bych uz mel asi nejaky "husty baaawo" za 10tis na dojezd.Dnes mame v rodine 3 auta a na jezdeni po Praze mame jiny auto zapadni provenience, uspornejsi a pohodlnejsi.Jako rodinny auto mame jeste jiny.
Proto se ptam, opravdu kdyz vylepsuju dnes uz "rodinnyho milacka" mam nejakej mindrak???
10:16:30
02.11.2007
02.11.2007

MATTESS
-> Rudi: ten chce zakázat kde co
10:16:12
02.11.2007
02.11.2007

Rudi
-> bitmap: potrebuješ postaviť ešte jednu garáž. Aj ja na druhú garáž šetrím a plánujem dve autá

10:13:38
02.11.2007
02.11.2007

Rudi
-> bitmap: ahaaaa a tento ujo vám chce zakázať škodovky

10:11:21
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Rudi: Bursik je pomateny ministr zivotniho prostredi, ktery provozem sve Octavie na rostlinac okrada stat na spotrebni dani

10:09:59
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Risan: a co pripad, kdyz od utleho ridicskeho mladi jezdim prastarym werkem znacky skoda a sic mam prostredky na werk z prelomu milenia, ale mam to v hlave tak pomotane, ze se sveho soucasneho autii nechci vzdat, dal s nim chci jezdit, ale pripada mi, ze je slabe, vykon na normalni provoz stezi dostacuje, a tak ruzne by se dalo vylepsit. I necham si tedy do nej postavit rozumne posileny motor tak, aby neco vydrzel a pri te prilezitosti vymenim za nove i ostatni souvisejici zalezitosti?
Mam mindrak? Jsem socka? Prekrucuju hisorii?Nejak se nemuzu zaradit :)
Mam mindrak? Jsem socka? Prekrucuju hisorii?Nejak se nemuzu zaradit :)
10:09:37
02.11.2007
02.11.2007

Rudi
-> Risan: prosím Ťa, čo to je ten Bursík?

10:02:44
02.11.2007
02.11.2007

Risan
Správně Petrxall napsal, že škodovky řady 742 mají svoji historii. Podle mého snažit se škodovku řady 742 vylepšit oproti tomu, jaká byla v době, kdy se vyráběla, je překrucování té historie. Samozřejmě má každý právo to udělat (a pokud ho to baví a neohrozí tím ostatní, ať to klidně dělá), ale historií by se pak ohánět neměl.
Škodovky řady 742 nám (tedy těm, kteří se dokážou kriticky zamyslet a nepletou do toho pořád emoce) toho dokážou o své době hodně říct. Proč byly takové jaké byly, proč měly ty nectnosti, jaké měly, jak se s nima jezdilo a jak tedy asi v té době vypadal běžný provoz atd. To nemá jen technické příčiny, které tady jistě všichni znáte, ale hlavně příčiny společenské. Říct, že naši tátové, co je konstruovali, byli blbí a my po nich ta auta musíme vylepšovat, je strašně naivní a v tom, abychom se dozvěděli něco o době našich tátů nám to teda vůbec nepomůže.
Mluvit o zachraňování této generace škodovek prostřednictvím jejich tuningu a update na současné požadavky mi taky přijde jako zcestné. V tom počtu, v jakém jsou stále ještě na našich silnicích přítomny, není možné je zachovat. Prostě pro tolik aut zde není místo. Čili výrazná redukce přijde a přijít musí. To je jasné i mezinárnodní federaci historických vozidel. Pak může zůstat pár desítek či stovka-dvě aut zachovalých, dostanou status veterána a Bursík na ně nedosáhne. Auto upravené (třeba jen motorově) mezi nimi asi nebude mít místo, historickou hodnotu nebude mít žádnou.
Pokud chci moderní svezení, koupím si moderní auto. Pokud na to nemám, jsem socka (Zazoo, chápeš?) a přiznám to především sám sobě. Pokud se chci svézt s pocitem, že takhle to bylo v době, kdy naše škodovky byly mladý, nechám si svoji škodovku v neupraveném stavu. Dokazovat někomu, že škodovka řady 742 má nebo nemá na nějaké jiné auto, je projevem mindráku, na tom trvám. Jiné vysvětlení, proč bych měl někomu něco dokazovat nebo jej překvapovat tím, že ho předjedu, nevidím.
Škodovky řady 742 nám (tedy těm, kteří se dokážou kriticky zamyslet a nepletou do toho pořád emoce) toho dokážou o své době hodně říct. Proč byly takové jaké byly, proč měly ty nectnosti, jaké měly, jak se s nima jezdilo a jak tedy asi v té době vypadal běžný provoz atd. To nemá jen technické příčiny, které tady jistě všichni znáte, ale hlavně příčiny společenské. Říct, že naši tátové, co je konstruovali, byli blbí a my po nich ta auta musíme vylepšovat, je strašně naivní a v tom, abychom se dozvěděli něco o době našich tátů nám to teda vůbec nepomůže.
Mluvit o zachraňování této generace škodovek prostřednictvím jejich tuningu a update na současné požadavky mi taky přijde jako zcestné. V tom počtu, v jakém jsou stále ještě na našich silnicích přítomny, není možné je zachovat. Prostě pro tolik aut zde není místo. Čili výrazná redukce přijde a přijít musí. To je jasné i mezinárnodní federaci historických vozidel. Pak může zůstat pár desítek či stovka-dvě aut zachovalých, dostanou status veterána a Bursík na ně nedosáhne. Auto upravené (třeba jen motorově) mezi nimi asi nebude mít místo, historickou hodnotu nebude mít žádnou.
Pokud chci moderní svezení, koupím si moderní auto. Pokud na to nemám, jsem socka (Zazoo, chápeš?) a přiznám to především sám sobě. Pokud se chci svézt s pocitem, že takhle to bylo v době, kdy naše škodovky byly mladý, nechám si svoji škodovku v neupraveném stavu. Dokazovat někomu, že škodovka řady 742 má nebo nemá na nějaké jiné auto, je projevem mindráku, na tom trvám. Jiné vysvětlení, proč bych měl někomu něco dokazovat nebo jej překvapovat tím, že ho předjedu, nevidím.
09:57:11
02.11.2007
02.11.2007

ventYl
-> Labros: nemusel sa zobudit, ja ked som siel koncom prazdnin do bratislavy, tak nas tiez predbehla nejaka schade na dialnici vcelku slusnym tempom. ale bola to ta taka klasika, ze hukotupokokot, na zadnej kapote bohovsky velky spojler, odhlacena o zbytocne bezpecnostne prvky (ked to niekam strelime, nech sa rovno zabijeme, lebo ked zistia, co to bol za voz, tak nas zabiju oni). ale to muselo mat podrezany karburator a zrat aspon 20l / 100 km. a tiez je pravda, ze thalia sla na spotrebu :)
09:55:24
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Syny: tak, kdyz uz jsme u toho, jaky je tvuj favorit do 300K?
Nerikej, ze W124 500 SEL
Nerikej, ze W124 500 SEL

09:52:42
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> Syny: Dobře, přesvědčil jsi nás, že by sis fábii nekoupil, většina s tebou od začátku souhlasila, má tato debata ještě nějaký hlubší smysl?

09:49:24
02.11.2007
02.11.2007

Syny
-> bitmap: Tos to je pravda
Ale z meho pohledu me by to auto nevyhovovalo kdybych mel tech 250 nebo 300 tacu (bo kolik to stoji) a kopil radeji neco jinyho
Nic vic v tom neni :) Jak rikam - proti gustu ...


09:43:07
02.11.2007
02.11.2007

bitmap - zrušená registrace
-> Syny: tak, zas tak spatny auto to nejni, ale za ty prachy co za ni chtej ani nahodou nestoji.
Ale jinak pro duchodce, kterej nema chut se vecne vrtyat ve skoduli, ale proste nastartovat, zajet do Lidlu a zpatky + jednou rocne do servisu na prohlidku , tak proc ne.
Ale jinak pro duchodce, kterej nema chut se vecne vrtyat ve skoduli, ale proste nastartovat, zajet do Lidlu a zpatky + jednou rocne do servisu na prohlidku , tak proc ne.
09:37:41
02.11.2007
02.11.2007

Syny
-> Labros: Vsichni se ji mohutne zastavali a presvedcovali me ze to je vlastne skvely auto a to nekecam

09:36:27
02.11.2007
02.11.2007

Syny
Labros 02.11.07 09:33:40 napsal:
... které nemá žádné ambice se mnou závodit...Auto ne, ale ridici vetsinou jo
... které nemá žádné ambice se mnou závodit...Auto ne, ale ridici vetsinou jo

09:35:27
02.11.2007
02.11.2007

Labros
-> Syny: To taky kecáš. Kolik lidí tady napsalo, že by si fábku koupili? Podle mě Pavel P., a ještě někdo? A kolik lidí tady psalo. Tak nepřeháněj.
09:33:40
02.11.2007
02.11.2007

Labros
Já nevim, podle mě tady nikdo nikomu nebere nadšení. Naopak když někdo na virtu něco dělá, a nejlépe všechno fotí, tak ho lidi mohutně povzbuzujou. Když se někdo snaží přiblížit se se škodovkou vlastnostem novějšího auta, tak ho povzbuzuju a snažím se poradit, protože jsem se o to taky snažil. Jen když někdo sní o tom, že to se škodovkou natře Fabii HTP, tak nemůžu nenapsat, že by se měl probudit a přehodnotit si svoje cíle a plány, protože to naprosto postrádá smysl. Jak už tady padlo, snažit se s jedním low-end autem pokořit druhé low-end auto, které nemá žádné ambice se mnou závodit, a kromě toho je to auto patřící do určité třídy pro určitou cílovou skupinu zákazníků. Proto pak napíšu, co z toho bude mít.
09:27:53
02.11.2007
02.11.2007

Syny
-> Petrxall 01.11.07 20:05:19: Ja s tim taky souhlasim, ale nedavno sem se dozvedel ze kdyz mam takovejhle nazor tak sem asi divnej... Asi sem divnej ze se mi vic libi Shade naz HTPcko... Pac mam za poslednich par dni pocit ze pulka viru shledava Fobii HTP jako skvely vuz ktery by si okamzite koupili...