Tahle cenová politika ve finále jen potvrzuje cenu origo kusů.. možná je spíše vystřelí ještě vejš než je zvykem.
Mít za 8set kopii,nebo koupit radši origo (když má člověk to štěstí ke koupi) ?
Teorie o poklesu cen díky novovýrobě se nekoná.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
favorit Mtx fotogalerie
prohledat
3055 příspěvků (zobrazeno 201 až 250) od 22.10.2007 do 18.02.2024, založil/a Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
01:49:20
12.01.2020
12.01.2020
ondie
20:55:51
11.01.2020
11.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dukar - zrušená registrace 11.01.20 20:13:22: MTX roa
mam dva, tak bych misto jednoho bral mtx rapida :)
mam dva, tak bych misto jednoho bral mtx rapida :)
20:23:42
11.01.2020
11.01.2020
isti
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.20 14:32:30: -> Tomaso435 11.01.20 15:13:41: Môžem začať šetriť?Už mám 100€
17:34:24
11.01.2020
11.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 11.01.20 15:13:41: klidne bych Ti ho nechal za cenu, za kterou by mi udelali rapida
15:45:42
11.01.2020
11.01.2020
Tomaso435
-> dukar: za tuhle cenu ? ... nejsem šílenec abych vyhazoval prachy.
15:13:41
11.01.2020
11.01.2020
Tomaso435
14:32:30
11.01.2020
11.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 11.01.20 14:29:25: treba bude i rapid, to bych vhodnou karoserii asi dokazal dodat :)
14:29:25
11.01.2020
11.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Matsoft 11.01.20 14:26:23: a asi budou i dalsi...
Vážení zákazníci,
Někteří z Vás určitě zaznamenali, že 1. ledna 2019 uplynulo 50 let od založení Metalexu, firmy, která se výrazně podílela na rozkvětu českého motoristického sportu.
K této příležitosti vyrobila společnost METALEX/MTX pět kusů oblíbených kabrioletů MTX Roadster v přísně limitované sérii Edition 50, která se vyznačovala spojením původního konceptu z 90-tých let s moderními technologiemi dneška.
Byli jsme příjemně překvapeni mimořádným zájmem o tento automobil. Proto jsme se rozhodli uspokojit poptávku našich zákazníků a v návaznosti na původní MTX Roadster zhotovit několik dalších kusů těchto sběratelsky vyhledávaných elegantních sporťáčků.
Zájemcům o přestavbu nabízí firma MTX tyto možnosti:
Varianta 1 – kompletní přestavba karoserie 675 000,- Kč + DPH
z dodané vlastní karoserie Škoda Favorit záloha 300 000,- Kč
Cena zahrnuje úpravu dodané karoserie v rozsahu: opískování karoserie včetně karosářských dílů (přední blatníky, přední dveře, přední kapota – odstranění laku louhováním), vyztužení dle specifikace MTX ROA, základní úprava KTL (namočení do katoforézy), montáž speciálních laminátů MTX ROA, lakování jednovrstvým lakem s možností volby barevného odstínu, plátěná střecha kompletní, čalounění upravených částí, kompletní sadu speciálních dílů MTX ROA nad rámec dílů Škoda Favorit.
Cena zahrnuje kompletní úkony spojené s individuálním schválením přestavby Škoda Favorit na MTX ROA až po zápis přestavby do TP vozidla při dokončení přestavby v termínu max. 6 měsíců od dodání upravené karoserie. Schválení individuální přestavby je podmíněno posouzením celkového technického stavu vozidla zástupcem MTX po dokončení kompletace vozidla zákazníkem. Případné odstranění závažných závad bránících schválení přestavby není předmětem této kalkulace.
Cena nezahrnuje základní karoserii Škoda Favorit včetně platného TP vozidla a případnou klempířskou opravu základní karoserie.
V případě, že základní karoserie Škoda Favorit bude vyžadovat klempířskou opravu před úpravou na MTX ROA nebo již byla opravována, je nutno vhodnost této karoserie k přestavbě nejprve schválit zástupcem MTX. Cena případné opravy bude stanovena na základě individuální kalkulace.
Termín provedení přestavby 6 měsíců od dodání vlastní karoserie.
Varianta 2 – kompletní přestavba MTX ROA 827 000,- Kč + DPH
z dodaného vlastního vozidla Škoda Favorit záloha 400 000,- Kč
Cena zahrnuje kompletní úpravu karoserie dle Varianty 1 + demontáž dodaného vozidla Škoda Favorit před úpravou, renovaci vybraných dílů nebo jejich výměnu za nové v rozsahu: alternátor, startér, řízení, hlavní brzdový válec, přední brzdiče s kotouči, zadní bubnová brzda včetně bubnů, vodní čerpadlo, spojka, rozvody, čelní sklo, přední náprava, zadní náprava, chladič s ventilátorem, výfukové potrubí, sportovní tlumiče, vyčištění motoru a převodovky otryskáním. Stav ostatních nevyjmenovaných dílů a součástí bude posouzen zástupcem MTX. Jejich případná oprava či výměna není součástí úpravy a podléhá individuální kalkulaci ceny.
Cena nezahrnuje základní vozidlo Škoda Favorit včetně platného TP vozidla a případnou klempířskou opravu základní karoserie.
V případě, že základní karoserie Škoda Favorit bude vyžadovat klempířskou opravu před úpravou MTX ROA nebo již byla opravována, je nutno vhodnost této karoserie k přestavbě nejprve schválit zástupcem MTX. Cena této opravy bude stanovena na základě individuální kalkulace.
Termín provedení přestavby 8 měsíců od dodání vlastního vozidla.
Varianta 3 – dodání celého vozidla MTX ROA 950 000,- Kč + DPH
Vozidlo Škoda Favorit dodá MTX Záloha 500 000,- Kč
Cena zahrnuje kompletní úpravu vozidla v rozsahu Varianty 2 včetně zajištění vozidla Škoda Favorit vhodného k úpravě.
Termín dodání 10 měsíců od podpisu smlouvy a složení zálohy.
Další individuální úpravy vozidla budou naceněny dle konkrétních požadavků zákazníka.
Nadstandardní výbava – není zahrnuta v ceně, možnost montáže po dohodě se zástupcem MTX
Lakování metalickým nebo perleťovým lakem
Infotainment – rádio, navigace, zpětná kamera
Parkovací asistent
Kožené čalounění dle požadavku
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Elektrické stahování oken
Sportovní zadní díl tlumiče výfuku
Prahové lišty
Textilní koberce s logem MTX ROA
Grafická úprava ( polep ) panelu přístrojů
Tyre kit
Disky kol až do 15“
Jakékoliv další individuální požadavky zákazníka po dohodě se zástupcem MTX
Záloha se zvyšuje o cca ¾ ceny nadstandardní výbavy zvolené zákazníkem.
V případě zájmu nás můžete kontaktovat:
emailem na mtx@mtx.cz nebo na tel. čísle 266710052
Vážení zákazníci,
Někteří z Vás určitě zaznamenali, že 1. ledna 2019 uplynulo 50 let od založení Metalexu, firmy, která se výrazně podílela na rozkvětu českého motoristického sportu.
K této příležitosti vyrobila společnost METALEX/MTX pět kusů oblíbených kabrioletů MTX Roadster v přísně limitované sérii Edition 50, která se vyznačovala spojením původního konceptu z 90-tých let s moderními technologiemi dneška.
Byli jsme příjemně překvapeni mimořádným zájmem o tento automobil. Proto jsme se rozhodli uspokojit poptávku našich zákazníků a v návaznosti na původní MTX Roadster zhotovit několik dalších kusů těchto sběratelsky vyhledávaných elegantních sporťáčků.
Zájemcům o přestavbu nabízí firma MTX tyto možnosti:
Varianta 1 – kompletní přestavba karoserie 675 000,- Kč + DPH
z dodané vlastní karoserie Škoda Favorit záloha 300 000,- Kč
Cena zahrnuje úpravu dodané karoserie v rozsahu: opískování karoserie včetně karosářských dílů (přední blatníky, přední dveře, přední kapota – odstranění laku louhováním), vyztužení dle specifikace MTX ROA, základní úprava KTL (namočení do katoforézy), montáž speciálních laminátů MTX ROA, lakování jednovrstvým lakem s možností volby barevného odstínu, plátěná střecha kompletní, čalounění upravených částí, kompletní sadu speciálních dílů MTX ROA nad rámec dílů Škoda Favorit.
Cena zahrnuje kompletní úkony spojené s individuálním schválením přestavby Škoda Favorit na MTX ROA až po zápis přestavby do TP vozidla při dokončení přestavby v termínu max. 6 měsíců od dodání upravené karoserie. Schválení individuální přestavby je podmíněno posouzením celkového technického stavu vozidla zástupcem MTX po dokončení kompletace vozidla zákazníkem. Případné odstranění závažných závad bránících schválení přestavby není předmětem této kalkulace.
Cena nezahrnuje základní karoserii Škoda Favorit včetně platného TP vozidla a případnou klempířskou opravu základní karoserie.
V případě, že základní karoserie Škoda Favorit bude vyžadovat klempířskou opravu před úpravou na MTX ROA nebo již byla opravována, je nutno vhodnost této karoserie k přestavbě nejprve schválit zástupcem MTX. Cena případné opravy bude stanovena na základě individuální kalkulace.
Termín provedení přestavby 6 měsíců od dodání vlastní karoserie.
Varianta 2 – kompletní přestavba MTX ROA 827 000,- Kč + DPH
z dodaného vlastního vozidla Škoda Favorit záloha 400 000,- Kč
Cena zahrnuje kompletní úpravu karoserie dle Varianty 1 + demontáž dodaného vozidla Škoda Favorit před úpravou, renovaci vybraných dílů nebo jejich výměnu za nové v rozsahu: alternátor, startér, řízení, hlavní brzdový válec, přední brzdiče s kotouči, zadní bubnová brzda včetně bubnů, vodní čerpadlo, spojka, rozvody, čelní sklo, přední náprava, zadní náprava, chladič s ventilátorem, výfukové potrubí, sportovní tlumiče, vyčištění motoru a převodovky otryskáním. Stav ostatních nevyjmenovaných dílů a součástí bude posouzen zástupcem MTX. Jejich případná oprava či výměna není součástí úpravy a podléhá individuální kalkulaci ceny.
Cena nezahrnuje základní vozidlo Škoda Favorit včetně platného TP vozidla a případnou klempířskou opravu základní karoserie.
V případě, že základní karoserie Škoda Favorit bude vyžadovat klempířskou opravu před úpravou MTX ROA nebo již byla opravována, je nutno vhodnost této karoserie k přestavbě nejprve schválit zástupcem MTX. Cena této opravy bude stanovena na základě individuální kalkulace.
Termín provedení přestavby 8 měsíců od dodání vlastního vozidla.
Varianta 3 – dodání celého vozidla MTX ROA 950 000,- Kč + DPH
Vozidlo Škoda Favorit dodá MTX Záloha 500 000,- Kč
Cena zahrnuje kompletní úpravu vozidla v rozsahu Varianty 2 včetně zajištění vozidla Škoda Favorit vhodného k úpravě.
Termín dodání 10 měsíců od podpisu smlouvy a složení zálohy.
Další individuální úpravy vozidla budou naceněny dle konkrétních požadavků zákazníka.
Nadstandardní výbava – není zahrnuta v ceně, možnost montáže po dohodě se zástupcem MTX
Lakování metalickým nebo perleťovým lakem
Infotainment – rádio, navigace, zpětná kamera
Parkovací asistent
Kožené čalounění dle požadavku
Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
Elektrické stahování oken
Sportovní zadní díl tlumiče výfuku
Prahové lišty
Textilní koberce s logem MTX ROA
Grafická úprava ( polep ) panelu přístrojů
Tyre kit
Disky kol až do 15“
Jakékoliv další individuální požadavky zákazníka po dohodě se zástupcem MTX
Záloha se zvyšuje o cca ¾ ceny nadstandardní výbavy zvolené zákazníkem.
V případě zájmu nás můžete kontaktovat:
emailem na mtx@mtx.cz nebo na tel. čísle 266710052
14:26:23
11.01.2020
11.01.2020
Matsoft
-> dukar: no ja mam info, ze jich melo byt 5... ale je jich 6.... a primo z MTX
10:28:59
10.01.2020
10.01.2020
P@wlos
-> Jarda: nevím o který kus jde... je toho tolik, že se v tom ztrácím... teď fabrika vypustila další kusy (ne jen to co je ofiko prohlášení), takže to je další mícháníčko... S blatníkama na FUNa - jsem rád, že jsem si pořídil ještě originály, sice za nesmysl, ale než se trápit s tím co teď vyrábějí... uffff
16:47:52
05.01.2020
05.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
To slepý světlo taky mohli dát už nový
13:30:01
05.01.2020
05.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 05.01.20 11:24:52: u spotrebni 1.3 mpi prasknul sam od sebe, jen zacalo mrznout a vypadaval, tak jsem ho prilepil chemoprenem :), za rok bude zlutej a stejne tam dam origo nejakej treba lehce naprasklej...
-> Tom Troll 04.01.20 13:15:26:
-> Tom Troll 04.01.20 13:15:26:
11:24:52
05.01.2020
05.01.2020
Tomaso435
-> Jarda: pokud ti neseděj blikače do blatníku, tak použij čínský blikače, ty tam seděj pěkně :D
11:08:27
05.01.2020
05.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> dukar - zrušená registrace 05.01.20 09:42:45: jj, felda to jsou ty SK, co jsem dal na funa :/, stancl mi tvrdil, ze si pry nikdo nestezuje :) pamatuji, ze i favo demont nesedel radius na kapotu a to mel byt delanej na origo nastroji
Hlavne, ze ty SK si hraji na origo kvalitu, maji i drzacky origo plastovejch podbehu, jen mi teda jeden ten bodnutej drzacek upadl, uz kdyz jsem tam ten plastovej podbeh srouboval
Hlavne, ze ty SK si hraji na origo kvalitu, maji i drzacky origo plastovejch podbehu, jen mi teda jeden ten bodnutej drzacek upadl, uz kdyz jsem tam ten plastovej podbeh srouboval
10:58:16
05.01.2020
05.01.2020
SO545
-> dukar - zrušená registrace 05.01.20 09:42:45: dnesne repliky su fakt hnus...pamatam casy 20r nazad a to bolo znesitelne.
Pre sikovneho klampiara to bola brnkacka...trosku doklepat ocistit ostre hrnay a bolo.
Repasovali sme u nas G4 prahy...nastastie len predne casti.
Kupene prahy boli v akosti /trapna imitacia/ a este asi 3cm kratsie..
Pouzil sa len predok a aj ten trebalo velmi modifikovat.
Po tejto skusensoti radsej kupim original diel ktory je o dost drahsi ale je to na 99,5% rovnaky diel ako na aute.
Napr p.batnik replika : 25e
original 160e
Beriem jednoznacne original... sedi na auto... je v kvalitnej katoaforeze a okamzite mozem lakovat
Na nete pouzite nemaju cenu su vacsinou napadnute hrdzou a len zamaskovane na predaj.
Pre sikovneho klampiara to bola brnkacka...trosku doklepat ocistit ostre hrnay a bolo.
Repasovali sme u nas G4 prahy...nastastie len predne casti.
Kupene prahy boli v akosti /trapna imitacia/ a este asi 3cm kratsie..
Pouzil sa len predok a aj ten trebalo velmi modifikovat.
Po tejto skusensoti radsej kupim original diel ktory je o dost drahsi ale je to na 99,5% rovnaky diel ako na aute.
Napr p.batnik replika : 25e
original 160e
Beriem jednoznacne original... sedi na auto... je v kvalitnej katoaforeze a okamzite mozem lakovat
Na nete pouzite nemaju cenu su vacsinou napadnute hrdzou a len zamaskovane na predaj.
20:31:07
04.01.2020
04.01.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 04.01.20 19:21:28: ako pises je lepsia a horsia druhoska...a potom je este original diel ktory vykopi ACI a predava to dalej...ked sa cistia sklady...tak sme nakupili diely na prvy sharan.
Ak nesedi radius blatnik kapota...tak to neriesim...ale toto nieje problem original dielov ale druhosky mrzkej kvality...
ani nahradne diely na 100ku niesu zaidna hitparada...skor total des:
komplet rozfalcovat , vyklepat a zvarit.
Ak nesedi radius blatnik kapota...tak to neriesim...ale toto nieje problem original dielov ale druhosky mrzkej kvality...
ani nahradne diely na 100ku niesu zaidna hitparada...skor total des:
komplet rozfalcovat , vyklepat a zvarit.
19:22:38
04.01.2020
04.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> Tom Troll 04.01.20 13:15:26: myslim, ze s majitelem jsem si kdysi par mailu napsal
19:21:28
04.01.2020
04.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> SO545 04.01.20 18:22:28: no kdyz mi jeden ladista popisoval, jak rozrezal predni blatak asi na 6 ks a svaroval to , aby perfektne sedel, tak na to bych se mohl pekne vykaslat, pry jeden blatak takto pasoval a pak jeste tmelil 14 dni... a ted uz to ma orezle, jeste i v tech vsech svarech a praska mu to, nedavno jsem koukal na origo T700 a hzned mi bylo lip, ze mu nesedeji ty feldy blikny stejne jako me na felde :) kdyz mrknes tady na profi spasovani z metalexu, jak to sedi... co delas treba s blatakama, kde nesedi radius s kapotou? (vrchni hrana blataku rovinka a navazujici kapota zaoblena) treba octavku mam ten jeden blatak, dvere, kapotu a chladicovku spasovane opravdu velmi dobre, jestli jak rikas to nesedelo, tak klobouk dolu, suri rikal, ze to je pry nejaka lepsi druhoska, ze jsou horsi
18:22:28
04.01.2020
04.01.2020
SO545
-> Jarda - zrušená registrace 03.01.20 09:30:27: prizvarat k sebe 2plechy da kde kto , ale zlicovat diely aby to bolo funkcne a pohladovo OK to uz je ina liga...
Cudoval by si sa ako niekedy nesedia original nahr diely ... napr zadna kapota Sup combi...s tou si obcas zacvicim dokedy su spary OK... zasadne pred lakom a bez skla samozrejme...
Naposledy sme ju museli zalomit 2mm do pravej strany /pre neznaleho skoro destrukcia/
Ale chce to 2 ludi co vedia a troschu tej sily... Nebavim sa o bocnych dverach...to je tiez chutovka..
80% plechariny nieje PLUG and PLAY ....
Cudoval by si sa ako niekedy nesedia original nahr diely ... napr zadna kapota Sup combi...s tou si obcas zacvicim dokedy su spary OK... zasadne pred lakom a bez skla samozrejme...
Naposledy sme ju museli zalomit 2mm do pravej strany /pre neznaleho skoro destrukcia/
Ale chce to 2 ludi co vedia a troschu tej sily... Nebavim sa o bocnych dverach...to je tiez chutovka..
80% plechariny nieje PLUG and PLAY ....
09:35:35
03.01.2020
03.01.2020
Apple STS Chvojkovice-Brod
Předek vem čert napojuje se to dobře, ale těch rezavých míst v oblasti prahů atd nechali fest....koroze je jak rakovina,jak to nevyriznez do cistýho, tak to nezastavíš....což tvuj kamarád dělá správně
09:30:27
03.01.2020
03.01.2020
Jarda - zrušená registrace
-> cPetan 03.01.20 07:42:28: ten predek mi prijde rozrezanej zbytecne moc, riznuty savle, to je jak po bouracce :(, a budou to nejake spravkove neorigo dily
Ja se snazim zachovat maximum origa, protoze i neco spasovat neni moc moje silna stranka, kamos zase, uz jak je nejaka povrchovka, tak to hned vse vyrezava a to spasovani mu pak taky uplne nejde...
Predek u funa - savle jsem navaril presne, jak byly puvodni, opravdu jsem si to rozmeril a nakreslil, vyhral jsem si s tim a pak jsem dal ty SK blataky, jeden se mi celkem povedl, ale s druhym spokojen teda nejsem.
Ted jem mel nabidku vymenu origo fungl novej blatak na feldu za M blatak demont, tak budu muset proverit, kolik M blataku mam na kterou stranu a jestli ten felda blatak je ten, ktery mi sedi hur :)
Ja se snazim zachovat maximum origa, protoze i neco spasovat neni moc moje silna stranka, kamos zase, uz jak je nejaka povrchovka, tak to hned vse vyrezava a to spasovani mu pak taky uplne nejde...
Predek u funa - savle jsem navaril presne, jak byly puvodni, opravdu jsem si to rozmeril a nakreslil, vyhral jsem si s tim a pak jsem dal ty SK blataky, jeden se mi celkem povedl, ale s druhym spokojen teda nejsem.
Ted jem mel nabidku vymenu origo fungl novej blatak na feldu za M blatak demont, tak budu muset proverit, kolik M blataku mam na kterou stranu a jestli ten felda blatak je ten, ktery mi sedi hur :)
07:42:28
03.01.2020
03.01.2020
cPetan
-> P@wlos 31.12.19 06:11:22: nějakého bílého, tuším se zelenými doplňky pamatuji z 90 let z Tlučné u Plzně, jako malej jsem ho vždy obdivoval, taky pamatuji, že v Plzeňském deníku pravidelně vycházel Info-tip s inzeráty a hrozně dlouho se tam objevoval MTX asi za 75 v době kdy normální Favorit stál kolem 50, tak jsem plánoval jak si ho koupím až budu velký
Jinak ukázka práce servisu mi nepřijde úplně ukázková, nebo se mi to zdá?
Jinak ukázka práce servisu mi nepřijde úplně ukázková, nebo se mi to zdá?
16:06:44
31.12.2019
31.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: já právě taky ne
15:46:42
31.12.2019
31.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 31.12.19 15:28:23: nemam :( tenkrat jsem nemel fotak ani na mobilu, nekdo ho pak od ni ziskal, asi vystihl dobrou chvili
Koupe mojeho zelenyho taky nebyla uplne snadna, manzelka majitele pry nekolik zajemcu vyhodila, tak jsem to s nim domluvil, ze prijedu, az nebude doma :)
Koupe mojeho zelenyho taky nebyla uplne snadna, manzelka majitele pry nekolik zajemcu vyhodila, tak jsem to s nim domluvil, ze prijedu, az nebude doma :)
15:28:23
31.12.2019
31.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Jarda: jj, měla vetešnictvi kousek od mista co sem delal, řeč s ni nebyla. Nemas ho vyfocenýho?
15:01:59
31.12.2019
31.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 31.12.19 14:25:23: u ni jsem byl a nebyla s ni rec...
14:38:09
31.12.2019
31.12.2019
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Myslis ze Zverinku? Jak byl interier okousanej od psu atd?
A bylo to pozdeji/drive.. to jsem uz ja mel cabrio...
A bylo to pozdeji/drive.. to jsem uz ja mel cabrio...
14:25:23
31.12.2019
31.12.2019
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> P@wlos: neni to ten bílej daily chudák ,co ho ta bába vetešnice v kolíně? Střecha látaná prosteradlama, cca rok 2004? Tehda ho prodat nechtela, pak nekam zmizel
10:26:18
31.12.2019
31.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> P@wlos 31.12.19 06:11:22: znas ho? jakou ma ted barvu, bilej?
06:11:22
31.12.2019
31.12.2019
P@wlos
23:27:28
23.12.2019
23.12.2019
Nwkt
-> Jarda: Zato Targa tam vypadá na 10
20:54:17
23.12.2019
23.12.2019
Jarda - zrušená registrace
prijde mi, ze tam vypadam na 14 a ne na 24
13:06:13
10.12.2019
10.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dukar - zrušená registrace 10.12.19 11:13:05: overovaci serie
11:13:05
10.12.2019
10.12.2019
dukar - zrušená registrace
-> Jarda - zrušená registrace 04.12.19 15:36:11: co to je z oves. Co to znamená. Děkuji
15:36:11
04.12.2019
04.12.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Apple STS Chvojkovice-Brod 04.12.19 09:58:04: zajimave, jeden z prvnich a pritom vzadu uz kyvadla, pravdepodobne z te OVES do D nebude...
10:49:19
04.12.2019
04.12.2019
Matsoft
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Janecek predpokladam.
09:59:30
02.11.2019
02.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> Tomaso435 01.11.19 22:33:55: vsechno jde, ale snadne to nebude...
22:33:55
01.11.2019
01.11.2019
Tomaso435
-> dukar - zrušená registrace 31.10.19 21:49:58: osobně si myslím ze roa doma neuděláš. Resp ne tak aby to mělo aspoň nějakou základní pevnost a nebyl to jen řízlej favorit. Přeci jen těch různých vystižení na tom je vic než by mohlo vypadat
15:17:51
01.11.2019
01.11.2019
dragon_cb_cz
-> Matsoft: Co říkali povolaní, tak to je jen poplašná zpráva a nic takového se nechystá.
14:49:03
01.11.2019
01.11.2019
Matsoft
-> dukar: to asi nepujde uvazuje se o zvednut V veku na 40 let.. ale uvidime kdy to projde
12:36:23
01.11.2019
01.11.2019
Jarda - zrušená registrace
-> dukar - zrušená registrace 31.10.19 21:49:58: no metalex prodaval celou holou karoserii, na V zatim ne, kdyz v r.1989 se jeste nevyrabel
23:16:33
31.10.2019
31.10.2019
MATTESS
-> dukar: a stáří auta?
21:44:53
31.10.2019
31.10.2019
Tomaso435
-> dukar: pokud vozidlo nebylo papírově ekologicky zlikvidováno tak je snad jedno co je to za auto ne? Jinak kdosi si tady na orlickoustecku lepí nějakou atrapu doma. nejseš to doufám ty a nebudeš se to snažit přihlásit :-D