Stojí v garáži u mamky ( která ho jezdila od roku 98)
až dostavím garáž tak se do něj konečně pustím takže momentálně nevím ani číslo karoserie.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozdil mezi rapidama???
prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 05.09.2007 do 26.10.2013, založil/a memfis (kian)
19:46:12
26.10.2013
26.10.2013

Robert 106
19:24:31
26.10.2013
26.10.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Robert 106: tak vyrobenej v kvasinách, pokud ne v BAZ-u, stejného máme červeného 130 rok 84, vše stejné jak popisuješ. Máš vinko?
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7082_2010-08 -23_21-01-37_52.jpg
img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../7082_2010-08 -23_21-01-37_52.jpg
19:11:07
26.10.2013
26.10.2013

Robert 106
Jen bych doplnil k začátku tohoto tématu, že mám rapida 130 rv. 1984 barva ořechově hnědá na kapotě pavouka a jednořádkový motor 130 jen si teď nemůžu vzpomenout kde je vyrobenej a papíry nemám momentálně po ruce. BAZ to není určitě. nápis Rapid 130 5 speed mám natištěnej jako u Garde.
15:56:45
26.10.2013
26.10.2013

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
kdo máte rapida 120 z BAZ-u, napište prosím vin číslo, klidně do SZ, moc dík.
13:27:01
12.09.2007
12.09.2007

M a r c e l
-> Majkl 05.09.07 22:51:00: a on videl jak to z te linky vyjizdelo? asi tezko, verm jen tomu kdo ma auto jako 1. majitel nebo ve fabrice delal a jsem si jistej, ze kupe G/R se s 2pisty nedelalo...
-> Jakub M. 05.09.07 22:54:44: zase mladenci nedelejte z BAZu peklo, kdyz tam jednou mely byt 4P, tak tam proste byly, neverim, ze by u jednotlivych kusu aut delaly takove zmeny jako 2P/4P, musi se kvuli tomu tahat jine trubky atd atd, to co tvrdite je nesmysl...
-> davidm29 06.09.07 14:52:01: nechapu ceho se desis, ty napisy nabizi Vasik na GARDEwebu (GARDEkonfere) at uz nalepovaci, nebo jako sablony na strikani ...
-> Jakub M. 05.09.07 22:54:44: zase mladenci nedelejte z BAZu peklo, kdyz tam jednou mely byt 4P, tak tam proste byly, neverim, ze by u jednotlivych kusu aut delaly takove zmeny jako 2P/4P, musi se kvuli tomu tahat jine trubky atd atd, to co tvrdite je nesmysl...
-> davidm29 06.09.07 14:52:01: nechapu ceho se desis, ty napisy nabizi Vasik na GARDEwebu (GARDEkonfere) at uz nalepovaci, nebo jako sablony na strikani ...
09:14:06
11.09.2007
11.09.2007

Rapid135
-> davidm29: uznavam s tou kyvkou,to mohlo byt meneny ale ten dvoupist je tam presne jak z tovarny

20:57:15
10.09.2007
10.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
Rapid135 10.09.07 XX:XX:XX napsal:
-> memfis:
ted sem to nejak nepobral ale jakej je rozdil mezi motorem 120LS a 742.12X ?
Právě že žádnej.... 120LS=742.12X..de oto, že označení 130 nese že to je 1.3, ale motor 120LS je pořád 1.2...
Jinak nevěřim, že by kupéčka měli kyvku nebo dvoupísty. Jak už tu někdo psal, tak by to bylo klamání zakazníka, protože všude ti psali, že Garde (Rapid) měli čtyřpísty a modernizovanou náparvu (tudíž vlečku). Vem si, že sou to 25 let starý auta, ty už mohou bejt dávno celý měněný....a kulový poznáš....
-> memfis:
ted sem to nejak nepobral ale jakej je rozdil mezi motorem 120LS a 742.12X ?
Právě že žádnej.... 120LS=742.12X..de oto, že označení 130 nese že to je 1.3, ale motor 120LS je pořád 1.2...
Jinak nevěřim, že by kupéčka měli kyvku nebo dvoupísty. Jak už tu někdo psal, tak by to bylo klamání zakazníka, protože všude ti psali, že Garde (Rapid) měli čtyřpísty a modernizovanou náparvu (tudíž vlečku). Vem si, že sou to 25 let starý auta, ty už mohou bejt dávno celý měněný....a kulový poznáš....
18:25:01
10.09.2007
10.09.2007

Rapid135
-> Gryzly: ja fim co to je za motor jen sem nechapal souvislost toho textu
ofkej pokusim se cvaknout,snad to stihnu (musim bo to ma nepomackany okapnicky )

ofkej pokusim se cvaknout,snad to stihnu (musim bo to ma nepomackany okapnicky )

18:22:10
10.09.2007
10.09.2007

Gryzly
-> Rapid135: tak to vyfot ten držák a i zestrany od kufru. Pokud to takhle je opravdu tak je to docela změna v historii.
Jinak Š120LS není oznašení motoru ale vozidla popřípaděš výbavy vozidla. v této výbavě byl i lepší motor který měl označení 742.12X a proto se mu lidově říká motor LS.
motor 742.12X se montoval do všech vozidel s označením Š120LS, Š120GLS, Š Garde, Š Rapid.
Jinak Š120LS není oznašení motoru ale vozidla popřípaděš výbavy vozidla. v této výbavě byl i lepší motor který měl označení 742.12X a proto se mu lidově říká motor LS.
motor 742.12X se montoval do všech vozidel s označením Š120LS, Š120GLS, Š Garde, Š Rapid.
18:19:51
10.09.2007
10.09.2007

Rapid135
-> Komár 1981: jinak este co ctu taxem videl 2 Rapidy 120 z BAZu a meli kyfku a 5q
18:17:59
10.09.2007
10.09.2007

Rapid135
-> Komár 1981: Garde s originalnim 2 pistem pude za tyden u znamyho do srotu,je to BAZ a rok uz nefim. tachze anomalie celkem sou mozny .
ten 2pist tam ale fakt je original,nikde neni nic prevarovanyho a drzak je na miste kde ho maji 120tky a 105ky
ten 2pist tam ale fakt je original,nikde neni nic prevarovanyho a drzak je na miste kde ho maji 120tky a 105ky
18:16:07
10.09.2007
10.09.2007

Rapid135
davidm29 10.09.07 11:33:37 napsal: -> Komár 1981: K tomu Garde 130....taky zajímavost, že motor má klasicky 742.12X...
A podle toho, co vypsal Nwkt, tak Rapid 120 má LS motor....
ted sem to nejak nepobral ale jakej je rozdil mezi motorem 120LS a 742.12X ?
A podle toho, co vypsal Nwkt, tak Rapid 120 má LS motor....
ted sem to nejak nepobral ale jakej je rozdil mezi motorem 120LS a 742.12X ?
11:33:37
10.09.2007
10.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Komár 1981: K tomu Garde 130....taky zajímavost, že motor má klasicky 742.12X...
A podle toho, co vypsal Nwkt, tak Rapid 120 má LS motor....
A podle toho, co vypsal Nwkt, tak Rapid 120 má LS motor....
13:43:55
09.09.2007
09.09.2007

Komár 1981
hovadiny:
- m kastle s kapkovyma zadnima svetlama
- rapid nebo garde s kyvkou
- rapid nebo garde s dvoupistem
- motor 125 - hovadina na Entou
- garde 130 - objevilo se to posledni dobou, dle meho nazoru jde o to, ze to nekde zapsal clovek kterej si plete rapid 130 a garde povazuje automaticky taky za 130
- m kastle s kapkovyma zadnima svetlama
- rapid nebo garde s kyvkou
- rapid nebo garde s dvoupistem
- motor 125 - hovadina na Entou
- garde 130 - objevilo se to posledni dobou, dle meho nazoru jde o to, ze to nekde zapsal clovek kterej si plete rapid 130 a garde povazuje automaticky taky za 130
13:40:31
09.09.2007
09.09.2007

Komár 1981
abych to uplne upresnil naprava je vlecena (sorry, postupne to tu ctu)
13:39:19
09.09.2007
09.09.2007

Komár 1981
jsem III. majitel. pricemz druhy majitel mel auto na spotrebu a dle meho nic nemenil.
13:38:51
09.09.2007
09.09.2007

Komár 1981
takze jeste jednou ke Skode Rapid (bez oznaceni, tj. 120):
- karoserie, napravy a brzdy jako Rapid 130-6 (siroky napravy, 4pisty), prevodovka 4q (SP 4,22) a motor 120 (nejsem si jisty, ze 120LS).
- karoserie, napravy a brzdy jako Rapid 130-6 (siroky napravy, 4pisty), prevodovka 4q (SP 4,22) a motor 120 (nejsem si jisty, ze 120LS).
20:23:33
08.09.2007
08.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Karlos: Tak je dost možný, že to u mě vzniklo plně stejně....pravděpodobně mělo jít na sever, pač mělo černou střechu...ale stejně je to zajímavost...
-> Gryzly: tak to jo....to se dá omluvit
A šlo by to nějak nechat přepsat na 120?
-> Gryzly: tak to jo....to se dá omluvit




A šlo by to nějak nechat přepsat na 120?
15:34:48
08.09.2007
08.09.2007

Gryzly
-> davidm29: nejsi jedinej kdo má garde 130 já jednou hledal číslo kastle jestli není kradený a u podobnýho čísla mi vyjelo v databázi několik Garde 130.
A s tím bráchou, to vyplynulo z okolností. Garde jsme koupili v roce 2002 od mojeho kolegy Róma. mělo sežranou podlahu a asi rok to nemělo STK. On s tím ale normálně jezdil a byl za rodinou na slovensku a museli ho dotáhnout zpět na laně. protože jeho žena jak řídila projela dírou a prej se jim kousla převodovka a bylo šprajclý kolo. na vrakovišti mu nabízeli 1000Kč, brácha mu za auto dal 3000,- odstrojil ho na holou kastli, vyvařil podlahu předek prostě všechno kromě prahů a lemu který byli dobrý. A převodovku jsme vyměnili s jedním známým za jiný 4q ze Š120 ale po týdnu jsme zjistili že ta porucha kvuli které to nejelo bylo to že se vyrvalo podélné rameno z kastle. Jenže to už byla převodovka z Garde ve šrotě. 5q tam dát nešel, byl to červen 1983 a tak jsme za 800Kč koupili širokou zadní nápravu a za 500 přední. Uzkou vlečku i hřeben mám ještě doma. akorát jelikož jsme tenkrát poprvé viděli suchý poloosy tak jsem je z převodovky vyndali tak že jsme odpáskovali vnitřní manžety a rozpojili klouby, takže unašeče zustali na převodovce.
A s tím bráchou, to vyplynulo z okolností. Garde jsme koupili v roce 2002 od mojeho kolegy Róma. mělo sežranou podlahu a asi rok to nemělo STK. On s tím ale normálně jezdil a byl za rodinou na slovensku a museli ho dotáhnout zpět na laně. protože jeho žena jak řídila projela dírou a prej se jim kousla převodovka a bylo šprajclý kolo. na vrakovišti mu nabízeli 1000Kč, brácha mu za auto dal 3000,- odstrojil ho na holou kastli, vyvařil podlahu předek prostě všechno kromě prahů a lemu který byli dobrý. A převodovku jsme vyměnili s jedním známým za jiný 4q ze Š120 ale po týdnu jsme zjistili že ta porucha kvuli které to nejelo bylo to že se vyrvalo podélné rameno z kastle. Jenže to už byla převodovka z Garde ve šrotě. 5q tam dát nešel, byl to červen 1983 a tak jsme za 800Kč koupili širokou zadní nápravu a za 500 přední. Uzkou vlečku i hřeben mám ještě doma. akorát jelikož jsme tenkrát poprvé viděli suchý poloosy tak jsem je z převodovky vyndali tak že jsme odpáskovali vnitřní manžety a rozpojili klouby, takže unašeče zustali na převodovce.
14:57:10
08.09.2007
08.09.2007

dial K for Karlos
-> davidm29: Já taky znám jednu škodu 130 Garde.. taky chyba úřadů, protože je to auto - Rapid označení 130G co šel na export - přivezený zpět, tady na něj byl vystaven federativní TP, kde pani u přepážky si řekla že 130 "G" jako Garde.
19:37:15
07.09.2007
07.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Gryzly: Tak tvůj brácha je pěkný prase (nic ve zlym)....nechápu tenhle downgrade...
Ale jak řiká Karlos, všechny kupé měli čtyřpísty a vlečku....v tomhle bylo průlomový Garde, a pak to montovaly i na Rapidy 120 a pochopitelně i vejš....
Je to tak stejný, kdyby tady někdo tvrdil, že byly 130 se slzama....je to prostě kravina....
Zámerně jsem nepsal, že nebyly 130 s úzkejma náparavma...ja ji mám
Ale asi jenom chyba úřadů...mám Škoda 130 Garde
Ale jak řiká Karlos, všechny kupé měli čtyřpísty a vlečku....v tomhle bylo průlomový Garde, a pak to montovaly i na Rapidy 120 a pochopitelně i vejš....
Je to tak stejný, kdyby tady někdo tvrdil, že byly 130 se slzama....je to prostě kravina....
Zámerně jsem nepsal, že nebyly 130 s úzkejma náparavma...ja ji mám


11:19:32
07.09.2007
07.09.2007

Milos
-> Majkl: promin kamo, pavel to byl, ty mas mk3ky
09:54:43
07.09.2007
07.09.2007

Majkl
-> Milos: ja prodavam MK3 a mam to i v inzeratu

09:46:36
07.09.2007
07.09.2007

Milos
-> ondie: nechcem rypat, ale tez som toho nazoru ze to co predava bud pavel ci majkl neni mk1ka
09:45:13
07.09.2007
07.09.2007

Majkl
-> ondie: ok tak mi teda napis co je ktery jupiter kdyz jsi takovej odbornik.. na tomlhe oznaceni se tady shodla vetsina, nikde psany to neni a uznavam ze to tak ani byt nemusi, jenze jak to opravu je nevi nikdo a asi uz nikdo nikdy vedet nebude..
08:11:23
07.09.2007
07.09.2007

Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
rapid 120 s eMkovym podvozkem je nesmysl.tohle auto se vyrabelo az do roku 86 v Bazu kde se vyrabely mimo jine i zadni uhlove napravy.takze mi chcete namluvit ze nekdo poslal kontejner kyvkovych naprav z MB?Proste aby v Bazu kde meli linku a veskery upinaci pripravky na rapidackej podvozek najednou montovali kyvku?
Je to nesmysl,jde to poti logice vyroby,musela by na to bejt faktura za dopravu(slo to vyhradne vlakem,jak by se to oduvodnilo???) muzem se tady bavit o nejakych ipurovych nadlech na eMku,ale aby na rapida dali 2p brzdy a kyvku,to by si nikdo nelajznul,to by nedosahli parametru ktere uvadeli,nehlede na to ze by to muselo byt jinak oceneny protoze by te ve finale okradli a v zadnem ceniku to nikdy nebylo..
Verim ze se to fyzicky obevilo,ale nebyla to fabrika,nejaky auta takhle vznikly z ruznych bouracek a naslednych oprav ve stylu doma robo
Je to nesmysl,jde to poti logice vyroby,musela by na to bejt faktura za dopravu(slo to vyhradne vlakem,jak by se to oduvodnilo???) muzem se tady bavit o nejakych ipurovych nadlech na eMku,ale aby na rapida dali 2p brzdy a kyvku,to by si nikdo nelajznul,to by nedosahli parametru ktere uvadeli,nehlede na to ze by to muselo byt jinak oceneny protoze by te ve finale okradli a v zadnem ceniku to nikdy nebylo..
Verim ze se to fyzicky obevilo,ale nebyla to fabrika,nejaky auta takhle vznikly z ruznych bouracek a naslednych oprav ve stylu doma robo
01:07:55
07.09.2007
07.09.2007

ondie
..stejně jako to,že jupiter tvarově MK2,bez nápisů je u tebe MK1 viď majkle
..jenom kvůli tomu že na sobě nemá nápisy "MK2" je to jupiter MK1 ??..i když je jinak úplně stejnej ? ..dodneška sem nepochopil kdes to vzal,a s jakou intenzitou to v debatách neznalým osvětluješ a prosazuješ (kor když víš,že sou ještě starší jupícy..který nemaj žlábek v límci a těm by se možná možná interně dalo říkat MK1...ale nikde psáno,nikde dáno
)


00:57:33
07.09.2007
07.09.2007

ondie
nevěřim,že z pásu vyjelo kupé s 2p a neuvěřim..vše ostatní čemu jste uvěřili byly buď předělávky nebo nepodložené fámy !
22:12:21
06.09.2007
06.09.2007

dial K for Karlos
-> Zeke: Jak říká Pavel P., jinak označení 125L se vyráběla v Mladé Boleslavi, kde se dělaly všechny škodovky ve výbavě L (105 i 120), označení 125 je pouze zdůraznění pětistupňové převodovky. Pokud jsi chtěl GL výbavu, pak jí dělalo Vrchlabí pod označením 120 GLS, kde se tuším od 1985 montovaly standartně pětistupňové převodovky.
22:08:28
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Zeke: jaká ptákovina, prostě to byla obyčejná 120ka s 5q vyráběna seriově a proto ten název 125L... 120ky (120L) měli 5ku jen za příplatek nebo ty co šli na vývoz či do Tuzexu.
22:08:22
06.09.2007
06.09.2007

Zeke-ten šestý
-> Nwkt: aha tak diky

22:07:52
06.09.2007
06.09.2007

Nwkt
-> Zeke: 125 jenom označuje, že tam je 5q nic víc
22:06:05
06.09.2007
06.09.2007

Gryzly
-> Komár 1981: spíš řekni kdo byli puvodní majitelé, protože mu jbrácha na garde zastavěl kyvku a byl čtvrtý majitel a ted po třech měsících to má už další dva majitele v techničáku.
22:05:36
06.09.2007
06.09.2007

Zeke-ten šestý
-> Pavel P.: co je to za ptakovinu. co to ma za smysl?? ale je tam 5q žejo
22:04:16
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Zeke: jen 125L a motor je obyč. 120
22:02:55
06.09.2007
06.09.2007

Zeke-ten šestý
když už je tu tolik informací tak se taky zeptam: co je ve škodě 125 za motor?? byly i jiny vybavy nebo jenom 125L ??
21:44:53
06.09.2007
06.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Komár 1981: A jak je to s těma dvoupístkama? Majkl se na tebe pořád tak hezky odkazoval...

19:35:00
06.09.2007
06.09.2007

Komár 1981
potvrzuju jako majitel byvaleho rapida 120 informace NWKTa. Rapid (bez oznaceni, cilize 120) byl zkratka karoserie M, podvozek M jen prevodovka 4q 4,22 a motor 120.
17:24:20
06.09.2007
06.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Karlos: Dík....
16:31:25
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Karlos: aha já myslel že to byl nějakej nástřik..

16:24:07
06.09.2007
06.09.2007

dial K for Karlos
-> Pavel P.: Tenkrát se to nanášelo údajně sítotiskem-> davidm29: Ty nápisy si někde stáhni v podobě křivek a nech si je vyříznout někde v reklamce na plotteru. Stejně to snad řešil Kubina/Garde Žába.
14:52:01
06.09.2007
06.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Pavel P.: Souhlas.... na svym gardéčku to mám taky stříklí, a až to přijede z laku, tak se netěšim, jak se bud srát s těma nápisma...
14:06:45
06.09.2007
06.09.2007

Luboš
nejdřív měl označení Rapid, další pak Rapid 130/135/136
14:03:52
06.09.2007
06.09.2007

Syny
-> Pavel P.: ach tak...

14:03:31
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Syny: rapid 120 a první 130 a garde to mělo jakoby stříklý na tý zadní kapotě...nevim přesně co to je za materiál... většinou jsou ty nápisy setřený
14:01:10
06.09.2007
06.09.2007

Syny
-> Pavel P.: nastrikanej
Ja myslel ze sou plastovy...

13:58:36
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Syny: a jak ten nastříkanej nápis urvu?

13:54:23
06.09.2007
06.09.2007

Syny
-> Pavel P.: To se neda urvat z toho spojlirku?
13:53:11
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Syny: šroubovákem haubnu nesundám... leda že bych si ten nápsi oškrabal do krabičky a doma si ho slepil

13:47:45
06.09.2007
06.09.2007

Syny
-> Pavel P.: Takze des na prochazku se sroubovakem jo
