
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
rozdil mezi rapidama???
prohledat
114 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 05.09.2007 do 26.10.2013, založil/a memfis (kian)
13:35:10
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> Syny: jj měl... u nás jeden takovej shnilej stojí a ten nápis má ještě pěknej

13:34:15
06.09.2007
06.09.2007

Syny
-> Rooney: ja myslim ze Rapid 120 mel vzadu jenom Rapid. Ale nevim to jiste...
13:28:46
06.09.2007
06.09.2007

Rooney - zrušená registrace
dáse někde sehnat ten zadní nápis Rapid 120?
to bych bral
to bych bral

11:47:31
06.09.2007
06.09.2007

Pavel P..
-> memfis: na pohled teda nic moc... ale jestli to bude zdravý tak to jde... už jen ty zatřený místa kolem oken a sloupků ale nevěstí nic hezkýho.

23:55:15
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: Jo, vlakem voe

23:51:13
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: jj pojedu nebooj :) a doufam ze pojedes tim, ty vis cim ;-)
23:49:20
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: To ještě jde ?
Hele založíme si jiný téma, nebo to dořešíme osobně v Doksech, doufám, že pojedeš.. Tady to už zbytečně zasíráme.


23:47:12
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: ja nas nechci nijak diskreditovat

23:40:37
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: no jen to řekni

23:39:33
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: sem taky driv nevedel ze existuje Karlos a ted... no radsi nic :D

23:38:01
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: Ok, třeba objevíme něco, co nám to vysvětlí. Dřív jsem taky něvěděl, že existovalo nějaké RiC a teď k tomu mám i technickou dokumentaci

23:34:23
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: ok tak to uzavrem :) ja jen citoval to co mi rikal komar... jinak samozrejme pripoustim ze to tak neni, taky jsem to nevidel nikde dobove..
23:33:00
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: A já zase říkám, že se to nedá posuzovat na autě, který opustilo linku před 23 lety, ale pouze z dobových materiálů. Prostě jen nevěřím výrokům typu "Franta říkal, že to tak bylo z výroby" ..přitom Franta je v TP psaný jako 5. majitel
Veškeré mé ohlasy pramení pouze z tohoto : Majkl 05.09.07 21:50:43 napsal: Jinak v BAZu se opravdu delaly Rapid 120 a s dvoupistkama z vyroby!!!! takze netvrdte ze vsechny kupe mely pisty

23:26:39
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: ja nemam potrebu ti to dokazovat me to je uplne jedno jak to bylo jen jsem rekl to co mi tvrdil komar a ted i Apple ze to tak z vyroby vyjelo.. ja taky nemam duvod tomu verit/neverit
23:19:46
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: Odpověděl jsi si sám, až to uvidíš někde v katalogu a budu u toho, pak ti dám za pravdu.
23:16:10
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: ja se v tomlhe fakt nehadam a donedavna jsem si myslel ze se treba nevyrabely mezitipy s chrom naraznikama a eM svetlama vzadu dokud jsem (dokonce si tam byl v doksech taky) to nevidel v katalogu pro anglii :) takze verim tomu ze v BAZu delali rapidy s 2pistama, protoze jak sem psal ve skodovce to placali jak jim to prislo pod ruku
23:12:01
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Apple: sežranej.. takže asi uhnily i ty zbylý 2 pístky. To je spekulativní, až to uvidím v nějakém dobovém materiálu, teprve pak vám dám za pravdu. A zase mi nejde do hlavy, kde by v BAZ vzali dvoupístky, když tam montovali snad pouze kupé. Rapid i Garde se navíc celou dobu jelo pouze ve výbavě "GL" tudíž nevidím důvod, proč by tam cpali dvoupísty. Snad jedinným důvodem pro dvoupísty mohlo být při nástupu Škody 130 L nedostatek čtyřpístových třmenů, tak zvolili nouzové řešení v podobě dvoupístů pro motory 120.. Ale kdo mi to dokáže ?

23:00:21
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Apple: ja jsem to rikal :))
22:58:43
05.09.2007
05.09.2007

Apple STS Chvojkovice-Brod
škoda rapid 120, výroba BAZ, měla i 2pístky, měl sem ho doma, původní stav ale klasika, sežranej na sr..
22:57:48
05.09.2007
05.09.2007

zdenekz
-> Majkl: barva je něco jinýho.V roce 1987 jsem kupoval 105 a ve zvláštní výbavě byla korálová červeň.Nesehnal jsem nikde barvu,a opravy jsem musel dělat šípkovou červení,protože to byla nejbližší barva škodováckýho vzorníku.
22:54:44
05.09.2007
05.09.2007

Jakub M.
-> Karlos:
to je stejne asi jako s tim že prvni garde měly palubku z eLka a ipurovou jen kapličku přístrojů a nikde v žádné chytré knize se to nedočteš a pak bych klidně věřil, že v BAZu byli všehoschopni...
to je stejne asi jako s tim že prvni garde měly palubku z eLka a ipurovou jen kapličku přístrojů a nikde v žádné chytré knize se to nedočteš a pak bych klidně věřil, že v BAZu byli všehoschopni...
22:52:47
05.09.2007
05.09.2007

Honza M
-> Majkl: Možná to někdo předělával. Můj Rapid 120 měl taky dvoupísty když jsem ho kupoval. Ale pak z majitele vylezlo že repas 4pístů by byl moc drahej tak tam dal dvoupísty.
Já tam dal samozřejmě zpátky 4 písty tak jak o z fabriky má bejt. Jo a mám to z BAZU a byly tam teda od výroby 4p

22:52:20
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> zdenekz: chytre knihy nerikaji vzdy vsechno... treba o barve co mam na rapidu taky nepise kazda knizka :) a je to original
22:51:00
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> Karlos: Sam komar /tusim ze to byl on/ mi potvrdil ze to vyjelo z fabriky s dvoupistama, ja fakt nevim zeptejte se jeho :)
ja uz se u skodovky nedivim nicemu :)
ja uz se u skodovky nedivim nicemu :)
22:42:41
05.09.2007
05.09.2007

Syny
-> Karlos: Tayk myslim ze kupe meli vzdy 4 pistky... To ze to nekdo prestavi na neco jinyho je vec 2.
22:41:51
05.09.2007
05.09.2007

Syny
-> Majkl: kupe ze melo 2 pisty? A to jako na Garde davali 4p a pak na rapida 120 dali 2p? To je naky divny ne?
22:40:07
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
-> Majkl: Rapid s dvoupístkama nebyl. I když už jsem je na nějakým viděl, i kyvku na rapidu jsem viděl, hada chcát, letadlo po zábradlí couvat.. možné je vše ale z fabriky to vyjelo pouze se čtyřpístama i když to mělo třeba suchej čtyřkvalt.. I Garde se dělalo v BAZ a taky vždy jen se 4písty.
22:37:03
05.09.2007
05.09.2007

zdenekz
-> Majkl: mám tady chytrou knihu a tam není zmímka o dvoupístech.Když to vyráběli v BAZ,tak tam bylo všechno možný.
22:34:54
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> zdenekz: nebylo, nevim jestli to bylo garde nebo rapid ale origo BAZ a dvoupistky.. a myslim ze sem slysel o vice nez jednim...
jedno takove ma KOMAR1981 tusim...
jedno takove ma KOMAR1981 tusim...
22:30:24
05.09.2007
05.09.2007

zdenekz
Tak to bylo domorobo.
22:29:35
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
-> minno: woe, vypadla me dvojka
-> Honza M: videl jsem takove kupe, s dvoupistama


-> Honza M: videl jsem takove kupe, s dvoupistama
21:51:42
05.09.2007
05.09.2007

Honza M
a kdes to vyčet?
21:51:30
05.09.2007
05.09.2007

minno
Majkl 05.09.07 21:50:43 napsal: Jinak v BAZu se opravdu delaly Rapid 120 a s dvoupistkama z vyroby!!!! takze netvrdte ze vsechny kupe mely pisty
tvrdim ze vsetky kupe mali piesty
tvrdim ze vsetky kupe mali piesty


21:50:43
05.09.2007
05.09.2007

Majkl
Jinak v BAZu se opravdu delaly Rapid 120 a s dvoupistkama z vyroby!!!! takze netvrdte ze vsechny kupe mely pisty

21:36:16
05.09.2007
05.09.2007

minno
-> davidm29: Rapid 120 = 120 LS motor ako garde
21:35:31
05.09.2007
05.09.2007

minno
-> memfis: čo ako vyzerá vzhľadovo - motor? Tak ako aj na fotke, ako každá bežná 120, zvonku LS motor nepoznať.
21:33:10
05.09.2007
05.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
Karlos 05.09.07 21:23:20 napsal:
Já bych hlavně Rapida 120 nechal v původní podobě, dnes tam každý cpe motory 136 ale až se za pár let objeví na srazu Rapid 120, tak na to budou všichni koukat a divit se, že se to taky vyrábělo. Dle mého to má své kouzlo.
Souhlas..stejně tak bych nepřestavoval Garde na Rapidy..nechápu lidi, který si koupej Garde, a už tam cpou M-kový nápravy a M-kovej předek...ale pořád tomu řikaj Garde...
Dotaz: Garde mělo motory 120LS, a co měli Rapidi 120?
Já bych hlavně Rapida 120 nechal v původní podobě, dnes tam každý cpe motory 136 ale až se za pár let objeví na srazu Rapid 120, tak na to budou všichni koukat a divit se, že se to taky vyrábělo. Dle mého to má své kouzlo.
Souhlas..stejně tak bych nepřestavoval Garde na Rapidy..nechápu lidi, který si koupej Garde, a už tam cpou M-kový nápravy a M-kovej předek...ale pořád tomu řikaj Garde...
Dotaz: Garde mělo motory 120LS, a co měli Rapidi 120?
21:27:41
05.09.2007
05.09.2007

Martin743.130
Jo tak jo...na 170 se tachec časem doškrábe...130ka já dábelský stroj

21:27:22
05.09.2007
05.09.2007

memfis (kian)
a motor origo je 120ls???a vzhledove vypada jak???nemate nekdo origo fotku??,
21:25:54
05.09.2007
05.09.2007

Nwkt
-> zdenekz: Ne, při 158 dle GPS mi tacho ukazoval 170

21:24:30
05.09.2007
05.09.2007

ondie
-> memfis: já bych řek,že cena je tak nějak normální k níženabízenému..důležitý aby to vypadalo zdravě i zespoda..tim chci říct,že se nechaj sehnat asi i lepší za stejně,anebo stejný za míň..
21:24:11
05.09.2007
05.09.2007

zdenekz
-> Martin743.130: abys jel 150 tak máš tachometr vytočenej do konce a zasekne se rafka.

21:23:20
05.09.2007
05.09.2007

dial K for Karlos
Já bych hlavně Rapida 120 nechal v původní podobě, dnes tam každý cpe motory 136 ale až se za pár let objeví na srazu Rapid 120, tak na to budou všichni koukat a divit se, že se to taky vyrábělo. Dle mého to má své kouzlo.
21:03:59
05.09.2007
05.09.2007

Gryzly
-> memfis: Jé LuďkovoChipova barva
21:02:54
05.09.2007
05.09.2007

Martin743.130
A dodal bych že na rovině...v zatáčce opravdu ne 150 km/h...
21:01:53
05.09.2007
05.09.2007

davidm29 - zrušená registrace
-> Syny: Ano, rychlost v TP je konstrukční rychlost....
20:57:39
05.09.2007
05.09.2007

memfis (kian)
7
20:57:36
05.09.2007
05.09.2007

Syny
-> Gryzly: bych rek ze to je maximalka kterou ma vydrzet podvozek ne?
20:57:21
05.09.2007
05.09.2007

memfis (kian)
6
20:56:59
05.09.2007
05.09.2007

memfis (kian)
5