skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
11:39:07
15.06.2012
15.06.2012

Jozka
-> Peťa Klíč: Velmi neobratná formulace.. že máš ale postřeh, asi bych přelídnul..
11:04:55
15.06.2012
15.06.2012

Luky
-> Peťa Klíč: heeezký... Kdyby se to netýkalo smutné události, tak bych se tu smíchy umlátil...
10:57:51
15.06.2012
15.06.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mates: já jsem nějak nepochipl větu:
Mladík, který podle informací Deníku žije na Čachrovsku, náraz nepřežil.
Mladík, který podle informací Deníku žije na Čachrovsku, náraz nepřežil.
10:12:51
15.06.2012
15.06.2012

Mates
klatovsky.denik.cz/nehody
/foto-po-narazu-do-stromu-
zemreli-dva-mladi-ridici-2
0120611.html
Ta felicie je u nás na šrotáku, takhle zlomenou felicii jsem ještě neviděl. Spolujezdcova sedačka je na místě řidiče a předek je skoro do pravého úhlu
. Musel tam jet asi dost rychle.
Ta felicie je u nás na šrotáku, takhle zlomenou felicii jsem ještě neviděl. Spolujezdcova sedačka je na místě řidiče a předek je skoro do pravého úhlu
. Musel tam jet asi dost rychle.21:00:08
10.06.2012
10.06.2012

King
-> Bobesh: Ok, chapu. Akorat jsem se uz davno zarek, ze kdybych se nahodou prichomejt k podobnymu pruseru, tak na kameru ani "pip". Ale chapu, po takovym masakru v primym prenosu se to nezucastnenym keca. Ja jenom, ze znam mraky lidi, co si s literou zakona o provozu na pozemnich komunikacich moc hlavu nelamou a vypada to, ze se v klidu dozijou stari a pak spousty, co vsechno dodrzujou az obsesivnim zapalem, se kterejma bych jako spolujezdec nejel a pruser je jenom otazkou casu...
20:40:35
10.06.2012
10.06.2012

skodaman
-> Antony:


20:39:03
10.06.2012
10.06.2012

Antony - zrušená registrace
Sice to není škodovka, ale patří "do rodiny"
R.I.P posádce
R.I.P posádce
17:18:47
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
Moc toho nezbylo.
17:18:12
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
Je po všem.
17:17:02
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
Zboku.
16:16:30
10.06.2012
10.06.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Bobesh: to věřim
16:09:32
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
Zezadu.
16:08:30
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
-> myschaak AZNP K.Hora: Nebyla to zdaleka první těžká havárka,u který jsem byl ale rok od roku tyhle věci snáším hůř a hůř. A můžou mě čerti brát,když slyším,že stát chce ubrat z misky všem těmhle lidem,pro který je tahle hrůza denním chlebem.
16:04:42
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
King 08.06.12 09:43:00 napsal:
→ Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by
asi nevypustil z huby kravinu typu: „Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku,
tak se to nestane…“
No přiznám se bez mučení,že bych se dnes v prdeli viděl ale hledači senzací tam byly po 2 hodinách a to se mi to všechno akorát rozleželo v palici. Takže žádný moudra mě v tu chvíli nenapadly. Jen jsem myslel na to,jak je možný,že na silnici těsně za křižovatkou s omezením rychlosti tuším na 70km/h s plnou čárou před zatáčkou trefí starší seladon autobus na komoru,přitom ani nebrzdí a vezme s sebou na věčnost dva chlapy našeho věku.
→ Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by
asi nevypustil z huby kravinu typu: „Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku,
tak se to nestane…“
No přiznám se bez mučení,že bych se dnes v prdeli viděl ale hledači senzací tam byly po 2 hodinách a to se mi to všechno akorát rozleželo v palici. Takže žádný moudra mě v tu chvíli nenapadly. Jen jsem myslel na to,jak je možný,že na silnici těsně za křižovatkou s omezením rychlosti tuším na 70km/h s plnou čárou před zatáčkou trefí starší seladon autobus na komoru,přitom ani nebrzdí a vezme s sebou na věčnost dva chlapy našeho věku.16:00:04
10.06.2012
10.06.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Bobesh: tak to je mazec 

15:56:52
10.06.2012
10.06.2012

Bobesh
Tak jsem zpět z cest. Přiznávám,byl jsem 2. ze 3 busů,co jsme vezli z Vys. Mýta do italského Robassomero kousek za Torino. Trefenej byl první kus,já jsem si zaplaťbůh držel dost velkej odstup. Za zatáčkou na mě čekalo menší překvapení,bus nakřivo na krajnici s černejma čárama za prdelí,před ním podle zadku Fábka. To už mi došlo,že asi neparkujou,bacil jsem do warnblinkrů,zatáhl retardér a klidil se vpravo. Nejhorší bylo to hrozný ticho,čekal jsem,že se nekdo vyhrabe z vraku. Nic. Jelikož se nedělo nic ani v busu,šel jsem pomoct ven kolegovi,který se nemohl dostat ven. Okolojetoucí řidiči spěchali k fábii,stejně jako lidi z nedaleké motodílny a pily. Zbytek jen tak matně,kolega v šoku venku,trhání dveří u fábky,vevnitř jatka,ruce od krve,vyprošťování,bezmoc,
hasiči,ambulance,policajti
,marnej boj záchranářů aspoň o řidiče,kterej měl airbag i pásy (stav nejlíp z těch třech). Pak už jen policejní ohledávači a troje ostatky ve škarpě pod igelitem.
12:54:48
10.06.2012
10.06.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435: určitě to je on....
12:53:36
10.06.2012
10.06.2012

Tomaso435
-> myschaak AZNP K.Hora 10.06.12 12:31:48: vid.. taky se mi zdá že se stal na 5 vteřin hvězdou večera.. i hlasově mi to celkem sedí.. no a ty jeho klasický brejle :-D
12:37:13
10.06.2012
10.06.2012

myschaak AZNP K.Hora
jestli taky není možný že Bobesh jel s tím autobusem....přecejen ty nový i jetý kusy převáží po evropě,a říkali že jel řidič jen sám....on to rozsekne až se tu zjeví
12:31:48
10.06.2012
10.06.2012

myschaak AZNP K.Hora
-> Bohyn: -> havlik: -> King: nechci šířit poplašnou zprávu ale to je dle mě Bobesh
07:50:38
10.06.2012
10.06.2012

Vojtisek
-> rsvancara: a teď si představ, že já mám v autě místo rezervy bombu na plyn
to je terpv deformační zóna
to je terpv deformační zóna07:48:24
10.06.2012
10.06.2012

rsvancara
-> Vojtisek: No ale ono to tak skutečně je :-D
07:39:33
10.06.2012
10.06.2012

Vojtisek
-> rsvancara: funkční deformační zóna

07:32:52
10.06.2012
10.06.2012

rsvancara
-> ziza: Stačí nafouklá rezerva tam kde má být :-)
02:10:15
10.06.2012
10.06.2012

ziza
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky na to koukám.. je možný že se vezlo něco v kufru když si vzpomenu jak sme jako parchanti poslali 105 do stromu asi ve 30km/h a strom byl u skla..
tak se tomu taky divím..
tak se tomu taky divím..23:49:50
09.06.2012
09.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
Koukam, ze rozsah poskozeni je u obou vozu srovnatelny.
23:47:58
09.06.2012
09.06.2012

AR166
tvl, ta detska sedacka vpredu. nektery lidi jsou hovada. 

23:39:46
09.06.2012
09.06.2012

Jarda/felda
-> Mil@n: vidim že řidič škodovky nebyl připoután 

22:17:25
09.06.2012
09.06.2012

Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mil@n: jejda, škodofka si dává francouzáka s feldou..
22:12:57
09.06.2012
09.06.2012

Mil@n
15:34:43
08.06.2012
08.06.2012

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Budiž té pakáži přičten malinký plus, že tolerujou průměrnou rychlost do 60kmph....
14:50:53
08.06.2012
08.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Je to pakaz 

14:24:24
08.06.2012
08.06.2012

King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ano, příkladem budiž např. pražská magistrála, kde moudré úřednictvo stanovilo úseky s 50tkou kvůli údajnému hluku a osadila úseková měření. Hluková zátěž nebohého okolí poklesla minimálně o 1dB, na pokutách to hodí nějakej tu tisícovku a jako bonus je po zavedení "bezpečnějšího" limitu prokazatelně vyšší nehodovost - a to se vyplatí! :) Co má co řidič přemejšlet za volantem?! Jedu z kopečka po dtto dálnici, tak se sakra nestarám, co se děje kolem, alébrž se koncentruju na ručičku tachometru, abych náhodou vražednou rychostí 60km/hod. nerušil klid pacientů v nemocnici Na Bulovce......dobře, mám tempomat a i bez něj dokážu udržet určitou průměrnou rychlost, ale co tak vidím kolem sebe, tak většině to zavdušní CPU na 99pct a radši jedou po dtto dálnici 40, aby neupadli v nemilost úřední vrchnosti


12:14:05
08.06.2012
08.06.2012

castrol
-> rsvancara: skoda hummeru
09:46:44
08.06.2012
08.06.2012

Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: No ale nestane, pac cara je zed a pres to vlak nejede. A pokud jedes maximalni dovolenou rychlosti a diky neustalemu hypnotizovani rychlomeru vrazis do zdi, tak se ti nic nestane, protoze statni urednici zvolili vsude maximalni dovolenou rychlost tak, aby jizda byla vzdy bezpecna a nemohlo se nic stat.
09:43:00
08.06.2012
08.06.2012

King
-> Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by asi nevypustil z huby kravinu typu: "Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku, tak se to nestane..." 

08:57:49
08.06.2012
08.06.2012

havlik
-> Bohyn: ty woe:D
08:19:47
08.06.2012
08.06.2012

Bohyn
tn.nova.cz/zpravy/.../sle
dujte-zive-nocni-televizni
-noviny-7.html
->bobesh: od 12:24 si nemůžu pomoct, ale je ti hrozně podobnej

->bobesh: od 12:24 si nemůžu pomoct, ale je ti hrozně podobnej

07:37:10
08.06.2012
08.06.2012

rsvancara
-> Michal N 283 07.06.12 14:10:49: Tak pozor, až budeš sjíždět schody, selže řízení :-D
zpravy.idnes.cz/v-centru- prahy-se-pri-nataceni-film u-srazil-autobus-a-nekolik -aut-ph5-/krimi.aspx?c=A08 0426_...
zpravy.idnes.cz/v-centru- prahy-se-pri-nataceni-film u-srazil-autobus-a-nekolik -aut-ph5-/krimi.aspx?c=A08 0426_...
23:46:10
07.06.2012
07.06.2012

King
-> Durnbach: Souhlas. Jenom jsem se chtěl optat, co že je to za slovní druh ten "invektiv"? :)
15:01:43
07.06.2012
07.06.2012

Skodovkar22
-> minno: ň
V tom mas pravdu vacsie auto viac miesta pre deformacne zony ... ale ako tu spominal -> Durnbach: proti tatre plnej betonu je to asi jedno... ja sa tiez vozim v drahsom aute a dost ma serie ked sa neskuseni vodici snazia liecit si svoje ego za volantom... takych su plne cintoriny...Cim vacsi vykon tym vacsia zodpovednost no bohuzial tieto auta su teraz relativne lahko dostupne... 5tkovy bavorak E60 sa da zohnat z nemecka za cca 12tis eur...
V tom mas pravdu vacsie auto viac miesta pre deformacne zony ... ale ako tu spominal -> Durnbach: proti tatre plnej betonu je to asi jedno... ja sa tiez vozim v drahsom aute a dost ma serie ked sa neskuseni vodici snazia liecit si svoje ego za volantom... takych su plne cintoriny...Cim vacsi vykon tym vacsia zodpovednost no bohuzial tieto auta su teraz relativne lahko dostupne... 5tkovy bavorak E60 sa da zohnat z nemecka za cca 12tis eur...
15:00:23
07.06.2012
07.06.2012

suri
-> Michal N 283: však ja nič nevravím , ale tá audi nebola tak ko , videl som reálne fotky a nebolo miesto pre posádku zvlášť deformované , pri tej rýchlosti ... to že to rozstrihali hasiči je druhá vec . a tretia vec je tá že ak neprežije tretí pasažier tak ani nevedia kto šoféroval , jedného našli 50m od auta , to je hazard zo životom bez pásov , a takmer istá smrť v takomto spomalení ...
14:35:00
07.06.2012
07.06.2012

castrol
-> Michal N 283: to by bola najidealnejsia kombinacia
14:26:40
07.06.2012
07.06.2012

Durnbach
-> venni:
Co na to napsat. V čem jezdí ostatní je mi absolutně šumák. To je jejich volba. Spíš já osobně se potýkám s názory ostatních lidí na Octávii, kteří daný vůz vynášejí do oblak a dalších kteří mají tento vůz jako by boží nedotknutelnou modlu. Ve svých příspěvcích osobně nevidím nějaký útok proti tomuto vozidlu. Jen rovnám společností zcela pokřivený pohled skrze růžové brýle na dané vozidlo. Sme na škodováckém webu, proto by bylo divné zde psát jak 3 roky starý Mercedes S třídy rezne nebo jak se kazí motory CDI, nebo jaké mají vozidla z USA vyrobeny po roce 2001 problémy na STK.
Jen k tomu mindráku, to auto za nic nemůže spíš se jedná o jejich majitele, opět neříkám, že každý majitel octávie si musí tímto autem honit EGO. Octávia je naprosto obyčejné auto s výbornými TDI motory s rotačkou a velkým kufrem. Víc nic. Ale znám několik blbečků co si myslí, že když si na TDI s 66kw dají 17 palcové gumy o šíři 225 a dozadu namontují kotoučovou nápravu, tak mají tryskáč co se s ním dají bravurně řezat zatáčky a kromě toho vozidlo skvěle vypadá a neuvěřitelně brzdí a to vše při spotřebě 5-6 litrů.
Bohužel já co na Octu "nemám" většinu mých kilometrů jsem "trpěl" za volanty aut prémiových značek, o výkonech 200-300koní, s prostorem, výbavou, kvalitou a luxusem.
Tím jsem snad usnadnil pochopení mého střízlivého pohledu na Oct 1. Hodně záleží na člověku jestli do ní přesedne z Felície, dvojkového golfa a nebo vás do ní vecpou z auta co má 5 metrů, dvě tuny, prostor, 300koní a bylo řádově o několik milionů dražší.
Navíc si všimni, že já se celou dobu bavím o autě a můj střízlivý komentář je narozdíl od tvého prostý všech invektivů.
Vždy když člověku dojdou argumenty k tématu, tak musí tnout do živého co?
-> Skodovkar22:
Nemyslím si, že srovnávání Kubiceho v F1 a řidiče za volantem běžného vozu je zrovna šťastné.
Jsem rád, že se zde rozvedla zajímavá debata. Je to leckdy opravdu o štěstí ale tomu se musí opravdu pomoci promyšlenou bezpečností.
Minno zde napsal, že se to možná až zbytečně řeší. Má taky částečně pravdu pokud to ve 150kmh napálíte čelně pod kamion, tak vám nepomůže ani to, že sedíte v Mercedesu za 5 milionů. Na nic je vám BAS, PRE-SAFE, milion airbagů s několikastupňovým plněním, budka řidiče, deformovatelné zóny. Jen budete možná hezčí mrtvola. A to je opravdu k ničemu, pokud tedy netrpíte posmrtnou ohleduplností k hasičům, lékaři a pracovníkům pohřební služby.
Ale taková měkčená plocha v interieru je užitečný absorbent nárazu. A uplatní se hlavně při většině nárazů kdy je velká šance na přežití. A určitě je příjemnější při nehodě z auta vystoupit a odejít po svých než se nechat rovnou odvést od nehody na operaci kolene.
Co na to napsat. V čem jezdí ostatní je mi absolutně šumák. To je jejich volba. Spíš já osobně se potýkám s názory ostatních lidí na Octávii, kteří daný vůz vynášejí do oblak a dalších kteří mají tento vůz jako by boží nedotknutelnou modlu. Ve svých příspěvcích osobně nevidím nějaký útok proti tomuto vozidlu. Jen rovnám společností zcela pokřivený pohled skrze růžové brýle na dané vozidlo. Sme na škodováckém webu, proto by bylo divné zde psát jak 3 roky starý Mercedes S třídy rezne nebo jak se kazí motory CDI, nebo jaké mají vozidla z USA vyrobeny po roce 2001 problémy na STK.
Jen k tomu mindráku, to auto za nic nemůže spíš se jedná o jejich majitele, opět neříkám, že každý majitel octávie si musí tímto autem honit EGO. Octávia je naprosto obyčejné auto s výbornými TDI motory s rotačkou a velkým kufrem. Víc nic. Ale znám několik blbečků co si myslí, že když si na TDI s 66kw dají 17 palcové gumy o šíři 225 a dozadu namontují kotoučovou nápravu, tak mají tryskáč co se s ním dají bravurně řezat zatáčky a kromě toho vozidlo skvěle vypadá a neuvěřitelně brzdí a to vše při spotřebě 5-6 litrů.
Bohužel já co na Octu "nemám" většinu mých kilometrů jsem "trpěl" za volanty aut prémiových značek, o výkonech 200-300koní, s prostorem, výbavou, kvalitou a luxusem.
Tím jsem snad usnadnil pochopení mého střízlivého pohledu na Oct 1. Hodně záleží na člověku jestli do ní přesedne z Felície, dvojkového golfa a nebo vás do ní vecpou z auta co má 5 metrů, dvě tuny, prostor, 300koní a bylo řádově o několik milionů dražší.
Navíc si všimni, že já se celou dobu bavím o autě a můj střízlivý komentář je narozdíl od tvého prostý všech invektivů.
Vždy když člověku dojdou argumenty k tématu, tak musí tnout do živého co?-> Skodovkar22:
Nemyslím si, že srovnávání Kubiceho v F1 a řidiče za volantem běžného vozu je zrovna šťastné.

Jsem rád, že se zde rozvedla zajímavá debata. Je to leckdy opravdu o štěstí ale tomu se musí opravdu pomoci promyšlenou bezpečností.
Minno zde napsal, že se to možná až zbytečně řeší. Má taky částečně pravdu pokud to ve 150kmh napálíte čelně pod kamion, tak vám nepomůže ani to, že sedíte v Mercedesu za 5 milionů. Na nic je vám BAS, PRE-SAFE, milion airbagů s několikastupňovým plněním, budka řidiče, deformovatelné zóny. Jen budete možná hezčí mrtvola. A to je opravdu k ničemu, pokud tedy netrpíte posmrtnou ohleduplností k hasičům, lékaři a pracovníkům pohřební služby.
Ale taková měkčená plocha v interieru je užitečný absorbent nárazu. A uplatní se hlavně při většině nárazů kdy je velká šance na přežití. A určitě je příjemnější při nehodě z auta vystoupit a odejít po svých než se nechat rovnou odvést od nehody na operaci kolene.
14:21:02
07.06.2012
07.06.2012

minno
-> Luky.: no a práve o tom to je....nikdy nevieš.
14:18:16
07.06.2012
07.06.2012

Luky
Tenhle fůame za posledních půldne jsem nečetl, ale nevím jestli zaznělo to, že NCAP hvězdičky jsou vždycky v rámci dané třídy! Tzn. při srážce *** SUV a ***** městského autíčka bych radši seděl v SUV...
14:17:40
07.06.2012
07.06.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
-> castrol: aj s bazukou na streche

14:13:04
07.06.2012
07.06.2012

castrol
-> Michal N 283: ano Hummer 

14:10:49
07.06.2012
07.06.2012

Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: si nič nerob z toho, ja to tiež dakedy počúvam z každej strany, ale nič si z toho nerobím-keď budeme veľkí , nakúpime od US-Army Hummre a nič nás nezastaví

14:02:14
07.06.2012
07.06.2012

minno
Ja by som k tejto diskusii ešte pripomenul to, že "karty zamiešáva" dosť výrazne i fakt, že existujú a vyrábajú sa rôzne kategórie áut. Osobáky malé, veľké, do mesta, SUV, VANy, autobusy, nákladné....je ich veľa. Ako teda zaradzovať autá do kategórii v rámci bezpečnosti?
Keby existoval len jeden typ auta - je to jednoduché. Staré vs nové. Napríklad osobák. Nové pevnejšie, lepšie navrhnuté, veľa prídavných bezpečnostných prvkov. V prípade nehody vyhráva nové. Je to jasné. Povieme si, mám bezpečné auto.
No ale takto jednoducho to nie je. Druhov áut je veľa. A všetky typy sú denne na cestách.
A aj malé auto do mesta jazdí po medzimestských cestách. Aj offroad do terénu je na okreskách. Ktoré auto je bezpečné?
A nemôžeme všetci jazdiť len na tých najväčších a najťahších.
A v "súboji" vyhráva vždy len ten väčší a silnejší.
Prd je každému platné, že má "bezpečné" auto, ak sa stretne s väčším od neho.
Zbytočne sa mi vysmievate, že mám staré "nebezpečné" auto, keď sa stretnem s menším odo mňa a prehrá on, nie ja.
Tak
edit: Ako som už písal, neodsudzujem, nepodceňujem nové autá, ani nepreceňujem staré autá, jediné čo chcem, je poukázať, že nie všetko je o tej "papierovej" bezpečnosti auta. Veľa ľudí bez vlastnej súdnosti to proste takto úplne nezmyselne vníma. Bezpečné auto, nebezpečné auto.
Keby existoval len jeden typ auta - je to jednoduché. Staré vs nové. Napríklad osobák. Nové pevnejšie, lepšie navrhnuté, veľa prídavných bezpečnostných prvkov. V prípade nehody vyhráva nové. Je to jasné. Povieme si, mám bezpečné auto.
No ale takto jednoducho to nie je. Druhov áut je veľa. A všetky typy sú denne na cestách.
A aj malé auto do mesta jazdí po medzimestských cestách. Aj offroad do terénu je na okreskách. Ktoré auto je bezpečné?
A nemôžeme všetci jazdiť len na tých najväčších a najťahších.
A v "súboji" vyhráva vždy len ten väčší a silnejší.
Prd je každému platné, že má "bezpečné" auto, ak sa stretne s väčším od neho.
Zbytočne sa mi vysmievate, že mám staré "nebezpečné" auto, keď sa stretnem s menším odo mňa a prehrá on, nie ja.
Tak

edit: Ako som už písal, neodsudzujem, nepodceňujem nové autá, ani nepreceňujem staré autá, jediné čo chcem, je poukázať, že nie všetko je o tej "papierovej" bezpečnosti auta. Veľa ľudí bez vlastnej súdnosti to proste takto úplne nezmyselne vníma. Bezpečné auto, nebezpečné auto.
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu
