skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
16:08:30
10.06.2012
10.06.2012
Bobesh
-> myschaak AZNP K.Hora: Nebyla to zdaleka první těžká havárka,u který jsem byl ale rok od roku tyhle věci snáším hůř a hůř. A můžou mě čerti brát,když slyším,že stát chce ubrat z misky všem těmhle lidem,pro který je tahle hrůza denním chlebem.
16:04:42
10.06.2012
10.06.2012
Bobesh
King 08.06.12 09:43:00 napsal:
→ Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by
asi nevypustil z huby kravinu typu: „Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku,
tak se to nestane…“ No přiznám se bez mučení,že bych se dnes v prdeli viděl ale hledači senzací tam byly po 2 hodinách a to se mi to všechno akorát rozleželo v palici. Takže žádný moudra mě v tu chvíli nenapadly. Jen jsem myslel na to,jak je možný,že na silnici těsně za křižovatkou s omezením rychlosti tuším na 70km/h s plnou čárou před zatáčkou trefí starší seladon autobus na komoru,přitom ani nebrzdí a vezme s sebou na věčnost dva chlapy našeho věku.
→ Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by
asi nevypustil z huby kravinu typu: „Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku,
tak se to nestane…“ No přiznám se bez mučení,že bych se dnes v prdeli viděl ale hledači senzací tam byly po 2 hodinách a to se mi to všechno akorát rozleželo v palici. Takže žádný moudra mě v tu chvíli nenapadly. Jen jsem myslel na to,jak je možný,že na silnici těsně za křižovatkou s omezením rychlosti tuším na 70km/h s plnou čárou před zatáčkou trefí starší seladon autobus na komoru,přitom ani nebrzdí a vezme s sebou na věčnost dva chlapy našeho věku.
16:00:04
10.06.2012
10.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Bobesh: tak to je mazec
15:56:52
10.06.2012
10.06.2012
Bobesh
Tak jsem zpět z cest. Přiznávám,byl jsem 2. ze 3 busů,co jsme vezli z Vys. Mýta do italského Robassomero kousek za Torino. Trefenej byl první kus,já jsem si zaplaťbůh držel dost velkej odstup. Za zatáčkou na mě čekalo menší překvapení,bus nakřivo na krajnici s černejma čárama za prdelí,před ním podle zadku Fábka. To už mi došlo,že asi neparkujou,bacil jsem do warnblinkrů,zatáhl retardér a klidil se vpravo. Nejhorší bylo to hrozný ticho,čekal jsem,že se nekdo vyhrabe z vraku. Nic. Jelikož se nedělo nic ani v busu,šel jsem pomoct ven kolegovi,který se nemohl dostat ven. Okolojetoucí řidiči spěchali k fábii,stejně jako lidi z nedaleké motodílny a pily. Zbytek jen tak matně,kolega v šoku venku,trhání dveří u fábky,vevnitř jatka,ruce od krve,vyprošťování,bezmoc,
hasiči,ambulance,policajti
,marnej boj záchranářů aspoň o řidiče,kterej měl airbag i pásy (stav nejlíp z těch třech). Pak už jen policejní ohledávači a troje ostatky ve škarpě pod igelitem.
12:54:48
10.06.2012
10.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Tomaso435: určitě to je on....
12:53:36
10.06.2012
10.06.2012
Tomaso435
-> myschaak AZNP K.Hora 10.06.12 12:31:48: vid.. taky se mi zdá že se stal na 5 vteřin hvězdou večera.. i hlasově mi to celkem sedí.. no a ty jeho klasický brejle :-D
12:37:13
10.06.2012
10.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
jestli taky není možný že Bobesh jel s tím autobusem....přecejen ty nový i jetý kusy převáží po evropě,a říkali že jel řidič jen sám....on to rozsekne až se tu zjeví
12:31:48
10.06.2012
10.06.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Bohyn: -> havlik: -> King: nechci šířit poplašnou zprávu ale to je dle mě Bobesh
07:50:38
10.06.2012
10.06.2012
Vojtisek
-> rsvancara: a teď si představ, že já mám v autě místo rezervy bombu na plyn to je terpv deformační zóna
07:48:24
10.06.2012
10.06.2012
rsvancara
-> Vojtisek: No ale ono to tak skutečně je :-D
07:39:33
10.06.2012
10.06.2012
Vojtisek
-> rsvancara: funkční deformační zóna
07:32:52
10.06.2012
10.06.2012
rsvancara
-> ziza: Stačí nafouklá rezerva tam kde má být :-)
02:10:15
10.06.2012
10.06.2012
ziza
-> Matthes, záškodník z TechWebu: taky na to koukám.. je možný že se vezlo něco v kufru když si vzpomenu jak sme jako parchanti poslali 105 do stromu asi ve 30km/h a strom byl u skla.. tak se tomu taky divím..
23:49:50
09.06.2012
09.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Koukam, ze rozsah poskozeni je u obou vozu srovnatelny.
23:47:58
09.06.2012
09.06.2012
AR166
tvl, ta detska sedacka vpredu. nektery lidi jsou hovada.
23:39:46
09.06.2012
09.06.2012
Jarda/felda
-> Mil@n: vidim že řidič škodovky nebyl připoután
22:17:25
09.06.2012
09.06.2012
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Mil@n: jejda, škodofka si dává francouzáka s feldou..
22:12:57
09.06.2012
09.06.2012
Mil@n
15:34:43
08.06.2012
08.06.2012
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Budiž té pakáži přičten malinký plus, že tolerujou průměrnou rychlost do 60kmph....
14:50:53
08.06.2012
08.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: Je to pakaz
14:24:24
08.06.2012
08.06.2012
King
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Ano, příkladem budiž např. pražská magistrála, kde moudré úřednictvo stanovilo úseky s 50tkou kvůli údajnému hluku a osadila úseková měření. Hluková zátěž nebohého okolí poklesla minimálně o 1dB, na pokutách to hodí nějakej tu tisícovku a jako bonus je po zavedení "bezpečnějšího" limitu prokazatelně vyšší nehodovost - a to se vyplatí! :) Co má co řidič přemejšlet za volantem?! Jedu z kopečka po dtto dálnici, tak se sakra nestarám, co se děje kolem, alébrž se koncentruju na ručičku tachometru, abych náhodou vražednou rychostí 60km/hod. nerušil klid pacientů v nemocnici Na Bulovce......dobře, mám tempomat a i bez něj dokážu udržet určitou průměrnou rychlost, ale co tak vidím kolem sebe, tak většině to zavdušní CPU na 99pct a radši jedou po dtto dálnici 40, aby neupadli v nemilost úřední vrchnosti
12:14:05
08.06.2012
08.06.2012
castrol
-> rsvancara: skoda hummeru
09:46:44
08.06.2012
08.06.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> King: No ale nestane, pac cara je zed a pres to vlak nejede. A pokud jedes maximalni dovolenou rychlosti a diky neustalemu hypnotizovani rychlomeru vrazis do zdi, tak se ti nic nestane, protoze statni urednici zvolili vsude maximalni dovolenou rychlost tak, aby jizda byla vzdy bezpecna a nemohlo se nic stat.
09:43:00
08.06.2012
08.06.2012
King
-> Bohyn: No ta podoba! :) Ale předpokládám, že Bobeš by asi nevypustil z huby kravinu typu: "Kdyby tady lidi doržovali vyhlášku, tak se to nestane..."
08:57:49
08.06.2012
08.06.2012
havlik
-> Bohyn: ty woe:D
08:19:47
08.06.2012
08.06.2012
Bohyn
tn.nova.cz/zpravy/.../sle
dujte-zive-nocni-televizni
-noviny-7.html
->bobesh: od 12:24 si nemůžu pomoct, ale je ti hrozně podobnej
->bobesh: od 12:24 si nemůžu pomoct, ale je ti hrozně podobnej
07:37:10
08.06.2012
08.06.2012
rsvancara
-> Michal N 283 07.06.12 14:10:49: Tak pozor, až budeš sjíždět schody, selže řízení :-D
zpravy.idnes.cz/v-centru- prahy-se-pri-nataceni-film u-srazil-autobus-a-nekolik -aut-ph5-/krimi.aspx?c=A08 0426_...
zpravy.idnes.cz/v-centru- prahy-se-pri-nataceni-film u-srazil-autobus-a-nekolik -aut-ph5-/krimi.aspx?c=A08 0426_...
23:46:10
07.06.2012
07.06.2012
King
-> Durnbach: Souhlas. Jenom jsem se chtěl optat, co že je to za slovní druh ten "invektiv"? :)
15:01:43
07.06.2012
07.06.2012
Skodovkar22
-> minno: ň
V tom mas pravdu vacsie auto viac miesta pre deformacne zony ... ale ako tu spominal -> Durnbach: proti tatre plnej betonu je to asi jedno... ja sa tiez vozim v drahsom aute a dost ma serie ked sa neskuseni vodici snazia liecit si svoje ego za volantom... takych su plne cintoriny...Cim vacsi vykon tym vacsia zodpovednost no bohuzial tieto auta su teraz relativne lahko dostupne... 5tkovy bavorak E60 sa da zohnat z nemecka za cca 12tis eur...
V tom mas pravdu vacsie auto viac miesta pre deformacne zony ... ale ako tu spominal -> Durnbach: proti tatre plnej betonu je to asi jedno... ja sa tiez vozim v drahsom aute a dost ma serie ked sa neskuseni vodici snazia liecit si svoje ego za volantom... takych su plne cintoriny...Cim vacsi vykon tym vacsia zodpovednost no bohuzial tieto auta su teraz relativne lahko dostupne... 5tkovy bavorak E60 sa da zohnat z nemecka za cca 12tis eur...
15:00:23
07.06.2012
07.06.2012
suri
-> Michal N 283: však ja nič nevravím , ale tá audi nebola tak ko , videl som reálne fotky a nebolo miesto pre posádku zvlášť deformované , pri tej rýchlosti ... to že to rozstrihali hasiči je druhá vec . a tretia vec je tá že ak neprežije tretí pasažier tak ani nevedia kto šoféroval , jedného našli 50m od auta , to je hazard zo životom bez pásov , a takmer istá smrť v takomto spomalení ...
14:35:00
07.06.2012
07.06.2012
castrol
-> Michal N 283: to by bola najidealnejsia kombinacia
14:26:40
07.06.2012
07.06.2012
Durnbach
-> venni:
Co na to napsat. V čem jezdí ostatní je mi absolutně šumák. To je jejich volba. Spíš já osobně se potýkám s názory ostatních lidí na Octávii, kteří daný vůz vynášejí do oblak a dalších kteří mají tento vůz jako by boží nedotknutelnou modlu. Ve svých příspěvcích osobně nevidím nějaký útok proti tomuto vozidlu. Jen rovnám společností zcela pokřivený pohled skrze růžové brýle na dané vozidlo. Sme na škodováckém webu, proto by bylo divné zde psát jak 3 roky starý Mercedes S třídy rezne nebo jak se kazí motory CDI, nebo jaké mají vozidla z USA vyrobeny po roce 2001 problémy na STK.
Jen k tomu mindráku, to auto za nic nemůže spíš se jedná o jejich majitele, opět neříkám, že každý majitel octávie si musí tímto autem honit EGO. Octávia je naprosto obyčejné auto s výbornými TDI motory s rotačkou a velkým kufrem. Víc nic. Ale znám několik blbečků co si myslí, že když si na TDI s 66kw dají 17 palcové gumy o šíři 225 a dozadu namontují kotoučovou nápravu, tak mají tryskáč co se s ním dají bravurně řezat zatáčky a kromě toho vozidlo skvěle vypadá a neuvěřitelně brzdí a to vše při spotřebě 5-6 litrů.
Bohužel já co na Octu "nemám" většinu mých kilometrů jsem "trpěl" za volanty aut prémiových značek, o výkonech 200-300koní, s prostorem, výbavou, kvalitou a luxusem.
Tím jsem snad usnadnil pochopení mého střízlivého pohledu na Oct 1. Hodně záleží na člověku jestli do ní přesedne z Felície, dvojkového golfa a nebo vás do ní vecpou z auta co má 5 metrů, dvě tuny, prostor, 300koní a bylo řádově o několik milionů dražší.
Navíc si všimni, že já se celou dobu bavím o autě a můj střízlivý komentář je narozdíl od tvého prostý všech invektivů. Vždy když člověku dojdou argumenty k tématu, tak musí tnout do živého co?
-> Skodovkar22:
Nemyslím si, že srovnávání Kubiceho v F1 a řidiče za volantem běžného vozu je zrovna šťastné.
Jsem rád, že se zde rozvedla zajímavá debata. Je to leckdy opravdu o štěstí ale tomu se musí opravdu pomoci promyšlenou bezpečností.
Minno zde napsal, že se to možná až zbytečně řeší. Má taky částečně pravdu pokud to ve 150kmh napálíte čelně pod kamion, tak vám nepomůže ani to, že sedíte v Mercedesu za 5 milionů. Na nic je vám BAS, PRE-SAFE, milion airbagů s několikastupňovým plněním, budka řidiče, deformovatelné zóny. Jen budete možná hezčí mrtvola. A to je opravdu k ničemu, pokud tedy netrpíte posmrtnou ohleduplností k hasičům, lékaři a pracovníkům pohřební služby.
Ale taková měkčená plocha v interieru je užitečný absorbent nárazu. A uplatní se hlavně při většině nárazů kdy je velká šance na přežití. A určitě je příjemnější při nehodě z auta vystoupit a odejít po svých než se nechat rovnou odvést od nehody na operaci kolene.
Co na to napsat. V čem jezdí ostatní je mi absolutně šumák. To je jejich volba. Spíš já osobně se potýkám s názory ostatních lidí na Octávii, kteří daný vůz vynášejí do oblak a dalších kteří mají tento vůz jako by boží nedotknutelnou modlu. Ve svých příspěvcích osobně nevidím nějaký útok proti tomuto vozidlu. Jen rovnám společností zcela pokřivený pohled skrze růžové brýle na dané vozidlo. Sme na škodováckém webu, proto by bylo divné zde psát jak 3 roky starý Mercedes S třídy rezne nebo jak se kazí motory CDI, nebo jaké mají vozidla z USA vyrobeny po roce 2001 problémy na STK.
Jen k tomu mindráku, to auto za nic nemůže spíš se jedná o jejich majitele, opět neříkám, že každý majitel octávie si musí tímto autem honit EGO. Octávia je naprosto obyčejné auto s výbornými TDI motory s rotačkou a velkým kufrem. Víc nic. Ale znám několik blbečků co si myslí, že když si na TDI s 66kw dají 17 palcové gumy o šíři 225 a dozadu namontují kotoučovou nápravu, tak mají tryskáč co se s ním dají bravurně řezat zatáčky a kromě toho vozidlo skvěle vypadá a neuvěřitelně brzdí a to vše při spotřebě 5-6 litrů.
Bohužel já co na Octu "nemám" většinu mých kilometrů jsem "trpěl" za volanty aut prémiových značek, o výkonech 200-300koní, s prostorem, výbavou, kvalitou a luxusem.
Tím jsem snad usnadnil pochopení mého střízlivého pohledu na Oct 1. Hodně záleží na člověku jestli do ní přesedne z Felície, dvojkového golfa a nebo vás do ní vecpou z auta co má 5 metrů, dvě tuny, prostor, 300koní a bylo řádově o několik milionů dražší.
Navíc si všimni, že já se celou dobu bavím o autě a můj střízlivý komentář je narozdíl od tvého prostý všech invektivů. Vždy když člověku dojdou argumenty k tématu, tak musí tnout do živého co?
-> Skodovkar22:
Nemyslím si, že srovnávání Kubiceho v F1 a řidiče za volantem běžného vozu je zrovna šťastné.
Jsem rád, že se zde rozvedla zajímavá debata. Je to leckdy opravdu o štěstí ale tomu se musí opravdu pomoci promyšlenou bezpečností.
Minno zde napsal, že se to možná až zbytečně řeší. Má taky částečně pravdu pokud to ve 150kmh napálíte čelně pod kamion, tak vám nepomůže ani to, že sedíte v Mercedesu za 5 milionů. Na nic je vám BAS, PRE-SAFE, milion airbagů s několikastupňovým plněním, budka řidiče, deformovatelné zóny. Jen budete možná hezčí mrtvola. A to je opravdu k ničemu, pokud tedy netrpíte posmrtnou ohleduplností k hasičům, lékaři a pracovníkům pohřební služby.
Ale taková měkčená plocha v interieru je užitečný absorbent nárazu. A uplatní se hlavně při většině nárazů kdy je velká šance na přežití. A určitě je příjemnější při nehodě z auta vystoupit a odejít po svých než se nechat rovnou odvést od nehody na operaci kolene.
14:21:02
07.06.2012
07.06.2012
minno
-> Luky.: no a práve o tom to je....nikdy nevieš.
14:18:16
07.06.2012
07.06.2012
Luky
Tenhle fůame za posledních půldne jsem nečetl, ale nevím jestli zaznělo to, že NCAP hvězdičky jsou vždycky v rámci dané třídy! Tzn. při srážce *** SUV a ***** městského autíčka bych radši seděl v SUV...
14:17:40
07.06.2012
07.06.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> castrol: aj s bazukou na streche
14:13:04
07.06.2012
07.06.2012
castrol
-> Michal N 283: ano Hummer
14:10:49
07.06.2012
07.06.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: si nič nerob z toho, ja to tiež dakedy počúvam z každej strany, ale nič si z toho nerobím-keď budeme veľkí , nakúpime od US-Army Hummre a nič nás nezastaví
14:02:14
07.06.2012
07.06.2012
minno
Ja by som k tejto diskusii ešte pripomenul to, že "karty zamiešáva" dosť výrazne i fakt, že existujú a vyrábajú sa rôzne kategórie áut. Osobáky malé, veľké, do mesta, SUV, VANy, autobusy, nákladné....je ich veľa. Ako teda zaradzovať autá do kategórii v rámci bezpečnosti?
Keby existoval len jeden typ auta - je to jednoduché. Staré vs nové. Napríklad osobák. Nové pevnejšie, lepšie navrhnuté, veľa prídavných bezpečnostných prvkov. V prípade nehody vyhráva nové. Je to jasné. Povieme si, mám bezpečné auto.
No ale takto jednoducho to nie je. Druhov áut je veľa. A všetky typy sú denne na cestách.
A aj malé auto do mesta jazdí po medzimestských cestách. Aj offroad do terénu je na okreskách. Ktoré auto je bezpečné?
A nemôžeme všetci jazdiť len na tých najväčších a najťahších.
A v "súboji" vyhráva vždy len ten väčší a silnejší.
Prd je každému platné, že má "bezpečné" auto, ak sa stretne s väčším od neho.
Zbytočne sa mi vysmievate, že mám staré "nebezpečné" auto, keď sa stretnem s menším odo mňa a prehrá on, nie ja.
Tak
edit: Ako som už písal, neodsudzujem, nepodceňujem nové autá, ani nepreceňujem staré autá, jediné čo chcem, je poukázať, že nie všetko je o tej "papierovej" bezpečnosti auta. Veľa ľudí bez vlastnej súdnosti to proste takto úplne nezmyselne vníma. Bezpečné auto, nebezpečné auto.
Keby existoval len jeden typ auta - je to jednoduché. Staré vs nové. Napríklad osobák. Nové pevnejšie, lepšie navrhnuté, veľa prídavných bezpečnostných prvkov. V prípade nehody vyhráva nové. Je to jasné. Povieme si, mám bezpečné auto.
No ale takto jednoducho to nie je. Druhov áut je veľa. A všetky typy sú denne na cestách.
A aj malé auto do mesta jazdí po medzimestských cestách. Aj offroad do terénu je na okreskách. Ktoré auto je bezpečné?
A nemôžeme všetci jazdiť len na tých najväčších a najťahších.
A v "súboji" vyhráva vždy len ten väčší a silnejší.
Prd je každému platné, že má "bezpečné" auto, ak sa stretne s väčším od neho.
Zbytočne sa mi vysmievate, že mám staré "nebezpečné" auto, keď sa stretnem s menším odo mňa a prehrá on, nie ja.
Tak
edit: Ako som už písal, neodsudzujem, nepodceňujem nové autá, ani nepreceňujem staré autá, jediné čo chcem, je poukázať, že nie všetko je o tej "papierovej" bezpečnosti auta. Veľa ľudí bez vlastnej súdnosti to proste takto úplne nezmyselne vníma. Bezpečné auto, nebezpečné auto.
14:01:44
07.06.2012
07.06.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> suri: šak to aj tak vyzeralo no...ja netvrdím, že nie, nové autá sú proste inou technológiou robené a nedajú sa porovnávať s 15-20-30 a viac ročnými autami a veľa záleží aj na tom,aký druh auta to je, či tereňák alebo nákupná taška do mesta, pri búračke sa ani nemusí zdeformovať ale preťaženie urobí svoje a nie každý organizmus to zvládne
13:57:53
07.06.2012
07.06.2012
suri
-> Michal N 283: a ešte jedno , ak niekto vletí do mokrej zákruty rýchlosťou 3 násobnou na akú je tá zákruta postavená tak má hold asi smolu , a pokiaľ mi sú známe okolnosti od rzs tak tam bola príčina hlavne to že neboli pripútaný a z auta doslova vyleteli , a ak nie si pripútaný tak všetky prvky pasívnej bezpečnosti ako keby neboli ...
13:51:34
07.06.2012
07.06.2012
suri
-> Michal N 283: ale piču , ja to vôbec tak neberiem že mám drahé auto a som boh , všetko je o šťastí ... Lenže to auto napríklad zvládne kritickejšie situácie lepšie , nehodu zvládne lepšie , to sú nevyvrátiteľné fakty . A kto letí 200 a prešmykuje cestu a vrazí do stromu tak tomu asi už nepomôže nič . Inak viem kto sa tam zabil , mám s tade veľa známych . Tá audinka mala dobre nasolené , ver mi ...
13:48:52
07.06.2012
07.06.2012
suri
-> minno: ja si nemyslím nič , ja beriem reálne postrehy a príhody , nie len možné pocity a cítenie sa neohrozenosti , proste sa v tejto dnešnej premávke dostávam do situácií kde si hovorím že je asi niečo zle , a nikto to nerieši ... samozrejme ,zabiť sa dá v hocičom ale v bezpečnejšom aute je väčšia šanca na prežitie ... pripomeniem ti napríklad Tarčákovu nehodu tuším z 2004 roku , a takých príkladov je veľa ... Neodsudzujem nikoho , nech si jazdia v čom chcú , ale mám na to svoj názor , a nemám zatiaľ dôvod ho meniť .
13:43:39
07.06.2012
07.06.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> suri: neprajem ti to, ale nie je to len o tom v akom aute ideš, môžeš mať najbezpečnejšie auto na svete, ale ak sa to má stať, tak sa to stane a nič s tým neurobíš, tak to proste chodí v živote, ako Itchy napísal, je to hlavne o šťastí, bezpečnosť auta tam nie je prvoradá..a ked sme už pri tých príkladoch-tým dvom chalanom v Krupine v sobotu pomohlo, že mali novú Audinu???....pouvažuj trochu, vždy je to súhra viacerých okolností a faktorov a nie len donebavychválená"bez
pečnosť" niektorých áut, čo lezú z každej reklamy
13:41:28
07.06.2012
07.06.2012
minno
-> suri: zas tak čierne by som to nevidel :-) že skoro vždy sa ide po mŕtvolu. Týchto áut ako favo felda je tu proste v našich štátoch stále veľké množstvo, tak sa aj v štatistikách nehôd stále značne vyskytujú, no. Či si myslíš, že keby tu už na cestách neboli tieto staré autá, tak klesne úmrtnosť? Blbosť. V štatistikách by sa už neobjavovali fava a feldy, ale trebárs fabky a octávky, či novšie autá a že by nejako výrazne klesla úmrtnosť, to pochybujem.
13:41:24
07.06.2012
07.06.2012
castrol
-> suri: toto tu uz dlho nebolo
13:33:56
07.06.2012
07.06.2012
suri
-> Michal N 283: deje , a mám čakať kedy ma niekto zabije ? to potom nemá význam sa čokoľvek snažiť ... -> minno: však bežná diskusia , neviem no , myslím si o tom svoje , opýtaj sa nejakého záchranára alebo hasiča aké sú výjazdy k favoritom , feliciám , escortom a podobným autám , že prakticky skoro vždy sa ide po mŕtvolu ...
12:04:33
07.06.2012
07.06.2012
Michal N 283 - zrušená registrace
-> minno: toto je pravda, niekedy boli autá slabšie, bolo ich na cestách menej a bolo aj menej búračiek, ale ako ide doba dopredu, tak má všetko stúpajúcu tendenciu-myslím počet áut na cestách, rýchlosť a teda aj počet nehôd, ktoré sú v drvivej väčšine dôsledkami arogancie a neohľaduplnosti na cestách, lebo každý musí ísť,koľko to dá -> suri: úsek Ružomberok-Korytnica poznám, často tade jazdím-je to blázninec doslova, čo sa tam deje na niektorých úsekoch
11:54:55
07.06.2012
07.06.2012
minno
-> Skodovkar22: -> suri: v podstate súhlasím, vývoj nezastavíš, mať lepšie auto je samozrejme plus, ale ale ale....stále je veľa otáznikov okolo okolností nehôd.....To, že niekto v určitom aute pri extrémnych okolnostiach nehody (vysoká rýchlosť atď.) prežije alebo sa z toho dostane bez vážnych následkov ešte nič neznamená a nehovorí to nič o "bezpečnosti" toho daného auta.....Pretože pri ďalších x prípadoch pri podobných nehodách v rovnakom aute môže prísť kopec ľudí o život.....Okolností, ktoré o tom rozhodujú, je nespočítateľne veľa.... Spomeniem detail a to napríklad to, ako má šofer uchopený volant pri zrážke.....aj to rozhoduje o zraneniach. Nejdem to tu ďalej rozoberať.
Záver - auto lepšej, prepracovanejšej konštrukcie výhoda, no je to len časť "úspechu". Navyše, keď sa tak nad tým zamyslím, tak mám pochybnosti o tom, či ten trend vývoja nesmeruje dopredu spôsobom: "Máme viac liekov, ale aj viac chorôb je už na svete". "Máme bezpečnejšie autá, ale aj viac nehôd vzniká, lebo je tých áut viac a šoféri sú menej opatrnejší". V konečnom dôsledku sme na tom stále rovnako. Zamyslite sa sami.
Záver - auto lepšej, prepracovanejšej konštrukcie výhoda, no je to len časť "úspechu". Navyše, keď sa tak nad tým zamyslím, tak mám pochybnosti o tom, či ten trend vývoja nesmeruje dopredu spôsobom: "Máme viac liekov, ale aj viac chorôb je už na svete". "Máme bezpečnejšie autá, ale aj viac nehôd vzniká, lebo je tých áut viac a šoféri sú menej opatrnejší". V konečnom dôsledku sme na tom stále rovnako. Zamyslite sa sami.
11:40:09
07.06.2012
07.06.2012
Skodovkar22
-> itchy:
samozrejme ze je to hlavne aj o stasti ...
samozrejme ze je to hlavne aj o stasti ...
11:19:06
07.06.2012
07.06.2012
itchy
50% nehody je vzdy o stasti, nech si hovori, kto chce, co chce
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu