skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
13:20:30
22.02.2012
22.02.2012
rsvancara
13:04:54
22.02.2012
22.02.2012
Bukaj
-> Vilda: neexistující článek :(
23:16:54
19.02.2012
19.02.2012
Vilda - zrušená registrace
jeden starší článek:
www.vysocina-news.cz/cla nek/nehoda-na-hlavn i-silnici-v-brode/
Největší psycho je, že na venek nevypadá vůbec zle. I prahy jsou celkem dobrý a žádná vážná viditelná koroze.
Pod tím utrženým pravým blatníkem je ale vidět skutečný stav.
www.vysocina-news.cz/cla nek/nehoda-na-hlavn i-silnici-v-brode/
Největší psycho je, že na venek nevypadá vůbec zle. I prahy jsou celkem dobrý a žádná vážná viditelná koroze.
Pod tím utrženým pravým blatníkem je ale vidět skutečný stav.
19:03:38
19.02.2012
19.02.2012
WMA - navigátor :)
-> Jerryn 19.02.12 09:24:33: fakt sorry, ale škodovek je furt jak sra*ek
18:55:02
19.02.2012
19.02.2012
skodarapid1365
-> alpin 16.02.12 22:19:46: ostatní viac menej ok, starká mala nejaké operácie tváre a nohy.
13:44:35
19.02.2012
19.02.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Zajímavý sestřih ze země neomezených možností... hlavně ty barvy na světlech jim dělají problémy.
http://www.youtube.com/wa tch?v=9Z00HHCB630
http://www.youtube.com/wa tch?v=9Z00HHCB630
13:26:27
19.02.2012
19.02.2012
Jerryn
newim newim našel sem to na netu uplně nahodně na jedne nejmenované stránce :)
11:24:21
19.02.2012
19.02.2012
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Jerryn 19.02.12 08:23:52: Není to ten jak to vzal u Boleslavi na R10 protisměrem?
10:01:53
19.02.2012
19.02.2012
castrol
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 19.02.12 08:51:27 napsal:
→ Jerryn: spíš chudák řidič
→ Jerryn: spíš chudák řidič
09:24:33
19.02.2012
19.02.2012
Jerryn
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček 19.02.12 08:51:27 napsal:
→ Jerryn: ¨jinak v pohodě? brečet tady nad schnilým
vrakem ..
spíš chudák řidičjn asi jo ja mam nejakej citovej vztah keškodovkám ... a když vidim tohleto tak mě jdou slzy do vočí
→ Jerryn: ¨jinak v pohodě? brečet tady nad schnilým
vrakem ..
spíš chudák řidičjn asi jo ja mam nejakej citovej vztah keškodovkám ... a když vidim tohleto tak mě jdou slzy do vočí
08:51:27
19.02.2012
19.02.2012
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Jerryn: ¨jinak v pohodě? brečet tady nad schnilým vrakem ..
spíš chudák řidič
spíš chudák řidič
08:24:32
19.02.2012
19.02.2012
Jerryn
Jerryn 19.02.12 08:23:52 napsal:
Přesunuto z Vraky chudák škodovka :(((((((to musely byt jatka
Přesunuto z Vraky chudák škodovka :(((((((to musely byt jatka
22:08:01
18.02.2012
18.02.2012
j_j
-> Jozka: máš pravdu...ta dřevotříska na kile nic neutlumí...
22:04:29
18.02.2012
18.02.2012
ziza
V pátek na ul 5.Května Octavia II pěkně zajela zezadu do Ducata až dovnitř... ale bohužel sem nestihl..
22:00:40
18.02.2012
18.02.2012
Radek Retro eLeSo
sice né škodovka ale nasere to,holt s tramvají si neni radno zahrávat
08:39:22
17.02.2012
17.02.2012
Jozka
-> skodarapid1365 16.02.12 21:57:22: Pokud to nebylo hnilý, tak tipuju tak 80 km/h a strom prošel autem kolem náhradního kola..
Moc jsem nikdy nepochopil, proč ubrali oproti MB druhou podlahu v kufru - s tou se dal vydejchat i slušná šlupka, když šel náraz přímo "na komoru".
Moc jsem nikdy nepochopil, proč ubrali oproti MB druhou podlahu v kufru - s tou se dal vydejchat i slušná šlupka, když šel náraz přímo "na komoru".
22:19:46
16.02.2012
16.02.2012
alpin
-> skodarapid1365: ostatní prežili ?
22:16:22
16.02.2012
16.02.2012
skodarapid1365
-> alpin: Rýchlo nie, nebol dáky pretekár a mal v aute aj starkú, a mojho strýka a tetu. Bolo to v takej zátačke, tade sa ani rýchlo nedá veľmi ísť, chodievam po tej ceste dosť často.
22:07:25
16.02.2012
16.02.2012
alpin
-> skodarapid1365: moc sa nečudujem
koľko išiel ?
koľko išiel ?
22:06:20
16.02.2012
16.02.2012
castrol
-> alpin: to ti moc nevyslo
22:03:49
16.02.2012
16.02.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Chudak, je to fakt papir :(
22:02:33
16.02.2012
16.02.2012
skodarapid1365
-> alpin: Starký to už nerozchodil...
22:00:52
16.02.2012
16.02.2012
alpin
-> skodarapid1365: a odvtedy má starký logo škoda na čele
21:57:22
16.02.2012
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu...
21:56:21
16.02.2012
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu....
21:55:48
16.02.2012
16.02.2012
skodarapid1365
Starý otec, v roku 83, do stromu a 4 krát cez strechu...
17:46:18
14.02.2012
14.02.2012
Mil@n
hzszlk.eu/clanek/.../druh
a-dnesni-tragicka-nehoda-n
a-kromerizsku
hzszlk.eu/clanek/.../po-n arazu-do-stromu-zemrel-mla dy-ridic-na-miste
Opravdu to chce být ve střehu na cestach
hzszlk.eu/clanek/.../po-n arazu-do-stromu-zemrel-mla dy-ridic-na-miste
Opravdu to chce být ve střehu na cestach
11:09:52
13.02.2012
13.02.2012
Luky
-> Jozka: nene, to není ono, ale díky za snahu
10:34:03
13.02.2012
13.02.2012
Jozka
-> Luky.: Já si "pamatuju" sestavu: betonovej blok + Mercedes na koleji + parní "raketa".. Ze SM zkraje 60. let
10:31:37
13.02.2012
13.02.2012
ziza
-> David29:
to musela být taky pěkná šlupka..
to musela být taky pěkná šlupka..
21:45:44
12.02.2012
12.02.2012
Pavel P..
fávo je jak harmonika..
www.novinky.cz/krimi/2588 90-manzelsky-par-zahynul-n a-r10-nehoda-zablokovala-s ilnici.html
www.novinky.cz/krimi/2588 90-manzelsky-par-zahynul-n a-r10-nehoda-zablokovala-s ilnici.html
20:11:04
12.02.2012
12.02.2012
Radek Retro eLeSo
-> David29 12.02.12 17:59:40: škoda ho,sem taky jezdil okolo
19:13:05
12.02.2012
12.02.2012
Pavel P..
toho znám... docela škoda ho, ještě předtim než tam stál tak byl na prodej v bazaru na rohu jak je Kloboučnická.
18:03:00
12.02.2012
12.02.2012
Voplik
-> David29: jooo tohodle rapida sem okukoval,me pos*r
17:59:40
12.02.2012
12.02.2012
David29
Už je to dýl
Praha Nuselská
Evidentně ho někdo nakouřil zezadu zaparkovaný, nějakej pátek tam stál
1
Praha Nuselská
Evidentně ho někdo nakouřil zezadu zaparkovaný, nějakej pátek tam stál
1
16:22:43
10.02.2012
10.02.2012
Luky
Když už se tady řeší crashtesty: nevíte někdo, jestli se někdy používala bariéra nikoliv deformovatelná, ale tvořená nedeformovatelnými segmenty, které by odebíraly energii auta tím, že by se posouvaly? A to nejenom pro crashtesty, ale i v nějaké jiné oblasti? Na závodních okruzích? Nebo třeba ani né pro auta, ale třeba pro nezastavující vlaky nebo letadla nebo tak něco?
Zkrátka zastavení něčeho pohybujícího se tím, že mu do cesty postavím nedeformovatelné posouvající se věci...
Díky moc.
Zkrátka zastavení něčeho pohybujícího se tím, že mu do cesty postavím nedeformovatelné posouvající se věci...
Díky moc.
08:24:24
09.02.2012
09.02.2012
Jozka
-> Durnbach: No a Japonci to pak dokážou vyrobit nejefektivněji a shrábnou zisky, aniž by cokoliv vymysleli...
Jinak jo, díky (ne)odolnosti karosérie srovnávat nelze - vychytrale zeslabený stovkový hřídel by posádce mercedesu neuškodil a teleskopický hřídel mercedesu řidiči stovky nepomohl.. Těm BMW jsem se taky divil (jako že nic moc), když mi v tehdy zánovní 316-ce tuším z roku 1987 zemřel kamarád na rozdrcenej hrudník hlavou volantu.
Když se začlo blbnout s bezpečností, tak si pamatuju, že legislativně byly i snahy nejen třeba o výškové sjednocení nárazníků, aby taky aby se auta vyšších tříd nějak "rozdělila" s menšíma o deformační zóny..
Jinak jo, díky (ne)odolnosti karosérie srovnávat nelze - vychytrale zeslabený stovkový hřídel by posádce mercedesu neuškodil a teleskopický hřídel mercedesu řidiči stovky nepomohl.. Těm BMW jsem se taky divil (jako že nic moc), když mi v tehdy zánovní 316-ce tuším z roku 1987 zemřel kamarád na rozdrcenej hrudník hlavou volantu.
Když se začlo blbnout s bezpečností, tak si pamatuju, že legislativně byly i snahy nejen třeba o výškové sjednocení nárazníků, aby taky aby se auta vyšších tříd nějak "rozdělila" s menšíma o deformační zóny..
01:01:13
08.02.2012
08.02.2012
Durnbach
-> Jozka:
Čeština je super jazyk, hlavně slova: obdobně, prakticky, téměř. Volant škody 100 člověku téměř urazil palici. Nemá ani odolnou budku řidiče, to je základ.
Hádat se nebudem, jistě u automobilů Škoda probíhaly určité bezpečnostní úpravy ale Mercedes byl v tu dobu na míle vzdálený i vozům jako BMW nebo lepšímu Volkswagenu (Audi). To je jedna z mála věcí, která se díky bohu zachovala do dnešních dnů.
S Amerikama máš pravdu, oni dávali airbag již v roce 1975 do několika vozů. Ale v roce 1981 MB uvedl jeho zdokonalenou verzi včetně adaptivních bezpečnostních pásů a má na tohle vše opět patent. Ale je to u velkého množství vynálezů pro automobilový průmysl. Němci mají na vše již 30 let před tím než to vznikne patent. V USA se do myšlenky vloží, něco vyrobí. Němci ten polotovar dotáhnou k dokonalosti a všechny pocty jsou jejich.
Čeština je super jazyk, hlavně slova: obdobně, prakticky, téměř. Volant škody 100 člověku téměř urazil palici. Nemá ani odolnou budku řidiče, to je základ.
Hádat se nebudem, jistě u automobilů Škoda probíhaly určité bezpečnostní úpravy ale Mercedes byl v tu dobu na míle vzdálený i vozům jako BMW nebo lepšímu Volkswagenu (Audi). To je jedna z mála věcí, která se díky bohu zachovala do dnešních dnů.
S Amerikama máš pravdu, oni dávali airbag již v roce 1975 do několika vozů. Ale v roce 1981 MB uvedl jeho zdokonalenou verzi včetně adaptivních bezpečnostních pásů a má na tohle vše opět patent. Ale je to u velkého množství vynálezů pro automobilový průmysl. Němci mají na vše již 30 let před tím než to vznikne patent. V USA se do myšlenky vloží, něco vyrobí. Němci ten polotovar dotáhnou k dokonalosti a všechny pocty jsou jejich.
13:05:44
06.02.2012
06.02.2012
Jozka
-> Bukaj 30.01.12 22:36:31: Ale jen podle toho štítku..
-> Durnbach 30.01.12 18:26:23: V roce 1975 už měla i stovka bezpečnostní sloupek řízení, ve výsledku fungoval obdobně..
Nechce se mi nic hledat a dokládat a už vůbec ne se dohadovat, ale to co se tu v Evropě porůznu nesměle zkoušelo, nakonec stejně zavedli do hromadný výroby a udělali z toho standarty až amíci v 60.tých.. když je donutil kongresovej podvýbor.
-> Durnbach 30.01.12 18:26:23: V roce 1975 už měla i stovka bezpečnostní sloupek řízení, ve výsledku fungoval obdobně..
Nechce se mi nic hledat a dokládat a už vůbec ne se dohadovat, ale to co se tu v Evropě porůznu nesměle zkoušelo, nakonec stejně zavedli do hromadný výroby a udělali z toho standarty až amíci v 60.tých.. když je donutil kongresovej podvýbor.
02:10:09
03.02.2012
03.02.2012
Durnbach
-> COL:
Ovšem, ta deformovatelná bariera představuje druhý vůz, respektive jeho deformační zóny které pohlcují energii nárazu. V tomto případě byla energie přenesena zpět na karoserii toho starého pontonu. A došlo u ní k větší deformaci. Cílem testu bylo dokázat, že i přes padesát let staré vozy MB, byly schopny odolat deformaci budky řidiče). Navíc se stádiu značné koroze.
Ano pokud se metodika Ncap změní a bude náročnější získat více * tak se automobilky budou snažit jich dosáhnout. Ovšem v poměru k nákladům vzroste cena vozů. Hlavně se to týká vozů do kategorie vyšší střední.
Absurditou je stav, kdy automobilky vyrábějí a upravují konstrukci auta s cílem získat co nejvyšší hodnocení u této instituce. Bez ohledu na výsledky nehod z provozu. Vozidlo absolvuje testy na výbornou ale v reálu pak stačí nabourat o 10km/h rychleji pod jiným úhlem nebo minout účelnou výstuhu a z auta je nadále rakev.
Velice mě baví, jak si obyčejný člověk myslí, že když má auto 8 airbagů a 5* tak ho to činí téměř nezranitelným.
Ovšem, ta deformovatelná bariera představuje druhý vůz, respektive jeho deformační zóny které pohlcují energii nárazu. V tomto případě byla energie přenesena zpět na karoserii toho starého pontonu. A došlo u ní k větší deformaci. Cílem testu bylo dokázat, že i přes padesát let staré vozy MB, byly schopny odolat deformaci budky řidiče). Navíc se stádiu značné koroze.
Ano pokud se metodika Ncap změní a bude náročnější získat více * tak se automobilky budou snažit jich dosáhnout. Ovšem v poměru k nákladům vzroste cena vozů. Hlavně se to týká vozů do kategorie vyšší střední.
Absurditou je stav, kdy automobilky vyrábějí a upravují konstrukci auta s cílem získat co nejvyšší hodnocení u této instituce. Bez ohledu na výsledky nehod z provozu. Vozidlo absolvuje testy na výbornou ale v reálu pak stačí nabourat o 10km/h rychleji pod jiným úhlem nebo minout účelnou výstuhu a z auta je nadále rakev.
Velice mě baví, jak si obyčejný člověk myslí, že když má auto 8 airbagů a 5* tak ho to činí téměř nezranitelným.
00:42:54
03.02.2012
03.02.2012
COL
-> Durnbach:
Bourat do castecne deformovane bariery je ucelny asi jako testovat castecne bourane auto :-).
Asi je na testovani tehle sorty aut bariera ponekud draha, tak se pouziva jiz jednou pouzity srot za cenu omezeni vypovidaci hodnoty a opakovatelnosti testu. Ale pro testovane auto je to o to horsi.
Prizpusobit NCAPu se muze kdokoliv, kdyz budou jine testy, prizpusobi se konstrukce zase jim...
Bourat do castecne deformovane bariery je ucelny asi jako testovat castecne bourane auto :-).
Asi je na testovani tehle sorty aut bariera ponekud draha, tak se pouziva jiz jednou pouzity srot za cenu omezeni vypovidaci hodnoty a opakovatelnosti testu. Ale pro testovane auto je to o to horsi.
Prizpusobit NCAPu se muze kdokoliv, kdyz budou jine testy, prizpusobi se konstrukce zase jim...
00:24:43
03.02.2012
03.02.2012
Durnbach
-> COL:
Když by sis to video otevřel, tak je pod ním na stránkách youtube vše německy detailně popsáno.
Bariera byla otočena aby vozidlo havarovalo do nezdeformované části již použité bariéry. Prakticky můžeme říct, že test byl přísnější než Euro-Ncap. ( částečně zdeformovaná bariéra)
Ale stejně Ncap je jen účelová věc které má napomoci několika nejmenovaným značkám v lepší prodejnosti. Jedná se o slušné divadlo podle kterého automobilky staví bezpečná auta pro náraz do cca 70kmh. Při vyšších rychlostech již dochází k deformacím budky řidiče a značnému přenosu sil na cestující. Navíc nekompatilbilita vozů udělá také své. Q7 vs Golf VI.
Když by sis to video otevřel, tak je pod ním na stránkách youtube vše německy detailně popsáno.
Bariera byla otočena aby vozidlo havarovalo do nezdeformované části již použité bariéry. Prakticky můžeme říct, že test byl přísnější než Euro-Ncap. ( částečně zdeformovaná bariéra)
Ale stejně Ncap je jen účelová věc které má napomoci několika nejmenovaným značkám v lepší prodejnosti. Jedná se o slušné divadlo podle kterého automobilky staví bezpečná auta pro náraz do cca 70kmh. Při vyšších rychlostech již dochází k deformacím budky řidiče a značnému přenosu sil na cestující. Navíc nekompatilbilita vozů udělá také své. Q7 vs Golf VI.
23:09:40
02.02.2012
02.02.2012
COL
-> Durnbach 30.01.12 18:26:23:
Co je to za divnej test? Podle NCAP to neni, protoze tam se ta deformovatelna bariera vymenuje a neboura se do ni furt dokola. Ale na to, jak z te popelnice lita rez, si vedla slusne, da-li se to tak nazvat.
Co je to za divnej test? Podle NCAP to neni, protoze tam se ta deformovatelna bariera vymenuje a neboura se do ni furt dokola. Ale na to, jak z te popelnice lita rez, si vedla slusne, da-li se to tak nazvat.
19:26:40
01.02.2012
01.02.2012
MOLSO
-> škodec:
19:25:53
01.02.2012
01.02.2012
1560 - zrušená registrace
-> škodec: fuj
16:40:41
01.02.2012
01.02.2012
škodec
Matthes, záškodník z TechWebu
Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak
tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim…
cestujuci doslova vytiekli z auta
Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak
tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim…
cestujuci doslova vytiekli z auta
16:37:01
01.02.2012
01.02.2012
castrol
-> palinator:
16:34:04
01.02.2012
01.02.2012
palinator
-> castrol:
Kyfka?
Kyfka?
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu