skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
14:49:51
31.01.2012
31.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Jarda: předpokládám že jako většina UKček to měli na CZ dokladech
10:21:59
31.01.2012
31.01.2012
j_j
-> Sepp: znal jsem Seppa Dietricha, to byl blbec.
10:04:02
31.01.2012
31.01.2012
Joey 120 LS
tunerlada 30.01.12 10:36:08 napsal:
Joey 120 LS 28.01.12 13:43:20 napsal:
→ cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy
Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy
není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve
výbavě.tam jde spíše o to že předchůdce tohoto modelu impaly se
označoval jako bel air ale také bel air impala, za čistokrevný bel air já
beru:
www.chooseyouritem.com/cl assics/.../109919-1.1957.C hevrolet.Bel.Air.html
ale od roku 59´ a viz zmíněného videa už to já beru jako impaly, ale je
pravda že stejné vozy pod názvem bel air jsou také impaly nebo impala bel
air..mě to příjde jako takové přizvisko jako když čtvrtina populace
říká embéčko jak litru tak stodvacítce :)) každopádně pravdu
máme oba
Souhlasím, od toho roku 1959 je to složitý rozlišit.
Joey 120 LS 28.01.12 13:43:20 napsal:
→ cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy
Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy
není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve
výbavě.tam jde spíše o to že předchůdce tohoto modelu impaly se
označoval jako bel air ale také bel air impala, za čistokrevný bel air já
beru:
www.chooseyouritem.com/cl assics/.../109919-1.1957.C hevrolet.Bel.Air.html
ale od roku 59´ a viz zmíněného videa už to já beru jako impaly, ale je
pravda že stejné vozy pod názvem bel air jsou také impaly nebo impala bel
air..mě to příjde jako takové přizvisko jako když čtvrtina populace
říká embéčko jak litru tak stodvacítce :)) každopádně pravdu
máme oba
Souhlasím, od toho roku 1959 je to složitý rozlišit.
22:36:31
30.01.2012
30.01.2012
Bukaj
-> Jozka 30.01.12 08:47:38:
Podle štítku kliky se zámkem je to levák - tedy byl
Podle štítku kliky se zámkem je to levák - tedy byl
22:08:55
30.01.2012
30.01.2012
Mr_Kubas
-> Jarda: Úloha ČKP je právě hradit takovéto pojistné události, kde viník nemá sjednáno zákonné pojištění. Uhradit by to měl ihned a z viníka to následně vymáhat. Ale co jsme zažili reálný případ, tak peníze byly servisu uhrazeny až po třech měsících a teprve potom jsme dostali auto zpět.. Tam ale spíš byl jakejsi komunikační šum mezi servisem a ČKP... Jinak předpokládám, že ta Alfa byla na CZ platných papírech, tudíž to budou vymáhat po majiteli a otázkou je, jestli se majitel shoduje s tím UKáčkem..
21:48:32
30.01.2012
30.01.2012
Nwkt
-> Jarda: Tady to ale aspoň zatáhne čkp
21:43:42
30.01.2012
30.01.2012
Jarda - zrušená registrace
-> myschaak AZNP K.Hora 29.01.12 19:34:46: myslis u cizince? moc tomu neverim...
co muj uraz, taky mel byt zamestnavatel povinne pojistenej a nebyl a nikdo nic neuhradi, jedina moznost se se zamestnavatelem soudit :/
co muj uraz, taky mel byt zamestnavatel povinne pojistenej a nebyl a nikdo nic neuhradi, jedina moznost se se zamestnavatelem soudit :/
20:28:37
30.01.2012
30.01.2012
Fávo forever
-> j_j: Zase strašně chytrej?
20:24:33
30.01.2012
30.01.2012
Sepp
-> j_j: Němci - idiotskej národ? Kolik, že jich znáš...?
20:23:59
30.01.2012
30.01.2012
Durnbach
-> Matthes, záškodník z TechWebu:
Tak nejsme tady každý češtinář, stane se i nejlepším. Ano auto po nárazu vypadalo jako z fabriky ale lidé na sračku.
-> j_j:
Netvrdil bych, že jakýkoliv národ jako celek je idiotský. Hlavně Němci jsou největší průkopníci automobilové bezpečnosti vůbec. Ne Volvo, Saab a podobné značky ale právě Mercedes-Benz již na přelomu 40.-50. let položil základy bezpečnosti automobilů. Sám Daimler vlastní stovky patentů.
Například BOSCH si nechal patentovat systém ABS již v roce 1927.
Patent deformačních zón a tuhé budky řidiče má Daimler od roku 1951.
Před deseti lety uvedl na trh systém PRE-SAFE, který zabraňuje větším následkům nehody před jejím vznikem. Nastaví sedadla a pásy do nejlepší polohy, zavře všechna okna a tím minimalizuje zranění. O takovém systému si mohou všechny automobilky zatím nechat zdát.
Volvo má zásluhu o tříbodový pás na konci 50. let
Pokud mám podle tebe vychvalovat Saab, že začal v 60. letech něco dělat, tak jen musím napsat, že Daimler s tím začal už 15 let před ním.
Tak nejsme tady každý češtinář, stane se i nejlepším. Ano auto po nárazu vypadalo jako z fabriky ale lidé na sračku.
-> j_j:
Netvrdil bych, že jakýkoliv národ jako celek je idiotský. Hlavně Němci jsou největší průkopníci automobilové bezpečnosti vůbec. Ne Volvo, Saab a podobné značky ale právě Mercedes-Benz již na přelomu 40.-50. let položil základy bezpečnosti automobilů. Sám Daimler vlastní stovky patentů.
Například BOSCH si nechal patentovat systém ABS již v roce 1927.
Patent deformačních zón a tuhé budky řidiče má Daimler od roku 1951.
Před deseti lety uvedl na trh systém PRE-SAFE, který zabraňuje větším následkům nehody před jejím vznikem. Nastaví sedadla a pásy do nejlepší polohy, zavře všechna okna a tím minimalizuje zranění. O takovém systému si mohou všechny automobilky zatím nechat zdát.
Volvo má zásluhu o tříbodový pás na konci 50. let
Pokud mám podle tebe vychvalovat Saab, že začal v 60. letech něco dělat, tak jen musím napsat, že Daimler s tím začal už 15 let před ním.
19:17:14
30.01.2012
30.01.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> j_j: Nejde o to jestli by byl schopen cokoliv vyrobit.Jde o to, že nevyrobil a neprodal.
19:07:50
30.01.2012
30.01.2012
j_j
-> Durnbach: Embéčko je samozřejmě na svojí dobu a místo vzniku dobrý stroj - "český ford T", první opravdu masově vyráběné auto u nás, kdyby byla vůle udělat i hliníkovou hlavu motoru tak by to byl i první celohliníkový motor na světě, licenci na lití hliníku pod tlakem od nás koupil Renault, u nás samozřejmě byla snaha vyrobit jednoduché auto odpovídající kupní síle obyvatel skládající se z cca 3 000 dílů - simca 1301 měla cca 2x tolik, doopravdy si nemyslím, že československý průmysl by nebyl v 70. letech schopen vyrobit deformovatelnou tyč volantu. Když se podíváš na předválečné období tak ve spoustě věcech v automobilismu, zbraní atp. jsme byli dále než ti slavní nácci. Jsme malý národ a tak jsme se dostávali do politického i technického područí často idiotských národů jako byli Němci nebo Rusové. Metalický lak, natáčení světel do zatáček, aerodynamické karoserie, obšlehnutí Tatry za vzor Broukům...hlavně že němci měli v roce 1975 volantovou tyč :) to už spíš vychval Saaba co udělal pro bezpečnost vozů v 60.letech...
18:48:27
30.01.2012
30.01.2012
j_j
-> Jozka: a jelikož se náhradní kastle na MBX nevyráběly, tak je to konec tohoto kroutícího se vozu
18:43:49
30.01.2012
30.01.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
-> Durnbach: Tyvole takovou hrubou chybu sem udelal A kupodivu si toho nikdo nevsim
Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim...
Jinak vime, stary sunky nic moc. Na druhou stranu este starsi auta byla tak tuha, ze po nehode jim nic nebylo ale posadka se zabila pretizenim...
18:26:23
30.01.2012
30.01.2012
Durnbach
Matthes, záškodník z TechWebu 26.01.12 23:28:50 napsal:
Ale podle me to je takle dobre ne? Nebo by to bylo lepsi v litru, kde bi se
volant zapich do bricha? Tady to soudruzi docela rozumne vymysleli…
V MB je místo volantové tyče lešenářská trubka. Mercedes měl již v roce 1975 jako první na světě deformovatelný sloupek volantu.
Jinak něco ohledně toho jak jsou staré auta nebezpečné.
A když by někdo něco namítal, tak je to podle populistické metodiky EURO-Ncap.
Ale podle me to je takle dobre ne? Nebo by to bylo lepsi v litru, kde bi se
volant zapich do bricha? Tady to soudruzi docela rozumne vymysleli…
V MB je místo volantové tyče lešenářská trubka. Mercedes měl již v roce 1975 jako první na světě deformovatelný sloupek volantu.
Jinak něco ohledně toho jak jsou staré auta nebezpečné.
A když by někdo něco namítal, tak je to podle populistické metodiky EURO-Ncap.
16:58:13
30.01.2012
30.01.2012
Kamil Vidlička
sumpersky.denik.cz/nehody
/mladik-nebyl-pripoutany-n
araz-do-zdi-neprezil.html Byl to kamarád, spekuluje se o sebevrždě díky nešťastné lásce
14:37:14
30.01.2012
30.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Luky.: právě si říkám...
14:30:58
30.01.2012
30.01.2012
Luky
-> myschaak AZNP K.Hora: mohla to být na předku rezerva (a pokud jo, tak to teď bude: podívejte děti, jak je nebezpečný jezdit v zimě na letních. Amen)
14:10:20
30.01.2012
30.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Nwkt: vpředu liťák,vzadu plecháč
14:04:12
30.01.2012
30.01.2012
Nwkt
10:36:08
30.01.2012
30.01.2012
tunerlada
Joey 120 LS 28.01.12 13:43:20 napsal:
→ cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy
Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy
není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve výbavě.tam jde spíše o to že předchůdce tohoto modelu impaly se označoval jako bel air ale také bel air impala, za čistokrevný bel air já beru:
www.chooseyouritem.com/cl assics/.../109919-1.1957.C hevrolet.Bel.Air.html
ale od roku 59´ a viz zmíněného videa už to já beru jako impaly, ale je pravda že stejné vozy pod názvem bel air jsou také impaly nebo impala bel air..mě to příjde jako takové přizvisko jako když čtvrtina populace říká embéčko jak litru tak stodvacítce :)) každopádně pravdu máme oba
→ cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy
Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy
není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve výbavě.tam jde spíše o to že předchůdce tohoto modelu impaly se označoval jako bel air ale také bel air impala, za čistokrevný bel air já beru:
www.chooseyouritem.com/cl assics/.../109919-1.1957.C hevrolet.Bel.Air.html
ale od roku 59´ a viz zmíněného videa už to já beru jako impaly, ale je pravda že stejné vozy pod názvem bel air jsou také impaly nebo impala bel air..mě to příjde jako takové přizvisko jako když čtvrtina populace říká embéčko jak litru tak stodvacítce :)) každopádně pravdu máme oba
08:47:38
30.01.2012
30.01.2012
Jozka
Zas něco z historie.. nedokázal jsem se rozhodout, kde to X mělo před nehodou volant..
19:39:20
29.01.2012
29.01.2012
Mr_Kubas
-> myschaak AZNP K.Hora 29.01.12 19:34:46: Přesně tak
19:34:46
29.01.2012
29.01.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Jarda: počkej,to uhradí čkp a pak to bude vymáhat z nich,ne?
19:30:53
29.01.2012
29.01.2012
Jarda - zrušená registrace
-> Flasch1994: tak tos asi udal chybu, ted nic nedostanes...
rekl bych si tak 8-10tis. kc, toto jde opravit tak za 2tis.kc nebo v autorizovanym servise mozna ani 20 stacit nebude, bag to nemelo predpokladam
ja dostal za mensi tukanecek do zadku felicie 6tis. kc od pojistovny
rekl bych si tak 8-10tis. kc, toto jde opravit tak za 2tis.kc nebo v autorizovanym servise mozna ani 20 stacit nebude, bag to nemelo predpokladam
ja dostal za mensi tukanecek do zadku felicie 6tis. kc od pojistovny
14:45:52
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> Flasch1994: Tak pokud Ti dá hotovost, tak Tě jeho pojistka zas tak zajímat nemusí, pokud teda nemáš nutkání konat spravedlnost a někoho vymáchat.
Možná by jsi se divil, kolik toho UKáčka nosej při sobě :D.
Možná by jsi se divil, kolik toho UKáčka nosej při sobě :D.
14:20:10
29.01.2012
29.01.2012
Flasch1994
-> Nwkt: jojo, u pošty
-> m8rinek: no pochybuju že měl u sebe nějaký peníze, navíc ze všech smrděl chlast, ale řidič, kterej neuměl ani slovo česky, napito neměl. Navíc neměly žádnou pojistku takže tak
-> m8rinek: no pochybuju že měl u sebe nějaký peníze, navíc ze všech smrděl chlast, ale řidič, kterej neuměl ani slovo česky, napito neměl. Navíc neměly žádnou pojistku takže tak
14:17:14
29.01.2012
29.01.2012
Nwkt
-> Flasch1994: Jinak to je na Doubravce?
14:16:58
29.01.2012
29.01.2012
m8rinek
-> Flasch1994: no pokud nabízeli částku odpovídající opravě, či ještě víc, tak bych se radši dohodl...
14:16:02
29.01.2012
29.01.2012
Flasch1994
-> Nwkt: Právě že ne, furt přemlouvaly, hlavně ať ne policajty, že zaplatí opravu všechno
14:14:25
29.01.2012
29.01.2012
OndraKrupi
-> Nwkt 29.01.12 14:13:43: tak 2 flašky vodky
14:13:44
29.01.2012
29.01.2012
mafes
-> Flasch1994: na tom všem je nejhorší, že si na nich nic nevezmeš
14:13:43
29.01.2012
29.01.2012
Nwkt
-> Flasch1994 29.01.12 14:08:58: Asi nabízeli málo co
14:10:57
29.01.2012
29.01.2012
castrol
-> Flasch1994: tak to potesi
14:08:58
29.01.2012
29.01.2012
Flasch1994
Pěkný hodiny udělaly, nějaký ukrajinci, auto bez povinnýho pojištění, se nejdřív snažily uplácet hlavně ať nevoláme policajti. No budou mít co vysvětlovat.
14:06:57
29.01.2012
29.01.2012
Flasch1994
Dnešní zážitek s našim autem, díky bohu že sem neřídil já. Zprava z vedlejší se vyřítila alfa 156, vůbec nečuměl prostě vlít do křižovatky, a v odbočovacim pruhu stály auta takže nebyl vidět, no a my byly na hlavní.
15:26:49
28.01.2012
28.01.2012
Bobesh
-> tunerlada 27.01.12 10:14:15: To poslední souhlas
13:43:20
28.01.2012
28.01.2012
Joey 120 LS
-> cPetan: PRO VŠECHNY TA AMERIKA: Podle videa jde o Chevy Impala 1959, ale na videu je popis že je to Bel Air 1959. mezi těmito vozy není patrný výrazný rozdíl, detaily bych hledal spíše ve výbavě.
12:09:12
27.01.2012
27.01.2012
darklord
-> cPetan: a impala vychadza z coho?
12:04:11
27.01.2012
27.01.2012
cPetan
-> tunerlada: Není to Bel air?
10:21:33
27.01.2012
27.01.2012
darklord
-> Bukaj: OR34 sa naozaj casom vlastnosti nezhorsovali. Vieme preco. Kazdopadne sa to s novymi pneu porovnavat naozaj neda, teraz sa nerobia pneumatiky na to aby na nich auto stalo cely rok v stodole. To ze za 5 rokov je guma v hajzlu je dane uplne inym zlozenim zmesi a technologiou. Na druhu stranu je to vykupene tym ze ked je guma nova, je niekde uplne inde ako ked bola nova OR34.
10:14:15
27.01.2012
27.01.2012
tunerlada
cPetan 26.01.12 23:34:26 napsal:
→ 1560: asi takle?
http://youtube.com/v/cJrX ViFfMGkhlavně že v Impale nebyl při tom testu motor chce to víc koukat , potom se dobře kritizujou starý auta když se z nich vytáhne všechno možný a naperou to do to novodobý plastový mrdky hlavní je zku**it jedno z nejhezčích aut co kdy chevy vyrobil..
→ 1560: asi takle?
http://youtube.com/v/cJrX ViFfMGkhlavně že v Impale nebyl při tom testu motor chce to víc koukat , potom se dobře kritizujou starý auta když se z nich vytáhne všechno možný a naperou to do to novodobý plastový mrdky hlavní je zku**it jedno z nejhezčích aut co kdy chevy vyrobil..
10:02:35
27.01.2012
27.01.2012
Bukaj
-> Matthes, záškodník z TechWebu 25.01.12 21:16:15:
To, že na autě vydržely 15 let celoročního provozu (nájezd cca 50 tis.km) bez výraznějšího zhoršení jízdních vlastností, narozdíl třeba od Brillantisek, co mám na Felicii - gumy mají 5 let, vzorek ještě ok (zadní 70%, přední 50%), ale guma je zpuchřelá a ztvrdlá - na suchu to ještě jde, ale jakmile zaprší, tak je to katastrofa. Samozřejmě srovnávám originál s originálem - Barum (Rudý říjen) Otrokovice OR 34 ČSSR a Barum ?Otrokovice? CZ. Rozdíl 20 let. A to ty novodobé gumy jezdí jen v létě, takže neznají sůl.
Problém je asi ten, že kdysi se věci dělaly na výdrž a kvalitně, když se ročně najelo na rodinném autě 10 tis. km, tak to bylo hodně.
Dnes ty Barumy taky třeba mají dobré parametry, když jsou nové, ale rychle degradují a za pět let jsou na vyhození. Asi výrobce uvažuje tak, že pokud je průměrný roční nájezd km třeba 25 tis. km, z toho třeba 10 v zimním období, tak za 4 roky na letňácích je to 60 tis km, a to už budou pravděpodobně sjeté...
To, že na autě vydržely 15 let celoročního provozu (nájezd cca 50 tis.km) bez výraznějšího zhoršení jízdních vlastností, narozdíl třeba od Brillantisek, co mám na Felicii - gumy mají 5 let, vzorek ještě ok (zadní 70%, přední 50%), ale guma je zpuchřelá a ztvrdlá - na suchu to ještě jde, ale jakmile zaprší, tak je to katastrofa. Samozřejmě srovnávám originál s originálem - Barum (Rudý říjen) Otrokovice OR 34 ČSSR a Barum ?Otrokovice? CZ. Rozdíl 20 let. A to ty novodobé gumy jezdí jen v létě, takže neznají sůl.
Problém je asi ten, že kdysi se věci dělaly na výdrž a kvalitně, když se ročně najelo na rodinném autě 10 tis. km, tak to bylo hodně.
Dnes ty Barumy taky třeba mají dobré parametry, když jsou nové, ale rychle degradují a za pět let jsou na vyhození. Asi výrobce uvažuje tak, že pokud je průměrný roční nájezd km třeba 25 tis. km, z toho třeba 10 v zimním období, tak za 4 roky na letňácích je to 60 tis km, a to už budou pravděpodobně sjeté...
23:35:28
26.01.2012
26.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> cPetan:
Tak porovnávat starý a nový vozy je trochu blbost.
Tak porovnávat starý a nový vozy je trochu blbost.
23:34:26
26.01.2012
26.01.2012
cPetan
23:31:57
26.01.2012
26.01.2012
castrol
-> Matthes, záškodník z TechWebu: to hej hej lepsie ako volantom na pluca
23:31:57
26.01.2012
26.01.2012
1560 - zrušená registrace
-> Durnbach:
Nj, není to Amerika, kde se nejdřív štosuje obří nárazník s bytelnou výztuhou, pak dlouhý předek s motorem, takže na řidiče se mnohdy ani nedostane.
Nj, není to Amerika, kde se nejdřív štosuje obří nárazník s bytelnou výztuhou, pak dlouhý předek s motorem, takže na řidiče se mnohdy ani nedostane.
23:28:50
26.01.2012
26.01.2012
Matthes, záškodník z TechWebu
Ale podle me to je takle dobre ne? Nebo by to bylo lepsi v litru, kde by se volant zapich do bricha? Tady to soudruzi docela rozumne vymysleli...
23:27:20
26.01.2012
26.01.2012
castrol
-> Durnbach: -> Matthes, záškodník z TechWebu: bohuzial je to tak ale mal som pas a ten ma podrzal
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu