skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Nehody škodovek...
12:43:01
13.10.2011
13.10.2011
skodovak
-> Marto: hlavně že to dobře dopadlo..
12:40:33
13.10.2011
13.10.2011
Marto
Skoda jej :( , ale zda sa ze nikomu sa nic nestalo na stastie
tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
tv.sme.sk/v/.../nehoda-na -frekventovanej-krizovatke -v-poprade.html
12:37:36
13.10.2011
13.10.2011
havlik
12:37:21
13.10.2011
13.10.2011
skodovak
ty pyčo hmm
12:34:32
13.10.2011
13.10.2011
havlik
-> Syny: no ono v 70 mu ji ten volant otoci kolem dokola
12:32:43
13.10.2011
13.10.2011
Syny
-> Luky.: Dost husty Jak to tej figurine na konci utrhlo hlavu Vypada to, ze v tej sierre by to byl smrtak i v tech 50ti... Ale i presto se tu najdou pohadkari, kteri ve 120tce narazili v 80ti do stromu a nic se jim nestalo :)
12:26:35
13.10.2011
13.10.2011
Luky
18:26:22
12.10.2011
12.10.2011
Zeke-ten šestý
-> marek668112: to je hnusnej bus
18:25:21
12.10.2011
12.10.2011
marek668112
-> Michal N 283: ale škoda ho je,nemal ani pol roka a jazdit už asi nebude vraj je to cele skrižovane
18:15:54
12.10.2011
12.10.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
-> marek668112: ja som to vedel,že to takto skončí s tými busmi
18:03:47
12.10.2011
12.10.2011
marek668112
sice nie škodovka ale...
Takto zaparkoval takmer novy autobus
Takto zaparkoval takmer novy autobus
17:59:27
12.10.2011
12.10.2011
Nwkt
17:55:20
12.10.2011
12.10.2011
TT_daniel
-> Bohyn: jj je to žuk,mali sme 2 pozri skoda-virt.cz/cz/.../7224
1-u-nas-ns-vrakovisti
15:35:45
12.10.2011
12.10.2011
Luky
-> P@nis: já nevim, nemam potřebu ho obhajovat, ale myslim že to zaháníš do extrémů. Se svítícím mazáním, potažmo zadřeným motorem, toho už moc ujet nejde, tam nemáš volbu. Oproti tomu, doporučuje se s prázdnou pneumatikou dojet na nejbližší sjezd a zbytečně se nevystavovat nebezpečí, že ta zničená pneu za to nestojí. Tohle mě přijde podobný - proč ho nutit zastavit hned, když za pár km na sjezdu to bude lepší?
A ta rychlost - tuším že jel 180km/h po prázdné dálnici, takže koho tím ohrozil? A i kdyby předjížděl nekoho, kdo jede 130km/h, pak je tam rozdíl 50 km/h. Zatímco když stojí u kraje a někdo jede 130 km/h kolem něj, pak je rozdíl 130 km/h.
Nebo tobě přijde bezpečný stát na dálnici? Proč je to teda za normálních okolností zakázaný? Pravda, zastavení Passatem není normální okolnost, ani to asi není v rozporu se zákonem, ale v rozporu se zdravým rozumem to je, a to mě nevymluvíš
A ta rychlost - tuším že jel 180km/h po prázdné dálnici, takže koho tím ohrozil? A i kdyby předjížděl nekoho, kdo jede 130km/h, pak je tam rozdíl 50 km/h. Zatímco když stojí u kraje a někdo jede 130 km/h kolem něj, pak je rozdíl 130 km/h.
Nebo tobě přijde bezpečný stát na dálnici? Proč je to teda za normálních okolností zakázaný? Pravda, zastavení Passatem není normální okolnost, ani to asi není v rozporu se zákonem, ale v rozporu se zdravým rozumem to je, a to mě nevymluvíš
15:26:01
12.10.2011
12.10.2011
Bohyn
TT_daniel 30.09.11 17:33:53 napsal: neni to skodovka(hadam ma nezabijete)ale mam takeho isteho passata b4 tak som nejak nechapal,ale tak v 160km/h do stromu strechou…nechcel by somNeni náhodou na tom zvedáku vedle Žuk?
09:56:34
12.10.2011
12.10.2011
P@nis
-> Luky.: V odstavném pruhu se úplně běžně stojí, když máš poruchu, nebo snad tobě se rozsvítí mazání a pojedeš na nejbližší sjezd? A on se cítí ohrožen auty jedoucí menší rychlostí s větším časem na reakci a menší brzdnou dráhou a jak sám řekl, na dálnici bylo vidět daleko dopředu. Tak si to nějak protiřečí obhajobou své rychlosti vs. nebezpečí. On ve 180km/h se bezpečně vyhne jakékoliv překážce, kdežto někdo jedoucí do 130 vytváří nebezpečnou situaci pro odstavené vozidlo? Moc to smysl nedává :)
09:08:25
12.10.2011
12.10.2011
Matsoft
-> Shackall: dnes prihlasis cokoli co ma nejake typove schvaleni a muze to byt klidne z prvni republiky.. Mestaci by opravdu pristup do databazi ridicu a vozidel mit nemeli...nicmene se zvedanim pravomoci........
totez se tyka atestu... nejaky to ma a je dohledatelny..... jediny rozpor bych videl v modrocervenych majacich, ale vzhledem k tomu, ze se o nich do budoucna uvazuje, tak to nejspis bude smeteno ze stolu. a co se tyka cervenych bliken.... (zrovna na chryslera snad jdou sehnat svetla s oranz nebo cirym), tak mi bylo vysvetleno, ze staci do cerveneho dat oranzovou zarovku a uz to neblika ciste cervene a zadny predpis neurcuje miru ci odstin oranzove kterym to ma blikat.....
totez se tyka atestu... nejaky to ma a je dohledatelny..... jediny rozpor bych videl v modrocervenych majacich, ale vzhledem k tomu, ze se o nich do budoucna uvazuje, tak to nejspis bude smeteno ze stolu. a co se tyka cervenych bliken.... (zrovna na chryslera snad jdou sehnat svetla s oranz nebo cirym), tak mi bylo vysvetleno, ze staci do cerveneho dat oranzovou zarovku a uz to neblika ciste cervene a zadny predpis neurcuje miru ci odstin oranzove kterym to ma blikat.....
08:40:13
12.10.2011
12.10.2011
Luky
-> rsvancara: podobný rozdíl tam asi bude, nicméně ani jedno nesmí na silnici. Není to nakonec u Chrysleru obdobně?
05:25:01
12.10.2011
12.10.2011
rsvancara
-> Shackall: nojo, ale pokud to v tomhle stavu vyjelo z fabriky, tak to nějakou homologaci pro provoz má. Přeci jen to není splácaný doma na dvorku (aneb já tam prostě cítím určitý rozdíl jako např. mezi továrně vyrobenou 130RS s papírama a doma udělanou jakoby 130RS s papírama z 110R).
21:55:11
11.10.2011
11.10.2011
Shackall
-> Luky. 11.10.11 20:54:48: Přední rámy s českým atestem na Chrysler Interepid? To ten kapitalismus fakt přeceňuješ
20:54:48
11.10.2011
11.10.2011
Luky
-> Shackall: ok, já nevim,proto se ptám. Do ostatních souvislotí co to auto má/nemá nevidím, jen jsem tím chtěl říct, že přední rámy s atestem existují. A tohle tvrzení - když podle kontextu ani autor článku to s jistotou neví - mě přišlo z kategorie JPP, proto mě to zaujalo
20:52:02
11.10.2011
11.10.2011
Luky
-> P@nis: ale on to myslel tak, že by stál v odstavném pruhu a ostatní by kolem nich jeli 130 km/h, což je jiné, než když so po prázdné dálnici jede 180 km/h. Nebo ne?
18:13:52
11.10.2011
11.10.2011
Jumbo
-> Shackall: Tam je toho víc. Červené zadní směrovky a červené stroboskopy ve světlech, přepážka mezi předníma a zadníma sedadlama, kde jsou zadní dveře bez klik, dokonce mají přímé napojení do databáze řidičů a vozidel z notebooku v autě, což snad ani nesmí, nebo jo? Jinak sami píšou, že většina věcí je originál z USA, pouze přidali nápis STOP a nějaká blikátka. Je to bordel, že takovýhle nekvalifikovaní pololidi mají takovouhle výbavu a hrají si na policii v USA...
16:51:33
11.10.2011
11.10.2011
Shackall
Luky. 05.10.11 09:52:52 napsal: → Mr_Kubas: co vede autora článku k domněnce, že přední rám je tam v rozporu se zákonem?
Nejspíš to, že tam JE v rozporu se zákonem Pokud si to rozeberem podrobněji:
1) Ten Intrepid je vyroben v USA v 90´jako policejní speciál. Neklame-li mne paměť, byl už v době dovozu starší osmi let, takže byl nepřihlásitelný i normálně (mohu se mýlit)
2) Rám, majáky a další vybavení nemá nic, co by jen vzdáleně připomínalo 8SD, nikdy se to sem oficiálně nedováželo a státní zkušebnu to ani nevidělo. Ty majáky jsou dokonce zakázané - červené a modré světlo.
Nejspíš to, že tam JE v rozporu se zákonem Pokud si to rozeberem podrobněji:
1) Ten Intrepid je vyroben v USA v 90´jako policejní speciál. Neklame-li mne paměť, byl už v době dovozu starší osmi let, takže byl nepřihlásitelný i normálně (mohu se mýlit)
2) Rám, majáky a další vybavení nemá nic, co by jen vzdáleně připomínalo 8SD, nikdy se to sem oficiálně nedováželo a státní zkušebnu to ani nevidělo. Ty majáky jsou dokonce zakázané - červené a modré světlo.
16:21:02
11.10.2011
11.10.2011
Domajz
11:26:19
05.10.2011
05.10.2011
P@nis
-> Luky.: Tuším, že jsi zde dával ty odkaz na materiální aspekt pana Barana. Mohl bys teda vysvětlit jednu věc co mi nejde do hlavy. Obhajuje se tím, že nikoho neohrožoval, ale ve výpovědi uvedl(odkaz v článku), že nezastavil, proto že se cítil ohrožen dalšími účastniky. Auta jedoucí do 130 ho ohrožují, ale jeho rychlost 170 km/h žádné ohrožení nepředstavuje? (Pominu poukázáni na nehodu, která se v tu dobu ještě nestala ).
Není nad to si nad sebou vyřknout ortel sám :- )
Není nad to si nad sebou vyřknout ortel sám :- )
10:38:50
05.10.2011
05.10.2011
Luky
-> venni: ok Co třeba něco na téma Materiální aspekt přestupku?
10:35:18
05.10.2011
05.10.2011
venni
-> Luky.: zítra mužeš přidat další :)
10:29:50
05.10.2011
05.10.2011
Luky
-> venni: právě že vim že to spousta lidí neví, proto na to poukazuju a snažím se dělat osvětu
10:26:18
05.10.2011
05.10.2011
venni
-> all: Ví někdo jestli je z Horšovskýho Týna do Domažlic i značka zákaz předjíždění? :)Tam sebíraj řidičáky docela často.
-> Luky.: sorry,nějak jsem se nechal unest a bral jsem jako samozřejmost,že mluvíme i o značce
PS:beztak jsem si asi myslel,že můžou sebrat řidičák i za klasickou plnou čáru tak jsem o něco chytřejší...
-> Luky.: sorry,nějak jsem se nechal unest a bral jsem jako samozřejmost,že mluvíme i o značce
PS:beztak jsem si asi myslel,že můžou sebrat řidičák i za klasickou plnou čáru tak jsem o něco chytřejší...
10:23:25
05.10.2011
05.10.2011
Luky
"Zákaz předjíždění je standardně stanoven značkou B21a, která zakazuje řidiči předjíždět motorové vozidlo vlevo; motocykl bez postranního vozíku předjíždět však lze. To znamená, že lze předjíždět v daném místě kromě motorky i např. nemotorová vozidla (kola, zvířata apod.).
Tzv. plná čára a dvojitá plná čára však na rozdíl od shora uvedené svislé zákazové značky předjíždět nezakazuje, cituji:
„"Podélná čára souvislá" (č. V 1a), "Dvojitá podélná čára souvislá" (č. V 1b); jsou-li značkou č. V 1a nebo značkou č. V 1b odděleny jízdní pruhy s protisměrným provozem, musí řidič jet vpravo od této značky; značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; značky č. V 1a se na stezce pro chodce a cyklisty označené značkou č. C 10a rovněž užívá pro oddělení pruhu pro chodce a pruhu pro cyklisty; značku č. V 1b je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění.“
Tuto čáru řidič nesmí pouze přejíždět, sama o sobě proto nestanoví zákaz předjíždění. PŘEJETÍ PLNÉ ČÁRY TEDY NENÍ SAMO O SOBĚ PORUŠENÍM ZÁKAZU PŘEDJÍŽDĚNÍ! Pokud by se tedy řidič vešel při předjíždění do svého pruhu tak, že by plnou čáru nepřejel (např. někdo řidiče pouští a uhýbá do odstavného pruhu nebo na krajnici) a nebyla by tam značka Zákaz předjíždění, pak se nejedná o přestupek ze strany předjíždějícího řidiče."
zdroj: www.autoweb.cz/predjizden i-pravidla-a-sankce
Tzv. plná čára a dvojitá plná čára však na rozdíl od shora uvedené svislé zákazové značky předjíždět nezakazuje, cituji:
„"Podélná čára souvislá" (č. V 1a), "Dvojitá podélná čára souvislá" (č. V 1b); jsou-li značkou č. V 1a nebo značkou č. V 1b odděleny jízdní pruhy s protisměrným provozem, musí řidič jet vpravo od této značky; značku č. V 1a je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění, odbočování na místo ležící mimo pozemní komunikaci nebo vjíždění na pozemní komunikaci z místa ležícího mimo pozemní komunikaci; značky č. V 1a se na stezce pro chodce a cyklisty označené značkou č. C 10a rovněž užívá pro oddělení pruhu pro chodce a pruhu pro cyklisty; značku č. V 1b je zakázáno přejíždět nebo ji nákladem přesahovat, pokud to není nutné k objíždění.“
Tuto čáru řidič nesmí pouze přejíždět, sama o sobě proto nestanoví zákaz předjíždění. PŘEJETÍ PLNÉ ČÁRY TEDY NENÍ SAMO O SOBĚ PORUŠENÍM ZÁKAZU PŘEDJÍŽDĚNÍ! Pokud by se tedy řidič vešel při předjíždění do svého pruhu tak, že by plnou čáru nepřejel (např. někdo řidiče pouští a uhýbá do odstavného pruhu nebo na krajnici) a nebyla by tam značka Zákaz předjíždění, pak se nejedná o přestupek ze strany předjíždějícího řidiče."
zdroj: www.autoweb.cz/predjizden i-pravidla-a-sankce
10:16:32
05.10.2011
05.10.2011
Luky
-> venni: ne. A to snad ani nejde, když předjíždění na plnej není "zpoplatněno" ztrátou ŘP, ne?
Mluvíme samozřejmě jen o čáře, nikoliv o čáře doplněné o značku s červeným a černým autíčkem
Mluvíme samozřejmě jen o čáře, nikoliv o čáře doplněné o značku s červeným a černým autíčkem
10:14:12
05.10.2011
05.10.2011
venni
-> Luky.: ty jsi ještě neviděl nikoho,kdo má sebraný papíry za předjíždění na plnej?
10:13:41
05.10.2011
05.10.2011
Luky
-> U-Geen: a plná čára snad stanoví zákaz předjíždění?
(nehledej to - nestanoví )
Přejetí "plné čáry" je naprosto stejný delikt, jako přejetí "krajnice" - prostě podélná čára souvislá. Postih tuším kolem 1500Kč, body se neřeší
(nehledej to - nestanoví )
Přejetí "plné čáry" je naprosto stejný delikt, jako přejetí "krajnice" - prostě podélná čára souvislá. Postih tuším kolem 1500Kč, body se neřeší
10:09:31
05.10.2011
05.10.2011
U-Geen
-> Luky.: předjíždění vozidla v případech, ve kterých je to
podle zvláštního právního předpisu zakázáno
zakaz cinnosti 6 měs.–1 rok
?
podle zvláštního právního předpisu zakázáno
zakaz cinnosti 6 měs.–1 rok
?
09:57:15
05.10.2011
05.10.2011
Luky
Ještě jsem proběhl odkazované články a naprosto mě rozštíplo: "Bude to záležet i na rozsahu zranění, který určí lékaři. Už za předjíždění na plné čáře ale hrozí zákaz činnosti," nastínil Řehoř.
zpravy.idnes.cz/ridic-pre djizdel-na-plne-care-kamio n-smetl-auto-strazniku-z-b ohdance-1g3-/krimi.aspx?c= A110920_...
Odkdy je za předjíždění na plné čáře zákaz řízení?
zpravy.idnes.cz/ridic-pre djizdel-na-plne-care-kamio n-smetl-auto-strazniku-z-b ohdance-1g3-/krimi.aspx?c= A110920_...
Odkdy je za předjíždění na plné čáře zákaz řízení?
09:52:52
05.10.2011
05.10.2011
Luky
-> Mr_Kubas: mno, zovna tenhle článek mě přijde dost mimo, a to jen proto, že je možnost si kopnout do policie/městské policie.
- "Povinnost" řidiče zabránit čelnímu střetu - už jsem to tu myslim psal hned jak se tu video poprvé objevilo: je to samozřejmě ideální, ale ne vždy je to možné. Tady je asi příkop a než se trefit rohem, je takovýhle 100% čelní náraz určitě lepší. Příkop by to taky asi vyřešil, ale rozhodně bych to v tomhle případě strážníkovi nezazlíval, ačkoliv normálně zamrznutí "na blondýnu" dost kritizuju. Dost možná bych to udělal stejně. Kdyby auto proti letělo třeba 50+, tak by se o příkopu dalo uvažovat, ale takhle mě čelní náraz přišel lepší.
- co vede autora článku k domněnce, že přední rám je tam v rozporu se zákonem?
- uvedení kol do smyku - podle toho, že šustí o asfalt i v okamžiku kdy už stojí, už od prvního shlédnutí mě připadalo, že je to u Audi, ale těžko říct 100%
- opravdu s těma dveřma třísknul strážník??? Není to moc vidět, ale vzhledem k tomu, že ten se ani nehne (pro takovou ránu je potřeba pořádného švihu), a naopak řidič Audi nějaký trhavý pohyb udělá, spíš bych se přikláněl k názoru, že s dveřma třísknul on. Ale určitě nejde jistě tvrdit, že s dveřma třísknul strážník.
Tenhle článek se moc nepovedl. Ono hledání (neviditelných) detailů z videa už se řešilo třeba u případu "Lacina" - je ale zajímavé, že tam články na D-Fens argumentovaly tak nějak obráceně?
- "Povinnost" řidiče zabránit čelnímu střetu - už jsem to tu myslim psal hned jak se tu video poprvé objevilo: je to samozřejmě ideální, ale ne vždy je to možné. Tady je asi příkop a než se trefit rohem, je takovýhle 100% čelní náraz určitě lepší. Příkop by to taky asi vyřešil, ale rozhodně bych to v tomhle případě strážníkovi nezazlíval, ačkoliv normálně zamrznutí "na blondýnu" dost kritizuju. Dost možná bych to udělal stejně. Kdyby auto proti letělo třeba 50+, tak by se o příkopu dalo uvažovat, ale takhle mě čelní náraz přišel lepší.
- co vede autora článku k domněnce, že přední rám je tam v rozporu se zákonem?
- uvedení kol do smyku - podle toho, že šustí o asfalt i v okamžiku kdy už stojí, už od prvního shlédnutí mě připadalo, že je to u Audi, ale těžko říct 100%
- opravdu s těma dveřma třísknul strážník??? Není to moc vidět, ale vzhledem k tomu, že ten se ani nehne (pro takovou ránu je potřeba pořádného švihu), a naopak řidič Audi nějaký trhavý pohyb udělá, spíš bych se přikláněl k názoru, že s dveřma třísknul on. Ale určitě nejde jistě tvrdit, že s dveřma třísknul strážník.
Tenhle článek se moc nepovedl. Ono hledání (neviditelných) detailů z videa už se řešilo třeba u případu "Lacina" - je ale zajímavé, že tam články na D-Fens argumentovaly tak nějak obráceně?
02:28:05
05.10.2011
05.10.2011
Jumbo
-> Mr_Kubas: zajímavé čtení a videa rozhodně stojí za to, na každém je několik překročení pravomocí. Ale to je debata do jiného tématu...
21:15:23
04.10.2011
04.10.2011
Mr_Kubas
21:13:16
04.10.2011
04.10.2011
Joey 120 LS
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : oni to někde popisovali, že díky tomu rámu na tom chrysleru si mohli čelní střet dovolit, navíc příkop byl údajně docela hlubokej a mohli jít přes střechu
18:57:51
01.10.2011
01.10.2011
Mr_Kubas
Nepér 29.09.11 20:18:15 napsal:
Ale vzadu to asi to bude krapet hnutý Dneska jsem jel kolem, pěkný
Ale vzadu to asi to bude krapet hnutý Dneska jsem jel kolem, pěkný
13:03:47
01.10.2011
01.10.2011
Gryzly
-> King: Jo jsou to MPLB
01:15:10
01.10.2011
01.10.2011
dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
Jarda 28.09.11 20:02:28 napsal:
→ Syny: to nebylo v moc velkej rychlosti, ale s rapidem bych na te silnici teda nezustaval… meli dost casu to strhnout, nechapu, ze zustali na silnici, ale zas, co kdyby to strhnul ten protiVzhledem k tomu, jak mají vybavený auta po emericku, tak z jejich pohledu byl čelní náraz rámem nejlepší řešení.
Ale předjíždět kamion před tou zatáčkou... Není to tak dlouho, co u Chlumce podobné předjíždění zkončilo čtyřnásobným smrťákem.
→ Syny: to nebylo v moc velkej rychlosti, ale s rapidem bych na te silnici teda nezustaval… meli dost casu to strhnout, nechapu, ze zustali na silnici, ale zas, co kdyby to strhnul ten protiVzhledem k tomu, jak mají vybavený auta po emericku, tak z jejich pohledu byl čelní náraz rámem nejlepší řešení.
Ale předjíždět kamion před tou zatáčkou... Není to tak dlouho, co u Chlumce podobné předjíždění zkončilo čtyřnásobným smrťákem.
00:54:09
01.10.2011
01.10.2011
King
-> Milan 136: Těžko soudit reakci poloopic , když tam člověk neseděl, ale na školách smyku nám vždycky vtloukaj do hlavy, že cokoliv je lepší, než čelní náraz. Osobně jsem už jednou podobný dilema řešil a měl jsem na rozhodnotí ještě míň času, než poloopičák, škarpu hlubokou jaxviň a dement proti taky jenom profrřel pryč, zatímco moje shade na odpis - ovšem King měl jenom škrábanec na kolínku :) Pochybuju, že by ten kovboj reagoval jinak, kdyby na něj letěl náklaďák. Btw: nebyli to primáti z Bohdanče? Za jejich výkony v zabukaření muselo něco podobnýho zhůry přijít :)
18:49:45
30.09.2011
30.09.2011
TT_daniel
-> Luky.: v policajnej sprave bolo 160 pravotociva zakruta,smyk, lavym kolesom chytil nejaky pen a postavilo ho to trocha a tak LP dverami a strechou sepalil strom
18:41:12
30.09.2011
30.09.2011
Luky
-> TT_daniel: to asi bylo míň než ve 160... Každopádně to asi stačilo
18:37:14
30.09.2011
30.09.2011
Radek Retro eLeSo
-> Scorpie 30.09.11 00:59:45: hmm na padesátce a radarech veeelkej odborník asi pak nech auto u silnice před barákem
17:33:53
30.09.2011
30.09.2011
TT_daniel
neni to skodovka(hadam ma nezabijete)ale mam takeho isteho passata b4 tak som nejak nechapal,ale tak v 160km/h do stromu strechou...nechcel by som
00:59:45
30.09.2011
30.09.2011
Scorpie
-> Radek Retro eLeSo: No jo... To je ten Favorit ze soboty... Takhle ho sešrotovala nějaká dodávka, která nejspíše jela po Ústecké a do cesty jí vjelo Mko od nějakého domku. S dodávkou to strhl do toho Favorita a ten skončil až téměř na nějaké zahradě. S tou dodávkou musel jet jako šílenej.
20:31:13
29.09.2011
29.09.2011
COL
-> Rapid05:
Dole. Od CB tedy pred zuzenim, to na to vliv nemelo. Kousicek za to tahlou zatackou do prava. Prujezdny to bylo jen smerem na CK, opacne se jezdilo pres Vcelnou, popr. Borsov.
Dole. Od CB tedy pred zuzenim, to na to vliv nemelo. Kousicek za to tahlou zatackou do prava. Prujezdny to bylo jen smerem na CK, opacne se jezdilo pres Vcelnou, popr. Borsov.
Zamítnuté přispívání mají:
- Ceskejparan10 - zrušená registrace (udělil U-Geen), důvod: prispevky beze smyslu