asi se budu opakovat,
termostatická klapka netřeba (může se vyndat) nebo dát tam šrůbek aby zůstala otevřená
byl tu zmíněn filtr, s tim sem nikdá neměl problém
hadičku ze sání k reduktoru je dobré opatřit páskou a stáhnout
mixer jsem lepil ke karburátoru silikonem, není to pravé ořechové, stačí silnější papírové těsnění, nebo si udělej z gumy
dle popsiu problému bych tot též viděl, buď je to chudý nebo bohatý - šroub na hadici uáthnout, u mě platilo orientační nastavení povolit o 2-3otáčky, poté dle jízdních vlastností doupravit.
volnoběh je jednoduchej pokud je dobrej na benzín, až seřídíš šroub na hadici, měl by bejt šroub na reduktoru, tím se točí vlevo - otáčky začnou padat, začneš točit vpravo - otáčky začnou padat, mezipoloha kde ty otáčky byli největší by měl bejt volnoběh na lpg
platí pro podtlakový systém na š 105
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak správně pužívat Lpg?
07:40:40
06.04.2011
06.04.2011

spartra
22:29:12
05.04.2011
05.04.2011

King
-> Vojtisek: Oddělaná hadice ohřevu sání je pro lpg spíš výhoda. Předpkládám, že už je vykuchaná termostatická klapka na filtrboxu (nebo aspoň zablokovaná v poloze sání studenáho vzduchu) a není tam hadice pro přívod teplýho vzduchu od krycího plechu výfuk. potrubí (?) - obojí je při používání lpg špatně. Začal bych asi pokusem o nastavení bohatosti volnoběhu a případně škrťáku na hadici k mixu. Vřele doporučuju poznačit si výchozí nastavení, aby se to dalo vrátit zpátky.
Jestli na teplým motoru je nízkej volnoběh, jsou dvě varianty - chudá směs a bohatá směs.
Problémy za tepla spíš ukazujou na chudou směs, ale......
Prvně bych se vrhnul na těsnost komplet celýho sání - stačí malá netěsnost, zvlášť v úseku mixer-hlava a kopa problémů je na světě. Patří tam i netěsnost spojů hadic od reduktoru a mixéru - pokud tam nejsou spony, konce hadic uříznout, spony doplnit. Vzduchovej filtr novej nebo aspoň mladší než 5tkm?
Jestli na teplým motoru je nízkej volnoběh, jsou dvě varianty - chudá směs a bohatá směs.
Problémy za tepla spíš ukazujou na chudou směs, ale......
Prvně bych se vrhnul na těsnost komplet celýho sání - stačí malá netěsnost, zvlášť v úseku mixer-hlava a kopa problémů je na světě. Patří tam i netěsnost spojů hadic od reduktoru a mixéru - pokud tam nejsou spony, konce hadic uříznout, spony doplnit. Vzduchovej filtr novej nebo aspoň mladší než 5tkm?
09:38:41
05.04.2011
05.04.2011

Dušan
-> Vojtisek: sahni na reduktor jestli je teplej nebo studenej. Ale pozor at neni omrzlej a ty snim
18:21:40
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
-> myschaak AZNP K.Hora: po rysku MAX, nemůže za to oddelana hadice od ohrevu sání?
18:18:33
04.04.2011
04.04.2011

myschaak AZNP K.Hora
-> Vojtisek: máš tam dost vody?zamrzlej plyn.....taky se mi stalo
17:34:42
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
-> doly120: ja ho mam taky mesic, ale experti nikde

17:30:23
04.04.2011
04.04.2011

doly120
-> Vojtisek: Tak to ti neporadím,sám mám lpg chvíli a ještě v tom nejsem zběhlý
počkej na experty ;)

17:27:13
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
-> doly120: na benzín klasika, studenej motor na plynu ok, problem kdyz se zahreje
17:26:14
04.04.2011
04.04.2011

doly120
-> Vojtisek: Hm,aha,mě přesně tohle dělá když dojde plyn
Nešteloval jsi kolik ti tam má jít plynu? Na benzín to jede normálně?

17:21:32
04.04.2011
04.04.2011

Tomaso435
-> Vojtisek: ja ti to řikal, je to rozbitý




17:19:34
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
nikdo nevi?
17:02:28
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
-> doly120: plná nádrž, cca 31 litrů
16:54:40
04.04.2011
04.04.2011

doly120
-> Vojtisek: Máš dost plynu?
16:20:56
04.04.2011
04.04.2011

Vojtisek
mám zase problém. Nastartuju teplný motor (půlhodina stání) volnoběh 400, tak přidám plyn na 2000 otáček, dám jedna. Z prvnu se to pěkně rozjede, ale pak auto zpomalí a at slapu na pedál sebevíc, auto skáče, dusí se a pak chcípne, co s tím je? Kuju
15:18:43
19.03.2011
19.03.2011

Dušan
-> Karel.: ale jo
-> Jarda/felda: vis vic ?, rad se prucim
-> Jarda/felda: vis vic ?, rad se prucim
14:46:53
19.03.2011
19.03.2011

Karel.
-> Jarda/felda: přečti si to znovu, ton on nikde nepsal

10:27:10
19.03.2011
19.03.2011

Jarda/felda
-> Dušan: to si vyčet kde že tam jsou tři jiskry ?
vždycky je jenom jedna ....

13:10:44
18.03.2011
18.03.2011

King
-> Karel.: Problém těch tříboďáků je v tom, že mají v defaultu elektrodovou vzdálenost asi 1,2mm, protože jsou dělaný pro sytémy zapalování, řekněme, od feldí MPI lišty výše :) Prostě potřebujou vyšší napětí. Navíc mají ty elektrody velkou plochu, což zvyšuje přeskokový napětí - u benzínu to vadit nemusí, ale větší elektrická pevnost LPG směsi může dělat problémy. Proto mívaj spešl LPG svíce užší elektrody - kvůli snížení potřebnýho napětí pro přeskok jiskry. Dokonce svýho času na LPG konfeře byl takovej zlepšovák, kdy se použily doporučený svíce na benzín a jehlovým pilníčkem se votunila střední elektroda, aby byla z jedný strany do špičky, čímž se odstranilo "cukání" např. v režimu lechtání plynu - chudá směs)
13:09:21
18.03.2011
18.03.2011

suri
-> Karel.: všeobecne na feldu sú najlepšie jednobody , či už je to mpi bmm alebo 1,6
12:49:45
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
-> Dušan: no, tak to jsem potřeboval vědět, díky

12:49:19
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
-> darklord: nevím, jako mně to taky jezdí na plyn, necuká to prostě nic, ale tak nějakej důvod to musí mít, když i v katalogu doporučujou 1-bodový ne?
12:49:04
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
-> Karel.: civka nedokaze dat takovou energii aby preskocila jiskra na trech bodech. Resp ma, ale neni tak intezivni jako u 1 bodove. A LPG potrebuje lepsi jiskru by to hezky horelo.
12:47:36
18.03.2011
18.03.2011

darklord
-> Karel.: to bude nejaky kec, ja som nedopatrenim dostal v obchodaku brisky s tromi elektrodami na MPi (pytal som pritom obyc sviecky na karbec favo). Ale tak uz ked som ich mal v garazi tak som po kazdej klepol aby sa trosku zmensil odtrh, pichol som ich tam a motor si spokojne vrci, na plyn to chyta, no problem found
12:32:54
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
tak jednobody tyhle jedině 0242240592, zajímalo by mě proč plynu vadí 3-body?
12:31:15
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
-> Karel.: na LPG svicky ser. Dej tam neco klasicky. Ja to jezdim celou dobu a i na skodovce to tak bylo. Zadny problemy, spis naopak
12:30:21
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
-> Dušan: díky, projedu katalogem a uvidím co mi vyjede za bosch
jsem se díval, akorát přímo na plyn jsou jednobody


12:17:19
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
12:16:30
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
tady mas NGK co tam patri od vyroby bud normal nebo extra
12:14:07
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
-> Karel.: ty ale byvaji casto 3 bod
12:04:42
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
-> Dušan: hlavně aby byli 1bodový že? On mi napsal číslo bosche, ale nic mi to nenajde, ten borec z lpg. Zkusím nějaký bosche a hotovo

11:15:33
18.03.2011
18.03.2011

Dušan
-> Karel.: dej tam to co treba predepisuje bosch pro benzin, nejosu drahy a pojede to. Nebo NGK, ale to je jina cenovka. mozna jeste champion
10:55:23
18.03.2011
18.03.2011

Karel.
trošku se sem vmísím, máte někdo 1.6 na plyn? Jaký svíčky tam máte,respektive jaký doporučujete?díky
22:39:36
16.03.2011
16.03.2011

King
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: Fakt? Vždyť ten nebožák už žral snad 2l oleje na 1000km a rozvody byly snad ještě origo (185tkm) :)
22:28:07
16.03.2011
16.03.2011

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> King 13.03.11 18:53:04: no a jak pěkně šlapal i potom 

21:41:14
15.03.2011
15.03.2011

King
-> Acryll: Nevím z hlavy, kam přesně ta tvoje hadička do sání ústí, ale je potřeba při myšlenkách na tuning pamatovat na to, že že LPG mixer (to, co je přimontováno nad klapku či karbec) neslouží jenom k dávkování LPG do sání, ale i jako snímač podtlaku pro regulaci směsi v reduktoru. Pokud by se mixer vynechal nedá se garantovat dostatečnej podtlak v místě, kam by alternativní přívod LPG směřoval....
21:31:27
15.03.2011
15.03.2011

Acryll
napadla ma taka kacirska myslienka...
predstavme si podtlakove lpg s bmm klapkou...
na sani je vyvedeny privod z filtra s aktivnym uhlim, neslo by teoreticky namiesto do rozprasovaca priviest LPG tam?
predstavme si podtlakove lpg s bmm klapkou...
na sani je vyvedeny privod z filtra s aktivnym uhlim, neslo by teoreticky namiesto do rozprasovaca priviest LPG tam?
21:28:39
15.03.2011
15.03.2011

Mr_Kubas
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : No jestli v tý firmě "prosperuje" takhle běžně... 

21:25:12
15.03.2011
15.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Mr_Kubas: Jestli je její místo "blbá blondýna" tak ano. 

21:19:21
15.03.2011
15.03.2011

Mr_Kubas
-> Gryzly 15.03.11 21:03:09: Tak ta paní bude asi člověkem na svém místě 

21:03:09
15.03.2011
15.03.2011

Gryzly
-> King: A my máme v práci potiskovací stroje na InkJet. zástupce nám přišla nabídnout novější ekonomičtější stroj. Ptala se proč na jejich stávající stroje neberem i spotřební materiál jako je inkoust a ředidla, tak jsem jim napsal že byli moc drazí a měli menší balení. Když jsme se pak dohodli na parametrech nového stroje, tak chtěla vědet ještě kolik nás stojí spotrebni materiál u jejich konkurence. Tak jsem odbehl k sobe do kanclu to vytáhnout z PC a dedukcí mě došlo, že když budem od nich kupovat nový stroj, tak budou chctít aby sjme v rámci záruky brali jejich spotřebák. Tak jsem ji napsal ceny o cca 10% nižší než za kolik to v reálu berem, takže místo 180 jsem ji napsal 160Kč atd.
Po týdnu přišla cenová nabídka kde to ta ženská asi značně nepochopila, protože ty ceny byli někde uplně jinde. ředidlo berem za 180 ona nabídla 250,-, makeUp za 360,-, ona za 450 a inkoust byl 1080,-/4500,-
Naštěstí existují i konkurenční stroje a tímto směrem se bude naše budoucnost směřovat.
Po týdnu přišla cenová nabídka kde to ta ženská asi značně nepochopila, protože ty ceny byli někde uplně jinde. ředidlo berem za 180 ona nabídla 250,-, makeUp za 360,-, ona za 450 a inkoust byl 1080,-/4500,-
Naštěstí existují i konkurenční stroje a tímto směrem se bude naše budoucnost směřovat.
20:54:25
15.03.2011
15.03.2011

King
-> Hurdis: Mnoooo, nedávno jsem se zkusil zeptat v jednom zverimexu za kolik by mi pan majitel objednal takovej ten plastovej kryt na akvárko se zářivkama. Nakouk do katalogu, něco nadatloval do kalkulačky a řek sumu. Tož jako správnej zakoš-vychcánek povídám, že na netu se ten bazmeg pohybuje v průměru za tolik a tolik, ale že mi jasný, že "šutrová cena" se nedá dělat s minimarží . Takže jsem poděkoval a jako že odcházím, ale panu majiteli to myslelo tržně, takže znova nadráždil kalkulačku a nabídnul cenu jenom o pár procent nad e-shopem, tak jsme si plácli a druhej den jsem si to šel vyzvednout :)
20:50:46
15.03.2011
15.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Gryzly: Je to tak na lítání po městě, kde ta čerpačka je.
-> King: A hlavně když ti dojde, tak to tam těžko jen tak doleješ z kanystru jako benzín.
-> King: A hlavně když ti dojde, tak to tam těžko jen tak doleješ z kanystru jako benzín.
20:49:42
15.03.2011
15.03.2011

Gryzly
-> King: Kor když jedeš někde kde to neznáš. naštěstí se dají CNG pumpy nahrát do GPS a najdeš si nejbližší.
Před pěti lety u nás stála jedna krátká Felda s pražskou značkou na CNG v bazaru za obyčejnou cenu. Blbý je že nejbližší pumpa byla 80km daleko v Olomouci. Ted je jedna veřejná v Jeseníku, to je "jen" 40km.
Před pěti lety u nás stála jedna krátká Felda s pražskou značkou na CNG v bazaru za obyčejnou cenu. Blbý je že nejbližší pumpa byla 80km daleko v Olomouci. Ted je jedna veřejná v Jeseníku, to je "jen" 40km.
20:42:55
15.03.2011
15.03.2011

King
-> Gryzly: A to se při hustotě....pardon řídkosti CNG čerpaček vyplatí! :-)
20:39:41
15.03.2011
15.03.2011

Gryzly
Nevýhoda CNG je že uplně příjdeš o pohon na benzín. Narozdíl u aut na LPG kde máš možnost volby
20:04:22
15.03.2011
15.03.2011

dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :)
-> Hurdis: To si pleteš drahouši, to sice je ruka, ale ne ta trhu.
To je tzv. šmátralka neboli ruka chmatákova. 


19:18:21
15.03.2011
15.03.2011

Hurdis
-> King: Taky máš rád, když Tě osahává neviditelná ruka trhu? Pěkně na zadní straně nohavic? Ano..?....přesně tam co nosíme peněženku? 

19:15:10
15.03.2011
15.03.2011

U-Geen
-> King 15.03.11 18:54:55: spravne!
18:54:55
15.03.2011
15.03.2011

King
-> spartra: Jasně, já bych to tržní hospodářství zrušil! Za 3+1 na Václaváku se bude platit stejně jako za 3+1 v paneláku v Bruntále a všechny e-shopy budou prodávat za stejnou, tj. doporučenou cenu výrobce atd. atd......Je to marný, je to marný..........je to marný :)
15:00:23
15.03.2011
15.03.2011

iDawe
-> palinator: LPG/CNG.. je to skoro to samý.. a většinou na všech značkách.. je to samozřejmě blbost.. zákaz..