Zrychlení z 0-100s (videa)

prohledat
214 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 11.02.2007 do 05.09.2007, založil/a Petrxall
řadit dle data
00:16:04
05.09.2007
Bery
hlína,vynechám dnes erotiku:-)a dočtu to.

Tykotouče versus šrouby-jo,pěkně xxxx pěkně:-)
18:27:35
03.09.2007
Labros
-> DuriQ: no máš pravdu, dřív sem chodil ještě chooki a Dooláč :))
18:54:00
26.08.2007
DuriQ
Johny Death: caf mno bolo prijemne ta spoznat ale bolo malo casu pokecat sak snad ste si pokecali z mishooom : )) uz tu neni taka prdel ako pred tym : ))

Saky: mam 4*100 a 4*130... cize dve roztece 4
17:04:34
24.08.2007
Johny Death
-> DuriQ: čaaaau duriq :) jak se vede? :) sem si říkal že se juknu jak vám to tu jde 3 4
16:38:51
24.08.2007
Saky
no ale o tom sem psal... ale ty mas jednu roztec ne? oni se daly ale vrtat tak aby se s tim pocitalo a pak by jich bylo "jen"12
16:20:05
24.08.2007
DuriQ
Saky: ja som nepisal ze to tak chcem ale ze keby som to tak chcel a to je rozdiel... k tym dieram - 4diery mas v zaklane ne, dalsie 4diery nato aby si mal ako uchytit kotuc k skodovackemu naboju, dalsie 4diery pokial by si ich chcel mat priechodzie napr. na roztec 4*100 to je 12dier a keby som chcel este priechodonost v mojom pripade oboch rozteci 4*100 a 4*130 tak by som tych dier potreboval 16 takze asi tu som ich nabral... a to by bol sakra emental... snad si ma uz pochopil... 40
14:04:18
24.08.2007
Saky
-> DuriQ: ty bys jich tam nemusel mit 16 ty bys mel pouze 8 der coz je minimalni pocet kdes jich vzal tolik? nicmene sam rikas ze to neni mozne.. a druhou vetou pises ze si to chtel-) nema cenu to rozpytvavat jak by to slo nebo neslo.. proste dneska rikam lidem pokud date prevrtanej naboj se zavitem na kolove srouby dejte pozor na delku zavitu TECKA. (proste nekdo musel bejt prvni kdo na to prisel..
13:34:46
24.08.2007
DuriQ
saky: trochu ti chcem pripomenut stredovu dieru kotucata sa musi trochu stiahnut a k origo dieram co su na tom kotuci mas tam 1-1.5mm matrosu proste je to tam moc tenke... keby som spravit to co pisal tuner tak by som tam mal 12dier : )) a keby som chcel diery aj na tu 130 roztec tak 16 : )) takze emental jak svina a uz teraz som mal pochybnosti o tom ze to bude dobre drzat ale drzi to : )) pricom uz by som si nedovolil namasirovat tam o 4diery navrch

:) iba ak by som chcel odlahcovat kotuce : )) coz je zbytocnost si myslim :))
10:18:47
24.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Saky: Já to mám provrtané, byl to jeden z mých požadavků pri úpravě nábojů, takže mě to udělal na děličce a mám klid. Samo šlo by to i doma na stojanovce, ale nebylo by to tak přesně.
10:04:09
24.08.2007
Saky
jinak jeste pokud bych to tak delal.. tak uz vidim miliony lidi co to udelaj obracene.. proste si muzes navrtat do serioveho nabojku roztec 4x100 4mi moznymi zpusoby (samozrejme beru pouze ty ktere jsou symetricky po 22,5st) bud zprava nebo zleva nebo prava zprava a levej zleva a opacne.. a ja dam kotouc nejak a kazdej navrta opacne a nepujde mu to stejne.. pak bych musel dodavat kotouce ktery budou mit 4diry na 98 na uchyceni a mezi tim vyfrezovane dva krize pro univerzalnost a pak prijde magor kterej to vyvrta o 2stupne jinak a nepujde mu to nasadit stejne a bude rvat taky.. tak k cemu to? proste kazdy reseni ktere se snazi byt univerzalni je nakonec na houby a pouze zeslozituje konstrukci a stejne nikdy univerzalni byt nemuze..
10:01:57
24.08.2007
U-Geen
-> Saky: no to je jedno :-)
09:59:14
24.08.2007
Saky
-> U-Geen: neni je 4x95 nebo tak nejak.. nemel sem potrebu to nikdy merit.
09:53:53
24.08.2007
U-Geen
-> Tuner#2: nemam to ted pred sebou ale neni naohodu ta originalni roztec pro uchyceni kooucu 4x100?
09:53:37
24.08.2007
Saky
-> Tuner#2: asi takhle kotouce co delam jsou urcene na skodovku.. ktera ma v serii stefty a neni potreba ty kotouce nijak upravovat..

jsou pouzity seriove z jineho auta ktere uz nejake diry maji a tyto maji jiz samozrejme vyvrtane nejake diry ktere nesedi a musi se prevrtavat.. proto jsou vyvrtane nove, presne mezi nimi a ty 4diry tam jsou navic coz nicemu nevadi..

neni problem ty kotouce navrtat jakkoliv jinak (aby byl omezen tento problemek vzniklej pri pouziti prevrtanejch nabojku) a vzdycky tam bude jen 8 der.. jenze v cem je problem.. takhle udelam najednou treba deset kotoucu vsechny stejny, pribalim sadu sroubu atd.. a zabalim .. a pak vezmu kotouc a poslu a beru to naporad.. pokud bych je mel vrtat kazdymu jinak (nekomu na 4x98 nekomu 4x100,114,3 108 atd) tak by byly kazdy kotouce jinak, vubec neni problem v tech dirach co tam sou z tech by vznikl oval (podle dane roztece by se dofrezovali, dokonce bych mohl frezovat v ose a vznikl by univerzalni kotouc, jenze pro upravene nabojky nevychazej diry symetricky po 45st (myslim diry uchyceni a diry pro kolove srouby) ale po 22,5st coz je dano tim ze se do serioveho naboje musej vyvrtat diry mezi jiz stavajici diry.. a cele by to vypadalo tak nejak nesymetricky blbe.. pevnostne by to vyhovovalo v tom problem neni.. jina situace je pokud se delaj nabojky napredek uplne nove coz ma treba prave duriq tam jsou diry udelany spravne po 45st a tam staci jen ty kotouce profrezovat a je to.. pevnnostne to neudela nic a bude to vypadat symetricky.. jenze novych nabojku napredek s timhle kotoucem je asi tak jeden ze sta.. kdyz delam novej predni nabojek tak vzdy na roztec 5xneco a nebo na uplne jine brzdy.. tak asi tak.. proste sem jen chtel rict ze vubec neni problem v tom ze tam jsou nejake diry navic.. nedelal bych to ani kdybych mel kotouce bez der proste by to bylo nesymetricke..

jedinej problemek vidim v tom ze vetsina lidi vubec nema predstavu o tom co se da udelat, takze kdyz chtej predelat nabojky tak ani nevedi co chtej... to ze se delam se stredovejma krouzkama (kterejch existuje milion prumeru) je jen moje minus nebot vetsina ani nevi co to je pak placne ze chce 57,1 a ma 56,4 a nejde to nasadit atd.. lidi co delaj podlozky udelaj rovnou podlozku bez stredeni a neresej to-), a prave pro to ze nevedej co chtej tak si vymejslej nabojky ktere maji dve nebo treba i tri roztece a da se to kombinovat, pak by ten kotouc uz byl skutecne jak emental.. pokud by kazdej chtel stefty treba na 4x100 opet neni vubec zadny "omezujici problem.." jenze vetsina ani nevi ze to jde...

proste ja v tom nevidim zadny problem, proste jednou kdyz nasadim kola tak to skontroluju a hotovo vic neresim.. vy s toho delate vedu jako kdybyste menili kolove srouby a kola kazdy tyden trikrat..
08:46:18
24.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Jenže ten kotouč by byl už jak ementál - máš tam totiž origo díry, pak vyvrtané díry na uchycení k náboji a ještě by tam byli díry na kola - při 4 x 100 to fakt nevycházelo, ale třeba už Saky vymyslel jiný kotouč kde to půjde.4
08:44:09
24.08.2007
TUNER
-> Tuner#2: Já myslim že když se chce tak všechno jde... 4
08:38:28
24.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: JJ přesně takhle to mám taky a mám šroub přes celý náboj a i trochu dál. Třeba aby šroub drřel za půlku síly náboje bych se celkem bál.



Jenže u Sakyho kotoučů to nejde, už jsme to tu řešily. Jsou navrtané kvůli uchycení a navíc mají tuším menší průměr té dosedací plochy, takže to vycházelo někam na stranu 8
07:28:50
24.08.2007
TUNER
Jen napíšu že jsem do dneška nepochopil proč si lidi nedovrtají,nebo nenechají dovrtat 4 díry v kotouči aby případně delší šrouby lezly v klidu dál a nic tak nezničí...Tohle jsem měl asi před 6 lety na škodovce a od tý doby při jakejkoliv výměně kol za jiný jsem nemusel nic řešit....

Myslim že je to mnohem lepší řešení,než řezat,nebo schánět jiný šrouby a je to na furt.....teda spíš do další výměny kotoučů....4

Možná kdyby lidi co si to objednávají u SAKYho i s kotoučema poprosily a řekli jakou budou mít rozteč,tak jim to mile rád vyvrtá....5
07:14:13
24.08.2007
MATTESS
-> DuriQ: takže to je lenost psát 2 písmenka, tos to mohl říct rovnou Ty jižanský státy, co nemají CH, tak v jejich jazyce používají G, takže CH=G 1
19:32:52
23.08.2007
DuriQ
Saky: jj ja som sa od vtedy poucil a ked davam ine kola tak za kazdym meram ake dlhe sroby mozem pouzit aby som nerozsekal kotuc... : )) ale na filcke alebo pod ked ti to zrezne tak to je akurat jediny pruser ktory tam nastane... ale pistolou to das dole jak nic .... rez nerez... : ))

mno a co sa tyka tej konstrukcie tak mi je tiez uz davno jasne ze to konstrukcne nebolo mozne s pouzitim oplackeho kotuca :)) ale iny kotuc v tej cene a parametroch nebol... a robit z neho emental este viac ako je by uz bol docela risk... :)

19:22:43
23.08.2007
Saky
-> DuriQ: no kdybych ti dodal naboje jako ma felda tak ty bys nenasadil vubec-) chybela by ti tam tehlice a poloosa.. proste udelat naboje na skodovku stejny jako felda nejde.. funkcne to stejny bylo pokud by tam byly stefty bylo by to OK.. pokud by tam byly kratsi srouby tak by to taky bylo OK.. proste si dal delsi srouby a tim to vzniklo nicmene to neni moje technicka chyba..

ale to nema smysl proste uznavam ze sem to nerekl nebot me to nenapadlo..



mimochodem na felde je nabojek silnej 16mm stejne jako ten tvuj a taky nejde sroub skrz je presne stejne dlouhej resp o malicko mensi.. pokud by sel skrz hrozilo by ze konec zavitu orezne a nepujde to lehce vyndat.. (ovsem nehrozilo by nic jineho..) taky ty konstrukteri nebyly blbi kdyz k tomu dodavaly srouby.. nicmene pokud vezmes jakekoliv jine srouby nebo jine kola treba o milimetr tenci tak uz to vyleze.. a to je ten problem..
19:09:49
23.08.2007
DuriQ
Saky: ok ale je rozdiel ked si da niekto spravit naboje s tym ze budu ako feldove to znamena ze nemusi brat ohlad nato ci pouzije o centy dlhsi srob... pri tom dotahovani to vydalo zvuk ako ked mas poriadne dotiahnute plechove kolo a vrze ti ked to povolujes alebo dotahuje ziadna rana tam pocuta nebola a dotiahol som tak setky 4 sroby tak to ma fakt nenapadlo ze mi jeboj kotuc... to som zistil az ked som oddist autom z parkoviska :))

a co je to za profi pracu ked si babuska zmysli ze bude drazkovat podla toho kolko jej chyba do memopauzy... proste drazky boli na a mohol si ix spravit aj milion... mno u teba si uz nic spravit nenexam toho sa obavat nemusis :)) nasi strojary dokazu uplne to iste co vasi len nesu taky ochotny ako ty vasi asi tak dako by som to diagnostikoval...

ale to ze si tlc huba aj tak nic nemeni 40
18:52:08
23.08.2007
Labros
-> Saky: když tohle měnění názorů je tady v Německu národní sport ještě víc jak v čechách... až budu zítra v Praze tak se k tomu vyjádřím ještě jednou jako čexáček :)
18:43:50
23.08.2007
Saky
-> Labros: no jo typickej cechacek uz ani nevi co napsal-)) napsal si jasne "chrochtly s vrcholem krouťáku kolem 1700" a ted pises "že má vrchol krouťáku v 1700 ale že max.krouťák má od 1700.." jsi pro me uplne nic ctes mezi radky a nestojis si za nozorem apro me jsi uplne nula skoncil jsem s tebou-)))
18:40:32
23.08.2007
Saky
-> DuriQ: no drazky nebudu komentovat na vykrese jich je 31 na starym pastorku taky 31, uznavam ze drazky na 50ti vyrobenejch pastorkach sem nepocital a treba baba u delicky pro zpestreni vyroby menila jejich pocet, v breznu jich delala 31, v dubnu 30 a v unoru 28-), jinak ja sem na to rizeni ani nesahl pastorky nejsou moje prace, to je profesionalni prace a to jak si uvedl ja udelat neumim.. a vykres pochazi z Pragy Dacice ten sem si ja taky nevymyslel.. ale pohoda proste baba nemela den a kdyz vedela ze je pro Tebe tak rozhasila celej stroj.. ja ji priste reknu at tam vyreje den vyroby

a jak rikam kotouce sem se diky tomu poucil, dnes to rikam kazdemu sice na me vsichni s usmevem koukaji jak na vola kdyz jim rikam ze maji odmastit kotouce a davat srouby patricne dlouhe ale budiz.. timto ti dekuji.. proste si byl prvni z cca 30ti, ale muzu te ujistit ze si nebyl sam.. byly ste celkem dva.. (nicmene ten druhy utahl a tim ulomil "pouze" jeden sroub.. pak mu to doslo..

jinak ke kvalite mojich veci si rikej co chces, to uz si me rikal nekolikrat ze vasi mistri umi vsechno lip.. ale jeste si videl malo co dokazi nekteri lide nabizet a prodavat.. viz treba tuning klub remoska-) ... nebudu tady na nikoho hazet spinu to neni mojim zvykem (vzdycky mluvim o takovychto pacientech jakkoliv ale respektuju jejich soukromi.. ) a kdyz se nejaka potrefena husa ozve za to ja nemuzu.. ale jestli jeste nemas dodelane auto uplne, tak by ses mel poohlednout u Vasich slovenskych mistrov nebot tady je to samej sunt a jeste te podvedou.. tam to mate nej..
18:11:18
23.08.2007
DuriQ
MATTESS: juzanske narodnosti ktore sa naucili rozpravat po slovensky alebo po cesky si mylia H s CH

cize vravia hleba a chovno... :)) X=ch sa pouziva ako skratka v pisani SMSiek ... tak isto si poniektory nevedia zvyknut na narodnostne dialekty tak pre mna je to v neoficialnom pisani dialekt... ale sranda ze ty co maju trochu rozumu tomu poxopia iny ne ale nic v zlom... proste niekomu to vadi a niekomu ne ale co s tym spravis : ))
18:05:18
23.08.2007
DuriQ
Saky: fajn ako ty ma mas za curaka jo ze ked uz mam vyskladanych a upravenych 90% ze to budem zase rozoberat a nejebe ti tak trochu, co sa tyka toho riadenia, tak stare riadeni nemalo absolutne ziadnu volu, nikdy to nebolo rozoberane, vis hovno o stave v akom mam to stare riadenie tak isto vis hovno o tom ake riadenie si poslal, ked som si porovnal tisic hrany na riadeniach tak v tych tisic hranoch bol podstatny rozdiel viditelny okom (to tvoje malo podstatne menej hran tz ze malo menej drazok, zubov ako chces a vyberat to uz nebudem aby som ti to tu dokazoval)... asi si ten isic hran robil tiez metodov pokus omyl, ano dostal som to tam nakoniec a nema to vole, ale po tebe je nutne vsetko dorabat... a nevyvratis mi to ze ne.... a o co ide ? ide o to ze robis tu zo seba boha ale realita je uplne niekde inde... a nesom jedinny co bol nespokojny pokial chcu tak nech sa k tomu vyjadria... jedinu dobru vec co si snad spravil podla toho ako som chcel boli pruziny... inac bolo vsetko na picu... a keby som si to v tej dobe nehal spravit nikomu inemu aj o 50% drazsiemu tak by ma to vyslo lacnejsie... ale to je uz fuck a nepodstatne teraz vsetko xodi tak ako ma a menit to uz nebudem... este k tym nabojom ja som chcel riesenie bez toho aby som neriesil problem s dakym dotahovanim a pod...

Labros: ty radsej drzu pusu lebo nevies co som si u sakyho objednal tak pls zdrz sa tupych komentarov...

17:57:06
23.08.2007
MATTESS
-> U-Geen: aha, tak to jo36
17:55:21
23.08.2007
U-Geen
-> MATTESS: nn to je nejaka slovenska moda, uz sem to videl u vic lidi
17:49:37
23.08.2007
MATTESS
-> DuriQ: a to je zase co za výmysl, X=CH??? To je nějaká tvoje specialita? Tak to až Z=B, A=H atd tak to si moc nepočteme 1
17:42:03
23.08.2007
Labros
-> Saky: tak ne že má vrchol krouťáku v 1700 ale že max.krouťák má od 1700.. a ten plochej průběh krouťáku mají podle mě jen turbodiesely, bez turba by ten krouťák byl normálně kopeček jako s benzínem, podle mě..
17:36:25
23.08.2007
Labros
-> ecartsiger: jako když mám auto těžký 1100 s motorem 1.4 tak mi taky nic jinýho při předjíždění nezbývá, než točit a točit.. se škodovkou je to podobný, 136ka není žádnej zázrak, akorát že tu se bojím tolik točit, maximálně jsem točil něco přes pět tisíc na dvojku... přece jenom ve škodovce je to větší rachot a člověka to nějak tak podvědomě omezuje 1
17:31:59
23.08.2007
Saky
-> Labros: omyl zadnej chrochtl nema maximum kroutaku na 1700.. resp ta vyhoda je v tom ze ma v celym rozsahu treba 1500-4500 v podstate porad stejnej kroutak a zadne maximum nemaji jako benzin.. (teda bavime-li se o nejakem vyraznem maximu-) proste u beznyho chrochtla se v danych otackach krivka kroutaku hejbe v rozmezi treba 10pct) a to je to kouzlo.. nikomu nebudu rikat ze je dieslak lepsi.. to zalezi na rozsahu pouziti.. ale treba ja bych si dneska jine auto na bezne rodine jezdeni nekoupil.. a to same rikaji ti znami co vyrostli ze zavodnickych let a vyzkouseli diesla,..
17:25:51
23.08.2007
Saky
-> DuriQ: k tem rizenim tech tady beha pres 50 a nikdo si na tisicihran nestezoval.. asi proto ze nove vyrobenej nevybehanej s nulovou toleranci je pro vetsinu lepsi nez starej kterej se tam mrska o par stupnu tam a zpet.. a garantuju ti ze kdyz vezmes novou tyc rizeni a moje rizeni ze to tam rukou nasunes... pokud mas puvodni tyc zahnojenou nebo nejak omlacenou potom uznavam muzou nastat problemy. nicmene nasadil si to? nasadil.. ma to vuli? nema tak o co jde?

co se tyka brzd tak uz sem rikal minule ano je to moje chyba neupozornil jsem kupujici na to ze nesmi koukat sroub vic nez je sila naboje aby neznicil kotouc.. ja to bral jako samozrejmost a ani ve snu me nenapadlo ze se najde skutecny izerovsky manas ktery projevi nadprumernou silu..

a nejvic se divim tomu proc si tedy tenkrat nevyuzil moji nabidku ze vsechno vezmu od tebe zpatky kdyz je to tak na hovno.. tak to delam s kazdym proste kdyz mu pruziny nesedej tak me je vrati a ja mu je vymenim za jiny nebo vratim prachy.. a dam je jinejm vzdyt o co jde? neboj se ze bych nenasel s fleku deset adres kam bys to rizeni mohl poslat kam pruziny atd.. jedinej problem bych mel s tema drzakama ktery sis upravil k obrazu svemu..
16:32:23
23.08.2007
Petrxall
-> Labros: jj asi tak, já jezdim nejčastějc mezi těma 2 -3 tisícema... víc jen, když chci někoho předjet nebo mě chytne rapl :-) a mín, když jedu na spotřebu, i když tam už je ta ekonomická hranice mimo, ale mám aspon takovej pocit, že čim mín to točim, to mín žere.. 3 ... jinak zkoušel sem i takový kravinky jako, kolik se dá jet plynule nejmín na pětku, čtyřku a na kterej nejvyšší stupen se ještě rozjedu.. pokud by to někoho zajímalo tak se škodovkou se dá rozjet i na čtyřku 1 ale dá to tomu autu pěkně zabrat.. je to zajímavý si s tim takhle pohrát :-)
16:16:04
23.08.2007
Labros
-> ecartsiger: tak to je možný, že máš vrchol krouťáku kolem 4000, tak je to podle mě ideální :) možná ne pro městskou jízdu, kde lidi mají nejradši chrochtly s vrcholem krouťáku kolem 1700, ale mám auto s vrcholem krouťáku přes 4000 (série) a jezdí se i po městě dobře.. musí to teda taky umět nějakej městskej režim, tzn.nějakou příznivou oblast krouťáku kolem 2000-2500 aby to jelo slušně a neklepalo se to..
16:13:14
23.08.2007
Labros
-> DuriQ: á potrefená husa zakejhala, úplně jsem zapomněl že ty kotouče se týkaly tebe :)
16:00:47
23.08.2007
Jirik - zrušená registrace
-> DuriQ: Ty máš vydlabáno až na půdu. Jinak zaměřeno mám na angličtinu a především němčinu, čiliže dnešní standart. Ale xrxlaxštinu ještě v repertoáru nemám. 1
15:47:22
23.08.2007
DuriQ
King: mno daka slaba reakcia som cakal s tvojej strany lepsiu kavu : ))

Labros: ty si tez iny ... lol ale dokonale iny a este k tomu krasne zabaleny... : )) (ja viem tomu nemozes pochopit) komu som nadaval v tomto temate to ze niekoho nazvem vseumnelcom neznamena ze je kokot : )) to si napsal ty :) ked si to prelozim do tvojho Xapania co citas : )) ako moc to prezivas pepo : )) a ani sa ta to tak moc netyka : ))

alebo chces aby sa ta to tykalo ? neni problem vytvorit skupinovu terapiu pre teba a sakyho a pripadne pre inych : ))

Saky: vseumnelce... ked si niekto necha vyrobit naboje s bezproblemovym pouzitim srobov ako na felde... tak bude pes zakopany nekde inde ne ? tak isto dopadli ine dodavky materialov drziaky riadenie... ono je celkom prdel ked si objednas riadenie a ma iny tisic hran : )) atd. takze tu nemel picoviny ... uz sa troxu uvedom co tlaxas ooo velky saaaky oooo vsixni te milujou mocne te maji radi : ))

MATTESS: a kto ta nuti :)) iba ze by ty sam : ))

Crestik: ked sa naucis citat tak mi mozes nieco pekne napisat ok 40

Jirik: xlape xrxle na vejhonu si pjestuj kde xces nexapu ze nexapes proc to nemuzes poxopit

X = CH - simple easy ale to je pre jazykovo nesxopnych ktori su zamerany len na anglinu tazko vysvetluje zmir se s xrxlanim Jiricku : ))
15:29:20
23.08.2007
Petrxall
-> Labros: mno mám motor 742.136 a vačku 280/280... tak nevim no, spíš sem to bral podle svýho pocitu, kdy to tak nejlíp zrychluje
15:20:32
23.08.2007
Labros
-> ecartsiger: největší záběr je při 3000 otáčkách na první převodový stupeň, pokud máš motor ze Škodovky a sériovou vačku. S rostoucíma otáčkama a převodovýma stupněma záběr jenom klesá.
14:02:44
23.08.2007
Petrxall
-> Tuner#2: no jasný, ale myslel, jsem že tomu otáčkoměru se dá celkem věřit, nebo teda nevim jak to máte, mě taky zlobí, ale bud ukazuje a nebo nejde vůbec 1 ale řek bych, že ukazuje na +/- 100 ot/min přesně.. zkusim to vysledovat až pujdu v prosinci na technickou, tam sem dělaj ty zkoušky při 3250 ot/min tuším, tak to porovnám s tim digitálnim měřákem
13:57:02
23.08.2007
MATTESS
Tuner#2 23.08.07 13:52:05 napsal: -> Jirik : Viď já mám šéfa už 7 let slováka a rozumím slovensky všemu, ale tohle se fakt nedá

to se fakt nedá (a ani mi to nebaví číst)
13:53:25
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ecartsiger: Ono taky záleží jak moc kecá otáčkoměr a pokud Ti lítá jako TUNERovi a nebo trochu méně mě, tak není problém mít i se sérií přes 8000rpm :o))
13:52:05
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik : Viď já mám šéfa už 7 let slováka a rozumím slovensky všemu, ale tohle se fakt nedá 1
13:51:22
23.08.2007
Petrxall
-> Tuner#2: ono jak na kterej stupen, jedničku se mi dneska podařilo vytočit přes nějakejch 6 tisíc, dvojka i trojka se taky nechá pěkně točit, ale vždycky tak do těch 6 tisíc otáček, pak sem to dál ani nezkoušel, protože už to vůbec nezrychluje a jen řve a motoru to taky nedělá dobře... příjde mi, že největší záběr je kolem 4 tisíc otáček... jinak díky za ten odkaz, už sem tam jednou byl, ale uplně na to zapomněl a je to celkem zajímavý........ ještě pro úplnost by mě zajímala maximálka na zpátečku, to tam chybí 1
13:22:15
23.08.2007
Jirik - zrušená registrace
Kurva to nejde číst. Pořád ty chrchle "x". To fakt nejde. A to tady u nás v práci dělají ze skladníků vyjma Čechů taky dva Slováci, jeden Bulhar a dva Ukrajinci. S těma je to bez problémů, ale číst tenhle vejhon, to je jako číst jídelní lístek v čínské restauraci.
13:13:35
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MATTESS: OK to by šlo.4
13:12:31
23.08.2007
MATTESS
-> Tuner#2: tak zkusíme to změřit spolu se záběrem na digitacho. Ale čas bude o něco horší
13:09:55
23.08.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> ecartsiger: Při té sekvenci řazení opravdu neumím držet foťák, řídit a ještě řadit. Byl přilepený na palubce a opřený objektivem o sklo. Jinak max. rychlost jde spočítat klidně tady: skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115



a spíš záleží jak moc dokážeš motor vytočit. Série končí na nějakých 5500 rpm možná o trochu víc, ale rozhodně ne třeba na 5tku po rovině1 To je scifi.
Extreme Tyres