
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ak47 Aktualizace
-> Skury: tak zkouška nebo protokol, vždyť je to stejný, obojí se natahuje 

-> dragon_cb_cz: Přesně, kola a stavba auta je trošku rozdíl... Třeba jenom test brzd tě může vyjít až na 30t, což určitě u stavby nového auta nebude jenom kouknutím a konstatováním, že ano, brzdy to má.
-> dragon_cb_cz: To je dost rozdíl, nějaký kola a celá stavba - lidi co stavěli podobný nesmysle, mluvěj zpravidla o 60 až 80 tisících za celý auto. Ostatně - schválení výhledu z RHD za 3-4 litry má celkem slušnou vypovídací hodnotu..
-> Skury: Ale prd, 35 tisíc je nesmysl... protokoly pro zápis jinejch kol bejvaly v tej relaci co píše Luky co jsem zjišťoval.
-> Luky: Jaká zkouška stojí 2-3t?
Jenom vydání jediného protokolu, jako třeba zapsání jiného motoru stojí cca. 35t...
Nemůžeš koukat jenom na jednotlivé ceny, ale spíš si spočítat celkovou cenu, viz ty písmenka v ceníku vpravo.


-> Gryzly: tak tak
Tak zrovna v na té poslední fotce je vidět, že tam má xenony s čočkou a ta se dá otočit aby svítila správně.
Jinak na Rabbitovy je reklama na firmu, co za vás řeší přestupky, takže v pokutách umějí chodit.
Jinak na Rabbitovy je reklama na firmu, co za vás řeší přestupky, takže v pokutách umějí chodit.
No hlavně bych řek, že třeba světla z octavie na stojato asi nebudou svítit tak, aby prošli zkušebnou.
-> Stepan FUN: tak ona zkouška ve zkušebně stojí cca 2-3 tisíce. Otázkou zůstává kolik zkoušek si úředník na registru vozidel navymýšlí... Mám v hlavě jeden projekt kde by byla zkušebna zapotřebí tak uvidíme na kolik by to vyšlo
-> Bedřich: Tak ono ani v DE to (co vím z doslechu) není takovej problém... Bohužel jsme slyšel i to, že pro tyhle účely musíš bejt občanem dané země, nebo to musí udělat někdo místní...
-> Stepan FUN: Myslím si, že by šlo to odvézt do Anglie tam na to udělat papíry a potom je přepsat.Ale neověřoval jsem si to.
Motor, převodovka, i kompletní zadní náprava včetně brzd (mimo pružin a tlumičů) je Tatra 613...
Sice OT - ale ohledně těch papírů... Všechno jde, když je snaha a hlavně peníze. Třeba u tohohle zvěrstva se nejedná o tovární výrobek, přestavbu, ani žádnou jinou sériovou výrobu. Je to naprosto individuální stavba. Bohužel jenom cena zkušebny byla dle slov majitele 95tis... kolik to vyšlo celý jsem se radši neptal.
-> castrol: jeho problem
-> Tomáššš: ale nie takato megaprestavba
-> Jarda/felda: vsak kazde auto ma "legalne" papiere 

-> Tomáššš 21.06.14 15:08:24: určitě má legální doklady ...
Asi bych neměl koule s takovým bastardem jezdit někde v provozu



-> aDAm: akurtat mi o tom dnes vravel kolega
Videl jsem vcera ve zpravach.
-> castrol:



-> Jozka: nic netrva vecne ze 

-> castrol: Tu mírnou změnu náhledu bych spíš přisuzoval tomu, že každá puberta jednou odezní, i ta nejbouřlivější..

ja nevim, tohle "auto" barva nijak nenarovná ani nezhorší... :D
-> Školník: no jo vsetko to ide dopredu 

ááá si prečítajte komentáre z 2006 a porovnajte s 2014
, ja len že ako sa mení "tunningová" scéna časom ...

-> aDAm: kola
jako jo, má to něco do sebe, ale co se tam změnilo oprotí předchozí verzi? teda kromě barvy.
Dle mě ta modrá na tom vypadá dobře, i když tohle nikdy nebyl můj šálek čaje. Jenom mi přijde, že ty okna jsou všechny zalepený neprůhlednou matnou černou folií. To to jako vytáh někam, aby to ukázal, ale vevnitř je to rozkuchaný a nemá to bejt vidět, nebo co?
-> Burák: JO! :)
farba pekna ale tomu autu nemozem nejak prist na chut co sa tyka vyzoru. Spracovanie je perfektne ale ten konency vysledok sa mi nepaci. Ale nejdem to kritizovat. Chalan nieco chcel a siel si za svojim. Ako pisal Bedřich vela ludi sa tomu venuje ale malokto to dotiahne do konca podla svojich predstav. Adam si ide za svojim a urcite ma sovjich fanusikov ale aj takych ktory to odsudzuju.
chalan zabil s tou farbou ...
Takový práce, přitom taková blbost
mrhání energií i materiálem 


-> OndraKrupi: presne

Otresna modra. Podle me to k tomu vubec nesedi.
-> havlik: Ještě trochu větší obluda než předtim.
no ta farba nie je podla mna idelna
straca sa v nej hlbka

Podlě mě byl nejlepší hned na začátku. Pak to šlo jenom z kopce. Ten zadní lem i s tim přechodem prahu je hroznej, barva a kola taky nic moc. Škoda no...
-> havlik: nevim, ta modrá barva mě k tomu nesedí
-> Nwkt: aj vlavo -> havlik: farba pekna
-> havlik: Ta vpravo je gut
-> Bedřich: to si napísal úplne presne, to platí pre polovicu prispievateľov v tejto téme
-> Bedřich: 

-> dakar.cz: Zamysli se nad tím kolik lidí toto auto kritizuje a kolik lidí takové showcary staví...tlachat o tom jak to má být správně dokáže každý, ale udělat to podle přesně podle svých představ dokáže jen málo lidí.