www.tuningy.com/tuningy.c
om/index.htm
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ak47 Aktualizace
Teď je v autosport & Tuning.Fakt se mi nee blee
-> PepaS: Já jsem si to myslel, že jsi to tady tenkrát měl :o))
-> PepaS: no rozhodně nevypadá že by potřebovala opískovat jak je napsáno v tom článku.
-> Tuner#2: Kastle byla z rapida. On Adam je tak trosku upovidany a ne vsechno co rekne je pravda :)
-> mAATT: Tak na klip jsem zvědaý, snad začnu sledovat i MTV :o))
-> Tuner#2: jj podívej se na ty jejich stránky jakt to stavěl..jak tam má fotky tý opískovanou kastle tak podle lemů to asi bylo garde, ale zase to má brejle z eMka tak nevim..
jinak Rabbit si zahraje v novým klipu od zpěvačky Rihany.. nějaký fotky z natáčení jsou tady
www.tuning-forum.org/view topic.php?t=52942
jinak Rabbit si zahraje v novým klipu od zpěvačky Rihany.. nějaký fotky z natáčení jsou tady
www.tuning-forum.org/view topic.php?t=52942
-> PepaS: Co to bylo za kasli, co jsi mu prodal? To bylo opravdu Garde?
Tak Rabbit je v novém Autosport tuningu a je docela zajímavé, že třeba v předu má třmeny MD components s vyraženým logem AP racing, takže APčka to nejsou a kasle je prý původem garde?
tak dělaj to kluci podle svýho....já tomu asi nerozumim,pač se mi moc nelíbí ani jedno probíraný auto. Jak jsem tu už psal...nijak nehanim kvalitu práce atd. Jen se mi to nelíbí
-> U-Geen: to s tebou absolutně souhlasim, to bylo ještě hezký, ted....

to spíš by chtělo říznout do mi pracovní avie.
asi uřežu střechu na Transporteru :-)
-> Borin 14.05.07 00:02:40: Souhlas, to to bylo ještě hezký
, ale teď s tim chameleonem a jínýma nárazníkama se mi to už taky nelíbí


-> TUNER: A nebo celej zadek z Porche 911 turbo a dělat nenápadnýho a vroucně se modlit
-> Gryzly: ....jj a pak už zbejvá jen to hodit ze skály.....

-> TUNER: Nejdřív bys měl uříznout střechu a pak vzduchovej podvozek
-> Milacek: to bylo myšleno jako vtip...
Kuba.K 09.05.07 22:00:07 napsal: -> Milacek: mit ty prachy tak to vrazím do něčeho jiného než do auta......Tak kdyz ma ty prachy na auto takovyhohle vzhledu,tak mas i na neco jinyho(Treba na zenskou
-> aDAm:

-> TUNER: Hlavně si zjisti, jestli se prodávají aj na kila. Přijdeš pak do tuzink-krámu a řekneš si, že chceš 80 kilo bakelitu a bude. 

Přesně,Brko je teď dle mýho už tuzink....
Kua že bych taky začal nakupovat spojléry...?
Kua že bych taky začal nakupovat spojléry...?

To je stejný jak s retro rapidem. prostě vymejšlel chujoviny co by tam ještě udělal na tom autě až to přehnal. udělal sice něco novýho, co jentak nikdo nemá, ale ne každému se to líbí.
Tak, tak, z bRka se postupne stava cim dal vetsi bastl. Myslim, ze je nacase oplakat vyhozene penize, vzit bRko do sbernych surovin a zacit hezky pracovat znova na novem aute a hlavne s vkusem.
-> Borin: me se brko libilo tak nejak do tehle chvile: skoda.stable.cz/cz/.../sh
owpict.php?id=12&...
-> m8rinek: mužeš sem vložit foto auta o kterém si myslíš že je brko?
TC :

->T: to fakt nemam páru, z čeho tam má motor, ale někde tady na virtu o tom někdo věděl víc a měl i fotky v profilu
TC : ja to vedel :-) a motor nevis z ceho ma?

-> Borin: V týhle podobě se mi líbil skoda.stable.cz/cz/.../sh
owpict.php?id=12&... teď vypadá jak vrchol tuzingu...
-> Honza M 13.05.07 21:40:23: to je nejhezci erko jaky jsem kdy videl, uz jsem ho okukoval v hradci nekolikrat a pak na netu.. i kdyz ty svetla z crx se mi nelibej :)
nj, tak se každej bavíme o něčem jiném. Sorry
-> Honza M: Brko vypadalo úplně jinak,tohle auto vypadá takhle i v součastnosti
-> Honza M: se koukni na starsi fotky brka takhle nevypadalo
-> m8rinek: né? A co teda?

-> Honza M: sry ale tohle neni brko

ted vypadá takto:
brkotuning.wz.cz/MENU/... /2006.html
Já osobně jsem ho s těmito zadními světly ještě neviděl
brkotuning.wz.cz/MENU/... /2006.html
Já osobně jsem ho s těmito zadními světly ještě neviděl

BRKO:
Motor:
Zážehový osmiventilový čtyřválec OHC z VW Golf uložený vzadu, pohon zadních kol. Zdvihový objem: 1.6 cm3 Nejvyšší výkon: 133,2 K při 6500 ot/min Nejvyšší točivý moment: 165,6 Nm při 4000 ot/min Nejvyšší rychlost: 200 – 240 km/h dle zvoleného stálého převodu
Motor:
Zážehový osmiventilový čtyřválec OHC z VW Golf uložený vzadu, pohon zadních kol. Zdvihový objem: 1.6 cm3 Nejvyšší výkon: 133,2 K při 6500 ot/min Nejvyšší točivý moment: 165,6 Nm při 4000 ot/min Nejvyšší rychlost: 200 – 240 km/h dle zvoleného stálého převodu
-> TC: taky se přikláním k tomu,že je tam 1,6 někde jsem na to koukal
-> P.T.: no jestli je tam 1,6 nemůžu dát krk, ale v Mimoni s tim závodil ve skupině do 1,6 včetně!
-> T: ta střecha je snížená oproti seriovýmu eru-to se Ti nezdá, nebo snížená, je vpředu sklopená, když se podíváš na normal erko tak má střechu plynule jdoucí dozadu od předního okna a tady se vpředu snižuje jako u 200RS
-> T: ta střecha je snížená oproti seriovýmu eru-to se Ti nezdá, nebo snížená, je vpředu sklopená, když se podíváš na normal erko tak má střechu plynule jdoucí dozadu od předního okna a tady se vpředu snižuje jako u 200RS

když bylo víc seriový, tzn jen na kolech a rampou světel bylo bomby, ted je to bastard
TC : jeste neco o otm uate vis? :-) co to je za 1,6? a porad mi prijde ze ma nejakou snizenou strechu ael to se mi zda asi vid?

Pomatuju si tohle ero jeste v ve vínový barvě a to bylo na tu dobu hooodne dobrý
-> TC: 1.6 jo?
a já doteďka myslel, že v tom má 1.4


-> m8rinek: však jo, originál je vždy jen jeden, ale mě se líbí tohle ero víc než originál

->Boga: tohle auto je prostě bomba a hlavně parádně jezdí na to že je v tom "pouze" 1,6
Tohle erko je nádherný...miluju auta ktery nadherně vypadaj a skvěle jezděj...
-> TC: strecha je fiknuta podobne akorat ze tenl link ode me je dobovej zavodak a tohle je postrevolucni stavba jinak to je podobny

-> myl@s: pravda udělat cabro neni problem www.skoda110r.ic.cz/s110r
/.../DSC00068.JPG
