Práce v zimě?

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 31.10.2006 do 27.12.2007, založil/a Lumik
řadit dle data
11:45:00
27.12.2007
Gemini
tak tak v mrazu necitis zadna zraneni, ani ruce.......cez zimu sa da toho vela stihnut a tak ani mne nezostava nic ine ako pracovat na autakoch
11:38:30
27.12.2007
King
-> Kurvapes: 3
07:05:15
26.12.2007
felda1,6
v jedný garáži máme naftový topení, v jedný plynový a v jedný Petry na uhlí,ale letos jsme je ještě nepoužili,asi pracujem moc rychle a to nás zatím hřeje........ i když už 14 dní mám nudli jak cikán šálu1
23:20:47
23.12.2007
Kurvapes
Nevim co furt máte zima je krásná neboť nesmrděj kytky a neotravujou mouchy.
16:19:30
20.12.2007
U-Geen
-> Max: no u toleda je to taky prima
14:51:39
20.12.2007
VeTeV
podpal sousedovi barak a muzes pri tom ohnicku halekat aopravovat auto - i kit vyshne hrave 3
14:49:05
20.12.2007
Max
-> King: no téměř u vše novějších vozů je výměna žárovky "parádní práce" u passata mi to trvalo snad 20 minut....to už bylo fakt moc 7
13:31:07
20.12.2007
davidm29 - zrušená registrace
-> Syny: Plechovou by asi neukamnoval...to chce spíš ten vehement, co ten teplej vzduch fouká...
00:02:40
20.12.2007
Syny
-> Lumik: Si tam porid kamna 1
00:01:08
20.12.2007
King
-> Bobesh: 3

Koukám, móda resuscitací starších témat v plné síle :) Dneska jsem si taky v absťáku po zimních pracech v shade, střihnul noční výměnu žárovky v mondeu - zlatá shade :)
18:32:51
19.12.2007
Bobesh
Gryzly 02.11.06 13:07:09 napsal: já loni v -17°C měnil normální startér za reduktorovej, ležel jsem na

igelitě pod autem a byl to teda záhul, už byla tma, mezi zuby jsem

držel baterku.
Tak to znám lepší,výměna starteru na LIAZu,-22´C,po zdařilé operaci,která mi díky tomu hicu trvala asi dvakrát tolik,jsem měl pocit,že se musím po příchodu do dílny rozpadnout na střepy jako T1000 v druhým pokračování TERMINATORa1 255 83 255 60
18:20:59
19.12.2007
charon
-> waca: Já když jsem vyvářek krysu, tak jsem taky kitoval. Venku bylo kolem - 10 a já měl půjčenou stodolu. Ale měl jsem takovej ten hentotok, co fouká teplej vzduch a tak jsem to vždycky ofukoval, to samý gumoasfalt když jsme natíral spodek. A dodneška o drží, je to dva roky
17:39:30
19.12.2007
davidm29 - zrušená registrace
Dělám na ulici, ale v zimě dělám jenom to nejnutnější...jak řiká havlik, skřehnou ti prsty a je to na nic.
17:33:44
19.12.2007
Tampajs
Ukecali ste mě vyvařim to až v březnu jak to tu čtu tak bych asi umřel při opravách.. BTW:Minulej rok jsme dělali jen v zimě ani sem nevěděl co to je dělat v teple.. Dva motory ven a jeden tam a to v pěkným mrazíku1
14:51:16
19.12.2007
Tomik...
No že bych se na to nevysral v takovim mrazu 3
14:44:52
19.12.2007
rené
Tož já taky loni na užovce natíral základovkou prahy při teplotách kolem -1°C, Byl to sice humáč ale dalo se a barva na jaře držela jak blázen. Jen na pár maličkejch místech proklubala rez nahoru, ale pouze malý tečky. Myslim že to bylo spíš tim že to bylo celou zimu jen v základu ničim nepřetřený. Jo a na starý škůdce sem kitoval díru jak kráva v podběhu taky v mrazu a zaschlo to a drželo jak sviň. Jen to tomu chvíli trvá. Možná najdu fotku tej díry... A teď mě na rapidu čeká to samý... 8
14:43:26
19.12.2007
Majklsto
ja som v tomto pocasi robil a montoval stredny diel vyfuku na favo,trvalo mi to asi 3 hodin a bol som s toho valania chory ako ko..t,este som raz pri -8 stupnoch menil s kamosom motor v stovke,no nieco strasne.Jednoznacne si vyries nejake kurenie lebo inak pri tom aute prides o zdravie
13:48:09
19.12.2007
Petkar1
-> waca: Co jsem já kitoval, tak bylo taky třeba kolem 0 a teď skoro po roce to furt drží. Ale kitoval jsem jenom na pár malých místech.4
13:39:24
19.12.2007
gabo000000 - zrušená registrace
ja pracujem vonku aj v zime...teda to co sa da to spravim...8
13:31:27
19.12.2007
waca
Zdravim, tak koukam že nejsem jedinej kterej kitoval v mrazu8 , robil sem to při -2°C...kitoval sem vláknem dost míst a vypatlal sem toho skoro celou pixlu, ale druhej den sem už brousil, tak uvidím...sice to nebylo tak jako v létě, doufam že až to nastříkám vrchní barvou tak to popraská a odloupne se10 , jenom to ne. Mám taky garáž, ale nemá vrata(vona to je spíš stodola jak kráva). Máte s tim skušenosti co se stane s kitem v mrazech, abych věděl co mě čeká chjo
19:18:08
07.11.2006
PeterP136
Mne ked odisiel starter (silovy kontakt a zasekavajuci sa elektromagnet) tak som si teplotu nemeral ale viem ze ani igelit mi v roztapajucom sa snehu nepomohol a dosiel som domov mokry az na kozu. Ale asi bolo nad nulou ked sa ten sneh topil.
15:06:51
07.11.2006
King
-> Gryzly: To mi připomíná, jak jsem si bláhově myslel, že můj 105kovej motor se 180tkm a symbolickýma kompres. tlakama bude s reduktorovým startérem chytat v mrazech jako prd. Hovno, hovno, slavnej soude! :) SNovej startér ve spolupráci s letitou baterkou dokázal točit motorem x minut (samozřejmě s přestávkama :), ale zážeh ne a ne nastat :) Až s relativně málo jetým favomotorem jsem stal hvězdou našeho sídliště, kdy to felckaři (speciálně 1.9Dčkaři) v -20 mraze trápily buhví jak dlouho, zatímco moje popelnice blafla na plyn za 2 vteřiny a bez poskakování mohla směle vyrazit na cestu do práce :) To, že v tom mraze třeba nebylo možný zabouchnout dveře u řidiče, takže jsem je musel pásem přitáhnout, aby se mi v zatáčce neotevřely, je už jiná pohádka :)
13:02:17
06.11.2006
Gryzly
-> King: no já to dělal odpoledne asi v šest, protože na běžnej startér to auto nechtělo chytat, tak jsem z toho mýho strakatýho který se hřálo v garáži vyndal ETZ zapalování a startér a strčil jsem to do spotřebáku. Bylo to v unoru když byli ty 25° mrazy. A potom jsem musel ráno před pátou vyběhnout ven abych zkusil jestli to nastartuje. a když ne tak jsem nastartoval Felicii rodičů a ta taky měla co dělat aby chytla. To víš hrudky v Mogulu.
17:31:06
05.11.2006
Pavel P@nkáč
-> King: seres jezky3
16:16:47
05.11.2006
King
-> Max: Jasně, ty zkřehlý ruce by měli bejt teoreticky míň citlivý při případným poranění, ale pravda je taková, že se sice posouvá práh bolesti, ale za to při jeho překročení (což je skoro pokaždý) sereš ježky :)
21:13:00
04.11.2006
Max
já když sem loni skládal plynifku,tak jako novoroční bonus jsem vyndával převodovku,který byla po GO,přesto hučela...

a když už byla venku,tak sjem vyndal i kliku a dělal GO spodku. Auto bylo v dřevěný nevytápěný garáži. Přesto jsem byl spokojenej,že na mě nesněží 3

S tou výhodou na zranění nevim....já měl spíš pocit,když sem se praštil do prstu že mi uloní...než sem nic necítil 3
19:58:06
04.11.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> King: 3
12:26:29
04.11.2006
King
-> Gryzly: Tyvoe, tys mě trumfnul s reduktorovým startérem :)) Já, když jsem ho koupil, tak jsem taky nevydržel čekat a pral ho tam kolem půlnoci na sídlišti asi v -12C a 10cm sněhu :) Hlídka cajtů, která mě při akci legitimovala koukala jak puk a popřáli mnoho úspěchů :) Jenže to bylo vcelku piánko, protože bylo bezvětří a asi suchej vzduch. Největší pakárna byla výměna manžety a sestavení vnitřního kloubu na klobovým hřídeli, kterou jsem neplánovaně musel dělat před autobusovou zastávkou plnou lidí po poněkud sportovnějším průjezdu vracečky v Kolodějích :) Bylo sice jenom -5C, ale foukal dost nepříjemnej větřík - ke konci jsem si připadal jako, že mám místo rukou robotický protézy 3. generace, ovšem s nulovou citlivostí 9 Pak už jenom přišroubovat a utáhnout skřehlýma paprčema imbusy a ve finále jsem jsem si nemoh nevzpomenout na statisíce prostých hrdinů od Stalingradu na obou stranách fronty :) Radostí z dobře vykonaný práce jsem kývnul i místnímu santusákovi, že ho hodím na Skalku :)
23:15:32
03.11.2006
Borin - Král tuzerů
-> Hurdis: Tohle beru jako provokaci...fotky Forda na Škoda webu 3 3 3
18:40:33
03.11.2006
Hurdis
takže zkouška kvality barev: alkyton, tlumex plast, vypalovací barva

aplikace +6, schnutí v garage cca +4



uvidíme jestli vydrží 1
zvětšit Práce v zimě? - obrázek od Hurdis vložen 03.11.2006 18:40:33
18:38:58
03.11.2006
Hurdis
-> Jirik: snad nee, +5 je minimum, odpoledne bylo na slunci luxusních +6 tak to musí držet



jinak dneska fajn, vyhodili mě z 5ti pneuservisů s píchlým zimákem, takže přezouvat se bude až zítra, ve vánici mi odešla baterka, tak ulovit někoho na kabel a jet pro novou



10:45:17
03.11.2006
VeTeV
-> Gryzly: a za 25 let si budete nadavat n ato jak jste byli hloupi neb vas bolej 25 hodin denne klouby
10:42:29
03.11.2006
Gryzly
-> VeTëV: A děláte to pokud vám nebylo ještě 25 let, protože jste hloupý a neudělal jste to včas.
10:39:49
03.11.2006
VeTeV
-> Gryzly: tak to zhrnme - drzite stetec po duhlem 25 stpunu v minus 25 stupnich a pri tom si varite cas jez ma plus 25 stupnu a trvavam natreni spodku 25 minut
10:38:40
03.11.2006
Gryzly
-> VeTëV: Né úhel 25°
09:42:09
03.11.2006
VeTeV
-> Jirik: 25 ale minus 3
09:37:35
03.11.2006
Jirik - zrušená registrace
Na barvu musí bejt nejlíp aspoň 25 stupňůf.
22:02:48
02.11.2006
Hurdis
můj plán na víkend:

-výměna aku + nové nastavení paměti řj

-přezutí pneu

-nástřik podvozku a podběhů

-ošetření náprav

-nátěr střední části výfuku a mezitlumiče

-výměna chladících medií

-doplnění oleje do bezúdržbové převodovky



všechno pěkně venku na nájezdech pro nákladák, nějak jsem poslední dobou nestíhal, tak si to ted vyžeru

8
13:07:09
02.11.2006
Gryzly
já loni v -17°C měnil normální startér za reduktorovej, ležel jsem na igelitě pod autem a byl to teda záhul, už byla tma, mezi zuby jsem držel baterku.
18:12:27
01.11.2006
Pavel P@nkáč
dnes jsem delal asi dve hodiny nejaky picoviny pred zimou na aute a byl jsem teda zmrzlej jak ho*vo, jeste nejsem teda zviklej na zimu poradne ale pekne mi krehli prsty, je to nesmisl chodit delat nekam do zimy akorat se u toho budes vztekat a stejne toho nechas....
17:34:41
01.11.2006
Labros
Já to nějak nepřeháním. Když jsem namontovával čtyřpístky a následně měnil hlavní válec a všechno odvzdušňoval, předloňský listopad, tak bylo nějak tak jako teď - asi dva nad nulou. Skákal jsem kolem toho teda celej den. Jinak v mrazu jsem dělal jen vyloženě maličkosti jako výměna prasátka na favoritu.
17:31:56
01.11.2006
Labros
-> chooki: při takových teplotách se dá jezdit i bez chladicí kapaliny ;)

(ne aby to někdo vzal vážně)
17:16:48
01.11.2006
chooki
-> Lumik: radsi bych si zateplil garaz, a da sa to...ako pisal kiing, uz samotna garaz je v zime luxus...moj teplotny rekord je vymena hadice pre chladiacu kvapalinu pri -17 :))

najprv si uprav garaz a pojde to :)
17:11:24
01.11.2006
Esso
jestli koupis auto na zimu tak si pockej az bude minus dvacet a jdi tam neco zkusit delat tenhle napad te sam prejde.Ja musim nektere veci delat venku a v jakykoli zime a to pak lita akorat hromada sprostej nadavek.pokud neco natres nebo vykytujes a budes na to foukat teplej vzduch dokud to uplne nezaschne tak to mozna pujde ale nezapomen ze tu barvu ani v plechovce nemuzes skladovat v mrazech
11:07:39
01.11.2006
Labros
-> Martin: S tou výměnou převodovky nejsi sám - stejnou zkušenost má i člen konference Š120 s krycím jménem Hafan - souhlasí teplota i typ převodovky 4 Ale on to musel dělat jen jednou.
07:47:05
01.11.2006
spartra
no tak,já když něco dělám na autě, vyšoupnu fako, hodím šlupičku do garáže, když nejsem línšej na těch 25 se dá vytopit1
05:47:48
01.11.2006
pajavlk
v -15 sem vyvařoval předek a pak ho natíral tlumexem všude varování že se musí natírat při víc jak 10°C ale natřel sem to a pohoda drží1
22:57:58
31.10.2006
ondie
-> Lumik: a kolik chceš tak narvat do koupě auta ?? ..ono opravdu pěkná origo shade,nepoznamenaná tuningem aby se hledala lupou...tak si myslim,že když se budeš v klidu dívat na různý nabídky a nekoupíš první věc,což by byla chyba...tak bude po zimě 1
22:49:45
31.10.2006
Lumik
Tak abych pravdu rekl tak nevim jestli do toho mam jít už ted pres zimu nebo cekat az na jaro...Když zima je tak dlouhá a nudná...7A dalo by se toho tolik udelat
22:47:16
31.10.2006
trestament
taky jsem byl nucenej makat v zime asi-10 az -15 a menit prevodovku a je to pekne naprd, nohy zmrzly, ruce zmrly a kdyz se pak brknes do zmrzlyho prstu boli to jak cert
Extreme Tyres