skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Práce v zimě?
22:18:00
31.10.2006
31.10.2006

charon
No ja kdyz jsem daval auto do kupy (listopad - brezen), tak sem to delal pres zimu, ve stodole, kde byla pod vratam 5 cm skvira a foukal tam snih. Natiral jsem komplet spodek (Gumoasfaltem) i sem neco vyvaroval a kitoval (no vlastne doost) a vyresil sem to takvym tim vetrackem na teplej vzduch, co ma vzadu spiralu, foukal sem na misto, ktery sem kitoval nebo natiral a zatim se nikde nic neoloupalo. Akorat je pruser to, ze kdyz delas celej den, tak v osm vecer uz mas tak zmrzly prsty, ze ani kladivo neudrzis, rukavice pomahaj tak prvni dve hodky a neco se snima proste delat neda. Ja pouzival termnosku horkyho caje a a cyklisticky rukavice s tema ustrihanejma prstama a slo to. Napriklad renovace napravy (ktera uz mi rupla a mam jinou) probihala pri dennich teplotach cca - 5 az - 10 stupnu Celsius, teda vsechny veci na natirani sem ve stodole akorat ocistil od nejvetsiho sajrajtu a zbytek se del doma ve sklepe vedle salajiciho kotle.
21:35:38
31.10.2006
31.10.2006

sliwowitz
a co tak tu garaz oblozit polystyrenom, spary vyplnit montaznou penou, a vnutri vymyslet nejake kurenie???
ja mam skorej opacny problem... mam garaz v bloku podzemnych garazi, v zime tam sice nemrzne, lenze ked necham pusteny motor tak je tam taky smrad, ze sa tam neda vydrzat... a to este bude sranda ked si v zime pustim plynovy ohrievac a priratam k tomu plyn z COcka... asi budem muset vymyslet nejake ucinne vetranie, lebo by to mohlo byt trocha nebezpecne...
ja mam skorej opacny problem... mam garaz v bloku podzemnych garazi, v zime tam sice nemrzne, lenze ked necham pusteny motor tak je tam taky smrad, ze sa tam neda vydrzat... a to este bude sranda ked si v zime pustim plynovy ohrievac a priratam k tomu plyn z COcka... asi budem muset vymyslet nejake ucinne vetranie, lebo by to mohlo byt trocha nebezpecne...
21:16:18
31.10.2006
31.10.2006

Boga
To si pres tu zimu radsi nasetri na lepsi auto u kteryho si budes hrat uz jen s kravinkama.
20:58:11
31.10.2006
31.10.2006

Martin
No třeba taková výměna kyvkové převodovky v -10°C je velmi zajímavá. Nevím proč, ale 2 roky po sobě jsem byl nucen tuto výměnu absolvovat. Výhodou je, že v mrazem znecitlivělých rukou necitíš žádná případná zranění, ale když přijdeš do tepla...
Na nějaké natírání či kitování rovnou zapomeň. I kdyby to třeba nějakým záhadným způsobem zaschlo, tak bych tomu rozhodně nevěřil. Oni výrobci dobře vědí, proč na obaly píší teplotní rozsah, kdy se má daný výrobek používat.
Na nějaké natírání či kitování rovnou zapomeň. I kdyby to třeba nějakým záhadným způsobem zaschlo, tak bych tomu rozhodně nevěřil. Oni výrobci dobře vědí, proč na obaly píší teplotní rozsah, kdy se má daný výrobek používat.
20:50:18
31.10.2006
31.10.2006

King
-> Lumik: S barvama a tmelama to v mrazech asi není úplně to pravý ořechový, ale ten zbytek - na to je plechová dvojgaráž luxusní servis :) My, co jsme si dávali shade do kupy na ulici za mrazivých zimních večerů o tom víme své :)
20:47:14
31.10.2006
31.10.2006

havlik
a ono ti stejně umrzne prdel i při svařovaní a tak protože ti prostě skřehnou prsty a vůbec to je na prd
20:46:29
31.10.2006
31.10.2006

Jarda - zrušená registrace
-> Lumik: no na vsem si precti navod, ale vetsinou je psano tak 15°C

20:43:14
31.10.2006
31.10.2006

Lumik
Teď bych chtel slyšet ještě váš názor na tohle?Chci si
koupit auto ted a pres zimu se v něm hrabat...ale mam velkou plechovou dvojgaráž kde není teplo takže v zimě teploty stejné jako venku...To asi není uplně vhodné co?Myslím tím barvy asi nebudou shnout, nevím jak je na tom např. kitování v chladném prostředí(jestli to není např. lepší v teple že to bude kvalitnější).Jako že to nebude schnout barvy, kit(tmel) nebo to tak není?Nebo to bude dele schnout ale bude to stejně kvalitní jako v teplém prostředí...Ale zase pres zimu je nuda,dlouhé zimní večery tak bych na tom mohl dělat,aspon bych se pres zimu nenudil!!!Nebo CO2 jde vařit v nízkých teplotách nebo je to jedno svár bude stejně kvalitní?...Takže jde to vůbec rozdělat cele auto a k tomu nizke teploty v plechove garáži???Nebo mám počkat na teplé měsíce?Nesmějte se mi
jsem v tomhle amater...Budu zase rád za vaše názory
koupit auto ted a pres zimu se v něm hrabat...ale mam velkou plechovou dvojgaráž kde není teplo takže v zimě teploty stejné jako venku...To asi není uplně vhodné co?Myslím tím barvy asi nebudou shnout, nevím jak je na tom např. kitování v chladném prostředí(jestli to není např. lepší v teple že to bude kvalitnější).Jako že to nebude schnout barvy, kit(tmel) nebo to tak není?Nebo to bude dele schnout ale bude to stejně kvalitní jako v teplém prostředí...Ale zase pres zimu je nuda,dlouhé zimní večery tak bych na tom mohl dělat,aspon bych se pres zimu nenudil!!!Nebo CO2 jde vařit v nízkých teplotách nebo je to jedno svár bude stejně kvalitní?...Takže jde to vůbec rozdělat cele auto a k tomu nizke teploty v plechove garáži???Nebo mám počkat na teplé měsíce?Nesmějte se mi
