Práce v zimě?

prohledat
58 příspěvků (zobrazeno 51 až 58) od 31.10.2006 do 27.12.2007, založil/a Lumik
řadit dle data
22:18:00
31.10.2006
charon
No ja kdyz jsem daval auto do kupy (listopad - brezen), tak sem to delal pres zimu, ve stodole, kde byla pod vratam 5 cm skvira a foukal tam snih. Natiral jsem komplet spodek (Gumoasfaltem) i sem neco vyvaroval a kitoval (no vlastne doost) a vyresil sem to takvym tim vetrackem na teplej vzduch, co ma vzadu spiralu, foukal sem na misto, ktery sem kitoval nebo natiral a zatim se nikde nic neoloupalo. Akorat je pruser to, ze kdyz delas celej den, tak v osm vecer uz mas tak zmrzly prsty, ze ani kladivo neudrzis, rukavice pomahaj tak prvni dve hodky a neco se snima proste delat neda. Ja pouzival termnosku horkyho caje a a cyklisticky rukavice s tema ustrihanejma prstama a slo to. Napriklad renovace napravy (ktera uz mi rupla a mam jinou) probihala pri dennich teplotach cca - 5 az - 10 stupnu Celsius, teda vsechny veci na natirani sem ve stodole akorat ocistil od nejvetsiho sajrajtu a zbytek se del doma ve sklepe vedle salajiciho kotle.
21:35:38
31.10.2006
sliwowitz
a co tak tu garaz oblozit polystyrenom, spary vyplnit montaznou penou, a vnutri vymyslet nejake kurenie???

ja mam skorej opacny problem... mam garaz v bloku podzemnych garazi, v zime tam sice nemrzne, lenze ked necham pusteny motor tak je tam taky smrad, ze sa tam neda vydrzat... a to este bude sranda ked si v zime pustim plynovy ohrievac a priratam k tomu plyn z COcka... asi budem muset vymyslet nejake ucinne vetranie, lebo by to mohlo byt trocha nebezpecne...
21:16:18
31.10.2006
Boga
To si pres tu zimu radsi nasetri na lepsi auto u kteryho si budes hrat uz jen s kravinkama.
20:58:11
31.10.2006
Martin
No třeba taková výměna kyvkové převodovky v -10°C je velmi zajímavá. Nevím proč, ale 2 roky po sobě jsem byl nucen tuto výměnu absolvovat. Výhodou je, že v mrazem znecitlivělých rukou necitíš žádná případná zranění, ale když přijdeš do tepla...



Na nějaké natírání či kitování rovnou zapomeň. I kdyby to třeba nějakým záhadným způsobem zaschlo, tak bych tomu rozhodně nevěřil. Oni výrobci dobře vědí, proč na obaly píší teplotní rozsah, kdy se má daný výrobek používat.
20:50:18
31.10.2006
King
-> Lumik: S barvama a tmelama to v mrazech asi není úplně to pravý ořechový, ale ten zbytek - na to je plechová dvojgaráž luxusní servis :) My, co jsme si dávali shade do kupy na ulici za mrazivých zimních večerů o tom víme své :)
20:47:14
31.10.2006
havlik
a ono ti stejně umrzne prdel i při svařovaní a tak protože ti prostě skřehnou prsty a vůbec to je na prd
20:46:29
31.10.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Lumik: no na vsem si precti navod, ale vetsinou je psano tak 15°C4
20:43:14
31.10.2006
Lumik
Teď bych chtel slyšet ještě váš názor na tohle?Chci si

koupit auto ted a pres zimu se v něm hrabat...ale mam velkou plechovou dvojgaráž kde není teplo takže v zimě teploty stejné jako venku...To asi není uplně vhodné co?Myslím tím barvy asi nebudou shnout, nevím jak je na tom např. kitování v chladném prostředí(jestli to není např. lepší v teple že to bude kvalitnější).Jako že to nebude schnout barvy, kit(tmel) nebo to tak není?Nebo to bude dele schnout ale bude to stejně kvalitní jako v teplém prostředí...Ale zase pres zimu je nuda,dlouhé zimní večery tak bych na tom mohl dělat,aspon bych se pres zimu nenudil!!!Nebo CO2 jde vařit v nízkých teplotách nebo je to jedno svár bude stejně kvalitní?...Takže jde to vůbec rozdělat cele auto a k tomu nizke teploty v plechove garáži???Nebo mám počkat na teplé měsíce?Nesmějte se mi1 jsem v tomhle amater...Budu zase rád za vaše názory
Extreme Tyres