skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Abrex a podobné modely (nejen) Škodovek
prohledat
13854 příspěvků (zobrazeno 4174 až 4223) od 23.10.2006 do 04.03.2025, založil/a Martin2705
-> Soptikmartin: na aukru už se nevyskytujou? Býval to snad nejvíce nabízený model kadeňácké 815
-> castrol: takých nás tu bude asi viac



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : no on by ho práve tiez kupil

-> Soptikmartin: Jo, prodat ho můžeš třeba mě, cenu ti rád nadiktuju. 

Nechtěl by někdo prodat tento model CAS 32 T815?Cenu respektuji.
-> eMBébé: Po letmém pohledu na fotky mi přijde povedenější Abrex, kromě pohledu zezadu - tam má polský model lépe proporčně vyřešenou mřížku v čele a zadní světla (Abrex má světla krátká a široká, podobně, jako některé prototypy)...
Ale moc jsem to nezkoumal, narozdíl od Tebe
Ale moc jsem to nezkoumal, narozdíl od Tebe

-> eMBébé: Ještě jedna věc, Abrex má i jinak linku mezi předním blatníkem a dveřmi, myslel jsem,že abrex ji má reálnější,ale po shlédnutí fotky,tu linku má reálnější De Agostiny....
-> eMBébé: Skvelé porovnanie, ďakujeme!
Všimol som si ešte, že Dea na rozdiel od Abrexu má prednú masku v chrome, čo je reálne, sivé lišty na Abrexe mi dosť vadia. Zadné svetlá sa však u oboch zbytočne lesklú, v skutočnosti boli celé z plastu.
Všimol som si ešte, že Dea na rozdiel od Abrexu má prednú masku v chrome, čo je reálne, sivé lišty na Abrexe mi dosť vadia. Zadné svetlá sa však u oboch zbytočne lesklú, v skutočnosti boli celé z plastu.
Po zveřejnění několika srovnávacích snímků modelu Š 1000MB v měřítku 1:43 v podání DeAgostini a Abrexu nyní přistoupím k podrobnějšímu popisu oněch modelů.
Nejdříve začnu rozměry v mm (délka x šířka x výška// rozvor náprav):
DeAgo: 96,5 x 38 x 33 // 56
Abrex: 98 x 38 x 34 // 56
předloha Š 1000MB : 4117 x 1620 x 1390 // 2400
Po znásobení měřítkem vyšly odchylky rozměrů vůči předloze takto (vyjádřeno v %):
DeAgo: 0,79 x 0,86 x 2,1 // 0,33
Abrex: 2,26 x 0,86x 5,18 // 0,33
Z uvedených hodnot je vidět, že odchylky rozměrů Abrexu jsou větší nežli u DeAgo. Abrex je kapánek delší i vyšší.
A teď k detailům:
Podvozek (ten jsem nefotil): přední náprava zespodu lepší u Abrexu, zadní i s motorovým prostorem lepší u DeAgo. Deago má navíc zadní lapače nečistot za koly pro model ´64 ale nezvyklé. Nápravy vypadají u DeAgo opticky širší, samotné zpracování kol u DeAgo je přímo trestuhodné, zde má hodně navrch Abrex.
Karoserie mi přijde proporčně lepší u DeAgo, to se týče jak z profilu (zadní motorový prostor i kufr ve předu jsou vůči kabině u Abrexu dlouhé) tak i zepředu a zezadu, kde je vidět nepoměr výšky modelu Abrexu vůči předloze. Podběhy mi přijdou hezčí u DeAgo. Mřížka na zadních blatnících také, ta u Abrexu mi přijde velká a hranatější. Čelní a zadní okno mají horní hranu lepší u DeAgo, spodní zase u Abrexu. Stěrače jsou jednoznačně lepší u DeAgo. Boční dveře proporčně lepší u DeAgo, u Abrexu je sklon bočních oken velký, zužuje to kabinu. U Abrexu ale nechybějí rámečky u trojúhelníčků a jako bonus náznak jejich pantů namalovaný na sklíčkách. Přední světla jsou u DeAgo větší. Zadní jsou si zpracováním podobná, u Abrexu ale široká. Zadní mřížka má u Abrexu ostřejší hrany. Co se týče okrasných lišt na předním a zadním čele, jsou u Abrexu malované, u DeAgo montované. Ty montované jsou tudíž široké. Nárazníky jsou lepší u Abrexu, u DeAgo jsou na výšku mohutnější, lépe ale padnou do karoserie, ty u Abrexu vyčnívají a ovlivňují tak odchylku měřítka v délce. Typový štítek na zadní kapotě je u Abrexu na černém podkladu, u DeAgo na červeném a větší. Oba jsou čitelné. To platí i o nápisu na čele.
V interiéru má navrch Abrex díky malovaným detailům. Na druhou stranu plato pod zadním oknem měli nechat černé už i proto, aby nebyla vidět ta mřížka, která se nepovedla. Ta je lepší u DeAgo, kde není pouze obdélníková, ale hezky opisuje kraj okna tak jako originál.
Na závěr ještě ceny modelů:
DeAgo: 26,90 zl (asi 190 Kč)
Abrex: nyní asi 395 Kč
Nejdříve začnu rozměry v mm (délka x šířka x výška// rozvor náprav):
DeAgo: 96,5 x 38 x 33 // 56
Abrex: 98 x 38 x 34 // 56
předloha Š 1000MB : 4117 x 1620 x 1390 // 2400
Po znásobení měřítkem vyšly odchylky rozměrů vůči předloze takto (vyjádřeno v %):
DeAgo: 0,79 x 0,86 x 2,1 // 0,33
Abrex: 2,26 x 0,86x 5,18 // 0,33
Z uvedených hodnot je vidět, že odchylky rozměrů Abrexu jsou větší nežli u DeAgo. Abrex je kapánek delší i vyšší.
A teď k detailům:
Podvozek (ten jsem nefotil): přední náprava zespodu lepší u Abrexu, zadní i s motorovým prostorem lepší u DeAgo. Deago má navíc zadní lapače nečistot za koly pro model ´64 ale nezvyklé. Nápravy vypadají u DeAgo opticky širší, samotné zpracování kol u DeAgo je přímo trestuhodné, zde má hodně navrch Abrex.
Karoserie mi přijde proporčně lepší u DeAgo, to se týče jak z profilu (zadní motorový prostor i kufr ve předu jsou vůči kabině u Abrexu dlouhé) tak i zepředu a zezadu, kde je vidět nepoměr výšky modelu Abrexu vůči předloze. Podběhy mi přijdou hezčí u DeAgo. Mřížka na zadních blatnících také, ta u Abrexu mi přijde velká a hranatější. Čelní a zadní okno mají horní hranu lepší u DeAgo, spodní zase u Abrexu. Stěrače jsou jednoznačně lepší u DeAgo. Boční dveře proporčně lepší u DeAgo, u Abrexu je sklon bočních oken velký, zužuje to kabinu. U Abrexu ale nechybějí rámečky u trojúhelníčků a jako bonus náznak jejich pantů namalovaný na sklíčkách. Přední světla jsou u DeAgo větší. Zadní jsou si zpracováním podobná, u Abrexu ale široká. Zadní mřížka má u Abrexu ostřejší hrany. Co se týče okrasných lišt na předním a zadním čele, jsou u Abrexu malované, u DeAgo montované. Ty montované jsou tudíž široké. Nárazníky jsou lepší u Abrexu, u DeAgo jsou na výšku mohutnější, lépe ale padnou do karoserie, ty u Abrexu vyčnívají a ovlivňují tak odchylku měřítka v délce. Typový štítek na zadní kapotě je u Abrexu na černém podkladu, u DeAgo na červeném a větší. Oba jsou čitelné. To platí i o nápisu na čele.
V interiéru má navrch Abrex díky malovaným detailům. Na druhou stranu plato pod zadním oknem měli nechat černé už i proto, aby nebyla vidět ta mřížka, která se nepovedla. Ta je lepší u DeAgo, kde není pouze obdélníková, ale hezky opisuje kraj okna tak jako originál.
Na závěr ještě ceny modelů:
DeAgo: 26,90 zl (asi 190 Kč)
Abrex: nyní asi 395 Kč
...o to kolejny numer kultowych aut PRL-u: Škoda 1000 MB.
Nabízím zde duel DeAgo versus Abrex:
embebe.rajce.idnes.cz/tys icofky
Nabízím zde duel DeAgo versus Abrex:
embebe.rajce.idnes.cz/tys icofky
A to má být také už řada 1201...
-> Mr._Nosferatu: Slibujou, ale bohužel nemají na vstupní investice. Jinak je to prý připravené.
-> rapido: Neříkalo se už před pár lety ze to za 2 roky bude fel combi ? Jestli si pamatuju tak už minimálně 2 roky slibujou že bude příští rok ...
-> rapido: To nepíšeš nic nového, co bych nevěděl...
Spíš by mě zajímala odpověď v tématu "Vozidla VB, ..."
Spíš by mě zajímala odpověď v tématu "Vozidla VB, ..."
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 17.09.14 17:59:45: No jestli tak minimálně 2 roky si počkáš na civilní verzi a má být i Forman, co bude dřív je ve hvězdách, příští rok bude snad už taky Rapid 136 na což se těším podklady už mají, tak uvidíme.
Já si s policejní verzí počkám na kombíkovou Feldu, snad se někdy dočkám...
A konečně je tady Policejní Felicie a Hasiči s plecháčema, dali si říct a neudělali to s al. kolama. Jinak do konce roku když všechno klapne jak má bude Felicia coupé 1:18, Š 110 R v 1:18 asi už letos nebude, z důvodu výrobya nasmlouvané výroby v Čině nemají kapacity pro jejich výrobu, usilovně se to domlouvá, vzhledem k cenám musí odpovídat i kvalita.Takže to letos asi vyhraje se 130 RS Foxtoys i když ne se všema verzema, některé budou až příští rok .
-> jourin: ČNB bych zrušil. Také nám zkomplikovala podnikání. Na modely se těším, uvidím jak budou vypadat v reálu a podle toho koupím.
Cena bude 2550 az cca 2900 podle provedeni modelu. Pruser je v tom ze diky zasahu CNB velmi devalvovala koruna, ted se s tim znacne perou aby se dostali pod 3000 Kc :-(
Cenu spomínali niečo okolo 2500 Kč, len už to je dlhšiu dobu, tak snáď k nej moc neprirazia
-> MajoLR: Aj ja sa na ne teším, jednu si možno kúpim, len bude záležať na cene.
Podľa mňa sú parádne!!!
A tá Monte-Carlo to je pornisko...




Budem veľmi zvedavý, ako bude model definovaný výrobcom.
Pretože na prvý pohľad sa mi zdá, že čo sa detailov týka, ozajstným velkosériovým modelom, ani tým z resinu, sa nevyrovná. Bude cena zodpovedať ručnej výrobe? A bude dôvod si za ručnú výrobu priplatiť keď to v konečnom dôsledku nebude mať efekt na kvalitu?
Nepíšem to len tak, modely som videl naživo vo Foxtoyse. Pri pohľade na karosériu som mal dojem, že je to laminátová karoséria pre RC modely, nasadená na podvozok s motorčekom.
Pretože na prvý pohľad sa mi zdá, že čo sa detailov týka, ozajstným velkosériovým modelom, ani tým z resinu, sa nevyrovná. Bude cena zodpovedať ručnej výrobe? A bude dôvod si za ručnú výrobu priplatiť keď to v konečnom dôsledku nebude mať efekt na kvalitu?
Nepíšem to len tak, modely som videl naživo vo Foxtoyse. Pri pohľade na karosériu som mal dojem, že je to laminátová karoséria pre RC modely, nasadená na podvozok s motorčekom.
-> m8rinek 15.09.14 17:51:20: nevím no,já si určitě počkám,rozhodně se nebudu přetahovat o to abych byl první za cenu nějaké nesmyslné částky. Já osobně na jednu stranu jsem rád,že něco takového tu konečně je, už jsem si ten model kolikrát prohlížel,ale pořád mám určité pochybnosti, jak je to ten resin, mě to prostě přijde pořád moc ,,jednoduchý" Pořád mám větší radost z té malé 1:43 od Sparku.
A kdyby někdo chtěl všechny předběhnout aukro.cz/listing/.../list
ing.php?us_id=1554...
Tjádydádydá :) Už se to blíží... Aktualně jich mam v kufru dvě bedny v bíle verzu a dělám jim taxikáře :)
-> rapido: Aha, to mne ani nenapadlo

-> mischicka 11.09.14 18:43:50: Zájem byl o krátkou verzi, v kombi ve skutečnosti zatím není...
-> rapido: Pomáhal jsi i s combi nebo zatím není na pořadu dne?
Tak Škoda Octavia III, Policie ČR Abrex, které jsem pomohl na svět je tady...
-> Nwkt 10.09.14 17:18:40: Skoda, ze je to proporcne zcela mimo...
dnešní nákup na akci Tachlovická hrouda,kus za 30,-kč vše zakoupeno za účelem radikálního snížení 

Takže kdo to chtěl stavět tu plošinu?
Sice je to psané nějakým divným jazykem, ale rozměrové náčrtky se můžou hodit. Ať žije Motokov! 


-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.08.14 00:47:14: Je to s tím vybarvením MBs zajímavý - vnější provedení bylo pro okruhový a rallye auta v sezóně 1965 stejný (dokonce včetně střešního hledáčku na okruhovce !), oboje tovární auta se oproti tomu Brnu 66 lišili jen třípruhem místo dvojpruhu.. že obdobu toho původního vybarvení jeli ještě v tom Brně 66 jsem si nějak nevšiml, okruhy mě nikdy moc nebraly.
Cituji kolegu z FB:
Serie byla už i ve Francii pod názvem “Véhicules et blindés de la Seconde Guerre mondiale” a tady je seznam :
n°01. 1/43. Jeep Willys MB
n°02. 1/43. GMC CCKW 353 de depannage
n°03. 1/43. Multiple Gun Motor Carriage M16
n°04. 1/43. SdKfz 234/2 Puma
n°05. 1/43. ZIS-6/BM-13 Katioucha
n°06. 1/43. Ford M20 Armored Utility Car
n°07. 1/43 Hanomag SdKfz 251/1
n°08. 1/43. AMD 35 Panhard 178
n°09. 1/43. GMC DUKW 353
n°10. 1/43. Kfz 305
n°11. 1/43 Bren Carrier
n°12. 1/43 Ford GPA
n°13. 1/43 Opel Maultier
n°14. 1/43 Humber Mk4
n°15. 1/43 Volkswagen Type 82 Kubelwagen
n°16. 1/43 Dodge WC63 6x6
n°17. 1/43 Hanomag Sd.Kfz 251 Stuka zu fuss
n°18. 1/43 Jeep Willys SAS
n°19. 1/43 Bedford OYD
n°20. 1/43 White M3 scout car
n°21. 1/43 VW Schwimmwagen
n°22. 1/43 GMC CCKW 353 box truck
n°23. 1/43 Half track SDKFZ 11
n°24. 1/43 Panhard Kegresse P16 automitrailleuse
n°25. 1/43 Ford CMD 3-7
n°26. 1/43 SDKFZ 222 automitrailleuse
n°27. 1/43 M3 half track
n°28. 1/43 Dodge commander car
n°29. 1/43 Horch Kfz. 15 (901 Type Efm Mitti Einheits-Pkw Kfz. 15)
n°30. 1/43 Citroen type23
N°31: 1/43 Dodge WC54 ambulance
N°32: 1/43 ZIS-6 citerne Russie
N°33: 1/43 M3A-1 Canon 75mm USA
N°34: 1/43 Kfz 305 Opel Blitz Mortier Allemagne
N°35: 1/43 Jeep Willys Armored Car 1944
N°36: 1/43 Studebaker US-6
N°37: Sdkfz 223 avec antenne radio
N°38: M8 avec tourelle
N°39: Jkz251 véhicule de commandement
N°40: CCKW353 avec citerne
N°41: Kfz 305 avec canon anti-aérien
Serie byla už i ve Francii pod názvem “Véhicules et blindés de la Seconde Guerre mondiale” a tady je seznam :
n°01. 1/43. Jeep Willys MB
n°02. 1/43. GMC CCKW 353 de depannage
n°03. 1/43. Multiple Gun Motor Carriage M16
n°04. 1/43. SdKfz 234/2 Puma
n°05. 1/43. ZIS-6/BM-13 Katioucha
n°06. 1/43. Ford M20 Armored Utility Car
n°07. 1/43 Hanomag SdKfz 251/1
n°08. 1/43. AMD 35 Panhard 178
n°09. 1/43. GMC DUKW 353
n°10. 1/43. Kfz 305
n°11. 1/43 Bren Carrier
n°12. 1/43 Ford GPA
n°13. 1/43 Opel Maultier
n°14. 1/43 Humber Mk4
n°15. 1/43 Volkswagen Type 82 Kubelwagen
n°16. 1/43 Dodge WC63 6x6
n°17. 1/43 Hanomag Sd.Kfz 251 Stuka zu fuss
n°18. 1/43 Jeep Willys SAS
n°19. 1/43 Bedford OYD
n°20. 1/43 White M3 scout car
n°21. 1/43 VW Schwimmwagen
n°22. 1/43 GMC CCKW 353 box truck
n°23. 1/43 Half track SDKFZ 11
n°24. 1/43 Panhard Kegresse P16 automitrailleuse
n°25. 1/43 Ford CMD 3-7
n°26. 1/43 SDKFZ 222 automitrailleuse
n°27. 1/43 M3 half track
n°28. 1/43 Dodge commander car
n°29. 1/43 Horch Kfz. 15 (901 Type Efm Mitti Einheits-Pkw Kfz. 15)
n°30. 1/43 Citroen type23
N°31: 1/43 Dodge WC54 ambulance
N°32: 1/43 ZIS-6 citerne Russie
N°33: 1/43 M3A-1 Canon 75mm USA
N°34: 1/43 Kfz 305 Opel Blitz Mortier Allemagne
N°35: 1/43 Jeep Willys Armored Car 1944
N°36: 1/43 Studebaker US-6
N°37: Sdkfz 223 avec antenne radio
N°38: M8 avec tourelle
N°39: Jkz251 véhicule de commandement
N°40: CCKW353 avec citerne
N°41: Kfz 305 avec canon anti-aérien
Dna69-> ted je valniku dost i na aukru. Ja bych spis vymenil. Nemam jeste peking.
Tak Atlas začal rozesílat kupony na kolekci Bojová vozidla, nevíte někdo jaký jsou tam modely ?
-> JoseA: Těch Tatrovek tam!
Nemohl bys alespoň jeden valník nebo sklopku postrádat?

-> SpykerCZ 02.09.14 20:36:34: to je ptákovina :-D :-D
-> Jozka 30.08.14 00:14:00: Kdepak, tohle je Brno rok cca. 66/67 a auta tehdy měli nárazníky: www.kwa-kwa.pl/strona/...
/1-6-hours-brno-09.jpg Někde mám i origo foto, ale druhé PC jsem už vypnul.
-> Tuner#2: Volant je fakt úžasnej.. jo, ty to vlastně píšeš, ale nejdřív jsem koukal a pak četl..
Ale že to má nárazníky, tak to bude spíš rally verze, než okruhy..

Do sbírky přibila jedna okruhová 1000MB. Ten volant a jiné detaily v interiéru jsou prostě pecka... Více fotek v galerii.
Zamítnuté přispívání mají:
- aDAm (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: stále mimo téma