skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Abrex a podobné modely (nejen) Škodovek
prohledat
13854 příspěvků (zobrazeno 4151 až 4200) od 23.10.2006 do 04.03.2025, založil/a Martin2705
-> doking: Tak hledej znova. :)
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 30.09.14 18:34:49: Ne ne,tam bylo foto,kde byl jen výřez Feldy a úplně čelní pohled se dvěma muži uvnitř a bylo vidět i logo dpp na kapotě.
-> doking: Nemyslíš tuhle fotku?
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : Já ji teď za boha nemůžu dohledat, jsem si jí nestáhl. Myslím,že byla přiložena k nějakému článku na webu prazsketramvaje.....
-> doking: Mám fotek vozidel DPP celkem dost, co jsem našel při pátrání po trosce. Krom jiných značek mám zdokumentováno několik verzí Favorita, Formana, Felicie Combi před i po FL, ale krátkou Feldu žádnou. Ukaž foto té červené, není to ta FL s červenou mřížkou masky?
Když už Abrex přichází s těmi potisky Felicie, chtěl bych se zeptat,zda krátkou feldu před faceliftem používal dopravní podnik v Praze,jako např nehodové vozidlo (zda by mohla být limitka jako u favorita). Vygooglil jsem jednu bílou combi po faceliftu a jednu červenou tak blbě vyfocenou,že nejsem schopnej určit zda to je combi či krátká,taky po faceliftu?
Taky jsem na ty sady dneska koukal, ale pro mě nezajímavý měřítko. Pak mě lákali policejní a VB Favority, ale nezlákali. Ale žlutýmu Pick-Upu jsem odolat nemohl. :) Škoda, že byl poslední. A když už, tak jsem mu vzal i modrýho bráchu, sice ne ta nejsvětlejší, kterou jsem chtěl, ale pořád lepší, než ten tmavomodrý.
-> Tuner#2: Och pravda. čumím na to, říkám si že na 72ku to je nějaký detailní tak je to 43ka
Označení na krabici jsem vůbec nezaregistroval 


-> Enggik 27.09.14 23:14:02: Já teda vidím 1:72 

-> Maty110l: 120ca ,,DP" v 1:43? 

tak jsem byl dneska v globu,tak akce -30% mě dala zabrat :-D
-> Maty110l: Nádhera. Taky jí potřebuju, tahle jediná mi chybý.

-> Nostalgik: zaplacená najeto 95km a prahy jsou horší no 

-> HLT: Eko daň zaplatená? A prahy treba vyvariť! 

-> Soptikmartin: Tady to má celkem tradici, oni už to okoukali i jinde?
Fakt nemůžeš čekat, že po takovém příspěvku se ti sesypou nabídky ze všech stran. Tohle je prostě nedostatkový zboží a tak prostě musíš hledat jako u kterýhokoliv jinýho zboží podobnýho charakteru...

Fakt nemůžeš čekat, že po takovém příspěvku se ti sesypou nabídky ze všech stran. Tohle je prostě nedostatkový zboží a tak prostě musíš hledat jako u kterýhokoliv jinýho zboží podobnýho charakteru...

-> Luky: aukro sleduju a zatim nic zajímavýho.
Jinak koukam že chytání za slovo se rozmohlo už i tady
Jinak koukam že chytání za slovo se rozmohlo už i tady

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : to je pravda nič take nepise

-> castrol: To právě nenapsal, že by ho chtěl koupit. 

-> Luky: Nedávno tam byly asi tři, ale ne ve stavu, který bych akceptoval. I pokud dělo nechybělo, tak bylo zmuchlaný a nebo částečně urvaný to zábradlí nebo jiný nápadná vady, nic co by se na první pohled ztratilo. Jeden tam snad dokonce zkoušel jestli si (ne)všimnem chybějící zadní stěny nástavby na fotce šikmo z čela/boku.
Jo a bývají utrhaný ty žebříky, což nechápu, jak se někomu může "náhodou" povést, když tam jsou naplocho těsně na nástavbě. :)
Jo a bývají utrhaný ty žebříky, což nechápu, jak se někomu může "náhodou" povést, když tam jsou naplocho těsně na nástavbě. :)
-> 105LR: 

-> Soptikmartin: na aukru už se nevyskytujou? Býval to snad nejvíce nabízený model kadeňácké 815
-> castrol: takých nás tu bude asi viac



-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : no on by ho práve tiez kupil

-> Soptikmartin: Jo, prodat ho můžeš třeba mě, cenu ti rád nadiktuju. 

Nechtěl by někdo prodat tento model CAS 32 T815?Cenu respektuji.
-> eMBébé: Po letmém pohledu na fotky mi přijde povedenější Abrex, kromě pohledu zezadu - tam má polský model lépe proporčně vyřešenou mřížku v čele a zadní světla (Abrex má světla krátká a široká, podobně, jako některé prototypy)...
Ale moc jsem to nezkoumal, narozdíl od Tebe
Ale moc jsem to nezkoumal, narozdíl od Tebe

-> eMBébé: Ještě jedna věc, Abrex má i jinak linku mezi předním blatníkem a dveřmi, myslel jsem,že abrex ji má reálnější,ale po shlédnutí fotky,tu linku má reálnější De Agostiny....
-> eMBébé: Skvelé porovnanie, ďakujeme!
Všimol som si ešte, že Dea na rozdiel od Abrexu má prednú masku v chrome, čo je reálne, sivé lišty na Abrexe mi dosť vadia. Zadné svetlá sa však u oboch zbytočne lesklú, v skutočnosti boli celé z plastu.
Všimol som si ešte, že Dea na rozdiel od Abrexu má prednú masku v chrome, čo je reálne, sivé lišty na Abrexe mi dosť vadia. Zadné svetlá sa však u oboch zbytočne lesklú, v skutočnosti boli celé z plastu.
Po zveřejnění několika srovnávacích snímků modelu Š 1000MB v měřítku 1:43 v podání DeAgostini a Abrexu nyní přistoupím k podrobnějšímu popisu oněch modelů.
Nejdříve začnu rozměry v mm (délka x šířka x výška// rozvor náprav):
DeAgo: 96,5 x 38 x 33 // 56
Abrex: 98 x 38 x 34 // 56
předloha Š 1000MB : 4117 x 1620 x 1390 // 2400
Po znásobení měřítkem vyšly odchylky rozměrů vůči předloze takto (vyjádřeno v %):
DeAgo: 0,79 x 0,86 x 2,1 // 0,33
Abrex: 2,26 x 0,86x 5,18 // 0,33
Z uvedených hodnot je vidět, že odchylky rozměrů Abrexu jsou větší nežli u DeAgo. Abrex je kapánek delší i vyšší.
A teď k detailům:
Podvozek (ten jsem nefotil): přední náprava zespodu lepší u Abrexu, zadní i s motorovým prostorem lepší u DeAgo. Deago má navíc zadní lapače nečistot za koly pro model ´64 ale nezvyklé. Nápravy vypadají u DeAgo opticky širší, samotné zpracování kol u DeAgo je přímo trestuhodné, zde má hodně navrch Abrex.
Karoserie mi přijde proporčně lepší u DeAgo, to se týče jak z profilu (zadní motorový prostor i kufr ve předu jsou vůči kabině u Abrexu dlouhé) tak i zepředu a zezadu, kde je vidět nepoměr výšky modelu Abrexu vůči předloze. Podběhy mi přijdou hezčí u DeAgo. Mřížka na zadních blatnících také, ta u Abrexu mi přijde velká a hranatější. Čelní a zadní okno mají horní hranu lepší u DeAgo, spodní zase u Abrexu. Stěrače jsou jednoznačně lepší u DeAgo. Boční dveře proporčně lepší u DeAgo, u Abrexu je sklon bočních oken velký, zužuje to kabinu. U Abrexu ale nechybějí rámečky u trojúhelníčků a jako bonus náznak jejich pantů namalovaný na sklíčkách. Přední světla jsou u DeAgo větší. Zadní jsou si zpracováním podobná, u Abrexu ale široká. Zadní mřížka má u Abrexu ostřejší hrany. Co se týče okrasných lišt na předním a zadním čele, jsou u Abrexu malované, u DeAgo montované. Ty montované jsou tudíž široké. Nárazníky jsou lepší u Abrexu, u DeAgo jsou na výšku mohutnější, lépe ale padnou do karoserie, ty u Abrexu vyčnívají a ovlivňují tak odchylku měřítka v délce. Typový štítek na zadní kapotě je u Abrexu na černém podkladu, u DeAgo na červeném a větší. Oba jsou čitelné. To platí i o nápisu na čele.
V interiéru má navrch Abrex díky malovaným detailům. Na druhou stranu plato pod zadním oknem měli nechat černé už i proto, aby nebyla vidět ta mřížka, která se nepovedla. Ta je lepší u DeAgo, kde není pouze obdélníková, ale hezky opisuje kraj okna tak jako originál.
Na závěr ještě ceny modelů:
DeAgo: 26,90 zl (asi 190 Kč)
Abrex: nyní asi 395 Kč
Nejdříve začnu rozměry v mm (délka x šířka x výška// rozvor náprav):
DeAgo: 96,5 x 38 x 33 // 56
Abrex: 98 x 38 x 34 // 56
předloha Š 1000MB : 4117 x 1620 x 1390 // 2400
Po znásobení měřítkem vyšly odchylky rozměrů vůči předloze takto (vyjádřeno v %):
DeAgo: 0,79 x 0,86 x 2,1 // 0,33
Abrex: 2,26 x 0,86x 5,18 // 0,33
Z uvedených hodnot je vidět, že odchylky rozměrů Abrexu jsou větší nežli u DeAgo. Abrex je kapánek delší i vyšší.
A teď k detailům:
Podvozek (ten jsem nefotil): přední náprava zespodu lepší u Abrexu, zadní i s motorovým prostorem lepší u DeAgo. Deago má navíc zadní lapače nečistot za koly pro model ´64 ale nezvyklé. Nápravy vypadají u DeAgo opticky širší, samotné zpracování kol u DeAgo je přímo trestuhodné, zde má hodně navrch Abrex.
Karoserie mi přijde proporčně lepší u DeAgo, to se týče jak z profilu (zadní motorový prostor i kufr ve předu jsou vůči kabině u Abrexu dlouhé) tak i zepředu a zezadu, kde je vidět nepoměr výšky modelu Abrexu vůči předloze. Podběhy mi přijdou hezčí u DeAgo. Mřížka na zadních blatnících také, ta u Abrexu mi přijde velká a hranatější. Čelní a zadní okno mají horní hranu lepší u DeAgo, spodní zase u Abrexu. Stěrače jsou jednoznačně lepší u DeAgo. Boční dveře proporčně lepší u DeAgo, u Abrexu je sklon bočních oken velký, zužuje to kabinu. U Abrexu ale nechybějí rámečky u trojúhelníčků a jako bonus náznak jejich pantů namalovaný na sklíčkách. Přední světla jsou u DeAgo větší. Zadní jsou si zpracováním podobná, u Abrexu ale široká. Zadní mřížka má u Abrexu ostřejší hrany. Co se týče okrasných lišt na předním a zadním čele, jsou u Abrexu malované, u DeAgo montované. Ty montované jsou tudíž široké. Nárazníky jsou lepší u Abrexu, u DeAgo jsou na výšku mohutnější, lépe ale padnou do karoserie, ty u Abrexu vyčnívají a ovlivňují tak odchylku měřítka v délce. Typový štítek na zadní kapotě je u Abrexu na černém podkladu, u DeAgo na červeném a větší. Oba jsou čitelné. To platí i o nápisu na čele.
V interiéru má navrch Abrex díky malovaným detailům. Na druhou stranu plato pod zadním oknem měli nechat černé už i proto, aby nebyla vidět ta mřížka, která se nepovedla. Ta je lepší u DeAgo, kde není pouze obdélníková, ale hezky opisuje kraj okna tak jako originál.
Na závěr ještě ceny modelů:
DeAgo: 26,90 zl (asi 190 Kč)
Abrex: nyní asi 395 Kč
...o to kolejny numer kultowych aut PRL-u: Škoda 1000 MB.
Nabízím zde duel DeAgo versus Abrex:
embebe.rajce.idnes.cz/tys icofky
Nabízím zde duel DeAgo versus Abrex:
embebe.rajce.idnes.cz/tys icofky
A to má být také už řada 1201...
-> Mr._Nosferatu: Slibujou, ale bohužel nemají na vstupní investice. Jinak je to prý připravené.
-> rapido: Neříkalo se už před pár lety ze to za 2 roky bude fel combi ? Jestli si pamatuju tak už minimálně 2 roky slibujou že bude příští rok ...
-> rapido: To nepíšeš nic nového, co bych nevěděl...
Spíš by mě zajímala odpověď v tématu "Vozidla VB, ..."
Spíš by mě zajímala odpověď v tématu "Vozidla VB, ..."
-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 17.09.14 17:59:45: No jestli tak minimálně 2 roky si počkáš na civilní verzi a má být i Forman, co bude dřív je ve hvězdách, příští rok bude snad už taky Rapid 136 na což se těším podklady už mají, tak uvidíme.
Já si s policejní verzí počkám na kombíkovou Feldu, snad se někdy dočkám...
A konečně je tady Policejní Felicie a Hasiči s plecháčema, dali si říct a neudělali to s al. kolama. Jinak do konce roku když všechno klapne jak má bude Felicia coupé 1:18, Š 110 R v 1:18 asi už letos nebude, z důvodu výrobya nasmlouvané výroby v Čině nemají kapacity pro jejich výrobu, usilovně se to domlouvá, vzhledem k cenám musí odpovídat i kvalita.Takže to letos asi vyhraje se 130 RS Foxtoys i když ne se všema verzema, některé budou až příští rok .
-> jourin: ČNB bych zrušil. Také nám zkomplikovala podnikání. Na modely se těším, uvidím jak budou vypadat v reálu a podle toho koupím.
Cena bude 2550 az cca 2900 podle provedeni modelu. Pruser je v tom ze diky zasahu CNB velmi devalvovala koruna, ted se s tim znacne perou aby se dostali pod 3000 Kc :-(
Cenu spomínali niečo okolo 2500 Kč, len už to je dlhšiu dobu, tak snáď k nej moc neprirazia
-> MajoLR: Aj ja sa na ne teším, jednu si možno kúpim, len bude záležať na cene.
Podľa mňa sú parádne!!!
A tá Monte-Carlo to je pornisko...




Budem veľmi zvedavý, ako bude model definovaný výrobcom.
Pretože na prvý pohľad sa mi zdá, že čo sa detailov týka, ozajstným velkosériovým modelom, ani tým z resinu, sa nevyrovná. Bude cena zodpovedať ručnej výrobe? A bude dôvod si za ručnú výrobu priplatiť keď to v konečnom dôsledku nebude mať efekt na kvalitu?
Nepíšem to len tak, modely som videl naživo vo Foxtoyse. Pri pohľade na karosériu som mal dojem, že je to laminátová karoséria pre RC modely, nasadená na podvozok s motorčekom.
Pretože na prvý pohľad sa mi zdá, že čo sa detailov týka, ozajstným velkosériovým modelom, ani tým z resinu, sa nevyrovná. Bude cena zodpovedať ručnej výrobe? A bude dôvod si za ručnú výrobu priplatiť keď to v konečnom dôsledku nebude mať efekt na kvalitu?
Nepíšem to len tak, modely som videl naživo vo Foxtoyse. Pri pohľade na karosériu som mal dojem, že je to laminátová karoséria pre RC modely, nasadená na podvozok s motorčekom.
-> m8rinek 15.09.14 17:51:20: nevím no,já si určitě počkám,rozhodně se nebudu přetahovat o to abych byl první za cenu nějaké nesmyslné částky. Já osobně na jednu stranu jsem rád,že něco takového tu konečně je, už jsem si ten model kolikrát prohlížel,ale pořád mám určité pochybnosti, jak je to ten resin, mě to prostě přijde pořád moc ,,jednoduchý" Pořád mám větší radost z té malé 1:43 od Sparku.
A kdyby někdo chtěl všechny předběhnout aukro.cz/listing/.../list
ing.php?us_id=1554...
Tjádydádydá :) Už se to blíží... Aktualně jich mam v kufru dvě bedny v bíle verzu a dělám jim taxikáře :)
-> rapido: Aha, to mne ani nenapadlo

Zamítnuté přispívání mají:
- aDAm (udělil dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) ), důvod: stále mimo téma