skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia Ii.
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Njn, ten pocit vlastnit nový auto......mno...auto...ja
k se to vezme.... :)
-> King: dobryyy koment.... nedokazem pochopit, preco niekto nieco take kupi.... auto bez nicoho, tam snad aj kolesa su ako priplatkova vybava

"....Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY...."
To by se dalo popsat jako "masochistův coming-out" :) Že by další oběť šrotovnýho? :)
To by se dalo popsat jako "masochistův coming-out" :) Že by další oběť šrotovnýho? :)
-> Tuner#2: Je jasný, že třeba u C5 nebo P407 to půjde ztuha, když je panel kombinovanej s ovládáním klimy a telefonu. Nicméně některá auta nižší a nižší střední toto nabízí. Třeba Pugét 307 apod.
-> Tuner#2 18.06.09 13:47:27: Co to plácáš ? Dyk píšu jak kde a jak v čem.
-> Jirik grilovaný 18.06.09 13:31:09: Ty jsi asi dlouho neviděl nějaké nové auta co? Často je tam rádio součastí desky takovým způsobem, že výměna je nemožná a nebo musí laminovat svůj vlastní výtvor. I proto dělá Apina svůj procesor 650tku, kde se dá brát signál i z výkonového výstupu a umí to zázraky. Kamarád to měl v X3 a byl to nářez, na to že to bylo přes origo rádio.
-> U-Geen 17.06.09 23:14:53: Jak kdy a jak u čeho. Často se prodávají přímo výrobcem takové jakoby vložky místo originálního 2din rádia. Jednu takovou mám v autě. Už jsem to viděl i v novejch autech. Každop. tato hrůza je na pováženou. To je jak do Rollse dodělávat eletrický vokýnka. 

vsak ja rikam, v redukci propojit jen kostru, a prehodit napajeci kabliky - trvaly a spinany.
zhlyvy totiz nevim, ale jeden kablik na origo konektoru v palubce fabky je diagnostický, je to na digital do RJ. a prave ten dela bordel, bo se do diagnostickeho vedeni muze dostat +12V z neorigo radia....
tzn. tak jak to popsal -> samox86: je prave ta varianta nahovno, protoze je zapotrebí z origo konektoru odpojit vsechny jine kable, krome trvaleho+, spinaneho+ a -
tím zmenoznis aby se cokoli z radia dostalo zpatky do diagnostiky. tohleto je cela veda, udelat si redukci je zalezitost 20 minut a 150kč a je klid se vsim vsudy
zhlyvy totiz nevim, ale jeden kablik na origo konektoru v palubce fabky je diagnostický, je to na digital do RJ. a prave ten dela bordel, bo se do diagnostickeho vedeni muze dostat +12V z neorigo radia....
tzn. tak jak to popsal -> samox86: je prave ta varianta nahovno, protoze je zapotrebí z origo konektoru odpojit vsechny jine kable, krome trvaleho+, spinaneho+ a -
tím zmenoznis aby se cokoli z radia dostalo zpatky do diagnostiky. tohleto je cela veda, udelat si redukci je zalezitost 20 minut a 150kč a je klid se vsim vsudy
-> Jirik grilovaný: snad radsi auto bez origo radia, ktery je pak obtizny vymenit...
-> Nwkt:



-> Jirik grilovaný: Kdo řiká, že fábie je auto?
-> Jirik grilovaný: a japonci prestanou dávat volanty



Dneska se prodávají eště auta bez origo rádia nebo přípravy plug and play ?
Bože.... Za chvíli bude za příplatek i přední okno a brzdový kotouče.
Než tenhle oholenec, tak raději tramvajenku.

Bože.... Za chvíli bude za příplatek i přední okno a brzdový kotouče.
Než tenhle oholenec, tak raději tramvajenku.
no pár rádii jsem už zadělal a bohužel viděl i shořelý fábii I. taky už i dvojku.
Redukce neni problém,ale třeba u Fabky I. je potřeba vypíchnout "safe" který chvíli třeba nedělá nic, pak ti spálí pojistku a nefunguje centrál nebo chytne kabel. Neni s tim prdel.
Redukce neni problém,ale třeba u Fabky I. je potřeba vypíchnout "safe" který chvíli třeba nedělá nic, pak ti spálí pojistku a nefunguje centrál nebo chytne kabel. Neni s tim prdel.

-> samox86: Fabku II jsem taky zapojoval, a teda reknu ti, že napajeni autoradia mas strasne slozite a vpodstatě dost a zbytečně zasahujes do elektroinstalace.
Stačí koupit 2 protikusy napajecich iso konektoru a vyrobit z nich redukci.
original kabelaž zustane netknutá, a v tej redukci prepojis jen trvale a spinane plus. kostru spojis tak jak je a ostatni kable nezapojis.
Antena:
na stranu autoradia na modrej kabel zapojis napajeni autoanteny...to ale nejdriv musis koupit redukci....fabia ma antenu honěnou v jednom koaxu...koupis ale redukci, z jedné strany je konektor do auta, z druhé strany trčí klasicky antenní konektor a modrej kablik, ktery slouží pro spinané napajení zesilovače v anteně....ten zapojis do te redukce,na stranu autoradia....(pokud pak zapnes autoradio, objevi se v radiu na modrem kablu spinanej +, ktery ti jde pres antenni redukci spravne do zesilovace v antenně a antena ma pak kvalitnejsi signal...jako origo.
Do origo kabelaže tak vlastně absolutně nezasáhneš, redukce kdykoli odcvakneš a zapojis zase zpatky origo radio...popřipade te při zaruční opravě nebudou mrdat za to, že jsi tam někde z pojistkovky natahal vlastní drátky....což u nového auta se zarukou je pro me dost podstatný rozdíl....
Pomatuju, že tady u nas v praci vyhořel novej VW touareg, chyba byla jasne v origo kabeláži, ale automobilka odmítla uznat reklamaci kvuli neodborně a neautorizovaně zapojenému autoradiu....což je celkem radost pak zbatecne menit pulku introše z vlastní kapsy...ikdyž to byla jasne vina výroby...ale našli kable jinak než mají byt a vymalováno.
Stačí koupit 2 protikusy napajecich iso konektoru a vyrobit z nich redukci.
original kabelaž zustane netknutá, a v tej redukci prepojis jen trvale a spinane plus. kostru spojis tak jak je a ostatni kable nezapojis.
Antena:
na stranu autoradia na modrej kabel zapojis napajeni autoanteny...to ale nejdriv musis koupit redukci....fabia ma antenu honěnou v jednom koaxu...koupis ale redukci, z jedné strany je konektor do auta, z druhé strany trčí klasicky antenní konektor a modrej kablik, ktery slouží pro spinané napajení zesilovače v anteně....ten zapojis do te redukce,na stranu autoradia....(pokud pak zapnes autoradio, objevi se v radiu na modrem kablu spinanej +, ktery ti jde pres antenni redukci spravne do zesilovace v antenně a antena ma pak kvalitnejsi signal...jako origo.
Do origo kabelaže tak vlastně absolutně nezasáhneš, redukce kdykoli odcvakneš a zapojis zase zpatky origo radio...popřipade te při zaruční opravě nebudou mrdat za to, že jsi tam někde z pojistkovky natahal vlastní drátky....což u nového auta se zarukou je pro me dost podstatný rozdíl....
Pomatuju, že tady u nas v praci vyhořel novej VW touareg, chyba byla jasne v origo kabeláži, ale automobilka odmítla uznat reklamaci kvuli neodborně a neautorizovaně zapojenému autoradiu....což je celkem radost pak zbatecne menit pulku introše z vlastní kapsy...ikdyž to byla jasne vina výroby...ale našli kable jinak než mají byt a vymalováno.
Madar 

-> samox86: na tohle máme články

Ahoj. neviem kam to napisat tak skusim sem :)
Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY. Nasledovny postu pomoze kazdemu kto chce namontovat audio:
Reproduktory som osadil do dveri aby nezavadzali a nebolo ich vidno. Vzdu 2x Hertz 165.1 (66 eur) a vpredu Magnat 120 (22eur). Rozmer uchytov je 165mm takze vpredu som musel vyrabat podlozky - reproduktory som chcel uchytit do dveri nie do vyplne takze som kupil tieto male aby nezavazdali oknu pri stahovani. Vzadu je priestoru dost.
Kable do vodicovych dveri dostaneme nasledovnym sposobom:
1. odsrobujeme 2 male torxy dole.
2. vytrhneme vrchnu cast madla dveri
3. odsrobujeme 2 velke torxy
4. uvolnime kruzok pod kluckou a vytiahneme ju
5. vytrhneme vypln, vysunieme dovrchu a odhackneme
6. zatiahneme klucku na otvaranie kapoty, srobovakom odzadu uvolnime maly kusok plastu a vytiahneme ju ako klucku na okna.
7. vysrobujeme maly torxs ktori sa objavil.
8. odpojime lanko na otvaranie dveri a knoflik na otvaranie kufru
9. vytrhneme plast nad prahom dveri - smerom dovrchu (na pravej strane je zahasprovany v mieste kde je torx u vodica)
10. zatlacime cudlik na prechodke dveri smerom hore !!! a uvolnime ju z karoserie (dole je zahacknuta)
11. oranzdovu packu v prechodke uvolnime a prechodku rozpojime
12. prevrtame v spodnej casti
13. protikus v karoserii prevrtame zvnutra auta tiez v spodnej casti - uvolnime system packy na kapotu (2 torxy) a odsunieme penovu vypln
14. vytlacime prechodku zvnutra z dveri a spravime do nej maly otvor a dame naspat
15. pretiahneme drot, na ktoreho koniec uchytime kabel
16. napajkujeme fastony, zapojime a uchytime reproduktor
17. zlozime opacnym postupom ;)
napajanie autoradia riesime zvacsenim volneho otvoru v poistkovej skrinke, ktory ma napajanie, na velkost fastonu. prevlecieme kabel, napajkujeme faston, nastrkneme poistku, zasunieme
zem ziskame uchytenim o vystuhu napravo od plynoveho pedalu (je tam take V do ktoreho sa da vlozit srob a kabel ukonceny s ockom)
rad opoviem na vase pripadne otazky: lnx@lnx.sk
samox86
Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY. Nasledovny postu pomoze kazdemu kto chce namontovat audio:
Reproduktory som osadil do dveri aby nezavadzali a nebolo ich vidno. Vzdu 2x Hertz 165.1 (66 eur) a vpredu Magnat 120 (22eur). Rozmer uchytov je 165mm takze vpredu som musel vyrabat podlozky - reproduktory som chcel uchytit do dveri nie do vyplne takze som kupil tieto male aby nezavazdali oknu pri stahovani. Vzadu je priestoru dost.
Kable do vodicovych dveri dostaneme nasledovnym sposobom:
1. odsrobujeme 2 male torxy dole.
2. vytrhneme vrchnu cast madla dveri
3. odsrobujeme 2 velke torxy
4. uvolnime kruzok pod kluckou a vytiahneme ju
5. vytrhneme vypln, vysunieme dovrchu a odhackneme
6. zatiahneme klucku na otvaranie kapoty, srobovakom odzadu uvolnime maly kusok plastu a vytiahneme ju ako klucku na okna.
7. vysrobujeme maly torxs ktori sa objavil.
8. odpojime lanko na otvaranie dveri a knoflik na otvaranie kufru
9. vytrhneme plast nad prahom dveri - smerom dovrchu (na pravej strane je zahasprovany v mieste kde je torx u vodica)
10. zatlacime cudlik na prechodke dveri smerom hore !!! a uvolnime ju z karoserie (dole je zahacknuta)
11. oranzdovu packu v prechodke uvolnime a prechodku rozpojime
12. prevrtame v spodnej casti
13. protikus v karoserii prevrtame zvnutra auta tiez v spodnej casti - uvolnime system packy na kapotu (2 torxy) a odsunieme penovu vypln
14. vytlacime prechodku zvnutra z dveri a spravime do nej maly otvor a dame naspat
15. pretiahneme drot, na ktoreho koniec uchytime kabel
16. napajkujeme fastony, zapojime a uchytime reproduktor
17. zlozime opacnym postupom ;)
napajanie autoradia riesime zvacsenim volneho otvoru v poistkovej skrinke, ktory ma napajanie, na velkost fastonu. prevlecieme kabel, napajkujeme faston, nastrkneme poistku, zasunieme
zem ziskame uchytenim o vystuhu napravo od plynoveho pedalu (je tam take V do ktoreho sa da vlozit srob a kabel ukonceny s ockom)
rad opoviem na vase pripadne otazky: lnx@lnx.sk
samox86
-> Labros: myslim že dneska težko říct...já si myslim že ne.
Ale jelikož analýza konkurenčních vozů funguje v každý automobilce,tak ve finále težko říct,kdo od koho co okopíroval
Ale jelikož analýza konkurenčních vozů funguje v každý automobilce,tak ve finále težko říct,kdo od koho co okopíroval

Ta příď nebo minimálně ty světla jsou podle mě částečně okopírovaný z Kia Rio.
Další z nových vozů, co mě dizajnově neoslovil

-> Crack: cs.wikipedia.org/wiki/Iro
nie
-> Hurdis: Proč by je měli rušit??
Nojo Hovno To Pojede....
-> Labros: na design se stejně češi vykašlou, hlavně že nezrušili HáTéPé

-> Bedřich: je to o penezích...nic jiného v tom neni

Podle mě ta příď zakulacená skoro do půloblouku je strašná. Světla jsou obrovský jak z náklaďáku.
Už pochopili, že jsou hrany zase v módě, ale podle mě se je jim tam nepodařilo napasovat.
No ale proti gustu..
Už pochopili, že jsou hrany zase v módě, ale podle mě se je jim tam nepodařilo napasovat.
No ale proti gustu..
Docela to ujde, lepší jak předchůdce
Fuj a to z toho ještě bude S2000....ti němci se ale předvádějí...zachvilku to bude jak u Seatu jedno auto kratké a druhý model bude úplně stejný jenom s batohem...politiku WV opravdu nechápu.
tiež sa mi to celkom páči, určite viac ako Fabia I. v hatchback verzii
ináč tá dvojka vyzerá rovnako ako nový swift www.suzuki.sk/?sekcia=aut ...
ináč tá dvojka vyzerá rovnako ako nový swift www.suzuki.sk/?sekcia=aut ...
-> Tuner#2: mě taky. Rozhodně o dost lepší než první verze


-> minno: Mě se líbí

-> minno:

oficiálne foto fabie II auto.sme.sk/c/.../Nova-Sk
oda-Fabia-II-oficialne-fot
o.html
-> Max: Já to viděl na netu.

-> Jirik: to bylo ve světě motorů ten kombík. ten seděl
Někde jsem viděl Německý fotky kombíku a bylo to pěkný. Nemáte někdo něco ?
Hlavně každej rok byly ty fotky jiný. Na co je spoleh ví jen bůh
Hlavně každej rok byly ty fotky jiný. Na co je spoleh ví jen bůh
-> Labros: toto je ale clanok z roku 2005 a ten obrazok je trochu iny ako ta aktualna fotka fabie co je v odkaze v prvom prispevku.
-> Labros: neurazaj polo :D
Prostě je zase o kousek podobnější Polu.
Me se to nelibi. Z venku to ma moc vysoky dvere.
swift s inym predkom
..alemne sa to lubi docela


-> PeterP136: Neřekl bych že to budemít při případném ťukanci vliv na životnost kapoty protože ta současná maska je plastová a chycená ke kapotě pár šroubkama, takže se ohne

-> haso: fuj to sem se lek - to me nedelej todle

-> Max: Ved ja netvrdim ze to spravili kvoli tomu ale ze vdaka tomu bude menej menenych a vyrovnavanych kapot ;). Ked mi pobozkal predok espera diviak tak ostala kapota nedotknuta. Espero ma tiez masku pevne s kasnou a kapota je tym padom v pripade stredneho tukanca chranena.
-> PeterP136: no to bych netvrdil.... protože je to pořád na stejnym místě. Důveod je spíš to,že to nebylo moc praktický. z kapoty čumel takovej kus dolů...
Někomu se líbí někomu ne....
Dneska je naprosto běžný,že na jedný platformě se dělá víc aut. Je to o penezích....
Někomu se líbí někomu ne....
Dneska je naprosto běžný,že na jedný platformě se dělá víc aut. Je to o penezích....
Najkrajsie su nase Shade
