
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pidi kolesá
prohledat
194 příspěvků (zobrazeno 151 až 194) od 18.07.2006 do 11.03.2008, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
Ikdyž na tyhle fotce zrovna moc maly nevapadaj

Já jsem jednoznačně pro pidi kolečka :)) Tohle se plazilo letos po letisti v hradci, ta šáde měla hrozně malinkatý kolečka a jak to vypadá můžete posoudit samy .)
-> Majkl: Vim, ale Mrtvá čiči ne a krom toho tyto fotos tam nemám.
-> Jirik: woe tvoje auto uz zname

A zlatá to náprava, neboť chybí 3 mm aby to v extrému neškrtalo. Ale stejně se budou tahat lemy a posazovat níž aby zakrývaly drobátko vpředu a vzadu gumy. 

-> deathcat: Takhle to leze teď. 7,5x16 ET20.
já mám klasický loukotě, obutý na 165/65, a nemůžu si stěžovat... na nic.. akcelerace výborná... všechno...
-> Jirik: na schade jedine male siroke a ne nejaky 16-ky!!!

-> Jirik: Zajímavej nápad s těma lemama, asi někoho přesvědčím, aby udělal nějakej digi tuning jak by to vypadalo
-> Jirik: No ty jsou možná ještě hezčí, ale těžko k sehnání tady. Nebo když ano tak si za ně tvrdě zaplatíš. Kolik ti to leze teď ven, tak odhadem. Ono by to vlastně nemělo ani vadit, protože kolo se k lemu stejně nedostane

Ty PLS Hockenheimy jsou taky šén. 

-> deathcat: Lezly.
Já mám teď 7,5x16 ET 20.
Průměr si opomeň, ale šířka by byla ještě o 1,27 cm na každou stranu větší než teď.
Ano, myslel jsem lemy menšího průměru a sklopené dle potřeby vzhledem ku kolům.
Já mám teď 7,5x16 ET 20.
Průměr si opomeň, ale šířka by byla ještě o 1,27 cm na každou stranu větší než teď.
Ano, myslel jsem lemy menšího průměru a sklopené dle potřeby vzhledem ku kolům.
-> Jirik: No jasný, taky teď moc uvažuju o těch RSL :) Akorád nevím jestli by s ET20 a šíří 8 palců nelezli v zadu moc ven.
-> Jirik: Co myslíš tím výkrojem? Jako že by si zmenšil díru v blatníku, čili protáhl lem?
-> deathcat: Moc hezká šádofka.
Na těch 7 a 8x13 nebo 14 by to taky vypadalo jinak, jsou to sice pidi kola, ale široký s límcem a malým ET.

-> deathcat: Kdepak, musely by se dát lemy s menším výkrojem. 

-> Jirik: Jen prostě musiš počítat s tím že kolo, aby bylo zároveň s lemem tak musí být auto extrémě sníženo. Je to opravdu pidi kolečko
A nebo se jednoduše přizpůsobit offroad rules

-> deathcat: Daj foto ako to vyzerá. 

-> Jirik: No jezdit těch 120 můžeš stejně akorád nesmíš spoléhat na klasický tachometr, ale jestli potřebuješ vědět kolik jedeš tak si nastavit digitál. Nemyslím že by mi to jelo se seriovým motorem míň myslím že maximálku to dosáhne taktéž, akorád při jiných otáčkách. Myslím že točit na nejvyšší rychlostní stupeň 5000 není problém ani na kratší rovince. Navíc se mi zdá motor pružnější, ale to může být jen subjektivní dojem. Každopádně jezdím na 175/50 R13 už dva roky a měnit nebudu.
-> chooki: jedině auta nad 150ps, to si trošku přehnal ne?

-> Jirik: Tuner má výkonu dost tak tě vezme na lano



-> chooki: Ale co maximálka pane ? Jsem zvyklý jezdit na dálnici konstantně 120 - 150 km/h.
To už pak nepůjde.
To už pak nepůjde.

-> Jirik: konecne ta osvietil nejvyssi a dostavas rozum a vkus...ako ja si myslim, ze na skodovku jedine mensi kola...skodovka ma dizajn 70tych rokov, pripadne zaciatku 80 tych a vtedy ficali male kola...je rovnako trapne mat na skoduli velke kola 15-17" ako plastove narazniky,spojlery, neony apod. ala "fast&furios&quo
t;...proste traposina, na to auto sa to vobec nehodi...
ja ked vidim hranate auticko (skoda, golf, stare oply...) znizene a plazit sa na malych koleckach, tak to je koniec...proste orgazmus :))) vyzera to neskutocne.......
a teraz vazne, pozri, mas mensiu neodpruzenu hmotnost (t.j. lepsi jazdny vlastnosti), mensi moment zotrvacnosti (zrychlenie, brzdenie), mensi priemer (t.j. vacsia sila na kolach od motora-akceleracia, vacsia sila od brzd), mas to nizsie (t.j. nizsie tazisko-lepsie jazdne vlastnosti) a hlavne kurevsky dobre to vypada...po slovensky : POPICI...:)
a to zrychlenie ja fakt citit, ja ked som dal namiesto 165/80-13 kola 175/60-13, este na 105ke, tak som mal pocit, ze som dostal aspon o 10 koni viac...s upravenym favom motorom sa na semaforoch nechyta NIC...uplne vazne, jedine auta nad 150 ps (vela robi ze skoda az tak nehrabe, ale nebol problem zagumovat obidvoma kolami aj na suchom asfalte...)...proste ten narast sily na kole (to je ta sila, co citis, co ta zatlaci do sedacky) je evidentne...ked mas o 20 % mensi priemer napriklad, ako si tu porovnaval 175/50-13, kamo tak to je jak kdyby o 20% vacsi vykon, a to uz je poznat...na lahkom aute urcite....
takze moj nazor je jasny...len este pre priklad moja skodula na rozsirenych plechacoch 7 a 8*13 :)
ja ked vidim hranate auticko (skoda, golf, stare oply...) znizene a plazit sa na malych koleckach, tak to je koniec...proste orgazmus :))) vyzera to neskutocne.......
a teraz vazne, pozri, mas mensiu neodpruzenu hmotnost (t.j. lepsi jazdny vlastnosti), mensi moment zotrvacnosti (zrychlenie, brzdenie), mensi priemer (t.j. vacsia sila na kolach od motora-akceleracia, vacsia sila od brzd), mas to nizsie (t.j. nizsie tazisko-lepsie jazdne vlastnosti) a hlavne kurevsky dobre to vypada...po slovensky : POPICI...:)
a to zrychlenie ja fakt citit, ja ked som dal namiesto 165/80-13 kola 175/60-13, este na 105ke, tak som mal pocit, ze som dostal aspon o 10 koni viac...s upravenym favom motorom sa na semaforoch nechyta NIC...uplne vazne, jedine auta nad 150 ps (vela robi ze skoda az tak nehrabe, ale nebol problem zagumovat obidvoma kolami aj na suchom asfalte...)...proste ten narast sily na kole (to je ta sila, co citis, co ta zatlaci do sedacky) je evidentne...ked mas o 20 % mensi priemer napriklad, ako si tu porovnaval 175/50-13, kamo tak to je jak kdyby o 20% vacsi vykon, a to uz je poznat...na lahkom aute urcite....
takze moj nazor je jasny...len este pre priklad moja skodula na rozsirenych plechacoch 7 a 8*13 :)
-> Jirik: Ty poslední

-> Jirik: Tak jen tu první část si vem. Když už tak už 13". je to menší a v hrochárně vzadu kousek od čokina stálo nějaká škůdka s 175/50R13 a vypadalo to fajn. Ale když změníš ty lemy, tak už se ti to bude blbě vracet zpět. A co když za tři roky zas budeš chtět jiný kola?
-> Gryzly: Něco konstruktivnějšího ?
-> Jirik: když už tak už 13" a zadek nechej 16" a budeš to mít pěkně nakopnutý. ;-)
Myslíte, že by Tuníkovi slušely široký 13 nebo 14 ? Krom toho bych chtěl udělat tajemnou přestavbu od podzimu, poněvadž nebudu vázán na Tuníka jako na hlavní powoz.
-> Vita ze Sudet: Nemám parní válec woe.
Teď něco rozměrů :
(175 / 50 / 13) - prům.: 505,2 mm
(šáde 165 / 80 13) - prům.: 594,2 mm
(205 / 45 / 16) - prům.: 590,9 mm
(195 / 45 / 14) - prům.: 531,1 mm
(175 / 50 / 13) - prům.: 505,2 mm
(šáde 165 / 80 13) - prům.: 594,2 mm
(205 / 45 / 16) - prům.: 590,9 mm
(195 / 45 / 14) - prům.: 531,1 mm
7" und 8" ? Woničem

Jezdíte někdo na malejch kolech ?
Myslím třeba :
13" (175/50/13)
nebo
14" (195/45/14, 205/40/14....atd.) ?
Jsou to proti šádegumoráfkům malý kolečka, tak by mě zajímalo, jestli to ještě jede, vím, že axeleratse bude monstrozní, ale maxmiliální rychlost bídná.
Pořád mi vrtají v hlavě kola BCW Steffan 5 Stern v rozm. např. 7x14 a 8x14.
Popř RSL 7 a 8x13. hmmmm, mňam.
Že bych prodal 16" a nasadil pidi.
Jen nevím, jestli bych vám, když vyrazím jednou za uherák na sraz, tj. např. 1 - 2x do roka stačil.
Dalším problémem je, že teď se to nijak nízko nejeví, ale i tak mám mezi nápravnicí a silnicí 11 cm. Aby to s pidi kolama bylo ještě použitelný. Každopádně by se pak musely vytáhnout blatníky, páč tyhle kola mají hodně malý ET a asi i zmenšit výkroje lemů, aby tam nebyly velké ďoury mezi kolem a blatníkem.
Myslím třeba :
13" (175/50/13)
nebo
14" (195/45/14, 205/40/14....atd.) ?
Jsou to proti šádegumoráfkům malý kolečka, tak by mě zajímalo, jestli to ještě jede, vím, že axeleratse bude monstrozní, ale maxmiliální rychlost bídná.
Pořád mi vrtají v hlavě kola BCW Steffan 5 Stern v rozm. např. 7x14 a 8x14.
Popř RSL 7 a 8x13. hmmmm, mňam.
Že bych prodal 16" a nasadil pidi.

Jen nevím, jestli bych vám, když vyrazím jednou za uherák na sraz, tj. např. 1 - 2x do roka stačil.
Dalším problémem je, že teď se to nijak nízko nejeví, ale i tak mám mezi nápravnicí a silnicí 11 cm. Aby to s pidi kolama bylo ještě použitelný. Každopádně by se pak musely vytáhnout blatníky, páč tyhle kola mají hodně malý ET a asi i zmenšit výkroje lemů, aby tam nebyly velké ďoury mezi kolem a blatníkem.